Sekce

Galerie

/gallery/Spoutaní.jpg

Konečně dorazí na místo, ale okamžitě se rozdělí. Většina Cullenových se vydá prohledat okolí, zatím co zbytek se vydá zkontrolovat město... Nezvyklá rodinka - Bella, Edward a junior se tak ocitnou náhle sami sobě na pospas.

„Co tě znervózňuje víc,” podíval se na ni pátravě, „že po nich můžou jít, nebo že nám budou na blízku.”

„Nevím, asi obojí.”

V příští chvíli se však ozvalo burácení motorů a na silnici kus za nimi se vyhoupla dvě auta. David je přejel pohledem ve zpětném zrcátku. Kapoty měli zablácené a držely na nich ještě kousky větviček a trávy.

„Evidentně to vzali zkratkou,” uculil se.


 




22. Kavárna


Jeli tak rychle, jak jen to kvalita silnice dovolovala. Přesto jednu zastávku si odpustit nedokázali. Byla však jen na pár minut a po ní se s Bellou u volantu vystřídali. David si labužnicky pochutnával na čokoládových croasanech.

„Dáš si?” rozhodl se jeden obětovat.

„Ne, nemám chuť,” zavrtěla hlavou.

„Čokoláda je dobrá na nervy,” zkoušel to.

„Jenže uvnitř jí rozhodně není tolik, aby mi to teď k něčemu bylo.”

David se do něj tedy zahryzl a pohledem ji dál sledoval. Na čele měla drobnou vrásku a o něčem přemýšlela. Nepotřeboval jí ale koukat do hlavy, aby věděl o co se jedná.

„Tak co ty a Edward?”

Zhluboka se nadechla.

„Nevím. Cítím k němu pořád to samé, ale zároveň se bojím, že jak se k němu přiblížím, tak mu zakroutím krkem.”

„No, tak musí se mu uznat, že pohňápal co mohl,” připustil. Vlastně mu bylo jedno, jestli se ti dva dají dohromady, ale prostě nechtěl vidět Bellu jak se trápí.


Na místo dorazili k ránu. Naštěstí ten den bylo zataženo a chvílemi i mrholilo, takže se Cullenovi mohli běžně pohybovat mezi lidmi. Zastavili tedy v nejbližším městě.

„Porozhlédneme se nejprve tady,” rozhodla Bella. Chtěla nejprve zamítnout tu nejhorší variantu, což rozhodně centrum města bylo.

„A co my?” zeptal se Jasper.

Na okamžik ji tím zarazil. Nebyla zvyklá na tolik dalších okolo. Vždy si s Davidem vystačili.

„Můžete se zatím podívat po údolí, třeba tam ještě některý zůstal.”

Okamžitě se vydali tím směrem.

„Teda,” hvízdl David. „Jsi hotový generál.” Na tváři se mu objevil potutelný výraz.

Jasper s Alicí ještě čekali, než si nastoupí i Edward.

„Já zůstávám,” oznámil jim.

Jasper jen přikývl a nastartoval.

„Počkat, to se může?” zaslechli ještě Alici z rozjíždějícího se auta. „Já chci taky zůstat!” a snažila se ještě marně vystoupit za jízdy.

Její skuhrání bylo slyšet i když se jim už ztratilo jejich auto z očí.


Edward se po očku podíval na Bellu, jestli není naštvaná, že se vnutil, ale ta se na něj ani nepodívala.

„Tak co,” ozval se David do ticha mezi nimi. „Kavárna nebo hospoda?”

„Kavárna,” rozhodla okamžitě. Ještě zaštrachala na zadní sedadlo a vytáhla tašku. Vyrazili k malé kavárničce přímo na náměstí.

„Myslel jsem, že budeme pátrat po novorozených,” zeptal se zmateně Edward.

„Přesně tak,” přikývl mu David. „No a kde jsou problémoví novorození, tam je i rozruch. Takže centrum města kousek od policejní stanice je naprosto ideální místo kde začít.”

Bella vybrala stůl na kryté zahrádce před kavárnou, zatím co David s Edwardem šli objednat dovnitř.

„Tři expressa a dva tyhle štrůdly,” nadiktoval David číšnici.

Edward zatím pozoroval skrz okno Bellu sedící venku. Vytáhla z tašky notebook a začala na něm něco psát.

„Nikdy mi to neodpustí,” hlesl.

David se podíval stejným směrem.

„Ne,” souhlasil. „Bella je na jednu věc totiž hodně háklivá.”

Edward se na něj vyčkávavě podíval.

„Na lidi co mi chtějí ublížit, nebo se mě pokusí zabít.”

Otočil se zpátky a zadumaně sevřel rty.

„K tomu jednomu štrůdlu přidejte ještě ten ovocný dortík,” zavolal na číšnici.

„Zbožňuju sladký,” pokrčil bezmocně rameny. „No a ty máš chlape ten průšvih, že to byl navíc tvůj nápad.”

Edward strnul.

„Ne že bych vám lezl do hlavy, ale jak jsem se rozhodl Emmettovi vyvést ten žertík s komárem, tak jsem to tam zahlídl.”

„Neřekl jsi jí to...”

David se pobaveně rozchechtal, když uviděl paniku v jeho očích.

„Ne, ale jak ji znám, tak to nakonec stejně zjistí, no jo máma. Vezmeš to kafe?”

Ven Edward téměř vyklopýtal. Naštěstí se Bella věnovala monitoru a jeho opět přehlížela.

„Tak jak to vypadá?” zeptal se jí David.

„Našla jsem zdejší internetový zpravodaj, tak ho zkusím projít,” zamumlala a teprve vzhlédla. Trochu rozpačitě zamrkala, když zjistila, že tu všichni tři sedí jako jedna „šťastná” rodinka na snídani. No, na dost nezdravé snídani.

„Co?” zaprskal David. „Jsem ve vývinu.”

„A budeš se tím hájit jak dlouho, do sta?”

Zavrtěl hlavou. „Dýl.” Konečně polkl. „Ale už se na ty narozky celkem těším.”

Skepticky se na něj zahleděla čekajíc, co z něj zase vypadne.

„Víš jak to bude velkej narozeninovej dort, aby se tam všechny ty svíčky vlezly?”

Protočila oči.

Edward ty dva sledoval a připadal si tak nějak jako páté kolo u vozu.

„Raději se vrhneme na to, proč tu jsme,” zavelela Bella. Začala zase věnovat pozornost monitoru a David se začal nimrat ve zbytku štrůdlu. Oči mu ztmavly soustředěním.

„Taky bys mohl pomoct,” dloubl po chvíli do Edwarda. „Zkontroluj, jestli někdo něco divnýho neviděl nebo neslyšel.” Edward okamžitě přikývl a zaposlouchal se do myšlenek lidí okolo.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

23)  Lussy (26.11.2011 20:52)

Já bych spíše řekla, že se ten David podobá Emmettovi.:D
Jako obvykle, skvélá kapitola. Nemůžu si tvoje psaní vynachválit.;)

Evelyn

22)  Evelyn (14.01.2011 13:14)

Rodinná snídaně

Petronelka

21)  Petronelka (10.12.2010 11:10)

Edward je pěkně mimo, tak sleduju :D, ale tak, snad se teď zapojí a možná si u Belly vyslouží i nějaké to poděkování. Přesto jsem však hrozně zvědavá, jak to nakonec dopadne, až se Bella dozví, že zničení Davida byl nápad jeho povedeného papínka . To pak bude trochu brutus
Ale už se moc a moc těším až se ti budu moct přečíst - pokud to hodláš nějak zapojit do příběhu. Teď jdu ale na další kapitolu a ještě jednou moc

20)  Lejla (26.11.2010 12:07)

David je úžasný líbí se mi čím dál víc a Edward má docela nahnáno, aby zase něco nepohnojil. A Alice bych ráda vyděla vyskakovat z auta

Ewik

19)  Ewik (21.11.2010 19:51)

Texie, vždyť já jsem z něj úplně paf Je dokonalý a viditelně si vše co se děje okolo něj užívá.
Občas nemám vůbec čas číst, tak pak to komentování takhle odfláknu, jen aby bylo vidět, že jsem vám pořád věrná.
Mám moc ráda tvoje povídky, jseš pro mě jako autor v prvních řadách.

18)   (21.11.2010 14:02)

Víš jak to bude velkej narozeninovej dort, aby se tam všechny ty svíčky vlezly?
Doufám, že se usmíří!!!!!:'-( :'-( :'-( :'-(
David, když vím, že to není kretén:D , je vlastně fajn

semiska

17)  semiska (20.11.2010 23:47)

Sice ho chtěl zabít, ale to netušil, že to je jeho syn, takže by to mohla malinko brát v potaz, ale to neznamená, že chci, aby mu odpustila hned. Oni uričtě najdou spolu nějakou řeč a pak by si mohli opět začít věřit a milovat. Možná by to odčinil tím, že by Davidovi někde při nějakém okejháku zachránil život. JInak nádhera, moc se mi to líbilo.

16)  wik (20.11.2010 21:40)

Marketa

15)  Marketa (20.11.2010 21:31)

Jen ať je Bella na Edwarda zlá ještě když chtěly zabít Davida mě sice nevadilo kdyby se daly do hromady ale potom co chtěly udělat Davidovi ne!i když nevěděli že je to jeho syn neměly na to právo honem další moc krásný

Lenka326

14)  Lenka326 (20.11.2010 18:43)

David je skvělý . Zdá se mi to, že s Edwardem to celkem zvládá??? Jen teda z Belly jde až strach, jak je odtažitá, ledově chladná, myslí jen na svoje poslání. Nebo ne? Prosím, ať nemyslí jen práci :D . Nečekám, že to půjde snadno, ale zatím to vypadá, jako by to nemělo jít nikdy :D .
Už se zas moc těším na pokráčko, jak to téhle trojce půjde v akci (teda tak nějak předpokládám, že nás něco takového brzo čeká).

13)  Lucie (20.11.2010 13:56)

12)  Twigirl (20.11.2010 12:08)

Texie:To je dobře, jen ať jim ten jejich zažitej stereotyp hezky s Bellou provětraj. No prostě...boží!!!Těším se na Davida a jeho výstřelky. Doufám, že se k němu Bella připojí a hezky Cullenovi potrápěj.Moc moc se těším...

11)  Sofia (20.11.2010 11:30)

Tyjo,uz se htozne tesim,jak bude Bella radit az to zjisti. Prece jen rozzurena matka bude i upirovi pekne neberpecna,ale Ed si to 100% zaslouzi, nesetri ho.
Moc se mi libi jak popisuje pouto mezi Bell a Davidem,kterej je mimochodem uzasnej.

Texie

10)  Texie (20.11.2010 06:49)

Twigirl: Neboj, já mu taky načisto propadla. ;) S juniorem je sranda a konečně si bude moct dodatečně užívat dětství a rozmazlování tetiček. :D

Ewik: Hezký? Já ti slibovala, že do pár dílů budeš Davida zbožňovat, nooo... Tak to se asi budu muset trochu ještě snažit co?

kytka: Oh, jsem potešena.

bb: Já? Nikam. To on sám a občas mě jimi taky složí. S ním v hlavě se občas nedá ani psát, jak se chechtám. Puberťák jeden!

Michangela: Koukám, že ti zajišťuju celkem slušný aerobic...
:D

AMO: To byl zatím slabý odvar z toho, co si ještě Éďa slízne... S juniorem jako synáčkem

Leni: No jo, za blbost se platí, ale za to bude mít hezký bonus. ;)

hellokitty: Díky, slyším to skoro až tady.

Bosorka: Bude, bude, bude...

9)  Twigirl (20.11.2010 00:08)

David je prostě božan. opravdu jo. Miluju tu postavu. Ty jeho hlášky ve vypjatých situacích jsou prostě dokonalý. Že by Edward konečně začal trochu bojovat a přibližovat se k Davidovi? No, tak to jsem zvědavá. Mimochodem, hezký rodinný výlet do kavárny. Úplná rodinná idylka...;) ;) ;) ;) Super.

Ewik

8)  Ewik (19.11.2010 23:34)

Moc hezký díl

7)  kytka (19.11.2010 23:00)

Jediné slovo - geniální.

6)  bb (19.11.2010 22:40)

David je naprosto úžasný zlatíčko... a ty jeho hlášky, kam na to chodíš?
skvělá kapitolka doufám, že nakonec budou Edward a Bella spolu, ale Edík to bude mít asi dost těžký ;)

Michangela

5)  Michangela (19.11.2010 22:18)

4)  AMO (19.11.2010 22:14)

ta mu dává aby se mu z té lásky neudělaly vrásky:) :) :) :) cha cha. A teď nějakou akci a brzy, prosím.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek