Sekce

Galerie

/gallery/Red_Eye.jpg

Táto kapitola sa mi absolutne nevydarila, nech som ju menila akokoľvek,lepšia už nebude.Toto je asi "najvydarenešia verzia. Asi sa všetci divíte, kde sa podel Edward?! Nebojte sa, objaví sa už v tejto časti! A s ním aj ostatní Cullenovc!. A koho stretla Bella?

2. časť

 

„Alice?“ spýtala sa zbytočne, pretože svoju najlepšiu kamarátku okamžite spoznala.

Bella bola v šoku. Alice bola jedným z dvoch Cullenovcov, ktorí nikdy neochutnali ľudskú krv, pretože jej vízie budúcnosti ju ochránili pred chybami, ktorých by sa mohla dopustiť i ako novonarodený upír. Bella si nedokázala predstaviť, že by sa Alice dobrovoľne vzdala svojho spôsobu života.

Ale toto nevyzeralo na nehodu. Alice sa netvárila previnilo, ako očakávala. Bola nahnevaná, akoby ju Bella vyrušila pri jedle.

„Bella, drahá, čo ty tu robíš?“

Alice jej venovala zákerný úsmev, z ktorého šiel mráz po chrbte.

„Myslela som, že ťa tvoj drahý pošle niekam do bezpečia. A kde vlastne je aj so svojimi poskokmi? Snáď sa na teba nevykašlal?“ usmiala sa a privoňala si k Belliným vlasom.

„Krásne voniaš,“ povedala a labužnícky sa oblizla.

„Ale nebudem sebecká a prinesiem niečo aj ostatným,“ povedala a bleskurýchle ju vzala do náručia.

Bella zavrela oči, pretože vedela, čo bude nasledovať. Alice vyrazila pre ňu prirodzenou rýchlosťou, takže cítila len ľahký pohyb vetru na svojej tvári.

Zrazu pohyb ustal a Bella vedela, že je na mieste, ale skôr, ako sa otvorila oči, tvrdo dopadla na zem.

„Au!“ zjojkla a pokúsila sa vstať. Alice ju surovo schmatla za rameno a neprimeranou silou ju zdvihla zo zeme.

„Zlatko, koho si nám to priniesla?“ ozval sa za ňou mužský hlas, ktorý Bella okamžite spoznala.

Pred ňou stál Jasper a díval sa na ňu rovnakým pohľadom, ako na oslave jej osemnástich narodenín.

Belle to nedávalo zmysel. Že by sa Alice s Jasperom opustili „vegetariánsky“ spôsob života a dali sa na „tradičnú“ upíriu „stravu“? U Jaspera si to vedela predstaviť. Bol vojakom v južanských vojnách a tento spôsob života skúšal najkratšiu dobu. Ale predstaviť si malú, drobnú Alice prisatú k ľudskej tepne bolo nad jej sily.

„Alice, Jasper! Potrava!“ zakričal ktosi a obaja zmizli.

Rozhliadla sa. Nachádzala sa v akejsi hale alebo v továrni. Všade vládol neporiadok a vzduch čudne páchol.

Vzápätí sa všade na vôkol rozľahol krik obetí a zúrivé vrčanie. Bella si zapchala uši, ale vôbec to nepomohlo. Zrazu všetko ustalo a pred Bellou sa objavilo šesť osôb, ktoré by tu čakala asi najmenej. Alice, Jasper, Emmett, Rosalie, Esme a Carlisle, ktorý ako správny vodca stál v čele.

Ľuďom, ktorí sa stretnú s upírmi prvýkrát, pripadajú tieto tvory trochu démonicky. Ale Bella bola na svoju rodinu zvyknutá a takého pocitu sa už dávno zbavila. Ale teraz sa to vrátilo! Cullenovci vyzerali tvrdo a ich bezchybné tváre zohavoval krutý úškrn. Ich červené oči jasne žiarili a nedali sa prehliadnuť.

 

„Nič ste mi nenechali!“ ozval sa halou ten najkrajší hlas na svete. Až doteraz Bella dúfala, že toto všetko je len akýsi trik. Zlá nočná mora, z ktorej sa onedlho zobudí! Verila, že sa odniekiaľ zjaví Edward a zachráni ju!

Edward sa náhle objavil vedľa nej.

„Nechali sme ti predsa len to najlepšie, braček!“ úlisným hlasom odvetila Rosalie.

Edward si ju konečne všimol.

„Aha, dezert!“ povedal a nedočkavo sa po nej natiahol. Bella vyzerala, ako by sa jej najstrašnejšia nočná mora stala skutočnosťou.

„Voniaš tak lákavo,“ povedal a zhlboka sa nadýchol. Schmatol ju surovo za vlasy a odkryl tak krčnú tepnu. Bella v zúfalstve zavrela oči a očakávala blížiaci sa koniec. Spomínala na celý svoj život, ale najmä na Edwarda. Na toho „skutočného“, nie na krvilačnú príšeru, ktorá z nej má vysať život.

Zrazu oceľový stisk Edwardových paží povolil a halou sa začalo ozývať zúrivé vrčanie. Bella otvorila oči, ale nevidela nič iné, len bleskurýchle sa pohybujúcich upírov, ktorí s niečím bojovali.

V tom ju niečo zodvihlo zo zeme a unášalo preč.

 

Koniec 2. časti

1. kapitola 3. kapitola

venované Maiqe

Poprosila by som o viac komentárov, pretože ma nebaví písať len pre pár verných. Stačil by len malý smajlík, aby som vedela, či sa vám poviedka páči alebo nie. Vaša aďa1987

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

maryblack

6)  maryblack (01.03.2012 01:32)

hezkýý

Michangela

5)  Michangela (11.10.2011 13:11)

4)  rezinka (30.08.2011 15:04)

:)

3)  lena (08.04.2011 00:48)

Fanny

2)  Fanny (07.04.2011 19:03)

Náhodou jsem to rozklikla, a čte se to skvěle, ale ději zatím moc nerozumím... No uvidíme, co bude dál

MaiQa

1)  MaiQa (07.04.2011 14:21)

Tak jo. Začínám se děsit, pomalu, ale přece.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek