Sekce

Galerie

Au, au, au!

Au, au, au!

Ach to poprvé...

Drabble

Albert II

Albert II

Jak se má náš malý pavouček z Vollterry?

Od Port Angeles do Forksu

Od Port Angeles do Forksu

Jedna cesta, jedna búrka, jedno auto...
...dvaja ľudia.

Limonádka oslavujúca koniec prázdnin (aspoň u nás na východe... :D).

Ticho

Ticho

Bella, svadba a jeden chlap. 200 slov.

Precitnutie

Precitnutie

Život je nevyspytateľný a bolesť patrí k nemu,
snažiť sa s tým bojovať to vôbec nemá cenu,
môžeš ho akurát tak prijať, taký aký je,
to čo zažiješ ťa posilní, alebo zabije!

Ohladené hrany

Ohladené hrany

Rozprávočka napravila zločin,
ohladila hrany zodraté...
...napísal v jednej zo svojich básní Milan Rúfus. Toto ale rozprávočka nie je.

Valentýnská pomsta

Valentýnská pomsta

Rok se překulil, opět se nám přiblížil Valentýn, a někde nahoře na obláčku si čtyřprocentní Amor s Valentýnem vzpomněli na loňské ponížení ve Forks. A Misabells a já taky... a nějak to všichni čtyři nemůžeme nechat bez náležité odvety.

Užijte si... a my se jdeme někam schovat.

Umrznuté srdcia

Umrznuté srdcia

Nočná limonádka...

Volterrské okovy (2/2)

Volterrské okovy (2/2)

aneb CAIOVA A CARLISLEOVA HODINA PRAVDY

Minuty, ve kterých se dávno zapomenutá minulost změnila v prudkou přítomnost. A v budoucnost, o které se Carlisleovi ani nesnilo.

Upozornění: 18+ s neobvyklými prvky, číst doporučuji vklidu, ve večerních hodinách a ideálně s jednou sklenkou už vypitou, druhou po ruce.

Volterrské okovy (1/2)

Volterrské okovy (1/2)

aneb CAIOVA A CARLISLEOVA HODINA PRAVDY

V Carlisleově minulosti je toho hodně, o čem ani sám Carlisle běžně nemluví. To ovšem neznamená, že ho minulost nemůže dostihnout.

Text není zcela vhodný pro zaryté příznivkyně Carlislea ve své původní podobě. Ovšem ti, kdo chtějí zažít Carlisleův nefalšovaný hněv a sílu, kdo ho chtějí vidět mimo sebe, šíleného celou řádkou silných emocí – zkrátka úplně jinak, než ho známe, tu své místo rozhodně najdou.

Varování: Nic pro slabé povahy.
Poznámka: Povídka je výsledkem společného tvoření mého a Juliiného.

Končím s láskou

Končím s láskou

Edward se vybodne na čekání a rozhodne se, že pár sexuálních zkušeností může získat před tím, než potká tu pravou. Teda pokud ji někdy potká...

Born to die

Born to die

Krátka jednorázovka o Esme a jej pocitoch chvíľu pred tým, ako skočila z útesu...

Osud si tě najde

Osud si tě najde

Když přijde bolest, přemýšlej, co od tebe žádá. Věčná láska neposílá žádné trápení jen proto, abys trpěl.                                                                                                                          Emanuel Geibel

Příběh Edwarda a jeho věčné lásky trochu jinak.

Snad se bude líbit. :)

Ži a nechaj zomrieť

Ži a nechaj zomrieť

Ďalší songfic z mojej dielne. Táto poviedka je už pomaly bradatá, ale dlho ležala len tak, nedokončená. Len úplnou náhodou som otvorila tento súbor a dopísala som ho.

EDIT: Vraj mám dať na túto poviedku varovanie... tak teda varujem, aj keďvlastne neviem pred čím  :-P

Malé obety

Malé obety

Trochu lásky, šialenej bolesti a muža a ženy, čo dali všetko.

Rozprávka na dobrú noc

Rozprávka na dobrú noc

Nie je krajších rozprávok než tie, ktoré píše život sám.

Předsevzetí

Předsevzetí

Ve Volterře se ke konci roku schyluje ke slavnostem, ale před tím než vstoupí do Nového roku, čeká každého z nich v království vyslovit předsevzetí na další rok. Jenže letos má problém i Aro. Takže pro co  se rozhodne on?

Vánoční zázraky

Vánoční zázraky

Tuhle povídku jsem psala na jiné stránce jako soutěžní, tak jsem ji chtěla přidat i sem. Vím, že už je nějaký ten den po Vánocích, ale snad mi to prominete a přečtete si ji. Jde o dívku, která má velké postižení. Možná, že jí s tím pomůžou její geny. ;) Sundance

Osudové stretnutie

Osudové stretnutie

Double drabble o Alice a Jasperovi :)... Lebo od dnes sa učím na skúšky :D.

Smrť Renesmé - 2. časť

Smrť Renesmé - 2. časť

Tak ako skončí Renesmee? No musíte si to prečítať. Dúfam, že sa vám to bude páčiť, Katarina.

Stretnúť anjela

Stretnúť anjela

„Možno už nie som tá, čo som bola a zajtra už nebudem tou, ktorou som bola dnes. Možno je to preto, že na ceste ktorou kráčam, som každý deň o pár krokov ďalej od začiatku cesty a o pár krokov bližšie k cieľu."

Esmé a Carlisle trochu inak...

Our Christmas Way

Our Christmas Way

Chjo. Jsem strašná, vím, když on mi nedá spát! Ale slibuju, že vám ho cpu naposledy.

Zase jsme se trochu posunuli v čase. Doufám, že si čtení alespoň trochu užijete. Taková krátká vánoční vsuvka o ničem :D

Dárek k Vánocům pro milouše Quic a všechny, kteří článek rozkliknou :))

Smrť Renesmé - 1. časť

Smrť Renesmé - 1. časť

50 rokov po Bellinej premene a Renesméinom narodení. Tretie svetová vojna upírom nemôže nijako ublížiť. Ale Renesmé je poloupír a smrteľná. Čo sa stane Renesmé? Stihnú ju zachrániť? Pekné čítanie, Katarina.

One more girl

One more girl

Život upíra ve chvíli, kdy postrádáte životní lásku, je nudný a stereotypní hlavně pro chlapce, co celé své „dětství" strávil zavřený za branami obrovského upířího hradu. Není se co divit, když si každou noc nabrnkne jinou mladou dámu, která ho večer obšťastní, inu osud a jeho zpropadné spáry nečekají dlouho a při jednom takovém menším dostaveníčku se objeví někdo, kdo už během prvního okamžiku začne pro Aleca znamenat více. A zřejmě ani on jí není lhostejný, jelikož na tak sladkou a vášnivou noc se nezapomíná... Jenže může vztah dvou upířích osob vydržet překážky lidských bytostí? Bude to „happy ending for us"?

Příjemné čtení vám přejí Agule99 (a Kaisa)!

Dárek pro upíra - II. část

Dárek pro upíra - II. část

Nastává čas Vánoc a Santa Claus má napilno. Do příprav se zapojí i jeho dcera Bella, která náhodou objeví rodinu, jejíž jeden člen jí nedá spát. Proč si tato rodina nezaslouží dárky od Santa Clause, když jsou tak krásní a vypadají tak mile? Sama se pak pustí do pátrání a pokusí se Santu přesvědčit o tom, že Cullenovi jsou daleko lepší než většina lidí.

Dárek pro upíra - I. část

Dárek pro upíra - I. část

Nastává čas Vánoc a Santa Claus má napilno. Do příprav se zapojí i jeho dcera Bella, která náhodou objeví rodinu, jejíž jeden člen jí nedá spát. Proč si tato rodina nezaslouží dárky od Santa Clause, když jsou tak krásní a vypadají tak mile? Sama se pak pustí do pátrání a pokusí se Santu přesvědčit o tom, že Cullenovi jsou daleko lepší než většina lidí.

Víc, než můj život

Víc, než můj život

Nálada si nevybírá a Anna s číslem taky ne!

Je fakt, že jsem nejspíš potřebovala lehce protáhnout slzné kanálky a ty facky okolo jsem si taky zasloužila, ale... ulevilo se mi. Pokud však jste naladěni na to Vánoční šílenství okolo, zpíváte koledy, smějete se a jásáte, tak tohle rozhodně nečtěte!

Cullenovi po boji, jako už stokrát a jako už stokrát to nezvládli všichni.

Nemám strach a donevidenia

Nemám strach a donevidenia

Nevážna limonádka na dobrú noc.

Sněhová vločka

Sněhová vločka

Zdál se mi sen.... A Steph by z toho možná neměla radost. Varuji předem.

Co se může stát sedmnáctiletému chlapci horšího než akné?

Problem?

Problem?

Ahojte, pár nocí som trávila pracovaním na portfoliu do školy a raz som dostala taký šialený nápad, ktorý ma donútil otvoriť nový dokument vo Worde a hodiť toto na papier. Možno to príde vtipné len mne, lebo som prepracovaná a drží ma hore len adrenalín. Tak snáď sa bude Emmettov trolling double drabble (200 slov) páčiť. Problem? :D
Pekné čítanie, Siss :)

«   1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek