Sekce

Galerie

Sladší než pomsta 1

Sladší než pomsta 1

Začalo to špatně. Pokračovalo to ještě hůř. A mohlo to skončit úplnou katastrofou…

(zítra Edward)

Tichá srdce 1/2

Tichá srdce 1/2

Přiznávám bez mučení, letos jsem tu tradiční vánoční povídku chtěla vynechat. Protože kdo by měl v tuhle dobu náladu na cukr?

Jenže včera jsem si celý den pouštěla Christinu Perri. Po tom, co se jí stalo na začátku roku, jsem jí moc přála, aby to tentokrát dopadlo dobře. Nedopadlo...

A tak jsem během toho úplně špatného a ubrečeného dne myslela na to, že aspoň ve vymyšlených příbězích je občas všechno v pořádku.

I když ne vždy a většinou ne hned.

Tohle je pro Christinu a pro všechna tichlá srdce.

Kompletná moc

Kompletná moc

Nemal to byť šťastný koniec, ale ako by som Vám to len mohla spraviť, keď sú predsa tie Vianoce... :D

 

V podstate limonádka. ;)

Můj nejlepší přítel

Můj nejlepší přítel

Jen lehce opožděně cosi ke svátku všech zamilovaných, ale také doufajících a hledajících.

Tepláková víla

Tepláková víla

Predvalentínska limonádka! :)

Chcem ti pomôcť

Chcem ti pomôcť

Prvá skutočná poviedka po dvoch rokoch. Buďte zhovievavé :).

Chýbali ste mi.

EDIT: Technická nezrovnalosť odstránená ;).

Sebenaplňující se proroctví

Sebenaplňující se proroctví

Jen 500 slov, jen taková předtwilightová malá domů.

Pokouším se opět rozepsat, prosím o shovívavost.

Až tomu dáš jméno

Až tomu dáš jméno

Žiju, dokončuju nový dům, šílím ze začátku nového školního roku a psaní mi hrozně chybí.

Tak aspoň drobeček.

Edward upír a když je všechno trochu jinak.

Prestať

Prestať

Napísaná pred rokmi, objavená až teraz.


Limonádka!

Mrtvej plac 4

Mrtvej plac 4

Konečně závěr téhle malé upířiny.

Psaní jsem si po delší době moc užila, tak snad u toho nezhynete nudou :)

Krásné prázdniny a dovolenky, milé moje.

Mrtvej plac 3

Mrtvej plac 3

Předposlední. Tak se mi ten závěr hezky logicky rozpadl na dvě části, čehož jsem nemohla nevyužít :)

Dnes je to kratší, ale co už se mnou.

Mrtvej plac 2

Mrtvej plac 2

Druhá z (pravděpodobně) tří částí.

Doufám, že nečekáte nic originálního. Jen jsem smíchala pár ingrediencí, které mám opravdu ráda.

Mrtvej plac 1

Mrtvej plac 1

Taková malá upířinka na rozepsání po více než čtyřech měsících.

Vánoční košík a k čemu se může hodit

Vánoční košík a k čemu se může hodit

Moje milé, opravdu jsem chtěla napsat něco vánočního (moje malá tradice zde). Možná za to mohl letošní předvánoční stres (větší než obvykle), ale žádný extra nápad se nedostavil. Tak jsem zkusila vsadit jen na vánoční atmosféru. Omlouvám se, pokud čekáte nějaký extra vypointovaný příběh.

Vůně nostalgie

Vůně nostalgie

Jedná krátká, nostalgická, převážně nevážná…

Lepšie reflexy

Lepšie reflexy

Posledných pár odsekov 13. kapitoly Súmraku z Edwardovho pohľadu (strany 279 a 280). Tripple drabble - 300 slov. Po štyroch rokoch prvotina u vás... pre vás.

TS

Dovolená s překvapením

Dovolená s překvapením

Tak ještě jednou Bella a Edward (v mém podání nejspíš naposledy:)...

Čo sa má stať, to sa stane

Čo sa má stať, to sa stane

Ak sa majú dve duše stretnúť, stretnú sa. Pokiaľ sú si súdené, nájdu sa. Veď aj cesta k láske môže byť často dlhá a kľukatá.

Úděl

Úděl

Je to náhoda nebo prokletí, co řídí náš osud? A co nám dává sílu s tím bojovat? A je vůbec možné najít východisko z beznaděje? Alice se snaží ze všech sil...

Zvraty osudu

Zvraty osudu

Každý je strojcom svojho šťastia. Človek si tvorí vlastnú budúcnosť a dedí vlastnú minulosť. To sa týka aj Jacoba a Belly, ktorých osud najprv rozdelil, no napokon ich predsa len znovu spojil.

Pouta války 2/2

Pouta války 2/2

Jak jsem slíbila, tak konám. Druhý díl Pout války je zde. :)

Začínáme dopisem...

Pouta války 1/2

Pouta války 1/2

Jedna válka je spojila a druhá rozdělila. Nebo to bylo jen její rozhodnutí, kterým ovlivnila život svůj i život jeho? Dávejte si pozor na svá rozhodnutí, která už nebudete moct vzít zpět.

 

Za menší závady se omlouvám, vše je už v pořádku. ♥

Tam venku jsou vlci 3/3

Tam venku jsou vlci 3/3

Před minutkou dopsáno, takže se ještě trochu klepu :)

Děkuju, že jste tady se mnou.

Jacob a Edward.

18+

Tam venku jsou vlci 2/3

Tam venku jsou vlci 2/3

Klasika. Hanka odhadla, že zase neodhadnu počet kapitol :)))

Máme tu druhý dílek (napsaný v rekordním čase) a já možná jen dodám, že za inspiraci hodně vděčím Edu Sheeranovi.

Kluci jsou zpět!

18+

Tam venku jsou vlci 1/3

Tam venku jsou vlci 1/3

Zvýšená teplota nebo dlouhý pobyt za volantem u mě tradičně spouštějí divné nápady. Tentokrát nastala verze B :-).

Ale lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem si tohle nechtěla odjakživa zkusit.

Slash - a záměrně nepíšu varování, děti tu snad nemáme.

Jacob a Edward.

 

15+

Záskok na skok

Záskok na skok

O tom, co se stane, když Amor láskou vzplane. Nejdříve se s čerty sjede, pak po komsi prudce jede...

Po delší odmlce pro vás opět spáchaly Hanetka a MisaBells

Navazuje na předešlé povídky Zas nic, Valentýnská pomsta a Valentýnské trable.

Klamár

Klamár

Napísané vďaka znepokojeniu a piesni.

Prajem krásne čítanie. :)

(Poviedka je inšpirovaná, no nijako inak nesúvisí so skutočnými udalosťami.)

Až se vrátíš 2/2

Až se vrátíš 2/2

Je to vaše.

Děkuji, jste úžasné!

Až se vrátíš 1/2

Až se vrátíš 1/2

Moje milé trpělivé! Tak mi konečně jakž takž fungují obě ruce a já si prostě nemohu odpustit vánoční povídku, kterou dodávám každý rok (i když už je trapně po Vánocích).

Slibovaná dávka cukru je tu a já už snad konečně začnu trochu fungovat!

Stylová pastička

Stylová pastička

Triple drabble o 300 slovech. Rosalie je občas potvora a když se jí k tomu ještě naskytnou takto lákavé okolnosti, neváhá. Snad se pobavíte... chloe

1 2 3 4 5 ... 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek