Sekce

Galerie

Slzy? To slovo neznám!

Bella chodí s Jacobem, ale pak se objeví Edward, do kterého se zamiluje. Koho si na konec vybere?

DOKONČENÁ

Snění o Sfinze

Jacob Black jinak a přece stejný. Bella Swannová po svatbě zmizela z Forks s ostatními Cullenovými. Nekonal se žádný otisk do Renesmé ani do žádné jiné. Jak se vypořádá se "zradou" kamarádky? A co se životem, který teprve začíná žít?

Osud, ten potměšilý stařík, mu přichystal dobrodružství daleko od Forks, daleko od Ameriky...

Snívam o Afrike

Naša hrdinka je rozporuplná osobnosť a k tomu ešte aj tvorivá fotografka. Rozhodnutá naplniť svoj sen s pomocou ochotného sponzora, sa vydá v ústrety nebezpečnému dobrodružstvu do Africkej Tanzánie. Ten koho Bella stretne, je miestny doktor, ktorý si nepotrpí na spoločnosť a už vôbec nie na jej pozornosť.

Som netvor

Táto poviedka je o Belle, ktorá neznesie (Nov) Edwardov odchod. Na lúke poprosí Laurenta, aby ju premenil v upíra, a on súhlasi. Bella sa chce stať upírkou, aby našla Edwarda a mohli byť spolu naveky, no nie vždy všetko ide tak, ako si plánujeme. Bella bude oveľa divokejšia, ako si myslela. Nebude zvládať svoj smäd, stretne nových upírov a na Edwarda zabudne, ale predsa... stará láska nehrdzavie, nie?

Sonáta len pre tvoje uši

Belliným snom vždy bolo skladať hudbu pre filmy - a to sa jej aj splnilo. Má bezstarostný, aj keď trochu osamelý život, ale to pre ňu nie je žiaden problém. Má predsa svoje piano, kocúra a nového suseda, ktorý jej spríjemňuje nie len fajčiarske prestávky.

Hudba, láska, vzťahy, životné rany a straty. To všetko a ešte viac. (:

Spolubydlící

Bella se stěhuje do Seattlu, aby mohla studovat na vysoké škole. Oba rodiče bydlí ve Phoenixu, tak si musí pronajmout byt. Po dvou měsících je Bella nucená hledat spolubydlícího, protože nájem je příliš drahý. Rodiče jí sice dali peníze, ale nechce je utratit všechny najednou. A shodou okolností i Edward Cullen hledá byt. Dříve bydlel na koleji, ale jeho spolubydlící byl příšerný, tak se rozhodl najít si něco jiného. Na školní nástěnce najde Bellin inzerát, tak na něj zavolá, aniž by tušil, že dotyčná je dívka. Nastěhuje se Edward k Belle? A vzplane mezi nimi láska nebo nenávist? Tak to už si budete muset přečíst. Budu čekat na komentáře a podle úspěšnosti  napíšu pokračování. :-) eMCullen

Spoutaní

SpoutaníEdward se musel rozhodnout a s následky se musí už vyrovnat sám. Dal Belle šanci žít svůj vlastní život - a ona jí využila. Našla nový důvod, proč jít dál. Osud její kroky vedl cestami, o nichž se jí ani ve snu nezdálo. Po letech se znovu setkávají, ale zatím co on se přes jejich rozloučení nikdy nepřenesl, ona má vše po čem kdy toužila... Edwardovi se tak vlastně vyplnilo to, co si pro ni přál. Zároveň však cítí, že pod tou zdánlivou idylou se něco skrývá, něco z čeho jej mrazí v zádech...

Pozn.: Tato povídka byla původně na stmivani.eu, ale abych odlehčila tamním adminům, přesunula jsem ji sem.

DOKONČENÁ

Správna voľba

Carlisle Cullen je veľmi vplyvný muž, a keď niečo chce, ide si tvrdo za tým. Tento raz sa rozhodol, že ožení svojho syna Edwarda s Isabellou, dcérou policajného dôstojníka Charlieho Swana.

Lenže, čo keď Edward miluje inú a Belle vstúpi do cesty jej osudový muž? Aké intrigy Carlisle použije, aby Edward opustil Rosalie? A akú úlohu v tom všetkom zohrá Emmett McCarty, ktorý Belle zlomil srdce, keď rok predtým bez stopy zmizol? A čím vlastne Carlisle prinúti Charlieho, aby žiadal od svojej dcéry zväzok z rozumu?


Spoluatorská poviedka s maryblack.

Srdce baletky

Jmenuji se Vannesa Lowellová a jsem dcerou Amandy a Paula Lowellových. Ne. Nezávodím na koních, ani chirurg ze mě nebude. Studuji balet na Harlemské taneční škole v New Yorku. Vím, tak úplně jsem se našim nepovedla, ale brácha to zvládá za mě. Závodí v parkuru, mění se v přerostlého vlka a vede malou smečku. A já? Já trávím svůj život v tanečních sálech, mezi zrcadly a na pódiích. A jsem šťastná.

Srdce v temnotě ztracené, ledem samoty spálené

Dívka běží lesem, štvaná a pronásledovaná... Zachrání ji někdo? Zemře? Přežije? Když ano bude to pro ni lepší, nebo mnohem horší?

DOKONČENÁ

Srdci neporučíš

Bella s Edwardem jsou sourozenci. Mají se rádi a bez toho druhého nic neudělají. Jenže jednoho dne, když budou sami, se to vše zvrtne a začne mezi nimi být něco víc. Musí to tajit a tak začíná první problém. Začínají další, když se Edward chystá na vysokou. Jenže láska si vždy cestu najde a naši hrdinové odhalí další tajemství a nové životy než si to uvědomí. Jak dlouhý bude jejich cesta? A co vše se stane? Než se dovědí vše, co potřebují, aby byli spolu šťastni? Povede se jim to vůbec?

DOKONČENÁ

Stará láska nehrdzavie

Aké by to bolo, keby sa Bella po štyroch rokoch strávených na univerzite vrátila naspäť do Forks. Bez Edwarda, Cullenovcov, a stretla tam svojho bývalého kamaráta Jacoba. A čo sa vlastne odohrávalo predtým? Čo ju prinútilo k takému kroku?

Starší než já

Napadlo mě, jaké by to bylo, kdyby Bells nebylo sedmnáct. Co kdyby byla starší?

Edward je navěky sedmnáctiletý upír, který studuje střední školu, jak jinak než ve Forks, kam po nehodě učitelského páru nastupuje suplující šestatřicetiletá učitelka Isabella Swanová. Edward se do ní okamžitě zamiluje a je dokonce ochotný snášet Emmettovy posměšky. Jak dopadne tento kratší příběh lásky dvou tolik rozdílných zamilovaných? To vím jen já a možná ten nahoře...

 

Upozornění: U některých žen starších třiceti let se při čtení této povídky objevily sklony k neopodstatněné imaginaci!!!

Stín noci

Dokážete si představit ten pocit, že jdete domů nebo ke kamarádce a neustále máte pocit, že vás někdo sleduje, že vám dýchá za krk? A co když to není jen pocit a ten někdo se umí pohybovat tak neslyšně, že vás mrazí a vy se bojíte otočit, protože se bojíte, aby se vaše doměnka nepotvrdila... co když ten někdo je UPÍR?!

Stmívání v Evropě

Dvacetiletá Izabela, rodačka z Brna, získává své první zaměstnání. Má pracovat jako korektorka malého vydavatelství ve vesnici, která snad ani není na mapě. Její zaměstnavatelé ale zřejmě skrývají nějaké temné tajemství. Jaký mohl mít Edward Cullen důvod přestěhovat se do Česka, když tam tak často svítí slunce? A najde si konečně lásku?

DOKONČENÁ

Stmíváníček

Milí dospělí (a otrlé děti) den se pomalu chýlí ke konci a po únavném dni je právě čas na pohádku. Tak si hezky zalezte pod peřinu vedle své chrápající polovičky. Babička Texulka právě otevírá knížku...

Stopařka osudu

Osud jsem celý život nazývala nesmyslem. Dokud můj život neskončil...

Stratená láska Edwardova

 

Natalie je dievča, ktoré Edward stretol ešte za ľudského života. Bola to jeho prvá láska, až kým... Veď viete, nedostal Španielsku chrípku, Carlise ho premenil a na Natalie zabudol. Čo už však nevedel bolo to, že asi o pol roka neskôr premenil aj Natalie. Natalie sto rokov hľadala svoju jedinú lásku a keď ju nájde, zistí, že Edward na ňu zabudol a že si našiel inú. Bella nič nechápe, ale rozhodne si nenechá Edwarda vziať. Bola pripravená o neho hoc aj bojovať, no Nataliinu reakciu nečakala. Natali sa rozhodne poprosiť Cullenovcov, aby u nich mohla zostať asi rok, kým sa nepostaví na nohy. Carlise, samozrejme, súhlasí. Ako to dopadne? Nájde si Natalie konečne lásku, s ktorou bude môcť ostať na veky? Moja prvá poviedka, ktorá ma inšpirovala životom. Je venovaná mojej najlepšej kamarátke Natálke. Vaša Mary.

Strážkyně rodinného krbu

esmeEdward Cullen a Bella Swanová chodili do stejné školy ve Forks. Bella otěhotněla a provdala se za Edwarda. Porodila mu nádhernou holčičku...

Skoro všechno ostatní je ale v mé povídce trochu jinak…

 

 

Strom splněných přání

Dvě osamělé duše, co bloudí tmou. Potkají se. Co naleznou?

Variace na téma Alice a Jasper.

DOKONČENÁ

Stroskotaní

Poviedka o partii mladých ľudí, ktorý stroskotajú na ostrove. No domáci ich prekvapia. Poviedka o skúškách priateľstva, lásky, rodine. Zamenené charaktery, zmenené okolnosti. Nečakajte však plný počet Cullenovcov.


Střípky lásky

Bella se vrací s Edwardem z líbánek. Ne, není těhotná, ještě ne.  Stane se to až po pár týdnech strávených ve Forks. Edward není ten ušlechtilý, všeodpouštějící manžel, jak ho známe z knížky. Je to normální žárlivý chlap. Co když neuvěří, že dítě je jeho? Co když si bude myslet, že ho Bella podvedla?  Kvůli jeho nesmyslnému podezření se jejich cesty rozejdou na dlouhá léta. Dokážou k sobě opět najít cestu? A můžou být Volturiovi soucitnější než jeden tvrdohlavý, zaslepený upír? A jak do toho zapadá Jacob Black?

DOKONČENÁ

Sudička

Co se stane, když se Sudička mající službu ve Forks, poněkud splete?

A co její omyl způsobí?

Motto: O berličce hnáty křivé, pod plachetkou osoba, nemusí být vždy jen Polednice, zvlášť pokud drží flašku tequily.

Pozn: Nevhodné do 15ti let

DOKONČENÁ

Surya

Po vlčím srdci, přichází druhá serie. Co se stalo s dítětem, které bylo počato z lásky? Jaké trampoty pro ní svět přichystá...

Svatba snů

Televizní soutěž. Jeden muž a jedna žena. Stihnou se za 60 dní dokonale poznat?

Světlo a tma

A jak to mohlo být ještě poté...

Svítání (Rozbřesk jinak)

Ačkoliv Steph nesmírně obdivuji, čtvrtý díl ságy mě zklamal. Nebyly v něm věci, na které jsem dychtivě čekala a naproti tomu tam byly jiné věci, které jsem nedokázala překousnout. A tak mě to zklamání dohnalo k tomu napsat si Rozbřesk podle sebe. Kde bude to, co jsem si tak zoufale toužila přečíst a ani ve snu by mě nenapadlo, že se nakonec nedočkám.

Takže nabízím trochu klasiky, zcela v duchu Twilight. Svítání navazuje na ságu a pokoušela jsem se tam neměnit nic kromě děje. Charaktery postav a celá atmosféra je jen a jen Twilight (za Irinu ale neručím...). Příběh jsem psala se Stephinou knihou v ruce, vybírala jsem z něj části, které jsem chtěla zachovat a použít, a které nesměly chybět. Čili zelený text v mé povídce jsou doslovné citace knihy, ale příběh je docela jiný.

Svítání rozhodně není tak obsáhlé jako Rozbřesk. Musela jsem to všechno vtěstnat do mnohem méně slov... ale k tomu už je předmluva...

DOKONČENÁ

Svobodná matka

Všechno není tak idylické jak se zdá. Bella, která žije ve Volteře poznává krásného Aleca, do kterého se zamiluje a později se s ním i fyzicky sblíží. Poté co Bella otěhotní ji Alec opustí ze strachu, že by se o ní mohli dozvědět vládcové. Bella se vydává na vlastní cestu života, kde potká Edwarda a jeho rodinu, ale dovolí její mateřský pud sblížit se s nimi?

Šach - Mat

Při tragickém železničním neštěstí přežije jediný člověk - desetiletá Bella Swanová. Její tajemný zachránce se stane jejím strážným andělem až do konce věčnosti...

DOKONČENÁ

Šestý smysl

Povídka o Alici a Jasperovi

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek