Sekce

Galerie

/gallery/Texie.jpg

Až za hrob (dokončená)

TA z La Push (dokončená)

V podmínce (dokončená)

Spoutaní (dokončená)

Zrada (dokončená)

Vyděšená (jednorázovka)

Sbohem (dokončená)

 

 

Říkáš, že miluješ déšť, ale když prší, otvíráš deštník. Říkáš, že miluješ vítr, ale když fouká, zavíráš okenice. A proto se děsím dne, kdy řekneš "Miluji tě".

 

stmivani.eu Our Stories

 

 


 

Sbohem

Jednou to přijít muselo - tohle je vůbec první povídka, kde nekompromisně a sadisticky Bellu odkrouhnu... Ale tím tento příběh jen začíná.

Stav: dokončená

Druhá šance 1 2 3 4

Změna plánů (aneb A máme zaděláno :o) 5 6 7 8

Vytesaný osud 9 10 11 12 13

Dvojka k pohledání 14 15 16 17

 

 

 

Stmíváníček

Kdo tvrdí, že pohádky jsou jen pro děti, tak se krutě plete. Moje pohádky by totiž děti asi jen těžce rozdýchávaly. Takže milí dospělí, hezky se posaďte a babička Texulka vám přečte pohádku na dobrou a neklidnou noc.

Červená karkulka

Jeníček a Mařenka

 

 

Vyděšená

Pro Bellu a Edwarda bylo jen otázkou času, kdy si k sobě najdou cestu a on jí bude muset říct pravdu. Co když ale Bella nebude reagovat tak klidně a toho čím je se začne bát?

 

 

Zrada

Tak nějak už mě omrzelo dělat z Belly holku do nepohody, co všechno okamžitě skousne a nic s ní nehne. Tahle Bella neměla právě klidný život a už od mala byla zvyklá poslouchat ostatní. Jenže jejím malým tichým světem, kterému vládnou ostatní, otřese někdo, komu na ní opravdu záleží...

Stav: dokončená

Kapitoly: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

 

 

Spoutaní

Edward se musel rozhodnout a s následky se musí už vyrovnat sám. Dal Belle šanci žít svůj vlastní život - a ona jí využila. Našla nový důvod, proč jít dál. Osud její kroky vedl cestami, o nichž se jí ani ve snu nezdálo. Po letech se znovu setkávají, ale zatím co on se přes jejich rozloučení nikdy nepřenesl, ona má vše po čem kdy toužila... Edwardovi se tak vlastně vyplnilo to, co si pro ni přál. Zároveň však cítí, že pod tou zdánlivou idylou se něco skrývá, něco z čeho jej mrazí v zádech...

Stav: přesunuta ze stmivani.eu

Kapitoly: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

 

 

 

 

V podmínce

Carlisle s Esme a Edwardem už nějaký čas žijí na univerzitě určené pouze pro upíry. Snaží se jim pomoci vyrovnat s tím, čím se stali a ovládnout jak své pudy, tak občas i jejich talent. Jejich poklidné dny však obrátí naruby nová studentka, kterou sem pošlou z Volterry. Není sice novorozená, ale je s ní něco v nepořádku, jinak by ji tam přece neposlali...

Stav: dokončená

Kapitoly: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 

 

TA z La Push

Celou rodinu Cullenů trápí pohled na osamoceného Edwarda. Není se tedy čemu divit, že když konečně dolehne po stoletém zpoždění jaro i na něj, tak v nich najde neutuchající oporu. Jsou tak nadšení, že dokonce ochotně přehlížejí takovou drobnou vadičku, kterou ta dotyčná má - je už tak nějak drobátko zadaná a to ne jedním.

Stav: dokončená (celkem 18 kapitol)

Kapitoly: >> Tudy k první <<

 

 

 

 

Až za hrob (15+)

Trochu svéráznější povídka o klasické dvojici Edwarda a Belly, jenže tentokrát se jim osud postaví rázně do cesty.

Tak dlouho jsem se vyhýbala špatným koncům, až se nakonec zrodilo v mé šílené makovičce tohle.

Stav: dokončená (celkem 10 kapitol)

Kapitoly: >> Tudy k první <<


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   »

228)  Emily (27.12.2013 11:31)

Nádherně píšeš a chtěla jsem se zeptat, pokud tedy ještě píšeš, zda dopíšeš povídku Přízrak na Stmívání.

Texie

227)  Texie (07.01.2012 19:40)

Ahojky, komu není jedno osud opuštěných psíků a obětuje pár vteřin, tak prosím kliknout na odkaz nahoře tady na stránce.
Moc a moc díky!!!

Objevila jsem tuhle akci náhodou a brzy bude končit.

Texie

226)  Texie (12.05.2011 00:36)

Taka hotovo. Poslední kapitola Sbohem je tady.

Texie

225)  Texie (04.05.2011 01:44)

Kydám si máslo na hlavu a pohled mám provinile sklopený k prstíkům na nohách. Omlouvám se za to zanedbávání, ale mám toho teď ve škole a práci moc a tak to bohužel odskákalo psaní. Budu se snažit občas něco přihodit co mám ještě v zásobě, ale ještě tak měsíc to bude pomalejší...
Co se týče povídek, tak nakonec jsem začala vkládat na OS - Stín nad městem.

224)  lady sadness (14.04.2011 01:20)

do hája, Texie, nenapadlo ma, že budem reagovať tak netrpezlivo, ale ak potrebuješ ďalší názor, aby si sa rozhodla, tak na OS ma rajcla iba výstredná Miranda a jej boj o Život a česť, zatiaľčo pri Stmievaní si to užívam oveľa viac, mojimi favoritmi, ktorých navštevujem opäť a opäť a opäť atď. sú Stopy ve sněhu, Zrada, Spoutaní, V podmínce, Dohoda, Bez volby, Budu o tebe bojovat, Ledové srdce a tvoje geniálne rozprávky; nebudem ti hovoriť čo máš alebo nemáš, ale možno by si si mohla prečítať komentáre ku svojim poviedkam a podľa toho sa rozhodneš

223)  Lucie (24.03.2011 16:19)

Já si vzala nějaký ten čásek na rozmyšlenou, abych tak řekla a stejně pořád nevím- stmívání, nebo ne?? Nakonec jsem si řekla, že to bude na tobě(to tak jako tak a ohlasech na shrnutí) tak ještě uvidím, ale těšit se budu... ;) ;)

222)  mary (22.03.2011 22:28)

osobně hlasuju pro další povídku na OS (což neznamená, že by se mi tvoje povídky na téma Stmívání nelíbily :))

221)  Alice (14.03.2011 19:18)

hlasuju pro téma stmívání

bb119

220)  bb119 (13.03.2011 22:33)

nedokázala jsem se rozhodnout, tak jsem si nakonec hodila korunou a vyhrála to povídka na téma Stmívání

Texie

219)  Texie (12.03.2011 22:25)

ee, a teď si představ, jak to rve srdce mě, obě ty co totiž chystám mě berou, jsou totiž jiné a je to moc příjemná změna

bb119

218)  bb119 (12.03.2011 14:01)

a nějaký lehčí rozhodování bys neměla?

Texie

217)  Texie (11.03.2011 21:32)

Smrt se blíží ke svému skonu a pak se vrhnu na zbytek Sbohem (zdá se mi to, nebo mám poslední dobou samé depresivní názvy povídek ).
No a jelikož k mým vlastnostem patří i kopec nerozhodnosti, tak si další povídku můžete vybrat sami - tedy jestli to bude ta co se týká Stmívání a nebo další povídku na OS. Obě jsou ale poněkud z jiného soudku, tak snad mile překvapí.

Texie

216)  Texie (09.03.2011 07:48)

Ráda dělám radost . Snad potěší i dnešní dílek smrti. Jak příjdu z práce tak se na něj vrhnu.

bb119

215)  bb119 (08.03.2011 19:51)

nejlepší zpráva dne

Texie

214)  Texie (08.03.2011 16:14)

Moc díky. Už jsem skoro jako nová (o závadách z výroby se raději zmiňovat nebudu :D ) a teď budu na přeskáčku přidávat Smrt a Sbohem. Tyhle dvě povídky se už moc dlouho vlečou (a Sbohem se mi zrovna moc nelíbí), tak je na čase s nimi pořádně hnout. Obě mají už jen pár dílků a pak začnu vydávat další, ale asi jen jednu. Netuším však na kterém webu. Rozepsané mám dvě.

bb119

213)  bb119 (23.02.2011 22:14)

Texulko, co to vidím operace? já myslela, že jen kurýruješ chřipku, hlavně že jsi v pořádku myslím, že se snad nikdo z čtenářů nebude zlobit, když Ti sem napíšu, aby sis s náma nedělala starosti, pořádně se uzdrav a načerpej sílu, my počkáme jak dlouho budeš potřebovat (i když mě osobně Tvoje dílka moc chybí ) měj se :)


P.s. ještě malé vysvětlení... před registrací jsem se podepisovala jen bb, ale od teď se budu na všech webech podepisovat bb119 (to jen abys věděla, kdože Tě furt otravuje )

212)  Lucie (23.02.2011 20:28)

Tak moment operace?! Vždyť já četla chřipka a naražená kostrč?! Alespoň, že jsi v pořádku, když už takové šoky...Já jdu rozdýchávat...

Texie

211)  Texie (22.02.2011 22:42)

Tak a jsem tady, před týdnem jsem to nevydržela a svěřila se do odborných rukou našich lékařů - což byl asi nejlepší nápad toho týdne - asi hodinu a půl po tom co jsem vešla do ordinace už jsem se budila z narkozy a vezli me ze sálu a skoro týden jsem se musela nechat obskakovat stádem hodných sestřiček.
Dnež už nemám sice sílu, ale zítra večer vám tu odmlku vynahradím a vložím povídku na oba weby.

210)  Lucie (16.02.2011 21:06)

No já nestačím zírat... Nějakou dobu tu nejsem a co se neděje... Každopádně se vůbec neomlouvej- tohle si člověk nevybírá- a brzy se nám uzdrav...

Texie

209)  Texie (08.02.2011 14:18)

Lucie:
Jj, ale byla jsem chvíli pryč. Dneska něco rozhodně přidám. ;)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still - Newborns