Sekce

Galerie

Dream

Dream

Když zoufalý upír nemá šanci snít, stává se ještě zoufalejším.

Bella a Sebastian

Bella a Sebastian

No nazdar...

Nebe nebo peklo

Nebe nebo peklo

Edward opustil Bellu. Ta to nezvládá zrovna dobře, a nakonec se odhodlá k zoufalému kroku. Jak na to bude reagovat Edward? To se dozvíte, když si tuhle jednorázovku přečtete. Je moje první, tak se snad bude aspoň trochu líbit.

Daroval jsi mi život a já Ti děkuji

Daroval jsi mi život a já Ti děkuji

Edward Bellu opustil, ale ta nezkoušela nebezpečí. Naopak - nakonec se z toho dostala a teď jako stará babička vzpomíná na krásné chvilky se svým bledým princem :)

Hudba

Upíři mají tvrdou hlavu

Upíři mají tvrdou hlavu

Je to taková poloparodie na Hostitele a Stmívání. Oprvadu mají upíři hlavu tak tvrdou, že se v nich hostitel nedokáže usadit?

Za co mohou šaty

Za co mohou šaty

Jasper a jeho vnímání a ovlivňování emocí mě opravdu baví! :-)

 

(Další kousek, co už vyšel jinde. Ale žízeň po Willovi do zítřka snad zažene :-) )

Pomsta chutná hořce

Pomsta chutná hořce

Nebezpečí číhá za každým rohem a většinou zaútočí v naši nestřeženou chvíli.

Nikam nepůjdeš...

Nikam nepůjdeš...

Co kdyby Bella nenechala Edwarda odejít...

Když nás smrt rozdělí

Když nás smrt rozdělí

To mám z toho, že čtu nádherné smutné básničky… Po přečtení básně Bellin pláč od Hanetky, jsem upadla do opravdové deprese… Nic nepomáhalo, tak jsem si řekla, Al vypiš se z toho… a tohle je výsledek…

Věnováno Hanetce, která mě k napsání tohoto příběhu inspirovala...

Vysvobození

Vysvobození

Sedm... Už je to sedm dlouhých měsíců, co Edward Bellu opustil. Bohužel, ale Bella je na tom psychicky čim dál hůř, již několikrát přemýšlela o sebevraždě, ale zatím si vždy kvůli svým blízkým, kteří se jí snaží pomoci, nic neudělala.

Ovšem i oni ví, že jí pomůže jedině on... On, který stále nepřichází.

Konec Cullenů ve Forks

Konec Cullenů ve Forks

Další scénářová parodie z šuplíčku "Pojďme zesměšnit Cullenovy."

Tentokrát Edward představí rodině svou novou lásku a práskne na sebe hrůzné tajemství.

Je to jedna z prvních parodií na Stmívání vůbec, takže to berte na vědomí :)

Rozechvělé srdce

Rozechvělé srdce

Jen taková malá úvaha, jak by to mohlo dopadnout, kdyby se Edward a Bella nesetkali ve škole, ale na opuštěném místě.

Jedna z mnoha variací na věčné téma síla lásky.

Variace na téma Stmívání

Variace na téma Stmívání

Právě se ve škole učíme jednu báseň: Variace na renesanční téma a já prostě musela na tu báseň napsat jednorázovku.

Neberte Jaspera mezi lidi!

Neberte Jaspera mezi lidi!

Sebeovládání je potřeba trénovat a tak se Emmett rozhodl vytáhnout Jaspera někam, kde je víc lidí pohromadě. Víc než ve škole. Mnohem víc.

Hmmm, ta vůně! ;-)

 

(Když už mi nejde ten Will, tak aspoň něco z železných rezerv...)

Skutečný příběh Edwarda Cullena

Skutečný příběh Edwarda Cullena

Můj mozek potřebuje občas vyventilovat. A vy máte tu sm... štěstí, že jste toho svědky...

Varování všem čtenářkám SvE, Davidova příběhu, Dvou zrcadel, Šach - Matu a série o Jakovi: NEČTĚTE TO!

(Jestli neodoláte, následky si přičtěte samy...)

Cullenovic rodinka v posilovně

Cullenovic rodinka v posilovně

Naše úplně první scénářová parodie z šuplíčku "Pojďme zesměšnit Cullenovy" je tu.

Tentokrát naše rodinka zavítá do zapocené posilovny předvádět své bicepsy.

17. 5. oslaví už své roční narozeniny, tak na ni, prosím, buďte hodní :)

Aro a manželské povinnosti aneb Modrá pilule

Aro a manželské povinnosti aneb Modrá pilule

Pozor varování!
Tuto povídku lze užívat jen na předpis vašeho psychiatra!
Je pouze pro čtenáře, kteří se nebojí ironie, nadsázky a velmi, velmi praštěného smyslu pro humor, jisté potrhlé a zvrácené Popoles.

(15+)

Kdo hledá, najde

Kdo hledá, najde

Povídka navazující na scénu, kdy měla Alice vizi o Volturiových. Je to z jejího pohledu a popisuje její a Jasperovo hledání poloupíra. Je to trochu delší, ale snad se Vám to bude líbit :)

Svatba s Jakem

Svatba s Jakem

Třetí a závěrečká části trilogie o Nessie a Jacobovi. Ať se vám líbí. :-)

Narozeninové přání - Část první

Narozeninové přání - Část první

Malá Nessie slaví třetí narozeniny. Zdá se, že to bude báječná oslava. Jenže to by nemohli být vlci vlky a upíři upíry...

Můj Jake

Můj Jake

Pokračování Strejdy Jaka. (Zítra touto dobou vyjde premiéra třetí části) :-)

Strejda Jake

Strejda Jake

Jacob se do Nessie otiskl, když byla ještě miminko a byl s ní neustále celou dobu, kdy vyrůstala. Jeho láska k ní se postupně proměňovala. Nejdřív byl jako její starší bratr a potom jako skvělý strejda Jake, který nezkazí žádnou legraci. Jak to asi vypadalo v ten den, kdy se ozvalo mohutné "lup" a Jacobova láska se konečně mohla proměnit v romantickou?

Bujará snaha o zapomnění

Bujará snaha o zapomnění

S Bellou cloumají poblázněné hormony, ale znáte Edwarda a jeho bezpečnostní pravidla... Strhne se hádka, na kterou se Bella snaží zapomenout.. No, uvidíte sami jak... Jen prozradím, že Mike Newton nebude stát bokem :)

Houbičky

Houbičky

Jeden kuchař, jedna surovina, dva jedlíci a jedna šílená spisovatelka.

Co z toho může vzniknout?

Pozor, toto je parodie a nadsázka, nikoli návod k použití. Berte to s velkou rezervou.

Ještě upozornění - za poškození bránice následkem smíchu nenesu zodpovědnost.

Svědomí

Svědomí

Každý může občas selhat, každý může podlehnout své touze a zapomnenout, kým je a proč.

Každý může šlápnot vedle, ale s následky svého činu se pak musí vyrovnat sám.

Uklouznout trvá jen zlomek vteřiny, odpustit si věčnost.

Lidská krev tak krásně a lákavě voní! Co kdyby jejímu vábení neodolala Esmé?

Javorová alej

Javorová alej

Přečteno a okomentováno Nebraskou, Karolkou, ambrou a dalšími zdejšími Velikány.
Pro hříšně dlouhý perex navštivte, prosím, mé shrnutí.

Emmettova chvilka poezie

Emmettova chvilka poezie

aneb Jde všechno násilím?

«   1 ... 33 34 35 36 37

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek