Sekce

Galerie

/gallery/zlato.jpg

Poviedky na pokračovanie- Zrkadlo, Prekliaty zámok, Život za život

Jednorázovky - Babička

Drabble - Nessie se vdáva, Nessie se vdáva II, Nessie se vdáva III, Dej si pozor na své přáni, Nová nádej

 

Poviedky na pokračovanie

Zrkadlo - Existuje paralelný vesmír, kde sú ľudské charaktery trochu pozmenené? A čo sa stane, keď sa do takého vesmíru omyslom dostanete?

1. kaptiola

2. kapitola

3. kapitola

4. kapitola

5. kapitola

6. kapitola

 

Prekliaty zámok- Bella je krásna šľachtičná, ktorú rodičia vydajú za záhadného grófa, o ktorom kolujú strašidelné historky. nájde v podivnom zámku svoje šťastie?

 

1. kapitola

2. kapitola

3. kapitola

4. kapitola

5. kapitola

6. kapitola

 

Kto vraví pravdu - Bella po nehode stratí pamäť. Spomenie si na svojich blízkych?

1. kapitola

2. kapitola

3. kapitola

 

Posadnutosť - James a Bella sa stretávajú v baletnom štúdiu. Ale Bellina smrť je to posledné, či si James praje.

1. kapitola

2. kapitola

3. kapitola

4. kapitola + epilóg

 

Premena - Čo sa stane, keď si ľudské dievča vymení telo s upírkou? Bella a Rosalie si vyskúšajú, aké je to žiť život tej druhej.

 

1. kapitola

Drabble:

 

Nessi se vdáva I

Nessi sa vydáva. Miluje svojho nastávajúceho alebo je láskou jej života ktosi úplne iný?

Nessi se vdáva II

Svadba Rennésme. Povie Jacobovi áno? A čo jej vyvolený?

Nessi se vdáva III

Posledný tanec Ness s jej životnou láskou. Uvidí ho ešte niekedy?

 

Nová nádej

Ako sa cítil Carlisle, keď sa vrátil domov po Bellinom pôrode? Prežila vôbec Bella?

 

Dej si pozor na své přání!

Určite si pamätáte scénu  8. kapitoly Zatmenia, kde Jacob povie Belle, že by bolo lepšie, keby bola mŕtva ako upírka. čo ak sa mu jeho želanie splní?

 

Jednorázovky:

 

Babička

Prvý pohľad Esme na svoju vnučku

 

Nápady:

Upírova milenka- Poviedka naväzuje na 6. kapitolu Zatmenia- Svajčiarsko. Bella je po Edwardovom príchode naštvaná a dá mu to poriadne najavo.


Len kvôli nemu - Jeremy a Abby sú obyčajní surodenci, ktorým pri nehode zomreli rodičia. Starší Jeremy (25 r.) vyviazol len s pár odreninami, zatial čo jeho mladšia sestra- 17 r. zmizla. Zjaví sa az po roku a je z nej upír. Medzitým sa jeremy zamiluje do tajomnej Casey, z ktorej sa vykluje vlkodlak (este neviem či bude menič alebo skutočné dieťa mesiaca). Casey a Abby sa neznášajú, ale musia prítomnosť tej druhej trpieť kvôli Jeremymu. Všetko sa zmení, keď Jeremy ochorie.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Astrid

8)  Astrid (16.06.2011 23:42)

http://www.ulozto.sk/hledej/?q=tajemstvi nesmrtelnych cz avi



ada tu máš link na ulož to a TU MÁŠ FILM online



http://kinofilmyonline.com/2011/02/tajomstvo-nesmrtelnychtuck-everlasting-2002-online-film/

;) ;) ;)

Alda

7)  Alda (21.03.2011 18:33)

Samozřejmě že tam nemáš nic špatně !!! Nebo jsem něco takového psala??? Jestli ano, tak se moc omlouvám. Ty máš výborně a krásně napsané povídky. A to se mi líbí! Jo a mimochodem, tvoje povídky hodlám číst, ale to kdyby nějaké byly, nebo nemám nějaké okomentované ??? Dovol mi abych se vteřinku zamyslela hmmm, asi mám všechny přečtené, ale nejsem si tak zcela jistá. Když tak mi dej prosím vědět, ano ??? Moc děkuju !!!

MaiQa

6)  MaiQa (21.03.2011 18:15)

No, tak se mám na co těšit. ;)

5)  ada1987 (21.03.2011 18:12)

alda- tvoj komentar v TS som čítala. diky moc. chcela si mi este niečoo povedat? mam tam nieco zle?

Alda

4)  Alda (21.03.2011 18:00)

Ado1987, já ti taky děkuju, ale měla by ses mrknout na TÁBOR SMRTI, jak vidím, jsi tady dřív než na ............ , protože na mém konentáři.......... já nevím, jak to lépe říct a místo toho tady plácám nesmysli!!! , ale mrkni se na TÁBOR SMRTI !!! Děkuju moc !!!

3)  ada1987 (21.03.2011 17:46)

Alda- diky moc za komentáre. moc si toho vážim.
maiqa- už budúci tyzden

MaiQa

2)  MaiQa (21.03.2011 16:52)

Kdy začneš přidávat Zrkadlo? Tak nějak se mi ho chce číst od začátku.

Alda

1)  Alda (21.03.2011 15:35)

Vítám tě tu Ado1987 !!!!!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek