Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/C%20david%20boreanaz.jpg

Edit by Ree: Zredukuj si perex: http://www.stmivani-ff.cz/articles/zmena-v-systemu-pro-praci-s-perexem/

AKTUÁLNĚ

 

Jo, je to sprostý. Jo, není to fér. Jo, jsem svině.

Jenže ať chci nebo ne, Bella i s Edwardem mi už lezou krkem. Na ty jména začínám být alergická. A pochybuju, že se to zlepší.

Asi jste si všimli, že poslední dobou nepíšu. Vůbec. Naprosto mě přešla chuť... Na fan fiction. Na Stmívání. Na celou Bellu i Edwarda!

Jenže psát mě baví... Proto se přesouvám na BH. Tam budu pokračovat ve své povídce a zde nejspíš končím. Pochybuju, že mě to přejde.

Všem, co mě čtou, a zvlášť těm, co i komentují, protože jen kvůli nim se cítím fakt blbě, se moc omlouvám.


KAPITOLOVÉ

PROKLETÍ MĚSÍCE - víceautorská - snad (série)

Bella je ambiciózní dívka, snaží se vyhrávat v běhu na dlouhé vzdálenosti. Žije pro svůj sen. Jeden z tréninků se jí ale stane osudným, napadne ji vlkodlak. Přežije jeho útok, ale ochrne. Jako zázrakem ale začne znovu chodit a zranění se uzdravuje nepřirozeně rychle. Ta noc nezůstala bez následků. Příští úplněk ty zázraky vysvětlí - nyní už není člověkem.

Další děj je na vás všech, kteří najdou čas a odvahu si napsat taky jednu kapitolu...

1. kolo

I. Zvíře - by DeSs

II. První úplněk - by Hanetka

III. Dny poté - by MisaBells

IV. Staří známí - by ambra

V. Závod - by Gassie

VI. Sen? - by Evelyn

VII. Trojka - by Carlie

VIII. Pár - by sfinga

IX. Před úplňkem - by Bye

2. kolo

X. Selhání - by DeSs

XI. Dorůstající měsíc - by Hanetka

XII.Smrtelné nebo svatební? - by MisaBells

XIII. Záchrana - by ambra

XIV. Pravý vlkodlak - by Gassie


Stále se můžete přidat...

 

DCERA TEMNOT - rozepsaná (série)

Povídky, kde je Bella tou silnější, na nás shlížení téměř na každém rohu. Tady tomu nebude jinak, ale... Rozhodně nečekejte další klidnou povídku, plnou romantiky, lásky a pohody. Já tady poprvé zkouším psát jinak. Děsivě, tajemně a hororově. Cullenovi na hradě legendárního hraběte Drákuly. Byl ale pouze legendou? Kdo vlastně na hradě žije teď?


TRNITÁ CESTA - rozepsaná (série)

...Vzdalme se na chvíli od vymožeností moderní doby. Nacházíme se na začátku 19. století. Na překrásném sídle velmi vážené, urozené a bohaté rodiny. Na neposkvrněném anglickém venkově. Tam, kde si lidé krátili čas povídáním a plesy. Tam, kde nenajdeme žádné násilí, drogy ani tvrdý alkohol. Tam, kde moderní doba a lidé ještě nenapáchali tolik škod. Tam, kde hlavní roli v lásce dvou lidí hraje původ a bohatství. Zde začíná tento příběh...


ZÁHADNÁ KRÁSKA - dokončená (série)

zkBella vyrůstá ve Volteře od svých sedmi let, kdy se přimíchala se svými rodiči mezi turisty a svačinku upírů. Díky svému štítu přežila a Aro ji vychovává. Dosáhne však puberty, zamotá upírům hlavu a odjíždí na střední do Ameriky, aby prožila poslední lidské roky normálně. Je královnou školy a bohatou holkou, které není nic cizí. Ale vybrala si příliš deštivé městečko...


SPRÁVNÁ RODINA, ALE ŠPATNÁ SESTRA - rozepsaná

Děj: Co když Edward pozná krásnou dívku, které nemůže číst myšlenky? A co když je ta dívka rozhodnutá ho mít? Edward si myslí, že se zamiloval, ale jakmile pozná její dvojče, zjistí, že se šeredně spletl. Elisabeth není taková, jak to na něj hraje. A Edward je slepý, nevidí její pravou povahu ani hloupost. Až Bella, Elina sestra, mu otevře oči...

Spoluautorka: blotik

Kapitoly: (odkazy na Stmivani.eu) Prolog + 1 2 3 45 6


JEDNORÁZOVÉ

Láska překoná všechny překážky... Tak proč ne ta naše?

...Příběh o Belle a Edwardovi, avšak nenajdeme tu stydlivou a nezkušenou Bellu, ani rytířského Edwarda. Oba jsou normální lidé a užívají si života, dokud se jednoho dne nepotkají. Zažijí krásné šťastné dny, avšak jednou jejich idylka skončí...

Povídka nemá happy end...

 

Neštěstí nechodí samo...

...Četla jsem spousty příběhů postav ze Stmívání, ale ten Rileyho jsem nikde neobjevila. Nezaslouží si taky svoji povídku? Od narození ho potkávala samá smůla, a když už to vypadá, že je všechno dokonalé, přijde další neštěstí. A pak další v podobě Victorie. Tenhle upír má prostě smůlu a osud si s ním pořádně zahrává.

Jak to skončí, víme všichni...

 

Konec světa

Co se stane, když se Emmett nudí, Esme mu v rozčilení nevědomky vnukne nápad, on není dostatečně kreativní, Cullenovi nemají dostatečnou představovost a Emmett se rozhodne jim dokázat, že má pravdu? A co když je rozzuří, zdrhne a pokusí se usmířit Carlislovu vědeckou duši a něco pro něj proukoumat? Konec světa...

 

Konec světa II: Staří známí ze Země

...Kde jsme to skončili? Jo, už vím. Naše planeta bouchla. Jenže co je takový výbuch oproti pevné upíří kůži? A tak Země už sice neexistuje, ale Cullenovi ano. A když se tam promáchávají vesmírem, potkají staré známé ze Země. Zařídí si nový bejvák a vydají se na průzkum vesmíru...

 

Konec světa III: Nový domov

Když jsme se naposledy viděli, naši vegetariáni se smečkou mířili od Slunce a Volterrských. Nyní se dostanou tam, kde to ani Edward nezná. Vítejte v Bloodylandu! Novém domově našich hlavních hrdinů, ve světě nevídaných mravů, zvyků a technologie. Prostě tam, kde není nic normální...

 

Za mřížemi

Šup, šup, teple se oblečte, vyrážíme s Culleny na Sibiř. Ovšem stereotyp a nuda tu tentokrát nečeká, „děti“ odmítnou zase chodit do školy a hledají si práci. Jak název napovídá, kluci si vyberou ostrahu ve věznici. A koho tam takový nadprůměrný dozorce potká? Co třeba super krásnou vražedkyni?

I. částII. částIII. část


Tři buráky pro Bellu

Nechci nikoho znechutit ani urazit. Vám, kteří parodie nesnášíte, nedoporučuju ani otvírat. Charlie pryč, Cullenovi loví zvířátka a nebohá Bella se nudí. Ale Charlie jí doveze dáreček!

Pro klid duše 15+

 

 

Partnerka na ples

Taková malá úvaha o Tanyiině životě, přeměně a upírství. Ve většině FF vystupuje jako mrcha snažící se odloudit Edwarda od Belly, provádí šílenosti a kolikrát končí na popel. A já si říkám - proč? Takže jsem se rozhodla Vám ji ukázat v trochu lepším světle...

 

New life

Příběh o muži, který v jediný den ztratil vše. Který se vzdá všeho, co mu zbylo, aby začal znovu. Ze známosti na jednu noc vznikne vztah na věčnost a on získá to, po čem toužil. Nový život, lásku a rodinu.

Je to v podstatě pokračování Partnerky na ples...

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5   »

mima19974

26)  mima19974 (31.07.2010 12:33)

DeSs,kedy pridáš ďaší diel Dcera temnot?? Neviem sa dočkať... Už sa teším!!

DeSs

25)  DeSs (28.07.2010 15:28)

gucci, já vážně nestíhám a Dcera se mi píše podstatně líp. Mám teď hodně brigád a vždycky přijdu domů strašně unavená - na zapínání počítače nemám vůbec chuť - spadnu do peřin a v tu ránu spím. Ale do konce týdne zkusím díl napsat... Jinak díky za zájem , určitě si zkusím pospíšit - a teď vzhůru do pizzerie! (obsluhovat...)

gucci

24)  gucci (28.07.2010 11:58)

...tak už jsem to nevydržela a musím se zeptat, jestli přibudou další dílečky Trnité cesty.....??? ...Dceru mám taky moc ráda, ale srdíčko mi bije pro Cestičku ...začínám mít zase abstinenční příznaky

DeSs

23)  DeSs (26.07.2010 20:00)

No, dopoledne bylo trochu hektické, ale dohnala jsem to odpoledním spánkem...:D A ty jsi mi ho zařídila taky krásný, pořád mám ten příběh před očima. Takže jsme si kvit, ne?

ambra

22)  ambra (26.07.2010 19:58)

DeSs, doufám, že je Ti jasné, že jsi mi zařídila krásný den;) :D . Děkuju!!! (Celý den si Tě představuju, jak se nevyspale ploužíš ulicemi...).

DeSs

21)  DeSs (25.07.2010 20:53)

Nemám ani řádku, minule jste mi vzaly vítr z plachet, protože vážně nevím, jak je sblížit. :D Ale zkusím zítra začít, takže buď zítra večer nebo během úterý...

mima19974

20)  mima19974 (25.07.2010 20:32)

DeSs: kedy bude Dcera temnot??? prosim??

DeSs

19)  DeSs (19.07.2010 19:01)

Ambro, prosímtě, já jsem ráda, že ses vůbec dolouskala ke třetí kapitole. :D Tvoje komentáře mě fakt strašně potěšily, i když jsem si jich všimla až teď, po tom tady... Byla jsem na dovolené bez netu, takže nekontrolovala přehled komentářů...
A jinak máš pravdu, pod dvacet mi není a nějak jsem chtěla zdůraznit, proč se Edwardovi hned tak zalíbila... nebo spíš proč se líbí všem na škole a je vzor holek, protože taková by královna školy a holka, co si užívá života, jak může, být měla, ne? Holka se stylem oblékání jako Bella, nesnášející výstřihy, minisukně a podpatky; vlastně celé nakupování, by asi celou školu neohromila a nedostala ji pod palec, ne? :D
Toť asi vše, jenom ještě děkuju za komentáře a za to, že si to čteš a věř, že na rychlosti mi vůbec nezáleží...

ambra

18)  ambra (19.07.2010 01:08)

DeSs, já Krásku neopustila, po výtvarce by to dokázal jen blázen , ale nějak mě lapil prázdninový ne-rytmus a všechno jen tak lepím. A mám pověst pomalého, ale pečlivého čtenáře! ;)

Amisha

17)  Amisha (15.07.2010 20:05)

Ahoj, omlouvám se tvůj komentík k Múzákům jsem našla až teď
Vyhodit bandu múzáků není takový problém. Víš kolik toho jeden sežere? A teď si představ celou bandu

DeSs

16)  DeSs (05.07.2010 19:30)

Sfingo, komentu jsem si všimla až teď, ale to neva, stejně jsem si ji už objevila. A děkuju.

sfinga

15)  sfinga (05.07.2010 17:45)

DeSs, zadala jsem do administrace Eli. A poděkuj Evelýnce, protože už je venku. Evelyn, díky.

gucci

14)  gucci (05.07.2010 17:20)

Jupííí ty jsi nejlepší!!!!...jdu na to mrknout....s elektřinou opatrně,ať není nějakej letní úraz...

DeSs

13)  DeSs (05.07.2010 16:40)

Gucci, hotovo, přidala jsem další. Elektrika nám jde!!! Aůe ještě to nemají hotové, taťka to akorát zapojil, protože mu chybí nové jističe, takže to bude pak vypojovat ještě jednou. No na zabití!:D

gucci

12)  gucci (05.07.2010 14:06)

Díky moc za odpoěď;) .....při opalování na zahradě jsem teď začala číst povídku od sfingy....tak to čekání nebude tak hrozný ...

DeSs

11)  DeSs (05.07.2010 13:51)

Gucci, promiň, ale naši opravují a mění elektriku, takže nám samozřejmě nejde proud. Dnes večer by to mělo být, ale těžko říct, s jejich tempem. Teď jsem si ukořistila ségřin notebook, ale za chvilku mě asi zase vyžene a navíc mám osmý díl rozepsaný na svém počítači. Zkusím to dnes přidat, jestli to naši stihnou, ale nic neslibuju...

gucci

10)  gucci (04.07.2010 23:57)

DeSsíííí nezlob se, ale já rošku čekáám.... ...asi jsem trošku závislák.....já bych chtěla Cestičku ....jinak dobrou noc;)

DeSs

9)  DeSs (30.06.2010 06:39)

gucci: Dnes odpoledne (po vizu) nebo k večeru se dočkáš, už mám skoro půlu kapitoly. Ale asi spíš až k večeru, protože teď jedu do školy na kole v tom vedru 12 km a nejspíš přijedu totálně vyřízená, nejsem v cyklistice a vůbec sportu moc zdatná...:D :D :D

gucci

8)  gucci (29.06.2010 22:36)

Dess strašně moc jsem si zamilovala Trnitou cestu a každý den čekám na přidání dalšího dílu...už je mi fakt po nich smutno:'-( :'-( ...dočkám se dílečků brzy?? ...moc díky...jo a v sobotu v noci jsem četla Dceru temnot a po přečtení se mi moc dobře neusínalo, nevíš náhodou proč

DeSs

7)  DeSs (28.06.2010 11:56)

Quappa: Jsem ráda, že se líbí, ale přišlo mi zbytečné ji mít všude, je spoluautorská a máme ji s blotik obě na stmívání.eu, ona píše jen tam, takže mi to bylo blbé...:D :D :D

«   1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse poster - Volturi