Sekce

Galerie

/gallery/labutí jezero4.jpg

Tak si nejsem jistá, jestli nemám poslat Múzáka na léčení... Zlobí!

Emmett je neponaučitelný, protože se s Alicí opět vsadil. Chápete to?

Ležela jsem na gauči a vychutnávala si klid. Esme s Carlislem si vzali na odpoledne Nessie. Doma byla jen Alice, Rose a já.

Nejmenší sestřička se občas zavrtěla na křesle a netrpělivě kmitala pohledem po domě.

„Co je?“ sykla Rose, kterou to rušilo od četby. Zvedla jsem hlavu, abych viděla líp.

„Ale nic… ignoruj mě,“ prosila Alice a znovu si poposedla.

„Ani nevíš, jak bych ráda,“ hekla Rosalie.

„Co se vrtíš?“ Nedalo mi to, abych se nezeptala.

„Fakt se nic neděje. Klid.“

„Většinou dokážeš sedět normálně. Co je?“ Rose začala být neodbytná. Alice se zašklebila a vzdychla.

Nadechla se k odpovědi, ale domem se rozlehla hudba z magnetofonu. Znělo to jako… „Alice?“ vyzvídala Rose. Ten prcek nadšeně nadskočil a začal tleskat.

„Vsadil se! Zase! Tomu nešlo odolat! Emmett si se mnou plácl! Prohrál!“ jásala. Vytřeštila jsem oči a věděla, kam přesně mám koukat. Jen jsem se modlila, aby nevylezla další želva ninja!

Místo toho ze schodů vykráčely 4 primabaleríny. Růžové sukýnky, baletní špičky, třpytivé čelenky a světlounce bílé…

„No tě bůh. Mají i silonky,“ hekla jsem a zacpala si pusu dlaní. Seskakovali jeden za druhým. Emmett v čele s vycapenými zuby a –

„On je nalíčenej?“ úpěla Rose. Otočila jsem se na ni – jen na vteřinu, protože mě upoutala rána – spadla jí kniha z rukou.

Soucitně jsem se zadívala na nasupeného manžela. Chudák. Jak on k tomu přijde? Jacobovi se vinula po stehně pěkná škuba a Jasper měl svou peříčkovou sukýnku nepřirozeně vysoko. „Nebolí ho to?“ hekla Rose. S rukou na puse jsem zavrtěla hlavou, načež jsem si to rozmyslela a kývla.

Když Emmett dohopsal ze schodů, zastavil se. Nečekaně. Jasper, který mu byl v patách a momentálně se otáčel na Jacoba, co mu funěl za krk, si změny choreografie nevšimnul a napálil to přímo do pózujícího Emmetta. Edward se začal smát, až se ohýbal v pase. S jeho předklonem se mu zvedala zadní část sukně. Vypadal jako páv na námluvách. Kousla jsem se do rtu.

Ti tři, co to neubrzdili, se s hekáním vytáhli na nohy.

„Taky jsi mohl pomoct,“ vrčel Jacob na chechtajícího se Edwarda.

„Nepruď a pokračuj,“ vybídl ho Edward a seběhl k nim dolů. Emmett si narovnal svou hvězdičkovou čelenku, která mu po pádu sjela na ucho, a zkontroloval pohledem ostatní. Začali špičkou poklepávat do plovoucí podlahy, načež se vymrštili – jiné slovo mě v tu chvíli nenapadlo – na palce. Jacobovi šly bolestí oči křížem, Jasper zkřivil rty do divné křečové grimasy a Edward zase udělal páva, když to viděl. Jen Emmett měl na obličeji stále přikovaný ten stupidní úsměv.

„Nevětrej si tu trenky a zvedej se,“ syčel na Edwarda Emm a začal se točit. Jediný to dělal poctivě. Jacob udělal kolečko, jako když se pes honí za ocasem. Jasper se jen zhoupl v bocích a kruh spíš obskočil a Edward?

„Ti budu říkat paví princ, blbe,“ řehtal se Jasper, který se svým kolečkem byl hotový první a všiml si ho.

„Narušujete vystoupení,“ mručel Emmett. Zkusila jsem se nadechnout, ale v tu chvíli se v páru chytili za ruce a vymrštili levou nohu do vzduchu. Tedy skoro všichni. Jasper vykopl pravou a společně s Emmem se svalili na zem. Jacob se klátil dozadu, Edward zase dopředu. Rose to nevydržela a explodovala. Její smích vyplašil hejno ptáků v dalekém lese. Zabořila jsem hlavu do matrace a myslela na rybičky. Na svoje mrtvé rybičky z mládí, chudinky. Měla jsem jednu zlatou a jednu paví očko a… Rozesmála jsem se. To nešlo držet. Zvedla jsem oči. Emmett s Jazzem už byli na nohou a Emm stál na druhém konci.

„Pozooor,“ připravil je zvukovým signálem Emm. Jacob vyplázl soustředěně jazyk, Jasper zabodl oči do svých nohou a Edward naplnil tváře vzduchem. Přikrčila jsem se. Vypadalo to děsivě. Spojili dlaně před klínem a zvedli je nad hlavu.

Finále skladby „provrtěli“ do bobku a zase nahoru. Další rána za mými zády rozhodně nebyla od knihy. Rose selhaly nohy a poroučela se k zemi. Jejich vrtění zadečky bylo šílené. Vypadali jak labutě. Skoro. Na nohy se vydrápali jen tři. Jacob zůstal v poloze bobek a divně se zubil.

„Co je, zvedej se, ještě není konec,“ pobízel ho Emmett.

„Ale jo. Je konec. Se nemůžu hnout. Jsem si asi zablokoval – něco,“ hýkl Jake.

„Něco?“ nechápal Jasper. „Záda? Nohu?“

„No prostě – něco. Však víš… Ty pidi kalhotky – prostě – Něco,“ vysvětloval. Jasper si vyměnil zmatený pohled s Emmettem a Edward tam stál, jako svatá-dala-neví-komu.

„Edwarde, co si blokl?“ zajímal se Emm. Oslovený sebou trhl, jako kdyby mu vrazili prsty do zásuvky. „No?“ pobídl ho Emmett.

„Pnika,“ kuňkl tiše.

„Co?“ zvýšil hlas Emm.

„Pnihka…“ zopakoval Edward.

„Bože, já ti nerozumím! Mluv nahlas, ne?“ vrčel Emmett.

„Ježíš! Skřípnul jsem si tam pindulína! Pindíka - to ti tu nenápadně šeptá!“ zařval Jacob a svalil se na bok. Za mnou holky nenápadně vyprskly a Emm vypadal, že mu do trenek nasypali ledové kostky.

„Aha,“ hlesl a vypadal, jako když v tu chvíli kousnul do citronu. Jak mně se chtělo brečet! Smíchy! Hudba jim dávno dohrála, ale pořád tu stáli a sledovali svíjejícího se Jacoba na podlaze.

„Zvedne ho někdo?“ prosil Jasper.

„Nemůžu, mám krátkou sukni,“ vymluvil se pohotově Edward a zavrtěl pozadím.

„Je těžkej, neunesl bych ho,“ mručel Emm. Zabodnul oči do podlahy a žmoulal si jednu ruku v druhé.

„Já jsem na to moc slabej,“ vzdychl Jasper. Několikrát zamrkal jako panna a snažil se vzbudit lítost. Jejich pohledy se stočily k nám.

„Rose, u Prady je výprodej, jdeme?“ vyhrkla Alice a Rose byla v mžiku u dveří. Vymrštila jsem se, že půjdu s nimi.

„Bells,“ zaskučel z podlahy Jake. Sykla jsem vzteky, ale s úsměvem jsem se otočila.

„Tak jo,“ hekla jsem.

„Bello, počkej. Já mu pomůžu,“ vyhrkl Edward šarmantně a dobaletil k Jakovi. Než ho stihl zvednout, rozrazily se dveře a v nich stála malá Nessie.

„Jů!“ zapištěla, aniž by někoho pozdravila. „Ty vypadáš jako Molly, Jacobe!“ radovala se. Jake se na podlaze zavrtěl a upřel na mě nechápavý pohled.

„Kdo je Molly?“ artikuloval bezhlasně.

„Molly je panenka Barbie, Jakeu,“ vysvětlila jsem a opět potlačovala smích. Nessie se k němu vrhla ve chvíli, kdy ho Edward zvedl na nohy. Chtěla ho obejmout, ale byla tak malá, že když mu omotala ruce kolem stehen, zabořila mu hlavu do –

„Jhaů!“ zahřměl Jake. Všichni jsme nadskočili a urychleně si hledali skrýš. Edward drapnul Nessie do náruče a metelil hodně daleko. Já s ostatními jsme mu byli v patách, když se domem rozlehl zvuk párajícího se oblečení a vlčí pláč.

„Mami? Že se tohle nestane i Molly,“ skučela vyplašeně Nessie.

„Neboj, srdíčko. Myslím, že Molly si nemá co skřípnout,“ tišila jsem ji, zatímco jsme prchali lesem.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Jalle

36)  Jalle (22.07.2013 14:53)

skvelé

kajka

35)  kajka (06.05.2012 13:39)

MisaBells, ti tvoji můzáci jsou pěkní šibalové. Evidentně si zasedli na čtenářky a chtějí nás usmíchat k smrti.

Pilly

34)  Pilly (29.04.2012 19:42)

Ja nemôžem kam ty na to chodíš?

Empress

33)  Empress (08.02.2012 11:07)

Ach bože môj Jacob s priškripnutým TÝM...však viete... Ha ha ha, som odrovnaná

maryblack

32)  maryblack (08.02.2012 11:06)

31)  addyCullen (23.08.2011 19:40)

zabiješ mě... ty mě jako normálně zabiješ

emmettka

30)  emmettka (28.02.2011 15:17)

Tak tohle prostě nejde :D

29)  ada1987 (25.02.2011 23:27)

ja nemôzem!

28)  AMO (25.02.2011 09:27)

Ty Myšáku - plyšáku, ty uličnice jedna, ty zvířátko ničemný, ty čarodějko s písmenky, ty... ty...
Omlouvám se a musím uznat, že dovolená Ti vyloženě prospívá...
Mám pocit, že z tohoto záchvatu smíchu se budu ještě dlouho uklidňovat a nevím, jestli to šéfovi mám vůbec vysvětlovat(chlap)

eMuska

27)  eMuska (24.02.2011 20:16)

pche, čo vieš, Bells, možno má!!!
úžasné, Teba čítať, to je jedna báseň... ľahko, krásne, so zaslzenými očami - smiechom! Tebe keď sa toto podarí vydať ako knihu, myslím netwilightisticky, tak za to zhrabneš cenu!A fakt!

wuzinka

26)  wuzinka (24.02.2011 19:16)

to je fakt konec. brečim

25)  Guneska (24.02.2011 15:18)

Tohle bylo snad lepší než ninjové. Omdlím tu smíchy, fakt

24)  hrustik (24.02.2011 00:30)

krista81

23)  krista81 (23.02.2011 23:24)

já nemůžu LABUTÍ JEZERO

nikolka

22)  nikolka (23.02.2011 22:18)

v dome chcú volať sanitku, majú vážne podozrenie, že so mnou nie je niečo v poriadku
nesmierne ti ďakujem, za pozdvihnutie nálady...
„Neboj, srdíčko. Myslím, že Molly si nemá co skřípnout,"

21)  lady sadness (23.02.2011 22:05)

sfinga - nevyhrážaj sa, stávku uzavrel Emmett a to samo osebe je šialené; ale je to dokonalé

Twilly

20)  Twilly (23.02.2011 21:00)

teeeeeeeeeeeeeeeeeda Míšo, já se z tvého humoru jednou pos*ru..promiň, že tak (téměř) na plnou hubu, ale holka, to chce nafilmovat... co já bych za to dala, vidět tohle na vlastní oči

19)  barča cullen (23.02.2011 20:52)

díky bohu za tohoto smajlíka

18)  Anna43474 (23.02.2011 20:50)

Dlužíš mi tričko, mám ho poslintané, jak jsem se musela zakousnout do rukávu, abych neprobudila barák...
...
Néééééééééééééééééé
Molly
Chudák Jake
Michalkóóó
...
Tak... ehm... asi... ...
TKSATVO ( )

kytka

17)  kytka (23.02.2011 20:25)

Já Edwarda úplně vidím . Ještě že si Molly nemá co skřípnout . Míšo, super.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek