Sekce

Galerie

eMuška spovedá CLEU

eMuška spovedá CLEU

Ako by sa popísala? 

Na čo sa toto leto nechala zlákať?

Kam by sa najradšej vybrala?

Ak aj Vás zaujíma, ako mohla naša nová
„obeť“ odpovedať na tieto a iné otázky a ak tiež túžite spoznať autorku, ktorá si Vás získa každou vetou - nech sa páči, Clea Vám určite veľmi rada venuje svoju pozornosť. :-)

Carlie zpovídá EMUSKU

Carlie zpovídá EMUSKU

Potřebuje tahle kočka promotion? Potřebuje dlouhé úvody autorka, která píše tak dobře, že si znovu ověřujete, že jí je opravdu „jen“ tolik? Její vtipné, nadhledové, hřejivé pojetí Edwarda a Belly, ne to opravdu není potřeba komentovat. Dodám už jen jediné: einolok ;-)
A teď fanfáry, na horké křeslo jsem dotlačila eMusku! ;-)
Otevřeme si okenice ;-) a okno do její duše :-)

Cathlin zpovídá CARLIE

Cathlin zpovídá CARLIE

Jistě mi dovolíte představit další oblíbenou autorku těchto stránek v rozhovoru zaměřeném jen a jen na ni, což jí sice způsobilo mírnou nervozitu, nicméně myslím, že to ustála skvěle, s humorem a přehledem jí vlastním. Posuďte sami.

Bosorka zpovída CATHLIN

Bosorka zpovída CATHLIN

Milé zvídavé duše,

je mi ctí, že Vám mohu představit další skvělou spisovatelku. Autorku, jež dokáže dokonale a plasticky vykreslit všechny odstíny Edwardovy duše. Tato autorka stvořila padoucha tak odporného, že sám Aro vedle něj vypadá jako vlídný senilní stařík, s kterým je radost pokecat.

Chcete vědět, co na sebe byla ochotna prozradit? Tak jen čtěte dále...

Twilly zpovídá BOSORKU

Twilly zpovídá BOSORKU

Za vším hledej Myš, neboli, proč jsou z Bosina jídelníčku vyjmuty vnitřní orgány? A co má Egypt společného s Terry  Pratchettem a Jarmilou Lokoutkovou? Možná rozepatý poklopec! Co myslíš, Paule, chce to šanci, viď? ... Jo, já taky myslím, byl by to patrně duševní exhibicionizmus!


Tak tohle je výcuc z Bosiných odpovědí, chcete-li víc, přečtěte si víc...

ScRiBbLe zpovídá TWILLY

ScRiBbLe zpovídá TWILLY

Jak sama řekla - "Dnes se lampička obrátila jiným směrem."

Jako první slovenská pisatelka byla do zpovědnice vybrána prvávě ona. Twilly alias (kdo si ještě pamatuje) Twilightmomnikuska.


Jak se dostala k psaní? Jak probíhá její druhá puberta? Co by něudělala za všechny prachy světa? To a ještě více se dozvíte právě dnes!

Kamikadze zpovídá ANNU43474

Kamikadze zpovídá ANNU43474

Já vím, už je to tak dlouho, že žádná omluva není dostačující...

 

Quo Vadis, Indiánka, Nesrmtelní, Taková normální rodinka... že Vám to něco říká? Ano, mou obětí je Anna43474

Linfe zpovídá KAMIKADZE

Linfe zpovídá KAMIKADZE

Po velmi dlouhé pauze se dnes seznámíme s tou, jejíž přezdívka má co společného s jejím křestním jménem Kamila, ale i s tím, že když už sletí z koně, tak většinou pořádně a natvrdo.

Taky vás zajímá, kam zvou kluci u Opavy holky na rande, že to občas dost radikálně může ovlivnit váš život?  Čeho má naše autorka na rozdávání, nebo proč a jak se vyndává mozek z hlavy? Ano, i toto jsem se dozvěděla, ale v rámci zachování obsahu vašich žaludků nebude odpověď publikována. To vše a ještě více od autorky Znovu nalezené, Forever with You nebo Lásky přes překážky.

MisaBells zpovídá LINFE

MisaBells zpovídá LINFE

Do parády jsem si vzala tu, jejíž přezdívka prý znamená Zrozená z vody a milující přírodu.

Chcete vědět, proč chce dětem kupovat Malého chemika a od kdy jí nevadí vousatí muži? Jaký lék používá na chřipku a čeho se bojí pětadvacetiletá Linfe, autorka Zlomených upířích duší, nebo Jméno není všechno?

Já už to vím a jsem ráda, že tyhle drby můžu poslat dál.

Amisha zpovídá MISUBELLS

Amisha zpovídá MISUBELLS

Dovolte mi vám představit úžasnou spisovatelku se sklonem nic neříct a nepřiznat...

Noth zpovídá AMISHU

Noth zpovídá AMISHU

Co schovává pod postelí? Jak by účinně přispěla k redukci kriminality? Nažhavte klávesnice a hurá na ni!

Ajjinka zpovídá NOTH

Ajjinka zpovídá NOTH

Co nám na sebe prozradila naše neuvěřitelná Noth? Co ráda dělá a co má v plánu? A proč by chtěla pokoj vzhůru nohama? To vše a mnohem víc se dočtete v dnešní zpovědi!

A protože mě nazývá řiťolezcem, pojďme jí všichni hromadně zalichotit!

AliceBrandon zpovídá AJJINKU

AliceBrandon zpovídá AJJINKU

Šokující zpověď!

Dotazovaná se svěřuje:

Jsem zvrácená, přiznávám!"

Dlouho utajované podrobnosti o vztahu mezi Ajjou a Jacobem jsou tu!

Komu vzkazuje: "Jděte do pekla!"?

Odhalení:

Jitrnice zvládám, jenom když jsou z pytle ven!"


Co dalšího nám na sebe Ajjinka práskla?

Čtěte dnešní Zpovědnici!!!

Ree zpovídá ALICEBRANDON

Ree zpovídá ALICEBRANDON

Velká bohyně vtipu, AliceBrandon, slétla z nebe, aby své poddané Ree zodpověděla pár otázek.

 

Jak vznikla její první parodie? Na kom ujíždí? A co žmoulá v ruce? :D

 

15+ (Ne, vážně vás nešálí zrak. Pro můj dobrý pocit tady raději dávám i tohle omezení :D)

Evelyn zpovídá REE

Evelyn zpovídá REE

Pozor, pozor, vážení! Dovote, abych Vám představila další báječnou bytůstku ze světa ff - Ree.

Dozvíte se, v kom se Ree vidí a proč. Prozradila, co by na sáze změnila. Práskla na sebe, co ji potěší i vyděsí k smrti.

 

Takže neváhejte, čtěte a pokládejte Ree záludné a zajímavé otázky.

DeSs zpovídá EVELYN

DeSs zpovídá EVELYN

Zaprvé se musím omluvit, že mi to tak dlouho trvalo. Zadruhé vás nalákat na tuto zpoveď:

Komu vděčíme za to, že je Evelyn nyní mezi námi, co všechno se dá dělat u plotny, po čem touží její romantická duše, co zaviní jedno přeslechnutí a mnohem víc se dozvíte právě teď a tady.

Neváhejte, vymyslete záludné otázky a vrhněte se na Evelyn!

Texie zpovídá DESS

Texie zpovídá DESS

Komu vděčíme za to, že DeSs začala psát?

Co v její řeči znamená PČS a kdo je to vlastně Saša, která ji podporuje v psaní?

Alrobell zpovídá TEXIE

Alrobell zpovídá TEXIE


Věděli jste, že idea Texie je drink, pláž a noťas?
Že chytá nápady, když přepíná televizi?
Texie se popisuje jako extremistka a idealistka, myslíte si to také?

To vše a ještě více se dozvíte dnes v rozhovoru s Texie.

Popoles zpovídá ALROBELL

Popoles zpovídá ALROBELL

Víte, že slovo kombajn a délka žní, v podání Al, jedno jest? Že nemusíte být postavou velcí, aby o vás vědělo celé okolí? Tušili jste, že inspirace se stala hitem na pultech supermarketů? A že fantazie je místo, kde Al odkládá svůj ječák a bere do rukou

světelný meč?

 

Řekla jsem si, já bláhová, že zkusím vyzpovídat nekontrolovatelný

živel jménem Alrobell.

Jak se mi to povedlo či nepovedlo – posuďte sami.

Sfinga zpovídá POPOLES

Sfinga zpovídá POPOLES

Kam by se autorka Proroctví nejradši zašila s někým z Cullenových? Jak se její mamince líbí Popolesiny jednorázovky? Proč už dávno nemá napsanou řádku knih?

Připravte si svoje otázky a vrhněte se na Popoles ;-)

Hanetka zpovídá SFINGU

Hanetka zpovídá SFINGU

Sfinga je bájné stvoření z řeckých pověstí. Ráda dávala otázky a hádanky pocestným. Já jsem si naopak Sfingu vybrala pro položení svých otázek.

Chcete vědět, kdo se pod tímto trochu záhadným nickem ukrývá?

A jak tvoří, odkud bere nápady a co se jí líbí a nelíbí?

Tak pojďte, přečteme si spolu její odpovědi.

Bye zpovídá HANETKU

Bye zpovídá HANETKU

Chcete vědět, proč Edwardovi narostla křídla?

Zajímalo by vás, jestli si autorka série Padlí andělé nepláčou dala do avataru svoji vlastní fotku?

Je Team Edward, nebo Team Jacob?  A koho by chtěla zastřelit?

Chcete se dozvědět víc? Čtěte! To si nemůžete nechat ujít!

Karolka zpovídá BYE

Karolka zpovídá BYE

Věděli jste, že Edward Cullen už několik týdnů randí s autorkou povídkové série Forest Love?

Věděli jste, že památná věta, kterou Bye pronesla těsně před osudovou registrací svého nicku, začínala slovy? "Srky, frky"?

A jak se dá tancem ztvárnit Twilight?

To si nemůžete nechat ujít!

Ambra zpovídá KAROLKU

Ambra zpovídá KAROLKU

Doháním čtenářské resty, a tak byla chudák Karolka jasný cíl mé zvědavosti. Jsem totiž aktuálně plná silných dojmů ze „Šachů“ a „Zrcadel“…

Taky Vám vždy vrtalo hlavou, zda by porazila Kasparova? A bude mít tohle děvče dost disciplíny, aby si zasloužilo místo v posádce kapitána Picarda? Plánuje rande s manželem? A proč mu žehlí vlasy? To vše a mnohem víc v následujícím rozhovoru!

Nebraska zpovídá AMBRU

Nebraska zpovídá AMBRU

Paní Nerozhodná - to jsem já. A tak jsem si sepsala seznam autorek, kterých bych se chtěla ptát, a Karolka vybrala číslo. A ambra se vůbec nezlobila :-)

Chcete vědět, kdy přicházejí nápady? Kdy se dostane do transu? A která generace je vlastně ta příští? Tak neváhejte a čtěte ;-)

Karolka zpovídá NEBRASKU

Karolka zpovídá NEBRASKU

Na co je alergická autorka slavné Minnie z povídky Myšičko myš?

Aneb: Jedna z nejčtenějších spisovatelek tohoto webu píše nejlépe, když dostane protišokovou první pomoc!

To si nemůžete nechat ujít!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still