Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/C%20david%20boreanaz.jpg

Edit by Ree: Zredukuj si perex: http://www.stmivani-ff.cz/articles/zmena-v-systemu-pro-praci-s-perexem/

AKTUÁLNĚ

 

Jo, je to sprostý. Jo, není to fér. Jo, jsem svině.

Jenže ať chci nebo ne, Bella i s Edwardem mi už lezou krkem. Na ty jména začínám být alergická. A pochybuju, že se to zlepší.

Asi jste si všimli, že poslední dobou nepíšu. Vůbec. Naprosto mě přešla chuť... Na fan fiction. Na Stmívání. Na celou Bellu i Edwarda!

Jenže psát mě baví... Proto se přesouvám na BH. Tam budu pokračovat ve své povídce a zde nejspíš končím. Pochybuju, že mě to přejde.

Všem, co mě čtou, a zvlášť těm, co i komentují, protože jen kvůli nim se cítím fakt blbě, se moc omlouvám.


KAPITOLOVÉ

PROKLETÍ MĚSÍCE - víceautorská - snad (série)

Bella je ambiciózní dívka, snaží se vyhrávat v běhu na dlouhé vzdálenosti. Žije pro svůj sen. Jeden z tréninků se jí ale stane osudným, napadne ji vlkodlak. Přežije jeho útok, ale ochrne. Jako zázrakem ale začne znovu chodit a zranění se uzdravuje nepřirozeně rychle. Ta noc nezůstala bez následků. Příští úplněk ty zázraky vysvětlí - nyní už není člověkem.

Další děj je na vás všech, kteří najdou čas a odvahu si napsat taky jednu kapitolu...

1. kolo

I. Zvíře - by DeSs

II. První úplněk - by Hanetka

III. Dny poté - by MisaBells

IV. Staří známí - by ambra

V. Závod - by Gassie

VI. Sen? - by Evelyn

VII. Trojka - by Carlie

VIII. Pár - by sfinga

IX. Před úplňkem - by Bye

2. kolo

X. Selhání - by DeSs

XI. Dorůstající měsíc - by Hanetka

XII.Smrtelné nebo svatební? - by MisaBells

XIII. Záchrana - by ambra

XIV. Pravý vlkodlak - by Gassie


Stále se můžete přidat...

 

DCERA TEMNOT - rozepsaná (série)

Povídky, kde je Bella tou silnější, na nás shlížení téměř na každém rohu. Tady tomu nebude jinak, ale... Rozhodně nečekejte další klidnou povídku, plnou romantiky, lásky a pohody. Já tady poprvé zkouším psát jinak. Děsivě, tajemně a hororově. Cullenovi na hradě legendárního hraběte Drákuly. Byl ale pouze legendou? Kdo vlastně na hradě žije teď?


TRNITÁ CESTA - rozepsaná (série)

...Vzdalme se na chvíli od vymožeností moderní doby. Nacházíme se na začátku 19. století. Na překrásném sídle velmi vážené, urozené a bohaté rodiny. Na neposkvrněném anglickém venkově. Tam, kde si lidé krátili čas povídáním a plesy. Tam, kde nenajdeme žádné násilí, drogy ani tvrdý alkohol. Tam, kde moderní doba a lidé ještě nenapáchali tolik škod. Tam, kde hlavní roli v lásce dvou lidí hraje původ a bohatství. Zde začíná tento příběh...


ZÁHADNÁ KRÁSKA - dokončená (série)

zkBella vyrůstá ve Volteře od svých sedmi let, kdy se přimíchala se svými rodiči mezi turisty a svačinku upírů. Díky svému štítu přežila a Aro ji vychovává. Dosáhne však puberty, zamotá upírům hlavu a odjíždí na střední do Ameriky, aby prožila poslední lidské roky normálně. Je královnou školy a bohatou holkou, které není nic cizí. Ale vybrala si příliš deštivé městečko...


SPRÁVNÁ RODINA, ALE ŠPATNÁ SESTRA - rozepsaná

Děj: Co když Edward pozná krásnou dívku, které nemůže číst myšlenky? A co když je ta dívka rozhodnutá ho mít? Edward si myslí, že se zamiloval, ale jakmile pozná její dvojče, zjistí, že se šeredně spletl. Elisabeth není taková, jak to na něj hraje. A Edward je slepý, nevidí její pravou povahu ani hloupost. Až Bella, Elina sestra, mu otevře oči...

Spoluautorka: blotik

Kapitoly: (odkazy na Stmivani.eu) Prolog + 1 2 3 45 6


JEDNORÁZOVÉ

Láska překoná všechny překážky... Tak proč ne ta naše?

...Příběh o Belle a Edwardovi, avšak nenajdeme tu stydlivou a nezkušenou Bellu, ani rytířského Edwarda. Oba jsou normální lidé a užívají si života, dokud se jednoho dne nepotkají. Zažijí krásné šťastné dny, avšak jednou jejich idylka skončí...

Povídka nemá happy end...

 

Neštěstí nechodí samo...

...Četla jsem spousty příběhů postav ze Stmívání, ale ten Rileyho jsem nikde neobjevila. Nezaslouží si taky svoji povídku? Od narození ho potkávala samá smůla, a když už to vypadá, že je všechno dokonalé, přijde další neštěstí. A pak další v podobě Victorie. Tenhle upír má prostě smůlu a osud si s ním pořádně zahrává.

Jak to skončí, víme všichni...

 

Konec světa

Co se stane, když se Emmett nudí, Esme mu v rozčilení nevědomky vnukne nápad, on není dostatečně kreativní, Cullenovi nemají dostatečnou představovost a Emmett se rozhodne jim dokázat, že má pravdu? A co když je rozzuří, zdrhne a pokusí se usmířit Carlislovu vědeckou duši a něco pro něj proukoumat? Konec světa...

 

Konec světa II: Staří známí ze Země

...Kde jsme to skončili? Jo, už vím. Naše planeta bouchla. Jenže co je takový výbuch oproti pevné upíří kůži? A tak Země už sice neexistuje, ale Cullenovi ano. A když se tam promáchávají vesmírem, potkají staré známé ze Země. Zařídí si nový bejvák a vydají se na průzkum vesmíru...

 

Konec světa III: Nový domov

Když jsme se naposledy viděli, naši vegetariáni se smečkou mířili od Slunce a Volterrských. Nyní se dostanou tam, kde to ani Edward nezná. Vítejte v Bloodylandu! Novém domově našich hlavních hrdinů, ve světě nevídaných mravů, zvyků a technologie. Prostě tam, kde není nic normální...

 

Za mřížemi

Šup, šup, teple se oblečte, vyrážíme s Culleny na Sibiř. Ovšem stereotyp a nuda tu tentokrát nečeká, „děti“ odmítnou zase chodit do školy a hledají si práci. Jak název napovídá, kluci si vyberou ostrahu ve věznici. A koho tam takový nadprůměrný dozorce potká? Co třeba super krásnou vražedkyni?

I. částII. částIII. část


Tři buráky pro Bellu

Nechci nikoho znechutit ani urazit. Vám, kteří parodie nesnášíte, nedoporučuju ani otvírat. Charlie pryč, Cullenovi loví zvířátka a nebohá Bella se nudí. Ale Charlie jí doveze dáreček!

Pro klid duše 15+

 

 

Partnerka na ples

Taková malá úvaha o Tanyiině životě, přeměně a upírství. Ve většině FF vystupuje jako mrcha snažící se odloudit Edwarda od Belly, provádí šílenosti a kolikrát končí na popel. A já si říkám - proč? Takže jsem se rozhodla Vám ji ukázat v trochu lepším světle...

 

New life

Příběh o muži, který v jediný den ztratil vše. Který se vzdá všeho, co mu zbylo, aby začal znovu. Ze známosti na jednu noc vznikne vztah na věčnost a on získá to, po čem toužil. Nový život, lásku a rodinu.

Je to v podstatě pokračování Partnerky na ples...

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4 5   »

86)  Denisa (11.12.2012 09:36)

AHOJ TY DOOPRAVDY CHODIS S EDUARDEM ??!A:( LIBI SE TIK ROLEKTEROU SI HRALA..pROMIN ALE SLUŠÍ TI TO VÍC S JACKOBEM...:-**ALE ME SE VIC LIBI
EDUARD

DeSs

85)  DeSs (24.11.2010 21:25)

blotik, promiň, ale absolutně nestíhám... a nebudu do prázdnin... prostě do nějakého volna... a BH je Bez Hranic... odkaz je tady v menu...

84)  blotik (22.11.2010 21:42)

Ehm, chtěla jsem se zeptat, jestli bys nemohla na ICQ a co to je BH? Kde ses přesunula?

Bye

83)  Bye (18.11.2010 14:50)

Chytej!

sfinga

82)  sfinga (11.11.2010 18:05)

Ahoj, čeká na tebe mail

sfinga

81)  sfinga (09.11.2010 18:27)

Já jen odpovídám Hele, do pátku je určitě spáchám.

DeSs

80)  DeSs (09.11.2010 18:11)

Já se jen ptala...

sfinga

79)  sfinga (09.11.2010 18:01)

DeSs s PM počítám, ale nespěchej na mě jo? Jak jsem byla na srazu, přijela jsem úplně vyždímaná. A navíc mi to Carlie zavařila s tou upírkou :-D

Carlie

78)  Carlie (03.11.2010 20:46)

Posláááno

Carlie

77)  Carlie (03.11.2010 20:24)

Uf, DeSs, druhé kolo byl pro mě porod (a že by i pro Bellu? ), ale už pomalu finišuju, takže za chvíli pošlu mailíka, ju? :-)

Evelyn

76)  Evelyn (31.10.2010 18:55)

DeSs, máš maijlík

Gassie

75)  Gassie (28.10.2010 21:20)

DeSs, mailík

74)  blotik (28.10.2010 20:30)

Jo a pojď na chvíli na ICQ. Kvůli perexu.

73)  blotik (28.10.2010 20:21)

Tak já to vydám a půjdu zkusit psát už něco dál, souhlas? Jo a (nestěžuju si, tak to tak neber) říkala jsi, že to má být moje kapitolka. A pak se kouknu a ty napíšeš tři stránky. Tak já se jdu zase zahrabat. :/

DeSs

72)  DeSs (28.10.2010 20:04)

Jak chceš... já to napsala tak, aby to mohl být konec, ale aby šlo i něco dodat... je to na tobě...

blotik

71)  blotik (28.10.2010 19:59)

A mám k r
tomu něco dopisovat?

DeSs

70)  DeSs (26.10.2010 21:22)

Je tvůj...

Gassie

69)  Gassie (26.10.2010 21:21)

DeSs, vím, že jsem se dlouho neozvala , ale počítáš se mnou na další díl Prokletí, nebo ho má někdo jiný?

ambra

68)  ambra (26.10.2010 19:53)

Zlato, máš to v mailu!!! Opraveno, hotovo, jen vyklopit!!!

ambra

67)  ambra (26.10.2010 14:36)

DeSíčku, dneska bude!!!!! Píšu a klepu se hrůzou Jakože fakt

1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek