Sekce

Galerie

/gallery/NSV.jpg

Pokračovanie vášho obľúbeného drabble. V tejto časti je opísaná svadba Renéesme. Povie Jacobovi áno? A čo jej vyvolený? Dozviete sa, kto je mužom jej srdca? Prajem pekné čítanie. Ak chcete vedieť, kto to je, napíšte mi.

„Jacob Black, beriete si tu prítomnú Reneesme Charlie Cullenovú za svoju zákonitú manželku a sľubujete jej vernosť, pomoc a lásku až kým vás smrť nerozdelí?" Opýtal sa Jacoba oddávajúci pri obrade.

„Ano.“ Spod závoja som začula pevný hlas svojho budúceho manžela. Kiežby povedal Nie!

Ale v niečo také som nemohla dúfať. Jacob bol do mňa zamilovaný, a jeho láska nikdy nezomrie. Vedela som o tom. Zamiloval sa do mňa už pri narodení, paradoxne, keď ma chcel zabiť. Navyše moja rodina by nikdy neprijala moju životnú lásku!

Nechápte ma zle, mala som Jacoba rada, ale len ako brata.

„ ...pokým vás smrť nerozdelí?“ opýtal sa kňaz mňa.

Strhla som sa.

Moje myšlienky zablúdili až príliš ďaleko. Postrehla som zdesenie na tvári môjho otca, ktorú okamžite spoznal, do koho som zaľúbená a chystal sa zasiahnuť.

Poslala som mu myšlienku, aby to nerobil.

„Áno,“ odvetila som a obrátila sa k Jakovi.

„Týmto vás vyhlasujem za muža a ženu. Môžete pobozkať nevestu,“ povedal.

Zavrela som oči a predstavila som si muža svojho života. Vzápatí som na svojich perách pocítila horúci dotyk Jacobových úst. Odtiahla som sa a obrátila sa k príbuzným, ktorí nám prišli zablahoželať k svadbe.

„Gratulujem“ Predo mnou stál muž, ktorého milujem.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Twilly

13)  Twilly (05.01.2012 16:15)

petruško, zkus tady http://www.stmivani-ff.cz/articles/nessie-se-vdava-iii/

12)  petruška (05.01.2012 16:11)

a koho opravdu miluje? prosím odpovězte mi na email : skrachulka@seznam.cz !!! děkuju!!! *fworks*

LadyLilianne

11)  LadyLilianne (11.03.2011 16:12)

preboha! na nevydržanie!

Twilly

10)  Twilly (11.03.2011 14:20)

Moja, priznaj farbu - jasné, že som si nad tým lámala hlavinku - že to je niekto z "pôvodnej" zostavy twilightu???? Niektorý zo strýkov???

Nora

9)  Nora (11.03.2011 14:01)

julie

8)  julie (10.03.2011 20:57)

Uááááááááááá!!! Kdo....to......je....????????????????

Alda

7)  Alda (10.03.2011 20:38)

Pěkné !!!

Twilly

6)  Twilly (10.03.2011 20:23)

Napínaš nás ako gumu v trenkách, moja a ide ti to veeeeeeeeeľmi dobre

5)  Tery (10.03.2011 20:15)

Já se samozřejmě skláním k eMusce a také žádám aby z toho byla kapitolovka.....
jinakm zase nic!!!!!!!!!!
Ale jo je to skvělé, samou nedočkavostí praskám ve švech, doufám, že tady bude co nejdříve další dílek :)

4)  Aalex (10.03.2011 20:13)

Adi, to si děláš srandu! Já čekala, že se konečně dozvíme, kdo to je a on... se to dozvěděl Edward. Fakt prima. Nevím, jestli mě těší, že udělala šťastným Jacoba. Je holt po svých rodičích... Ach jo. Takže prosím prosím další část a tentokrát už s tím jménem!

eMuska

3)  eMuska (10.03.2011 19:55)

A do hája. Takže Edward o tom vedel a on tam ešte nakoniec aj dôjde? Moje nervy... Nechceš z toho spraviť kapitolovku??? Prosíím? Je to strašne napínavé a som zvedavá, čo sa z toho nakoniec vykľuje...

2)   (10.03.2011 19:34)

No teda...! Zase nic! Já se to chci dozvědět!!!

Nebraska

1)  Nebraska (10.03.2011 06:35)

Double drabble má mít přesně 200 slov. Přepočítej si je, oprav si to a znovu zaškrtni, že je článek hotov.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek