Sekce

Galerie

/gallery/Texie.jpg

Až za hrob (dokončená)

TA z La Push (dokončená)

V podmínce (dokončená)

Spoutaní (dokončená)

Zrada (dokončená)

Vyděšená (jednorázovka)

Sbohem (dokončená)

 

 

Říkáš, že miluješ déšť, ale když prší, otvíráš deštník. Říkáš, že miluješ vítr, ale když fouká, zavíráš okenice. A proto se děsím dne, kdy řekneš "Miluji tě".

 

stmivani.eu Our Stories

 

 


 

Sbohem

Jednou to přijít muselo - tohle je vůbec první povídka, kde nekompromisně a sadisticky Bellu odkrouhnu... Ale tím tento příběh jen začíná.

Stav: dokončená

Druhá šance 1 2 3 4

Změna plánů (aneb A máme zaděláno :o) 5 6 7 8

Vytesaný osud 9 10 11 12 13

Dvojka k pohledání 14 15 16 17

 

 

 

Stmíváníček

Kdo tvrdí, že pohádky jsou jen pro děti, tak se krutě plete. Moje pohádky by totiž děti asi jen těžce rozdýchávaly. Takže milí dospělí, hezky se posaďte a babička Texulka vám přečte pohádku na dobrou a neklidnou noc.

Červená karkulka

Jeníček a Mařenka

 

 

Vyděšená

Pro Bellu a Edwarda bylo jen otázkou času, kdy si k sobě najdou cestu a on jí bude muset říct pravdu. Co když ale Bella nebude reagovat tak klidně a toho čím je se začne bát?

 

 

Zrada

Tak nějak už mě omrzelo dělat z Belly holku do nepohody, co všechno okamžitě skousne a nic s ní nehne. Tahle Bella neměla právě klidný život a už od mala byla zvyklá poslouchat ostatní. Jenže jejím malým tichým světem, kterému vládnou ostatní, otřese někdo, komu na ní opravdu záleží...

Stav: dokončená

Kapitoly: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

 

 

Spoutaní

Edward se musel rozhodnout a s následky se musí už vyrovnat sám. Dal Belle šanci žít svůj vlastní život - a ona jí využila. Našla nový důvod, proč jít dál. Osud její kroky vedl cestami, o nichž se jí ani ve snu nezdálo. Po letech se znovu setkávají, ale zatím co on se přes jejich rozloučení nikdy nepřenesl, ona má vše po čem kdy toužila... Edwardovi se tak vlastně vyplnilo to, co si pro ni přál. Zároveň však cítí, že pod tou zdánlivou idylou se něco skrývá, něco z čeho jej mrazí v zádech...

Stav: přesunuta ze stmivani.eu

Kapitoly: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

 

 

 

 

V podmínce

Carlisle s Esme a Edwardem už nějaký čas žijí na univerzitě určené pouze pro upíry. Snaží se jim pomoci vyrovnat s tím, čím se stali a ovládnout jak své pudy, tak občas i jejich talent. Jejich poklidné dny však obrátí naruby nová studentka, kterou sem pošlou z Volterry. Není sice novorozená, ale je s ní něco v nepořádku, jinak by ji tam přece neposlali...

Stav: dokončená

Kapitoly: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 

 

TA z La Push

Celou rodinu Cullenů trápí pohled na osamoceného Edwarda. Není se tedy čemu divit, že když konečně dolehne po stoletém zpoždění jaro i na něj, tak v nich najde neutuchající oporu. Jsou tak nadšení, že dokonce ochotně přehlížejí takovou drobnou vadičku, kterou ta dotyčná má - je už tak nějak drobátko zadaná a to ne jedním.

Stav: dokončená (celkem 18 kapitol)

Kapitoly: >> Tudy k první <<

 

 

 

 

Až za hrob (15+)

Trochu svéráznější povídka o klasické dvojici Edwarda a Belly, jenže tentokrát se jim osud postaví rázně do cesty.

Tak dlouho jsem se vyhýbala špatným koncům, až se nakonec zrodilo v mé šílené makovičce tohle.

Stav: dokončená (celkem 10 kapitol)

Kapitoly: >> Tudy k první <<


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   »

Texie

148)  Texie (11.12.2010 16:48)

witmy: Galla rozhodně pokračovat nebude, ale možná se dočkáte další potterovské povídky muhehee

Lucie: Tak teď jsem vložila Zradu. Momentálně je to jediná povídka u které můžu zaručit, že pravidelně budou přibývat kapitoly. Jinak mám rozepsáno spoustu dalšího, ale není moc čas a přes zápočty na psaní není ani příliš nálada. Pravděpodobně ale vytáhnu některou z těch rozepsaných, ať se mi zatím nenudíte. ;)

147)  Lucie (11.12.2010 10:08)

Tak už tu zase otravuju...Chtěla bych se zeptat-jenom orientačně!!-co plánuješ teď,když jsi skončila Gallu.Vím,že tu máš Spoutané a Zradu,tak jsem se chtěla pozeptat,jestli na ourstories hodláš pokračovat ve Smrt s.r.o.,nebo si od toho odpočineš(já jenom abych tam nestepovala a neuháněla tě,kdybys chtěla mít na chvilku pokoj...),nebo jestli snad hodláš začít další povídku,nad kterou bych mohla áchat a zlobit se na infarktové konce...Každopádně budu netrpělivě očekávat další dílek,ať už čehokoliv...

146)  witmy (10.12.2010 19:16)

krásný konec gally jsem s té povídky nadšená kdybys ses pustila do dalších zážitků Gally tak jsem PRO

Texie

145)  Texie (07.12.2010 21:00)

Vloženo, ještě odkaz a hotovo.

144)  bb (07.12.2010 20:59)

ty jsi vážně zlatíčko, móóóóóóóóócinky děkuji :)

143)  Tru (07.12.2010 20:48)

Tramtadadá, budeme Spoutávat! Hurá

Texie

142)  Texie (07.12.2010 20:42)

bb:
Jeden dílek tam mám, poslední z těch co jsem měla předepsaných, ale za to jak jste trpěliví si ho rozhodně zasloužíte.
Jdu ho vložit.

141)  bb (07.12.2010 18:07)

už se mi stýská po povídce Spoutaní, neměla bys v šuplíčku nový dílek?

140)  lady sadness (07.12.2010 13:00)

milujem - podmienku+zradu+spútaných; nehneváš sa, dúfam, že nemilujem všetky poviedky,mňau mňau

139)  Lucie (06.12.2010 15:49)

Já ještě nikdy peněženku neztratila,ale stejně se třesu už jen při pomyšlení,co by potom bylo za vyřizování,to by mě mohli rovnou odpravit... Ale snad to u tebe nebude tak strašný a bohužel jediná rada,kterou k tomu poskytne asi každý je VYDRŽ...Ono se to nějak zvládne,jenom mysli na to,že to za nějakou dobu bude dobrý...;) ;) ;) ;) ;) ;)
P.S:Velké díky za dílky Zrady a Gally,už se těším na další...

138)  bb (05.12.2010 19:37)

díky za nové dílky, jseš hodná, že na nás myslíš, i když máš teď úplně jiné starosti, přeji pevné nervy při zařizování nových dokladů

Lenka326

137)  Lenka326 (05.12.2010 18:56)

Aj, tak to je mi moc líto, co se ti stalo, to je fakt pech, dobře, že jsi nepřišla o velké peníze, jak píšeš. Držím palce, aby se všechno v dobré obrátilo.

Texie

136)  Texie (05.12.2010 18:50)

No to mám, ale rozčilování nastane až se nebudu moct dostat do školy na některé hodiny (kde potřebuju ISICa) a nebo jak nebudu moct jít do práce bez potravinářského průkazu. Co mi alespoň zvedá náladu je fakt, že v peněžence byla sotva pětikoruna a z karty vytřískají tak prd, protože na účtu mám sotva na inkaso.

Texie

135)  Texie (05.12.2010 18:47)

Tak a teď jdu ještě na Gallu ať je to trochu vyrovnaný.

134)  Kiara (05.12.2010 18:47)

Oh :( Je mi luto penazenky, viem ake su s tym starosti ked tam clovek ma vsetky doklady... A diki za kapitolku aj ked mas urcite ine starosti

Texie

133)  Texie (05.12.2010 17:22)

Tak jdu zkusit něco vyhrabat... Buďte ale rádi že to nepíšu teď, jinak by asi všechny hlavní postavy popadaly krutou a zákeřnou smrtí...
Přišla jsem v brněnském podchodu o peněženku a všechny doklady, což je u mě hooodně velký průšvih.

132)  Tru (05.12.2010 11:30)

A kdyby to něco bylo Spoutaní, tak by se vůbec nic nestalo:)

131)  Lucie (05.12.2010 09:05)

Jejky takže se dneska můžeme těšit na další kapitolku???

Texie

130)  Texie (04.12.2010 00:34)

Měla jsem toho teď až nad hlavu a proto ta odmlka... Ještě tento víkend však něco vložím. Čestný světluščí!

129)  Tru (02.12.2010 14:49)

Texie: Ještě ti k té klávesnici dáme noťas, ať to má spoň nějaký výsledek:) A potravinové příděly za další kapitolky:)
Kdepak, užívej adventního času a nepřepínej:)Ono se to víc vyplatí:)

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek