Sekce

Galerie

/gallery/Odrazit sa.jpg

Stará láska nehrdzavie...

18 +

3. kapitola

 

Maryam

„Kde bývaš?“ spýtal sa Jake a keď som stratila balans, pevne ma zovrel. Rozhliadla som sa okolo seba a prstom ukázala ku vchodu, v ktorom som bývala. Pomaly sme došli ku dverám a ja som sa snažila vybrať z kabelky kľúče, aby som mohla odomknúť, no nedarilo sa mi ich nájsť.

„Dnes prosto prenocujem na chodníku,“ konštatovala som sucho a bezmocne som sa naňho pozrela.

„Ukáž, pozriem sa!“ povedal mi príkazom, vzal mi kabelku z rúk a začal v nej pátrať po kľúčoch. Behom sekundy zvieral zväzok v ruke a podával mi kabelku naspäť. Jednou rukou ma podopieral, druhou odomykal a nohou ich otvoril, aby sme mohli vojsť. Keďže dom, v ktorom som bývala, nemal výťah, museli sme po schodoch, čo nám vďaka mne trvalo celú večnosť.

„Za toto ťa budem musieť pozvať na nejaký miešaný nápoj alebo na obed. Alebo na kávu? Či chceš niečo iné?“ vyhŕkla som previnilo. Jacob sa usmial, no nič na to nepovedal.

Keď sme sa ocitli na treťom poschodí, zase som sa rozhliadla a prstom som ukázala na dvere, ktoré viedli do môjho bytu. Ten správny kľúč našiel okamžite a hneď aj odomkol.

„Sladký domov!“ vyhŕkla som s úľavou. „Som ti zaviazaná, Jake,“ ďakovala som mu, keď ma už podopierala zárubňa a nie jeho dobre stavané telo.

Usmial sa na mňa, pohladil ma po líci a na druhé mi vtisol pusu. „Bolo mi potešením, že som ťa mohol odprevadiť. Teraz ti prajem dobrú noc, princezná. Spi sladko!“

Nechcela som aby šiel preč, chcela som aby ostal. Bolo mi s ním dobre, ako už dlho nie. „Jake, nechcel by zostať  a dať si so mnou aspoň kávu?“ opýtala som sa rýchlo, keď sa už otáčal na odchod. Zastavil sa a pozrel na mňa s úsmevom na perách.

„Keď ma tak pekne prosíš, rád zostanem,“ odpovedal ochotne.

Keď sa za nami zatvorili dvere, prvou vecou ktorú som urobila bolo, že som skopla topánky z nôh a uľahčene som si vydýchla. Pomaličky som sa odobrala do kuchyne a Jakea som vyzvala, aby išiel  za mnou. Snažila som sa ísť čo najrovnejšie to šlo, no príliš sa mi nedarilo a tak ma Jake chvíľami podopieral.

„Posaď sa prosím ťa, ja zatiaľ postavím na kávu,“ požiadala som ho. Ukázala som na stoličku a pristúpila k linke. Vzala som do rúk kanvicu a chystala som so do nej napustiť vodu, keď mi vypadla z rúk priam do drezu.

„Mary, nechceš sa radšej posadiť? Pokojne tu kávu urobím sám,“ núkal sa Jake od stolu.

„Nie, len pokojne seď, ešte nie som tak opitá, aby som nedokázala urobiť takú obyčajnú vec.“ Nechcela som vyzerať ako nejaká neschopná hlupaňa. Usmiala som sa cez plece a nachytala som ho, ako si ma obzerá.

„Nevravím, že si opitá,“ odpovedal s úškrnom, keď si všimol, že som ho pristihla pri čine.

„Ale pozeráš sa tak na mňa,“ otočila som sa k nemu chrbtom a dala som variť vodu.

„A na to si ako prišla?“ zaznela jeho logická otázka. V jeho hlase sa však ozývala veselosť.

Vytiahla som zo skrinky dva hrnčeky a znovu som sa naňho pozrela. „Lebo na mňa hladíš, ako na chuderu!“ odvrkla som. Prečo som to vôbec povedala? Miesto, aby som na neho bola milá, za to že ma dostal bezpečne domov, tak som naňho vyprskla takú somarinu.

„Nikdy by som na teba nepozeral, ako na chuderu!“ bránil sa. Potom vstal od stolu a prešiel ku mne.

„Prepáč, Jake, ja...“ habkala som a potom som sa k nemu otočila.  Položila som si dlaň na čelo, očami som pritom hypnotizovala svoje bosé nohy a premýšľala som, čo mu povedať. Mala som pocit, že pomaly triezviem, ale ešte stále som bola trochu omámená. Začali na mňa doliehať myšlienky, ktoré som celý večer s úspechom potláčala.

„Nikdy by som ťa nemohol považovať za chuderu,“ zašepkal. Prstom mi zodvihol bradu a prinútil ma tak, aby som mu pozrela do očí. Srdce sa mi rozbúšilo ako splašené a ucítila som, ako vzduch v miestnosti  zhustol. Dych sa mi zrýchlil a ja som sa utápala v jeho čokoládovohnedých očiach, ktorými na mňa pozeral tak, ako ešte nikto. Dokonca ani James, keď sme sa zoznámili.

„Si úžasná žena, Mary a...“ pokračoval, no ja som mu priložila prst na ústa. Nechcela som sa rozprávať. Chcela som ho pobozkať, ale nemala som dosť odvahy. Miesto toho, aby som ho k sebe pritiahla, som ho od sebe chcela odohnať.

„Ja... Myslím, že tá káva nebol najlepší nápad,“ vyhovorila som sa a zároveň som uhýbala pred jeho pohľadom.

Áno, Mary!  Najprv ho k sebe pozveš a nie kvôli „káve“ a potom, keď konečne môžeš po dlhej dobe okúsiť nehu, chceš ho od seba odohnať, lebo si taká hlúpa a stále máš v hlave toho poondiateho hajzla! Kričalo na mňa moje ja.

Čo som mala do frasa robiť? Túžila som po ňom, ale nemohla som spraviť takú nerozvážnu vec a vyspať sa s ním! Aj keď to nebol nijaký potulný neznámy, predsa len som ho nevidela pätnásť rokov a okrem toho som bola stále vydatá!

Si sprostá, Mary?! Berieš ohľady na toho kurevníka Jamesa tesne pred rozvodom, zatiaľ čo on si počas vášho manželstvá hral na Dona Juana?! Čo si celkom prišla o rozum? Revalo na mňa stále moje neodbytné, ale pravdu hovoriace ja.

„Mary si v poriadku?“ spýtal sa tíško, keď som  už hodnú chvíľu neprehovorila. Strácala som sa vo svojich myšlienkach, lenže niečo v jeho hlase, ako by zborilo všetky moje pochybnosti a do očí sa mi nahrnuli slzy.

„Nie, nie som,“ podarilo sa mi zo seba dostať cez hrču, ktorú som mala v krku.

Nič viac nepovedal, len ma zovrel v náručí a ja som sa, aj napriek všetkej snahe neurobiť to, rozplakala. Neviem, ako dlho môj záchvat trval, ale keď som zo seba vyplakala všetku bolesť, cítila som sa ľahšia a pokojnejšia.

„Ospravedlňujem sa, toto som nechcela,“ povedala som ospravedlňujúco. Odtiahla som sa od neho a pozrela som mu do očí.

„To nič, som rád, že je ti lepšie,“ šepol a pohladil ma po tvári. „Myslím, že pre dnešok kávu vynecháme a ja pôjdem domov,“ šepol a svoju ruku stiahol z mojej tváre.  Aj keď som nechcela, aby odišiel, mlčky som prikývla na súhlas. Ale pritom som túžila po tom, aby zostal a ďalej ma utešoval.

„Môžem ti zajtra zavolať?“ spýtal sa neisto.

„Samozrejme,“ odpovedala som mu radostne.

„Dobre,“ vydýchol úľavou a kútik úst sa mu zvlnil v úsmeve. „Tak ja pôjdem, princezná a prajem ti sladké sny.“

„Jake, ďakujem za všetko,“ povedala som vďačne. Bola som smutná, že chce odísť a možno to bolo poznať v mojom hlase, no on nič neurobil, aby to zvrátil.

„Rado sa stalo.“ Posledný raz sa na mňa uprene pozrel a dal sa k odchodu. Sledovala som, ako mieri  ku dverám a cítila som v srdci zvláštny pocit.

Tak Mary, čo urobíš? Necháš len tak odísť muža, ktorý ti za jeden jediný večer poskytol viac opory, ako ktokoľvek iný? Necháš odísť niekoho, s kým sa cítiš šťastne a v bezpečí, ako si sa necítila ani s Jamesom, kým ťa ešte nepodvádzal? Necháš odísť chlapa, ktorý na teba nezabudol dlhých pätnásť rokov? ozval sa znovu hlas v mojej hlave a ja som konečne vedela čo urobím.

„Jacob?“ zavolala som naňho vo chvíli, keď mal ruku položenú na kľučke od dverí.

„Áno?“ zastavil sa a sledoval, ako idem k nemu. Srdce som mala až v krku a nohy sa mi od nervozity triasli. Čo ak ma odmietne? To som, ale nemohla zistiť pokiaľ som...

„Zostaň,“ šepla som tíško. Pozrela som sa do jeho očarujúcich očí a svoju dlaň som položila na tú jeho.

Pustil kľučku, odstúpil od dverí a pozrel sa mi do očí. „Si si istá?“

„Nikdy som si nebola ničím tak istá, ako teraz,“ povedala som celkom vážne. Bola som nervózna, ale všetka nervozita opadla, keď sa na mňa pousmial.

„Ak ostanem, spravím niečo, po čom túžim celý večer,“ varoval ma, no celkom zbytočne. Pripadala som si zvláštne, v mojom bruchu akoby tancovalo tisícky motýľov.

„Tak to urob!“ vyzvala som ho a očami som spočinula na jeho perách.

Pomaličky sa ku mne sklonil a nosom sa jemne šuchol o ten môj. Potom mi opatrne nadvihol bradu a pobozkal ma. Najprv jemne, sotva som ten dotyk cítila. Telom mi okamžite prebehla taká silná vlna vzrušenia, až mi skoro vyrazila dych. Bola som vláčna, ako dobre vypracované cesto. Jemný dotyk prešiel v nástojčivejší, až začal jazykom dobývať moje pery. Najprv ich len hladil a láskal a keď som sa podvolila a otvorila ich, prenikol ním dnu. Zhrdla sa mi vydral ston a bozky som mu začala oplácať. Objala som ho za krkom a pritiahla si ho k sebe tak tesne, že viac by to ani nešlo.  Rukami hladkal každú priehlbinku na mojom chrbte a zároveň ma nimi tisol k svojmu telu. Naše jazyky pokračovali v divokom tanci, kým raz získal nadvládu on a potom ja. Z tohto súboja som pomaly prichádzala o rozum.

Oprel ma o stenu, jednou rukou sa presunul z môjho chrbta, cez boky až na môj prsník, a začal ho láskať. Slastne som zavzdychala a ak som doteraz mala ešte nejaké zábrany, tie definitívne padli. Cez naše oblečenie som jasne cítila jeho vzrušenie, čo ma vyprovokovalo dotknúť sa ho tam dole. Bolo to ako magnet a moja ruka bola ten správny protipól. Bez problémov zaplnil celú moju dlaň a na dotyk okamžite zareagoval. Hladila som ho cez látku nohavíc, no to mi spoločne s bozkávaním prestalo stačiť. Nadobudla som dojem, že ak zo mňa okamžite nestrhá oblečenie, asi sa zbláznim a urobím to ja. Za nás oboch!

Vtedy Jacob vsunul obe ruky pod môj top a bleskurýchle ho zo mňa stiahol. Nasledovala podprsenka a jeho dlane sa okamžite a bez váhania podujali plniť funkciu náhradníka. Hneď ako tak urobil, sa mi z pier vydral ďalší vzrušený ston, ktorým som žiadala viac. Omnoho viac.

Tiež som však nemienila zaháľať a začala som mu rozopínať gombíky na košeli. Trasúcimi prstami to išlo ťažko, no chcela som to zvládnuť sama. Za každým rozopnutím, som mu na hrudi vypálila horúcu stopu svojim jazykom. A on zakaždým zareagoval slastným povzdychnutím. Po poslednom gombíku som košeľu stiahla a odhodila ju kamsi do kúta. Znova sme sa na seba vrhli a pritisli sa kožou na kožu. Jacob začal svojimi rukami a perami skúmať každý centimeter mojej nahej pokožky, až kým sa nezastavil pri bradavkách. „Si taká nádherná!“ zachrapčal.

Jeden ružový vrcholček vzal do úst a začal ho nenásytne sať a dráždiť jazykom. Druhú vzal medzi prsty a intenzívne ju láskal a ja som myslela, že vybuchnem extázou. V tej chvíli som vlastne nemyslela. Takmer som doputovala až k vyvrcholeniu, keď odrazu prestal. Ale nie na dlho. Zhlboka som sa nadýchla, aby som sa dokázala udržať na nohách. Z mojej hrude sa perami presunul až k opasku nohavíc, ktorý rýchlo rozopol a potom zo mňa nohavice stiahol dolu. Podbruško mi zasypal ďalšou dávkou bozkov, až sa dostal k tomu najcitlivejšiemu miestu, aké sa na mojom tele dalo nájsť. Začal ma tam dráždiť a ja som sa z toho išla zblázniť. Znova som cítila, ako sa stupňuje moja túžba. Ak okamžite neprestane, tak...

Akoby čítal moje myšlienky. Postavil sa, pričom mi neprestajne roztúžene hľadel do očí a netrpezlivo rozopol zips na svojich nohaviciach, ktoré v sekunde leteli nadol. Chcela som mu oplatiť, čo urobil pred chvíľou on mne, ale bol rýchlejší. Rukami ma chytil pod zadkom, rozkročmo ma na seba posadil a ja som sa ho chytila ako kliešť. Pri kuchynskom stole sme boli raz dva. Všetky veci z neho jedným šmahom ruky zhodil a potom ma naň posadil. Nadvihol moje boky a prisunul k nim tie svoje. Keď sa dokonale presným pohybom dostal dovnútra a vyplnil ma tak, moja potláčaná vášeň vybublala von.

Najprv prirážal len pomaly, ako keby skúšal, ako ďaleko môže zájsť, no čoskoro stratil zábrany a jeho pohyby boli rýchlejšie a intenzívnejšie. Vychádzala som mu v ústrety, ako som len vládala. Dvíhala som svoje boky, aby sa mohol do mňa dostať čo najhlbšie, no aj to sa mi videlo málo. Netrvalo dlho a moje telo strnulo v slastnom kŕči vyvrcholenia a pár sekúnd na to ma Jake nasledoval. Ešte než celkom opadol náš ošiaľ a kým sa stihli vypariť kvapky potu z našej pokožky, začal ma bozkávať na krku. Tie dotyky pálili tak, že som na okamih uverila, že mi tam po nich ostane vypálená stopa.

Bez toho, aby zo mňa vykĺzol, ma pevne zovrel, zodvihol ma zo stola, sadol si na gauč a pokračoval v bozkávaní. S úžasom som zistila, že aj napriek tomu, s čím sme pred chvíľou skončili, naše vzrušenie zahorelo nanovo. Znova vo mne začal rásť a ja som ho podporila opätovnými pohybmi panvou. Nevedeli sme sa jeden druhého nabažiť a zvyšok noci sme si zasvätili skúmaniu našich tiel. Napokon sme zaspali v tesnom objatí až niekedy nad ránom.

 

Zobudilo ma až slnečné svetlo, ktoré zalievalo celú miestnosť a svojimi lúčmi hladilo naše nahé telá. Jake si pohrával s mojimi vlasmi, kým ja som si oprela bradu o jeho hruď a zvedavo som ho sledovala.

„Dobré ráno, princezná!“ oslovil ma nežne. Ja som mu odpovedala úsmevom a srdce sa mi pri tom zatrepotalo od radosti.

Aj keď sme prežili noc plnú spaľujúcej vášne, začala som sa pod jeho pohľadom regulérne červenať a tvár som radšej zaborila do jeho hrude. Nesmial sa mi, dokonca sa zdalo, že ho to potešilo. Prstami ďalej blúdil v mojich vlasoch a mňa to nesmierne upokojovalo. Lepšie než sedenie u psychológa.

„Ani som netušila, že ľudské telo, je niečoho takého schopné,“ povedala som na oko vážne.

„Hovor  mi o tom.“ Usmial sa  a ja som mu úsmev opätovala.

„Neviem ako ty, ale ja som hladná ako vlk!" zvolala som nakoniec zvesela. Silné zaškŕkanie ozývajúce sa z môjho brucha, podporilo moje tvrdenie. „Čo by si povedal na palacinky?" lákala som ho.

„Zjem všetko, čo navaríš a rád ti s tou prípravou aj pomôžem." Žmurkol na mňa. „Najmä ak budem môcť ochutnávať," dodal a začal ma zasypávať bozkami. Smiala som sa z plna hrdla, lebo to šteklilo a on to nebral na vedomie. Smiech čoskoro prešiel v roztúžené stony. Nemusím hádam dodávať, že miesto raňajok sme rovno obedovali. Ale ani pri stole sme nemohli prestať s pozorovaním jeden druhého.

Vrátiť sa mysľami na zem nás prinútila pípajúca sms-ka. Mobil som našla v kabelke, ktorú som odhodila spoločne s topánkami, hneď vedľa vchodových dverí. Otvorila som došlé správy a vyvalila oči, keď som zbadala, že ich tam bolo celkom päť a jeden zmeškaný hovor.

„Nuž, myslím, že je načase vrátiť sa do reality!" poznamenala som so značnou dávkou ľútosti, kým som sa medzitým vracala k Jakeovi. „Píše mi Maggie," oznámila som mu a sadla si mu na kolená. Pretlmočila som mu obsah poslednej správy.

Maggie písala, že sa u Cullenovcov, čiže u Belly, zdrží až do večera, tak nech v kľude odpočívam. A hlavne mi kládla na srdce, aby som pozdravovala Jacoba! Je možné, že som sa pritom zasa červenala? No napokon by musela byť moja kamarátka hlúpa, ak by si nedala dve a dve dohromady. A nielen ona, ale všetci, čo boli v podniku s nami. Bože, dúfam, že si nebudú o mne myslieť, že som nejaká... ľahká ženská.

A aj keby, hádam som už dosť stará na to, aby som začala žiť a nebola som stále utiahnutá do seba, ako nejaká stará rašpľa! Obhajovala som si svoje správanie. Veď toto bolo prvýkrát, kedy som sa po rokoch skutočne bavila.

Nikdy predtým som neprekročila mieru v pití alkoholu. Nikdy som nespievala na verejnosti. Nikdy som nestrávila noc s niekým, s kým sa poznala len povrchne. Nikdy... Zrazu som sa zarazila. Samé slovíčka nikdy! Ozaj... žila som predtým vôbec?

„Mary, si v poriadku? Nie je ti zase zle?“ pýtal sa ma Jake starostlivo, keď som už dlho neodpovedala.
Potriasla som hlavou, vyhnala z nej všetko, čo tam nepatrilo a pokúsila sa o žiarivý, bezstarostný úsmev.

„Nemaj obavy, len som tak trošku uvažovala, čo všetko som v živote premeškala,“ nadškrtla som mu a váhala som, či pokračovať. Musela som si ujasniť, aký vplyv na moju budúcnosť mala naša spoločná noc. Chcem pokračovať vo vzťahu, ak vôbec nejaký bude alebo ho už nikdy nechcem vidieť? Zniesla by som vôbec vedľa seba osobu mužského pohlavia, bez obavy, aby mi zase neublížil? Zvláštna bolesť, ozývajúca sa z miest kde som mala srdce, ma celkom prekvapila.

„Ja nie som ako on, Mary,“ zamrmlal mi do vlasov a pritom ma zozadu objal rukami. Sálalo z neho niečo nesmierne upokojujúce a vďaka tomu som sa nebránila.

Všetci chlapi sú rovnakí! Vysmievalo sa mi opäť moje svedomie. Len čo ťa dostanú do postele, môžeš si ich rovno škrtnúť zo zoznamu!

„A už dosť!“ zrevala som a tresla do stolu. Jake strnul od prekvapenia, prešiel dopredu a pozrel mi priamo do očí.

„Prepáč!“ fňukla som. „Som obyčajná hlupaňa!“ sypala som si popol na hlavu. Ak teraz odíde, hádam si nebude myslieť, že mi preskočilo. Z ničoho nič len tak trieskať o stôl!

Moment! Čože to povedal? Svitlo mi. „Ja nie som ako on, Mary."

Zarazila som sa. Ako vedel o tom, čo James stváral? Pozrela som sa mu do očí a spomenula som si, ako som sa pred ním rozplakala. Ale aj tak... nepovedala som mu predsa o našom manželstve. Tak prečo to povedal? Ale čo už. Čo sa stalo, nedalo sa vziať naspäť a bolo už celkom jedno, ako sa to dozvedel, lebo bol stále pri mne. V jeho očiach som nevidela žiadne odsúdenie.  Iba stále  hypnotizoval tie moje a nakoniec začal, perami blúdiť po mojej tvári. Keď sa s nimi dostal až k ľavému uchu, jemne ma na ňom pošteklil a zašepkal. „Nie som on!“

„To nie si!“ vydýchla som úľavne a pobozkala som ho.

 

Každopádne mu budem musieť všetko vysvetliť. A potom z neho vytiahnuť, ktorá dobrá duša si pustila pusu na špacír, aby som jej mohla poďakovať. No a nakoniec budem chcieť vedieť, čo pre neho znamenala táto noc. Bála som sa jeho odpovedi, viac než dosť. Teraz sa síce správal krásne, nežne a milo ma bozkával, ale čo ak je to iba zámienka, aby ma zase dostal do postele? Moja dôvera v mužov, bola silno poznamenaná skúsenosťami.

Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú! Kto by nepoznal toto porekadlo? Pri Jamesovi som sa o tejto pravde presvedčila na stodesať percent. Všetko bolo v poriadku, až kým nenastal nejaký problém a to i ten najmenší. Cúvol a zavrel sa do ulity ako slimák a nevyliezol, až kým kríza nepominula. Takže na starosti som bývala zvyčajne sama.

„No vidíš, ako si všetko krásne zvládla sama!“ hovorieval mi. A ja som mala často krát chuť z plna hrdla zakričať:  „Ty idiot! Ja som nechcela nič viac ako tvoje pohladenie a pár slov o tom, že to bude dobré!“

Zatriasla som hlavou zo strany na stranu. Aby som cítila nejakú hmatateľnú oporu, zovrela som vo svojich rukách, Jakeovu pravicu a posiala ju bozkami. Pevne som zovrela pery a nevedela z akého konca začať. Čo mu môžem povedať a čo už nie? Aké detaily sa dozvedel od iných? Ešte do včerajšieho večera som si na Jacoba Blacka ledva spomenula a dnes tu riešim dilemu, ktorá môže podstatne ovplyvniť môj, či jeho alebo dokonca náš život.

O Jamesovi mu poviem všetko, musí si vypočuť celý príbeh z mojich úst. Ak má medzi nami niečo vzniknúť, musíme byť obaja úprimní.

Už mi z úst vychádzali prvé slová, ale Jake ma predbehol a sám spustil.

„Vieš, musím sa ti k niečomu priznať a to ešte skôr než stratím odvahu,“ začal a posadil sa naproti mne. Nevedela som, či sa mi to zazdalo alebo je naozaj nervózny. Prikývla som teda na znamenie, že ho počúvam. Zhlboka sa nadýchol a začal. „Včerajší večer, no... Skrátka, vedel som, že tam budeš!“ povedal náhlivo, asi v obave, že odvahu predsa len stratí. „ Všetko ti vysvetlím, pekne od začiatku, ak máš o to záujem.“ Pozrel na mňa a keď videl, že stále čakám, pokračoval.

„Do Seattlu ma pritiahla vlastne iba návšteva u Belly, Edwarda a malej Ness... Sakra, Mary, je to ťažšie než som predpokladal.“ Hlas sa mu zase zadrhol. „Viem, že sa rozvádzaš a viem, čo všetko ti urobil James. Len som chcel...“

„Ty si vedel...“ zvolala som prekvapene, ale hlas sa mi zasekol, tak som nebola schopná dokončiť vetu. On všetko vedel a ja som urobila zo seba naivnú kravu, keď som mu verila. Jasné, však prečo by si nezasúložil! Hlavne keď som sa na neho vrhla ako vyhladnutý vlk...

„Mary, som idiot, ja viem,“ ospravedlňoval sa skrúšene.

„Nie ty, ale ja som idiot!“ odporovala som mu so značným nesúhlasom. „Mohlo ma to napadnúť. Prišlo ti to vhod, však? Konečne si sa mi mohol pomstiť za to poníženie pred rokmi! A ja hlupaňa som ti ešte nahrala do kariet. A vieš čo? Bolo to fajn, ale teraz vypadni!“ vykríkla som ako zmyslov zbavená a chystala sa na nový príval slov. Postavila som sa a chcela prejsť k vchodovým dverám, aby som ho tak vyprevadila.

Na predlaktie mi dopadla opálená, vypracovaná ruka, ktorá ma zastavila. Pery som vytvarovala do nemého O, viac som totiž nestihla. V nasledujúcom okamžiku ma Jake nemilosrdne zvieral vo svojom náručí a moje pery doslova drvil svojimi. Keď povolil zovretie, zakolísala som sa, ale on ma podržal. Ukazovákom a palcom si podržal moju bradu a zdvihol ju, aby som sa na neho pozrela a vnímala čo mi hovorí. Do jeho hnedých očí som sa zavŕtala uslzeným pohľadom a čakala.

„Prosím, už NIKDY nehovor niečo také!“ prosil ma a zdôraznil slovo „nikdy“. „Celé tie roky som netúžil po inom, iba aby si mi venovala taký pohľad, ako dnes ráno. Maryam Michaela Khabar, či sa ti to páči, alebo nie, milujem ťa! Počuješ? M.I.L.U.J.E.M!“

Omdlela som. Teda, nie úplne, ale skutočne mi k tomu veľa nechýbalo. Jeho prsty sa dotkli mojich tvárí a vtedy som zistila, že plačem.

„Poď sem!“ Poslúchla som a nechala sa kolísať.

Popustila som hrádzu zdržanlivosti a nechala sa utešovať. A keď už nebolo čo vyplakávať, poutierala som si líca a očami ako angorský králik, ho prosila o odpustenie.

Napokon sme si všetko vysvetlili. Išlo to ťažko a vytiekli veru ďalšie slzy. No podvečer priniesol úľavu. Jakeovi sa podarilo sňať z mojich pliec neuveriteľne ťažké bremeno, ktoré som zo sebou vláčila všade, kam som sa len pohla. Dávno som sa necítila taká ľahká. Vnútro mi zaplavovala vďačnosť, spokojnosť a ešte niečo. Chcela som TO vysloviť, ale bolo ešte priskoro. On ma do ničoho netlačil. Podľa jeho postoja, tónu hlasu a spôsobu akým ma držal, som vedela, že počká. A ja sa raz odhodlám a poviem mu to.

 


ZHRNUTIE

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Empress

6)  Empress (16.01.2015 18:19)

Keby si videla, ako som sa potila, keď som to písala!!!
Ďakujem

maryblack

5)  maryblack (15.01.2015 10:26)

Uf až jsem se zapotila, když jsem to četla. Ale se nezdají ti dva Konečně Maryam dostala rozum. Super kapitolka

Empress

4)  Empress (21.12.2014 01:14)

Evička, ďakujem ti veľmi pekne. James veru ešte nejaké to slovo dostane, nechajte sa prekvapiť. ;)

3)  evita (20.12.2014 23:52)

Teda Anicka! By sa clovek normalne cervenal! Ale vbolo to dobre napisane. Skoro som si chvilu myslela ze je koniec pribehu. Tak som teraz velmi zvedava ako sa to ide vyvinut a co ide James vyviest lebo on je ocividne darebak.... len tak dalej!

Empress

2)  Empress (20.12.2014 17:00)

Katuška moja, ďakujem. Vývin situácie by sa mohol zdať moc hrrr, ale pri písaní som to brala tak, že Maryam potrebovala utešiť a Jacob po nej túžil dlhých pästnásť rokov. ;-) :-) Čo bude s nimi ďalej si bude treba počkať, ale dúfam, že budeš spokojná.

SestraTwilly

1)  SestraTwilly (20.12.2014 16:40)

Teda Anička.;-) Maryam a Jake skočili na to pekne zhurta.:-P Chúďa Maryam...dúfam,že sa jej podarí oslobodiť od minulosti. Som zvedavá,čo bude ďalej,tak rýchlo :)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek