Sekce

Galerie

Večer u Withlockových

Večer u Withlockových

Myslíte, že jde Alici něčím překvapit?

Bonbónek pro Kate :)

15+

Problémy s pacientem

Problémy s pacientem

Můj druhý pokus o drabble, tak prosím, SVĚRACÍ KAZAJKU NÉ!!!

Kdo odolá, vyhraje

Kdo odolá, vyhraje

K napsání této povídky mě dohnala tato písnička/video nehodící se škrtněte. Možná se Vám Carlisle a Esme budou zdát jiní, než je znáte, ale možná taky ne. Esme jako uklízecí maniak a neodolatelný Carlisle. Dějově to zapadá kdykoliv po Rozbřesku.

15+

Postrach

Postrach

Můj první pokus o drabble, tak, prosím, NESTŘÍLET!

Tvou vůni cítím dál...

Tvou vůni cítím dál...

Já vím, já vím, jdeme pozdě, ale když těm chlapům to rozhodování tak neskutečně trvá...

 

volně navazuje na Vlk vs Anglán

Bos ♥

Noviciát

Noviciát

Těsně před složením svých slibů se Isabella vrací do světského života, aby doprovodila svou sestru k manželskému životu. Zpět do kláštera přichází změněná, z nadšené budoucí nevěsty Kristovy je bloumající stín. Ztracená ve svém neštěstí ani na nic nečeká, ale přesto něco/někdo přijde.

Kate Cullenová - 2. část

Kate Cullenová - 2. část

Volnější pokračování 1. části. Bella přijde ke Cullenům domů. Nepoznává je přímo, ale podle písniček, které poslouchají. Bacha na Emmetta v koupelně, brouky v hlavě a Ara na ARU! A doporučuju si vždycky pustit tu písničku, k tomu, co budete číst.

Kate Cullenová - 1. část

Kate Cullenová - 1. část

Kate Cullenová je mladá upírka, kterou nepřemění nikdo z Cullenů, ale Eleazar. Velká část jejího života je spojena právě se setrami z Denali. Během života se dostane i do Volterry. Do budoucna bude tato povídka možná na pokračování, ale to se ještě uvidí. :)

Sedm dní do svatby II. část - KONEC

Sedm dní do svatby II. část - KONEC

Do svatby Belly s J.R.em zbývá jeden den, to znamená jen jediný den života pro nevěstu. Zachránit Belle život má rozhovor s Edwardem.  Ale může jeden rozhovor přesvědčit jakoukoliv ženu, aby zrušila svatbu?

Feel

Feel

A máme tady malou recidivu, kromě mě :-D. Tak nějak mě chytla písnička a už to prostě jinak nešlo. Užíjte si Robbieho i Emma a vlastně celý songfíček, holky :-*


Veliké dík patří mým drahým betám a Hanet, jako mé neúnavné korektorce ♥ a dvorní grafičce Mišut

Ještě si vzpomínám 3/3

Ještě si vzpomínám 3/3

Závěr jednoho úplně obyčejného příběhu.

Díky.

Ještě si vzpomínám 2/3

Ještě si vzpomínám 2/3

Jako obvykle jsem neodhadla rozsah, takže zítra závěr :)

Jaspere, umíš plavat?

Jaspere, umíš plavat?

Opět seznámení, ale tentokrát Alice a Jaspera. Příběh mě napadl, když jsem relaxovala u bazénu a bylo krásné počasí. Tohle deštivé se mi vůbec nelíbí, a tak doufám, že to krásné počasí touto povídkou přivolám. Děkuji KalamityJane :)

Ještě si vzpomínám 1/3

Ještě si vzpomínám 1/3

Vlastně úplně obyčejný příběh.

Tři není vždycky šťastné číslo. Aspoň v těch opravdu důležitých situacích...

Sedm dní do svatby I. část

Sedm dní do svatby I. část

Edward se nechá přemluvit k cestě na poněkud netradiční svatbu Jasperova přítele. O jak moc zvláštní událost jde, zjistí až na místě. Nevěstou je totiž lidská dívka, Bella.

Původní jednorázovka, která se trochu namnožila...

Jde o mou první zveřejněnou povídku. Proto prosím o shovívavost.


Prohibiton

Prohibiton

Rok 1931, zákaz alkoholu ve Spojených státech si bere daň v podobě zvýšené kriminality. Rajská zahrada pro Edwarda Cullena, který si hraje na soudce - kdo přežije a kdo zemře? Jsou skutečně některé zločiny tak neodpustitelné, když je vyváží něco čistého?

 

Aneb čistě a jednoduše - Edwardovo temné období těsně před návratem k rodině.

Ten týden v lednu onoho roku...

Ten týden v lednu onoho roku...

Může za to jedna fotka. Ta v perexu, samozřejmě.

A možná to vedro.

A taky piky, která nedovolí, abych si do smrti už jen četla :)

 

 

15+

Jak Emmett k Rosalie přišel

Jak Emmett k Rosalie přišel

Trochu jsem se nechala inspirovat filmem Flynn Carsen: Kletba Jidášova kalichu. Snad se Vám setkání Emmetta s Rose bude líbit. Příjemnou zábavu. :)

Cullenovic rodinka v kině

Cullenovic rodinka v kině

Název hovoří za vše. Titanic nebo Matrix, co si naši upíři vyberou?

Tajemství

Tajemství

Díky soutěži vzniklo několik pravděpodobných scénářů a přišlo mi líto, abych si je nechávala sama pro sebe, takže tady máte třetí - poslední - můj počin.

Stále poprvé

Stále poprvé

Díky soutěži vzniklo několik pravděpodobných scénářů a přišlo mi líto, abych si je nechávala sama pro sebe, takže tady máte druhý můj počin.

Schválně, jaký film to asi v originálu je?

Dum spiro, spero

Dum spiro, spero

Krátka úvaha o tom, ako sa asi po Bellinom návrate zo svadobnej cesty cítil Charlie. Hlavne keď mu oznámili, že je vážne chorá a nemôže sa s ňou vidieť...

Je to taká hlúposť, ale snáď sa aspoň niekomu bude páčiť ♥

Fakulta lásky

Fakulta lásky

Ona byla studentka na lékařské univerzitě. On byl její profesor. Jak osud spojí tyto dva rozdílné světy?

 

Můj obrovský dík patří KalamityJane za korekci, za nápady, za trpělivost, která je při práci se mnou potřeba.

Dnes naposled

Dnes naposled

Díky soutěži vzniklo několik pravděpodobných scénářů a přišlo mi líto, abych si je nechávala sama pro sebe, takže tady máte první můj počin.

Upozorňuji, že je to depresivní a na kapesníčky.

Všechno je jednou poprvé

Všechno je jednou poprvé

Myslím, že název povídky hovoří za vše. ;) Ikdyž vždycky není všechno tak, jak to na první pohled vypadá. Příjemnou zábavu.

Beznádejný prípad

Beznádejný prípad

Keďže sa mi dnes neoplatilo sledovať zápas, rozhodla som sa stráviť svoj čas trochu užitočnejšie. Aj keď je možné, že je to totálne beznádejný prípad...

Limonádka!

Snění

Snění

Toto je moje první povídka. Doufám, že se bude líbit. Děj pojednává o prvním setkání Belly a Edwarda. Jedná se o výplod mojí fantazie nebo vlastně tak trochu sen.

Čarodějnický slet ve Forks 2.

Čarodějnický slet ve Forks 2.

A je to tu zase. Už od konce března většina z nás leští násady, zastřihuje trčící větvičky z košťat, formuje svou kondičku zvedáním koček nad hlavu a v čarodějných domácnostech se usazuje vrstva šedého prachu, jak jej není čím zamést. Čarodějnice, bosorky, upíři, kouzelníci a jiná havěť se chystají na pravidelný slet! Pro velký úspěch se místo srazu opět naplánovalo na arkýřové okno ubohé Belly. Tak tedy… letu zdar a nazdar!

Srdečné díky Sfingušce, že se opět a zase přidala k vytvoření tohoto "odvaru".

Láska přes internet

Láska přes internet

Protože dnes o půlnoci měla končit soutěž a účast je doslova tristní, rozhodla jsem se zjistit, v čem je problém. Vybrala jsem si jedno téma - Povídka podle názvu filmu - a pustila se do toho. A za dvě hodiny bylo hotovo.

Takže netuším, na co čekáte! Je to fakt easy. Já k tomu dokonce nepotřebovala ani normální psací útvar.

Tak šup šup, pište!

 


Závislák

Závislák

Chlap bez koníčka prý není chlap. Tak co se té Belle porád nelíbí?

Drabble

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek