Sekce

Galerie

/gallery/172925_10150167377846584_212794941583_8316259_1689893_o.jpg

Kapitolové: Správna voľba (dokončená, spoluautorská); Stará láska nehrdzavie (dokončená); Odraziť sa od dna (dokončená)

Jednorázové: Sen je len začiatok; Stretnutie v Benátkach; Šťastie si za peniaze nekúpiš; Stretnúť anjela; Rozprávka na dobrú noc; Precitnutie; Dum spiro, spero; Drive me crazy (súťažná); Všetko zlé je na niečo dobré; Nemehlo na zumbe (spoluatorská); Kompenzácia; Zvraty osudu; Čo sa má stať, to sa stane

Drabble: Keď musíš, tak musíš

Poézia: Posledné objatie

 



 

Tak, najprv trošku toho môjho vlkúšika, aby bolo jasné, za aký team „kopem“ ...

♥♥♥

♥♥♥

 

A prirodzene nesmú chýbať ani ONI...

♥♥♥


♥♥♥

 




 


 

Stará láska nehrdzavie (dokončená)

Aké by to bolo, keby sa Bella po štyroch rokoch strávených na univerzite vrátila naspäť do Forks. Bez Edwarda, Cullenovcov, a stretla tam svojho bývalého kamaráta Jacoba. A čo sa vlastne odohrávalo predtým? Čo ju prinútilo k takému kroku?


Prológ 1. kapitola 2. kapitola 3. kapitola 4. kapitola 5. kapitola 6. kapitola 7. kapitola 8. kapitola 9. kapitola 10. kapitola 11. kapitola 12. kapitola 13. kapitola 14. kapitola 15. kapitola 16. kapitola 17. kapitola 18. kapitola 19. kapitola 20. kapitola 21. kapitola 22. kapitola 23. kapitola 24. kapitola 25. kapitola 26. kapitola 27. kapitola 28. kapitola 29. kapitola 30. kapitola 31. kapitola 32. kapitola 33. kapitola 34. kapitola 35. kapitola 36. kapitola 37. kapitola 38. kapitola 39. kapitola 40. kapitola 41. kapitola 42. kapitola 43. kapitola 44. kapitola + Epilóg


A práve slová tejto pesničky ma inšpirovali.  Za spracovanie videa k tejto poviedke vďačím Maryblack

 

 

Odraziť sa od dna (dokončená)

Keď sa Mary rozpadne manželstvo, zrúti sa jej celý svet. Cíti sa podvedená a ako žena úplne nanič. Všetky sny o živote naplnenom manželským šťastím a deťmi sa roztrieštia na tisíc kúskov. Netúži po ničom inom, než sa pred všetkými uzatvoriť do seba a sama prežívať svoj žiaľ. Lenže to netuší, že jej sesternica Maggie nemá v úmysle jej to dovoliť. Tak sa jedného dňa otvoria dvere a Mary je prinútená aspoň na jeden večer vymazať z mysle to, čo ju trápi. A ani v najmenšom netuší, že vďaka tomu sa jej život behom jedinej noci od základu zmení. Stretne niekoho, s kým sa bude opäť cítiť ako žena.

Podarí sa Jacobovi Blackovi prelomiť hradby, ktoré si Mary okolo seba postavila? Dokáže ju presvedčiť, že je tvorom, ktorý si zaslúži prežiť svoj život plnohodnotne?

 

1. kapitola 2. kapitola 3. kapitola 4. kapitola 5.kapitola 6. kapitola 7. kapitola 8. kapitola + Epilóg

 

 

 

Správna voľba (dokončená, spoluautorská)

Carlisle Cullen je veľmi vplyvný muž, a keď niečo chce, ide si tvrdo za tým. Tentoraz sa rozhodol, že ožení svojho syna Edwarda s Isabellou, dcérou policajného dôstojníka Charlieho Swana.

Lenže, čo keď Edward miluje inú a Belle vstúpi do cesty jej osudový muž? Aké intrigy Carlisle použije, aby Edward opustil Rosalie? A akú úlohu v tom všetkom zohrá Emmett McCarty, ktorý Belle zlomil srdce, keď rok predtým bez stopy zmizol? A čím vlastne Carlisle prinúti Charlieho, aby žiadal od svojej dcéry zväzok z rozumu?


Spoluautorkou sa stala maryblack, ktorej som nesmierne vďačná za to, že do toho so mnou išla.

 

1. kapitola2. kapitola3. kapitola4. kapitola5. kapitola6. kapitola7. kapitola8. kapitola 9. kapitola +  Epilóg

 

 

 

 

 

Sen je len začiatok

Aj niektoré sny se môžu stať skutočnosťou. Aj obyčajná žena môže zažiť rozprávkové šťastie.

 

18+


tu



Stretnutie v Benátkach

Hovorí sa, že láska aj hory prenáša.

Tak prečo by nemohla zmeniť život Marion a Hannah?

A ako do toho všetkého zapadá Jacob Black?


18+


tu


Šťastie si za peniaze nekúpiš

Veľa ľudí si myslí, že keby mali vo svojich životoch viac peňazí, mali by aj viac šťastia... Je to však skutočne pravda?

Elisabeth sa stala jedinou dedičkou majetku po svojom otcovi, ale spokojnosť a šťastie jej to neprinieslo. Rozhodne sa preto odísť z mesta. Útočisko jej poskytne malá chata, ukrytá hlboko v lesoch, neďaleko La Push.

Čo sa stane, keď narazí na Jacoba Blacka?


1. časť ♥  2. časť



Stretnúť anjela

„Možno už nie som tá, čo som bola a zajtra už nebudem tou, ktorou som bola dnes. Možno je to preto, že na ceste ktorou kráčam, som každý deň o pár krokov ďalej od začiatku cesty a o pár krokov bližšie k cieľu."

Esmé a Carlisle trochu inak...


tu



Rozprávka na dobrú noc

Nie je krajších rozprávok než tie, ktoré píše život sám.


tu



Precitnutie

Život je nevyspytateľný a bolesť patrí k nemu, snažiť sa s tým bojovať to vôbec nemá cenu, môžeš ho akurát tak prijať, taký aký je, to čo zažiješ ťa posilní, alebo zabije!


tu



Drive me crazy

Súťažná

Jacob a Bella boli kedysi dobrými priateľmi, ale od istej doby nemôžu jeden druhého ani cítiť. Čo ak sa však Belline kamarátky rozhodnú, že práve Jake je ideálnym kandidátom, ako Edwarda Cullena prinútiť k žiarlivosti? Dopadne všetko podľa plánu, alebo to skončí úplne inak, než si Bella predsavzala?


tu



Pokiaľ dýcham, dúfam

Krátka úvaha o tom, ako sa asi po Bellinej svadbe cítil Charlie. Hlavne keď mu oznámili, že je vážne chorá a nemôže sa s ňou vidieť...

Je to taká hlúposť, ale snáď sa bude aspoň niekomu páčiť ♥


tu

 

 

Všetko zlé je na niečo dobré

Ako po daždi vždy vyjde slnko a po noci deň, tak aj v našom živote majú zdanlivé nepríjemnosti, skôr efekt blížiaceho sa zlepšenia, keď sa im nepoddáme.

Rose a Emmett...


tu

 

 

Nemehlo na zumbe (spoluautorská)

Ak  na Olympijskom polostrove vie niekto vrtieť zadkom ako latinskoamerické tanečnice, tak potom je to Jacob Black. A ak po tom istom polostrove kráča niekto, kto má obe nohy ľavé, nemôže to byť nikto iný, ako Isabella Swanová. Ale čo keď jedna stávka prinúti túto nešikovnicu dostaviť sa na jednu z hodín zumby, ktorej inštruktorom nie je nikto iný, než sám Jacob? A čoho chcel Jake vlastne dosiahnuť, keď po vyhranej stávke Bellu donútil, aby sa práve ona prišla natriasať na spôsob Jennifer Lopez?


Spoluautorkou sa opäť stala maryblack, ktorej som nesmierne vďačná za to, že do toho so mnou znova išla.

 

tu

 

 

 

Kompenzácia

Krátka jednorázovka, ktorá vznikla vtedy, keď som si už nutne potrebovala odpočinúť od starostí. Pôjde v nej prevážne nevážne o pripútanie. Dúfam, že sa bude aspoň trochu páčiť.

 

tu

 

 

 

Zvraty osudu

Každý je strojcom svojho šťastia. Človek si tvorí vlastnú budúcnosť a dedí vlastnú minulosť. To sa týka aj Jacoba a Belly, ktorých osud najprv rozdelil, no napokon ich predsa len znovu spojil.

 

tu

 

 

Čo sa má stať, to sa stane

Ak sa majú dve duše stretnúť, stretnú sa. Pokiaľ sú si súdené, nájdu sa. Veď aj cesta k láske môže byť často dlhá a kľukatá.

 

tu

 


 

 

 

 

Keď musíš, tak musíš

Závislosť je prosto závislosť. Pár slov o tom, čomu Bella nedokázala odolať.

Drabble 100 slov


tu




 

 

Posledné objatie

Pár slov o tom, čo sa Jacobovi preháňalo hlavou, keď si myslel, že Bella pôrod neprežila.

 

tu

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Empress

28)  Empress (27.01.2014 21:38)

Mám asi tak polovičku hotovú...

Empress

27)  Empress (27.01.2014 21:38)

Zlato moje... pomaly na tom začínam konečne pracovať.

SestraTwilly

26)  SestraTwilly (24.01.2014 22:23)

Empress!!!!!Kedy bude ďaľšia kapitolka????????? :)

Empress

25)  Empress (02.11.2013 22:14)

S radosťou. Už si brúsim zuby aj na ostatné kúsky

Hanetka

24)  Hanetka (02.11.2013 18:44)

Empress, koukám, že ses pustila do mých muzeálních kousků. Díky za komentáře, moc mě potěšily. I když v poslední době nemám moc času, který bych tu mohla trávit, nakukuju sem pravidelně. Ještě jednou díky!

maryblack

23)  maryblack (06.09.2012 00:12)

jj vím a já zase když má černou košili nebo černý triko, nebo svetr tak to jsem úplně :D

Empress

22)  Empress (05.09.2012 23:19)

Však ty vieš, že mám na takto oblečeného Taya slabosť Keď som objavila túto foto, nemohla som odolať :D

maryblack

21)  maryblack (05.09.2012 18:44)

Hele holka to se dělá vyvalit na mě takovou fotku?! Ale, že mu modrá sluší co??

Empress

20)  Empress (08.04.2012 01:08)

Ešte aby nie:D :D

maryblack

19)  maryblack (08.04.2012 01:02)

ty víš, že jo, co to znamená;) :D

Empress

18)  Empress (08.04.2012 01:01)

To ja mám za čo ďakovať tebe
Vymyslela si to presne podľa môjho gusta

maryblack

17)  maryblack (08.04.2012 00:54)

Zlatíčko, mám radost, že sis to sem dala, ani nevíš jakou

Empress

16)  Empress (28.02.2012 13:59)

Ďakujem moja
Som spokojná, našla som svoju pesničku do poviedky

maryblack

15)  maryblack (28.02.2012 13:43)

Krásný, zlato

Empress

14)  Empress (08.02.2012 11:12)

Nikuš ty ma chceš odrovnať čo Som sa skoro to...skoro som padla zo stoličky

Twilly

13)  Twilly (08.02.2012 10:29)

Aňu, ak chceš viacej elasťákov, skús toto - vrele doporučujem http://www.stmivani-ff.cz/articles/labuti-jezero/

Empress

12)  Empress (26.01.2012 00:25)

:) :) Bola to proste láska na prvý pohľad

maryblack

11)  maryblack (26.01.2012 00:14)

nemám slov na tu báseň

Empress

10)  Empress (20.01.2012 11:27)

:D nj, je to trochu zavádzajúci ten začiatok

Twilly

9)  Twilly (20.01.2012 09:39)

MACKU!!!!!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek