Sekce

Galerie

/gallery/Nashledanou.jpg

Komando Sarah a Jacob řádí po lese a vymýšlejí jednu kravinku za druhou, ale moc dlouho jim to nevydrží... Vše se provalí a bude z toho pořádný průšvih.

Podezřívavě se na něj podívala, ale nakonec kývla.

„Dobře slibuju, ani muk!” zvedla dva prsty. Pak jí ale tvář posmutněla. „Do prkýnka dubovýho,” zaklela, až Jacob zvedl obočí. „Teta Alice to stejně ale uvidí a bude po tajemství.”

„Prdlajs uvidí. Co se nás týče, tak nevidí vůbec nic.”

Překvapeně zamrkala.

„Další kouzlo?” vyhrkla.

Spiklenecky přikývl.

„To je skvělý! Takže můžeme provádět lumpárny a nikdo nás neuvidí!” Radostí poskočila.

„Tak já už běžím, ale zítra zase tady, jo?”

„Platí.”

Naposledy se na něj usmála a vyrazila zpátky. Jestli měl Jacob pravdu, tak už ji určitě budou hledat.


 

12.

 

Sarah se pomalu plížila pod křovím a snažila se nenadělat ani sebemenší hluk. Teprve až byla Jacobovi v zádech, prudce po něm vyskočili. On se však ve stejnou chvíli otočil a chytil ji přímo do náruče.

„To není fér!” začala se hned vztekat, zatím co on se rozesmál a pustil ji na zem.

„Nazdar ještěrko,” zakřenil se na ni.

„Proč ještěrko?” nakrabatila čelo. Hrozně rád si ji dobíral. Jen pokývl hlavou na ni. Podívala se na sebe a naštvaně si odfrkla. Celé břicho a předek kalhot měla od hlíny, jak se plazila. Trochu se očistila

No co, alespoň udělá tetě Alici radost, že jí muže vnutit další oblečení. Stejně byla poslední dobou pořád nabručená. Stále nechápala, jak to, že místo Sarah občas vidí jen neprostupnou tmu. Myslela, že má problém se svým darem.

„Co budeme dělat dneska?” zeptala se Jacoba, když svou očistu vzdala.

„Pracovat.”

„Cooo?” protáhla otráveně.

„No konečně je trochu sucho, tak potřebuju udělat zásobu dřeva na zimu.”

„Vždyť máš kožich!”

„To sice jo, ale jako vlk se do postele nevlezu.”

„Tak si pořiď větší!” nedala se odbít.

„Na tu bych ale stejně potřeboval dřevo.”

„Ách jo!” zabručela nakonec a vzdala to.

Ploužila se za rozesmátým Jacobem až se zastavil a otočil k ní.

„Tak se do toho dáme,” zavelel.

„Jupí,” hekla sarkasticky. Protestovat však nehodlala. Doploužila se pro haluz, která ležela kus od ní a donesla ji k Jacobovi, kde ji pohodila na zem. Bezva základ hromady už mají.

„Co to děláš?” provázel ji pohledem.

„Sbírám dřevo, slepejši.”

Jacob se začal chechtat.

„Tak takhle bychom to dělali až do zimy a po Vánocích by mi už začal omrzat zadek.” Ještě jednou se zachechtal, než ho Sarah zpražila tím nejvražednějším pohledem co uměla. „Vylez nahoru a naviguj. Potřebujeme nějaký suchý strom.”

Chvíli na něj hleděla, jestli to myslí vážně a pak tedy vylezla s jeho pomocí na jeden z větších stromů.

„Třeba tamten?” zkusila.

„Jo bezva!” zakřičel pak na ni zpátky, když k němu doběhl. Sarah s otevřenou papulou sledovala, jak strom i s kořenem vyvrátil.

„Páni!” Když doběhl zpátky, vykoukla na něj z poza větví. „Hm, Jacobe, slyšel už někdy o pile a sekerce?”

„Jo, a slyšelas už někdy o páčení pařezů co pak zbudou?” houkl jí zase nahoru.

„Jo,” zamumlala a raději se tedy začala rozhlížet po dalším.

„Tak teď tamten.”

Jacob vyrazil, kam ho poslala.

„To si děláš srandu, ne?”

„Vždyť je suchej!” bránila se.

„Jo, suchej stoletej dub. Chceš mě zmrzačit?!”

Takhle pokračovali celé odpoledne.

Sarah se u toho skvěle bavila. Teda dokud nezmerčila něco, co sem nepatřilo.

„Jacobe, Jacobe!” huhlala dolů potichu.

„Co je!” křikl na ni nahoru, až začala syčet a mávat rukama.

„Problém.”

„Jakej?”

„Velkej!” už začínala plašit.

„Jak moc velkej?”

„Přes dva metry,” houkla na něj tiše, ale už bylo pozdě. „Táta!”

„A do prčic! Dělej polez dolů!”

Sarah se snažila, ale najednou jako by měla obě ruce levé. Když viděl jak sebou tam plácá, věděl, že takhle to nepůjde.

„Skoč mi na záda!”

Sotva to dořekl, přeměnil se a postavil přímo pod ni. Sarah se snažila ještě slézt pár větví, než to vzdala a vrhla se střemhlav dolů. Lesem se ozvalo zakňučení. Sarah se Jacobovi rozplácla přímo na hlavě a ještě aby nespadla hmátla po prvním co jí pod ruku padlo. Bohužel to bylo jeho ucho.

„Sarah!” zařinčel za nimi Emmettův hlas. Jacob při něm nadskočil a Sarah už neměla šanci se udržet. Spadla přímo na zadek.

„Ahoj tati,” pokusila se na něj mile usmát. Moc to však nepomáhalo. S vražedným výrazem a pažemi bojovně od těla si to šinul přímo k nim.

„Prchej Jacobe, já ho zdržím!”

Poslechl ji okamžitě. Vyrazil jak neřízená střela.

Sarah si oddechla, že se táta nevydal za ním. Při pohledu na to, jak se na ni tvářil, jí však veškerý optimismus zase přešel.

Alice zaraženě hleděla, když si to do domu nakráčel naštvaný Emmett se Sarah v podpaží. Ta už mu jen odevzdaně vysela přes paži a čekala co bude dál.

Dokráčel s ní až do kuchyně a posadil ji na stůl. Všichni se začali sbíhat v nepříjemné předtuše. Emmett si na rodiče moc často nehrál, byl spíše takový ten, co je pro každou lumpárnu. Muselo to být tedy hodně zlé.

„Co se stalo?” přiběhla Rose a hned začala Sarah prohlížet, zda se jí něco nestalo. Teprve pak se obrátila na Emmetta

„Našel jsem ji v lese,” zaburácel a všichni se na něj nechápavě dívali. „S Blackem.”

„Cože?!” hekla Rose s Esme zároveň.

„Je to můj kamarád,” bránila se Sarah.

„Sarah,” hlesla Rose a objala ji. „Mohl by ti něco udělat. Třeba ne schválně, ale přesto.” Snažila se mluvit na ni mírně. Sarah se podívala na své rodiče. Byli jako zlý a dobrý polda. Jenže tohle moc dobře znala z televize. To jim nezbaští. Založila si ruce na prsou.

„Ne!”

„Ale Sarah...” zkoušela to i hodná babička Esme.

„Ne!”

Nehodlala ustoupit ani o krok. Jacob byl její jediný kamarád, a ona se o něj nenechá připravit.


předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Janeba

8)  Janeba (24.02.2011 18:52)

Koukám, že mi unikly kapitolky! Texie, moc se mi líbí tahle směs něhy, lásky, lumpáren a průšvihu!
Děkuji!!

7)  Didd (13.02.2011 10:02)

Co se Emm diví dyť on by byl to samí v bledě modrým :D

6)  hellokitty (12.02.2011 17:31)

5)  bb (11.02.2011 22:23)

Sarah je opravdu číslo

4)  mary (11.02.2011 21:01)

možná jsem to už psala, ale Sarah je naprosto hvězdná :D

morningstar

3)  morningstar (11.02.2011 20:58)

2)  Lucie (11.02.2011 20:16)

1)  lensha95 (11.02.2011 18:57)

krásná kapitola

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek