Sekce

Galerie

/gallery/NSV.jpg

Nessie va vydáva. Miluje svojho nastávajúceho alebo je láskou jej života ktosi úplne iný? Double drabble

 

Pozrela som sa do zrkadla a nemohla som sa na seba vynadívať. Bola som nádherná. Vlasy vyčesané do malého drdola a jemné líčenie zo mňa urobilo skutočnú krásavicu. Niežeby som ňou nebola. Ako poloupírka som musela byť krásna. Ale tete Alice sa opäť podaril zázrak!

Poslednýkrát som sa rozhliadla po svojej dievčenskej izbe. Pohľad mi padol na malý bielizník v rohu. Pomalým krokom som k nemu a podišla otvorila spodný šuflík. Spod hromady bielizne som vytiahla malú čiernobielu fotografiu. Zahľadela som sa na ňu márne bojujúc so slzami, aby som nezničila dokonalú Alicinu prácu. Šla som ku krbu, v ktorom plápolal oheň. Venovala som posledný pohľad na fotku muža, ktorého som milovala. Spomínala na ich tajné stretnutia.

„Zbohom láska! Budem ťa navždy milovať!“ šepla som a hodila fotografiu do ohňa.

Dívala som sa, ako plamene nemilosrdne pohlcujú obraz muža, ktorému patrilo moje srdce.

Vrátila som sa späť a posadila som pred toaletný stolík.

„Nessie, poď už! Jacob čaká!“ začula som spoza zavretých dverí matkin hlas.

Venovala som posledný pohľad do zrkadla, aby som skontrolovala, či je všetko na svojom mieste. Následne som si prehodila závoj cez hlavu, vzala do rúk kyticu bielych orchideí a vydala sa v ústrety novému životu.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Alda

9)  Alda (09.03.2011 19:03)

Ado1987 jáááá chci pokračování !!!!!!!!!! Nechci si ji nechat ujít !!!! Děkuju moc !!!

LadyLilianne

8)  LadyLilianne (08.03.2011 17:04)

nádhera
ale mne to nestačí... pokračovanie... rozhodne!

7)   (08.03.2011 16:23)

No, to by rozhodně mělo mít pokračování! Zajimavé, moc poutavě napsané.

Twilly

6)  Twilly (08.03.2011 00:15)

Hííííííííí a kto to akože mal byť? No normálne, že si ma dostala... premýšľam, premýšľam... že by si tomu ešte trochu pomohla?

eMuska

5)  eMuska (07.03.2011 21:55)

Hm, tak toto bolo strašne krásne! normálne ma to potešilo, že jake nebol nessien princ na červenohnedom vlkovi... super, krásne si to napísala!

4)  Tery (07.03.2011 21:38)

Tak to se mi velmi líbilo, jestli bych tedy mohla poprosit o pokračování, tak tedy na 1000% PROSÍM o pokračování,,, jsem tuze zvědavá koho Nessie milovala/ miluje
A jinak k povídce: WOOOOOOW

3)  ada1987 (07.03.2011 21:35)

ak chcete pokracko, napiste mi. mozno sa dozviete koho fotku to ness spalila.

2)  Kia (07.03.2011 21:11)

A kto bol muz jej zivota? O.o takto to ukoncit.. .Ale krasne to bolo :)

Alda

1)  Alda (07.03.2011 20:30)

Já bych nikdy nehodila žádnou fotografii do krbu. Jak si Ness dokážu předstvit, tak musela vypadat moc krásně . Krásně a jěště pěkné. Děkuju moc !!!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek