Sekce

Galerie

Our Way

Přináším vám tři bonusy k povídce My Way. Zajímá vás, co se dělo dál? V těchto třech jednorázových povídkách se vám to pokusím alespoň nastínit.

Nečekejte žádné napětí nebo převratné scény, které vám zatají dech :)

Velké poděkování patří nakopávačkám ambře a Marcelle ♥ A Nossce za vymyslení názvu! :)

15+ za jeho slovník ;)

Padlí andělé nepláčou

Povídka o tom, jak se Edward stal tím, čím je. Odvaha, čest, svědomí, sebeobětování, ochranitelský komplex - je to vůbec u upíra normální? A tak si zkuste představit, že třeba původně nebyl upír ani člověk, že byl... možná... anděl. Anděl, který měl lidské vlastnosti a chyby a pro nebe byl moc hříšný, takže ho nechalo padnout do pekel. Ale pro ďábelskou existenci byl zase moc svatý... Jak to s ním dopadne a co všechno ho potká, o tom vypráví tahle povídka.

DOKONČENÁ

Pan Krásný a slečna Chytrá

Isabella Swanová. Mladá vědkyně, uznávaná kapacita na starší středoevropskou literaturu. Ve všem ostatním ale – mírně řečeno – plave. Praktické záležitosti včetně partnerských vztahů jsou pro ni skutečnou záhadou.

Anthony Masen. Čerstvá hollywoodská hvězda. Po úspěšném, ale trochu hloupoučkém seriálu o upírech konečně dostal roli v pořádném bijáku. To, jak ji zvládne, rozhodne o tom, jestli se jeho kariéra pohne dál.

Oba mají napilno. Ani jeden z nich si nehodlá komplikovat život vážným vztahem. Z té záležitosti v Chicagu se ale prostě nedalo vykroutit…

Pani učiteľke z lásky

Bella je poloupírka a po niekoľkých mnoho rokoch sa rozhodne učiť na strednej škole vo Forkse. Tú však navštevujú i Cullenovci, čo by nebol nejaký extra problém. Lenže Bellu chcú získať Volturiovci. Prežije to vôbec? Dočká sa svojho happy endu, alebo budem musieť so sklopenou hlavou pridať kapitolu, v ktorej bude... nebude?

DOKONČENÁ

Past na rodiče

Bella je Charliem poslána na 18-ti denní tábor. Proč? Nelíbilo se mu, jak Bella zmizela na tři dny, aniž by měla nějaké rozumné vysvětlení. Bella je ohromena, nemůže uvěřit, že Charlie něco takového udělal. Ale musí. Ale co když to nebude taková nuda, jak si Bella myslí? Co když právě na táboře potká osobu, která odhalí pravdu a která ji může změnit život?

Peklo s vlkem

Padlí andělé už nepláčou, zato vlkům - a to zvláště jednomu z nich - začíná být úzko. Jak to dopadne, když si jeho láska není tou láskou jistá? Může se otisknutý pár rozejít? A co to pro ně může znamenat?

Jak se s tím Jacob vypořádá, a jak do toho opět zasáhnou zlomyslní pekelníci i Samiel, ted už strážný anděl, i svatý Petr a Valentýn, to se teprve uvidí. A Samiela tentokrát čekají ještě i osobní trable s láskou...

 

 

Perličky chýb

Na pár dní pre neho zomrela, než zomrela naozaj a jeho svet sa úplne zmenil. Až kým mu do života opäť nevstúpila v trochu nerozbitnejšej podobe.

ruž

Raz si mi hovoril o tom, že ľudské spomienky vyblednú. Mýlil si sa.

Počertěná

Isabella Marie Cirer je dcera ďábla, Carlislea Lu Cifera. Být dcerou ďábla není tak špatné. Váš otec má hlídku nad všemi kouzelnými bytostmi temnoty a vy se mezitím můžete poflakovat ve světě smrtelníků. Isabella jede s Carlislem do Voltery soudit vegetariánskou rodinu upírů. Carlisle ale poprvé uvidí Esmé a tím to pro Bellu končí. Její dosavadní svoboda je jí odebrána a ona se musí o svou ‚skromnou‘ vilu dělit hned se sedmi upíry. Jak se Bells popere s tím, že má nové sourozence? A co když se pokusí svatbě zabránit. Pomůže Belle maličká Renesmee? A hlavně, uvědomí si Carlisle svojí chybu ve výchově a ustojí si za svou láskou Esmé?

 

V povídce čekejte spíše C+E!

P.S.: Název je ze stejnojmenné knížky.

Pohádky trochu jinak

Mysleli jste si, že je znáte, ale opak je pravdou. Toto jsou pohádky, jak se udály ve skutečnosti...

Pojď ke mně blíž...

William má na první pohled všechny špatné vlastnosti svého druhu. Živí se lidmi, užívá si nově nabyté svobody a života bez omezení volterrských vládců.

Zdání klame. Tenhle upír má svědomí. Vybírá si zloduchy a dokáže žít v blízkosti lidí. Ne s nimi, vedle nich. Dokud nezahlédne očima jednoho upíra mladou lidskou holku, co se nebojí. Má štěstí, že se na ni dívá očima Edwarda Cullena...

(Anebo Myšičko, myš... z Willova pohledu)

Pôjdem tam, kde nájdem vieru...

Tento hriešny príbeh o zakázanej láske nás strhne do víru vášne, nebezpečia a bolesti. Príbeh je o Edwardovej ceste večnosťou, ktorý hľadá zmysel života. Rozhodne sa stať kňazom proti vôli svojej rodiny. V jeho novom živote sa možno aj jeden zmysel objaví, ale čo urobí on, ako sa postaví láske zoči-voči? Tak to si už prečítajte sami v tejto poviedke plnej lásky a protikladov.

DOKONČENÁ

Pokusný králík

Jedna vyděšená mladá Polka, která neumí italsky ani anglicky. Jeden upír, co si tak trochu hraje na Boha. Jeden vládce, který má rád vše nezvyklé a jiné.

Agnieszka mívala zlá tušení. Na tenhle výlet se jí vůbec nechtělo, ale nakonec jela. Bohužel. Možná Arovy rozmary přežije. Možná Kasper není to, čím se zdá být. Možná bude happy end.

Trochu temnější - pokud bude v perexu věkové omezení, má to svůj důvod.

DOKONČENÁ

Políbená

Pokračování povídky Nepolíbená. Plynule navazuje na děj a připravuje Belle a Edwardovi perné chvíle. Jak vyřeší Bella Edwardovu smrt? Zachrání ho? A jak? To vše se dočtete zde.

DOKONČENÁ

Pomsta se nevyplácí

Veronica Corojová je z rodiny vlkodlaků, která je posledních pět let skoro vyvražděna. Je vyvolená, mezi vlkodlaky je jediná, i když není vlkodlak. Ronnie (přezdívka) se v jedenácti dostává do dětského domova, kde nalezne přátelé. Falešně se usmívá, nalezne někdy pravý úsměv? Co se stane po pěti letech v dětském domově? Corojové nenávidí Quileuty, takže co se stane, když se Ronnie s nějakým setká? Jak se k sobě budou chovat a kdo bude ten hodný? A co Cullenovi? Co když Bree bitvu přežila?

Odpovědi na tyto otázky získáte, když budete číst tuto kapitolovku ;)

Poslední bitva

Přesuňmě se o několik tisíciletí napřed. Náš svět trpí pod nadvládou zla. Všude vládne šero, Slunce si již nikdo nepamatuje a takovému světu vládnou upíři. Lidé o nich ví, ale neodváží se odporovat jejich síle. Píše se rok 4003 a něco se má změnit. Isabella, která byla za svou lásku uvržena do temnot se znovu probouzí k životu a hodlá pomstít smrt její lásky, kterou zapříčinil Aro. To ale netuší, že...

DOKONČENÁ

Poslední Cullenová

Představte si, že setkání s Volturiovými dopadlo jinak. Alice to nestihla včas a začala bitva. Jacob s Nessie utekli. Kdo vyhrál a kdo prohrál?
Od událostí uplynulo už sedm let. Nessie je poslední Cullenová. Nebo je to jinak, než si myslí?

DOKONČENÁ

Poslední chvíle útěku

Bella a její starší bratr Lucas přišli o rodiče, a proto se přestěhují do krásného malebného městečka jménem Forks. Potká tam Cullenovi a Edwarda, do kterého se okamžitě zamiluje a on se zamiluje do ní, ale jaké je pravidlo pravé lásky? Že překoná všechny všemožné překážky a v případě jejich lásky to bude spousta překážek.

DOKONČENÁ

Poslední polibek na dobrou noc



Anna je mladá, krásná a smrtelně nemocná. Poslední měcíce života se rozhodne strávit ve slunné Itálii. Toskánsko si na první pohled zamiluje a stejně tak i tajemného bledého cizince, kterého potká na své osamělé procházce v horách.


Polibek na čelo,

hezky to začalo.

Zavřela víčka,

zbledla jí líčka,

život vyprchal,

střípky naděje s sebou vzal...

DOKONČENÁ

Poslední vůle

Při otevírání poslední vůle Charlieho Swana se stane něco, co nikdo nečekal. Celý jeho majetek připadá jeho mladé vnučce Isabelle a nevlastnímu vnukovi Edwardovi. Ovšem má to jeden malý háček, celé dědictví je závislé na podmínce. Dva mladí lidé, musí strávit rok života pod jednou střechou a společně hospodařit na ranči, který dědeček založil a vybudoval vlastníma rukama. Někdo by si pomyslel, že je to to nejmenší, ale pro Bellu a Edwarda je to ten nejhorší trest.

Potomek proroků

Potomek proroků

Na světě existuje kámen s obrovskou mocí. Ten, kdo ho vlastní je neporozitelný. Jednoho podzimního večera léta páně 1532 je kámen ukraden z hradu Volturiů. Edward, jako Arův strážce se vydává na cestu, ne jejiž konci je pravda. Nalezne "Diamant proroků" a donese ho svému pánovi, nebo bude vtažen sítí lží do dávné minulosti? Kdo je Potomek proroků, na to získáte odpověď v této povídce ze starých časů.

Pouta nicoty

 

Bolest duše dokáže udělat trosku z kohokoli.
Příběh muže, který přišel o svou lásku a žije jen ve vzpomínkách.
Už není nic, co by ho z jeho prázdnoty a smutku vytrhlo - nebo ano?
Co dokáže láska?
Přetrhne někdo pouta nicoty, jež ho drží v minulosti?

Prepáčte, poznáme sa?

Aký bol vlastne život Alice pred premenou? Táto myšlienka mi stále poletovala v mysli až dovtedy, kým nepriletela jedna drobná myšlienka, ktorá rozvírila tento nápad do celého príbehu. Príbehu životnej cesty jednej drobnej ale neuveriteľne silnej osôbky s veľkým srdcom a malými nohami :-D

DOKONČENÁ

Pro tebe, má lásko

Zdá se, že některé páry v Twilight jsou neochvějné a pevné. Zkusila jsem si pohrát s představou, že by osud zamíchal kartami jinak. Příběh "nového" páru, příběh velké lásky, příběh o schopnosti přinést oběť...

DOKONČENÁ

Probuzení

Bella se probouzí ze zimního spánku. Zjišťuje, co se měnilo za dobu, kdy žila v letargii po smrti rodiny. Nechtěla vnímat svět takový, jaký je. Musí přežít samotu, která ji obklopuje a žízeň, co ji spaluje. Pomůže jí někdo, nebo bude do konce věčnosti sama?

Prokletá láska

Když se Edward s Bellou poznali, ani jeden z nich netušil, jakou jim osud připravil křivolakou cestu.

Láska je silný cit, možná nejsilnější ze všech, ale co se stane, když ji někdo prokleje? Stane se z lásky nenávist? Nebo si i přes všechny nástrahy láska udrží svou pravou tvář?

Pojďme spolu sledovat nelehkou cestu dvou milenců.

Prokletí měsíce

Bella je ambiciózní dívka, snaží se vyhrávat v běhu na dlouhé vzdálenosti. Žije pro svůj sen. Jeden z tréninků se jí ale stane osudným, napadne ji vlkodlak. Přežije jeho útok, ale ochrne. Jako zázrakem ale začne znovu chodit a zranění se uzdravuje nepřirozeně rychle. Ta noc nezůstala bez následků. Příští úplněk ty zázraky vysvětlí - nyní už není člověkem.

Další děj je na vás všech, kteří najdou čas a odvahu si napsat taky jednu kapitolu...

DOKONČENÁ

Prokletí ztráty paměti

Bella a Abygail jsou sestry. Dvojčata, co se už na první pohled nemají příliš v lásce. Co se stane, když obě dvě potká tragická nehoda při níž dojde k následnému komatu a ztrátě paměti? Můžou si k sobě dvě naprosto rozdílné dívky se stejnou tváří najit cestu i přes zdánlivou nepřízeň osudu? A, co když jejich životy zamíchá náhoda? Jedná se skutečně o náhodu? Nebo je to ve skutečnosti jejich osud, který má opravdu zvláštní smysl pro humor?

Pronásledovaná

Bella je dívka, která byla vychovávaná upírem. Bohužel v sedmnácti letech musí rodinu opustit, aby si zachránila život, před nebezpečím jménem James. Cestuje a časem se vrací do Ameriky, kde se setkává s upíří rodinou Cullenů. Jak se bude dál příběh vyvíjet? Zabije James Bellu? Zamiluje se Bella do Edwarda?

Proroctví

Dávné Proroctví, které má dopadnout na Bellu, se prolíná celým příběhem.

Bella jede na prázdniny ke strýci do Anglie. Před odjezdem jí maminka zasvětí do tajemství jejich rodu a Bella objevuje, že má podivné schopnosti.  Bellin život se najednou z fádního stává tajemným a dobrodružným.

Vše se patřičně zamotá, až se do děje vloží tajemný cizinec s krvavě rudýma očima, na kterého Bella nedokáže přestat myslet.

Je Bella Vyvolená? Naplní Proroctví a spojí svůj život s nadpřirozenem?

DOKONČENÁ

Prosím, odpusť

Do deštivého městečka, kam sluneční paprsky zavítají jen málo kdy, se přistěhuje osamělý mladík Edward Masen. Přihlásí se na zdejší střední školu a tam se střetává s Bellou, do které se okamžitě zamiluje. Prožívají spolu krásné zamilované dny a pak Edward musí na pár dní odjet. A v tom okamžiku přijíždí do města Tyler, Edwardův bratr - identické dvojče. S ním přichází stín křivdy, sporů a zloby, jež mezi sebou ti dva mají. Tyler však není jako Edward. Je jeho přesný opak. Potkává Bellu a začíná rozehrávat svou hru a aby toho nebylo málo, tak se ve městě objevuje něco, co je stejně nebezpečné jako upíři…

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still