Sekce

Galerie

/gallery/R.jpg

Kapitolové: Hide your soul; Chyťte Víru; I kick your ass, life!; (Ne)zdary Mika Newtona; Kousni mě a já tě zabiju; Slzy anděla; Seslána z nebe; Velmi křehké vztahy; Růže; Nepřátelství

Jednorázové: Prsty po klaviatuře; Smrt z rukou snoubence; Sladká věčnost; Vánoční pohoda; Gurmánské faux pas; Neobyčejný den obyčejného státu; Kdo hledá, najde; Daroval jsi mi život a já Ti děkuji; Jedna noc

Parodie: Cullenovic rodinka v posilovně; Konec Cullenů ve Forks; Pelicháš, Jacobe!; Cullenovic první baseball; Cullenovci na mizině

Shrnutí na Bez hranic

 

15.10.2018 - Hide your soul - dopsány poslední dvě kapitoly

Čeká Vás spoluautorská povídka Nebrasky a Ree... Přírodní úkaz :D

Někteří lidé mají určité nadání. Vlohy. Možná je objeví, možná v nich zůstanou navždy ukryty.
Když se snažíte zachránit si život, jdete až na dřeň; právě tak Isabella objevila to své nadání. Zachránilo jí život dokonce dvakrát.
Ale ten druhý případ se jí teď nezdá jako dobrá volba. Schovává se, a navíc je člověk.
To dokáže zkazit náladu.

1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.

Bella, poloupírka, je při cestě ze školy svědkem dopravní nehody, ze které se zachrání jen malá holčička - Faith (Víra). Její osud je zpečetěn, když se jí jediná žijící příbuzná zřekne, a pošlou ji do domova. Jenže i za tu chvilku, kterou s ní Bella strávila, si ji Faith dokázala omotat kolem prstu. Bella bude dělat všechno pro to, aby ji dostala do své péče. I kdyby to znamenalo vzít si cizího muže.

1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,

21., 22., 23., 24., 25., 26., 27.

Námět by anamor!

Bella byla skvělá studentka a žádaná dívka. Jednoho dne se však všechno změnilo. Máma ji zavrhla a čas trávila raději v práci než doma. Ten den zanechal na Belle následky, které si ponese do konce života. Následky, které teď řeší drogama. Stala se z ní rebelka, ale to má brzo skončit. Máma ji pošle na letní převýchovný tábor, kde se jí opět změní život od základů.

Prolog + 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,

21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32. + Epilog

Isabella je anděl, který však jednou poruší pravidla nebe a dostane se na zem. Hledá upíra, do kterého se už v nebi zamilovala, a kvůli kterému musela nebe opustit. Stala se padlým andělem a vydává se najít své štěstí. V tom jí však bude překážet hodně věcí a osob.

Prolog + 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,

21., 22., 23., 24., 25., 26., 27. + Epilog

Pokračování Slz anděla.
Isabella se vrací na zem, ale je ihned zajata upíry. Dozví se o ní Cullenovi? Zachrání ji?

prolog + 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14. + epilog

Bella si potřebuje odpočinout od rodičů, tak se vydá do lesa. Potmě, sama… Nečeká však, že by tam mohl někdo být. Někdo na lovu. Někdo, kdo jí ovládnutím svými instinkty navždy změní život. Stane se z ní upír a slibuje pomstu. Pomstu tomu, kdo ji přeměnil. Jenže je tady menší problém – nepamatuje si jeho tvář a jeho jméno nezná. Rozhodne se tedy zabíjet všechny upíry, na které narazí. Nežene ji jen pomsta za její prolitou krev, ale i za smrt jejího brášky, kterého – jak po čase zjistí – před rokem zabil právě někdo z upírů. Dokoná svojí pomstu? Najde vraha svého bratra?

prolog + 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,

21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28.

 

Nepřátelství

Velmi křehké vztahy

(Ne)zdary Mika Newtona

Růže

Sladká věčnost

Když byl Emmett přeměněn, bylo mu dvacet let. Věk, kdy v jeho době většina lidí byla zadána a chystali svatbu. Co i když Emmett měl někoho takového? Co když to nebyl Emmett, kdo se snažil získat lásku Rose? Co když se Rosalie snažila získat tu jeho?

 

Gurmánské faux pas

Žíznivý upír je nebezpečí pro všechny. Žíznivý upír - vegetarián pak může způsobit celokontinentální problém.

 

Smrt z rukou snoubence

Je konec dubna roku 1933. Mladá dívka se vrací z návštěvy své přítelkyně a nočními ulicemi zní jen klapot jejích podpatků. Do doby, než zaslechne ten osudný smích, který jí změní život. Který jí změní život ve věčnost.

 

Vánoční pohoda

Nessie a Jacob žijou poklidný život po boku její rodiny. Blíží se Vánoční svátky a s tím spojené i jedno překvapení. Prostě oddechová povídka :)

 

Prsty po klaviatuře

Bella se potřebuje na svatbu mámy naučit hrát na klavír. Má na to půl roku. A protože je to krátká doba, potřebuje dobrého učitele. Ujme se jí Rosalie Hale a dvakrát týdně ji bude v Cullenovic vile učit různé skladby. Dvakrát týdně bude vyhazovat svou rodinu, aby měly klid. Jenže ani Rose nemá pořád čas. A protože je jí líto Bellu připravit o hodinu, požádá svého bratra o pomoc.

 

Kdo hledá, najde

Povídka navazující na scénu, kdy měla Alice vizi o Volturiových. Je to z jejího pohledu a popisuje její a Jasperovo hledání poloupíra.

 

Daroval jsi mi život a já ti děkuji

Edward Bellu opustil, ale ta nezkoušela nebezpečí. Naopak - nakonec se z toho dostala a teď jako stará babička vzpomíná na krásné chvilky se svým bledým princem :)

 

Neobyčejný den obyčejného státu

Když jedna výjimečná osoba slaví svátek, je z toho poprask až za hranicemi fantazie. A když ho slaví oblíbená pisatelka a navštíví ji její postavy, musí se to zapsat.

 

Jedna noc

Takže MPREG? :-) Nebraska byla rozhodně pro!

Napsáno na motivy nezveřejněného drabblu od Ajjinky.

 

Cullenovic rodinka v posilovně

Edwardův a Bellin vztah už není to, co býval, tak se rozhodne na ni udělat dojem. Celá Cullenovic rodinka  se vydává do posilovny, aby všem vystavila své bicepsy na obdiv.

 

Konec Cullenů ve Forks

Edwardův a Bellin vztah poslední dobou skřípal, i když si toho Bella nevšimla. Edward si totiž našel  novou lásku. Své rodině nepředstaví jenom novou lásku, ale také na sebe práskne jedno hrůzné  tajemství.

 

Cullenovic první basebal

Cullenovi prožívají další nudné odpoledne v jejich monstrózním sídle a podivná hra v televizi  jim vnukne nápad. 

Jak vypadal vůbec první Cullenovic baseball? Kdo přijde k úhoně?

 

Cullenovci na mizině

Když Vám dojdou peníze, není to vůbec příjemné. Ale co teprve, když dojdou někomu, kdo byl zvyklý mít  je kdykoliv chtěl?

 

Pelicháš, Jacobe!

Vlčí život není snadný, o tom už Jacob něco ví.

 

Sheep Wars - Cullen zasahuje

Pasačka Bella je zbraň sama od sebe. Když ale používá světelný meč, je k nezastavení!

Design by Ajjinka

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4 5 6   »

108)  ema (12.07.2015 18:25)

bude aj pokračovanie? dlho nič nepribudlo.

Ree

107)  Ree (11.03.2013 05:41)

Konec určitě bude. Nesnáším nedopsané povídky. Akorát mi to poslední dobou moc nejde a vůbec nestíhám jiné věci, jenom školu, takže asi tak...

106)  Kia (10.03.2013 18:42)

Planuje sa koniec hide your soul? ale uz je zbytocne cakat?

Ree

105)  Ree (03.01.2013 15:56)

Díky

Lipi4

104)  Lipi4 (03.01.2013 00:00)

Všechno Nejlepší k narozeninkám

Ree

103)  Ree (03.01.2012 18:31)

Děkuju

ambra

102)  ambra (03.01.2012 18:20)

To už je to tu zase?! Fakt to tak uteklo?! Všecko nej! *fworks* *fworks* *fworks*

Ree

101)  Ree (10.10.2011 18:02)

Já jsem v tom nevinně!

Twilly

100)  Twilly (10.10.2011 17:52)

Jestli jsem to pochopila správně, tak se na sobě hezky bavím, ty ďáble

Twilly

99)  Twilly (10.10.2011 16:44)

ááááááááááá zlatý kardiostimulátor, už bys to možná i mohla mít.. koukni:D

Ree

98)  Ree (10.10.2011 16:07)

Jasně, Twilly, to nevadí A děkuju

Twilly

97)  Twilly (10.10.2011 15:53)

Ree, zlato, budu se snažit ti to poslat dnes, ale problém je, že dnes nám exnul servr v práci a jako "náhodou" nemám sebou flashku, takže... ale neodolala jsem a udělala jsem to přednostně - práce počká, nemá nohy

Ree

96)  Ree (28.05.2011 19:15)

Mary: Pokračovat určitě budeme. Už to mám rozepsané, ale na Bellu a Edwarda máme lehčí alergii, tak to jde těžce...

95)  mary (28.05.2011 19:07)

nechci naléhat, ale budete ještě pokračovat v HYS? Čas letí a po pokračování jako by se země slehla

Ree

94)  Ree (21.03.2011 23:28)

Mary: Ehm, my se s Neb kajeme ale ono to nějak nejde. Fakt se budeme snažit co nejdříve, ale nechci nic slibovat.
Alda: Děkujuuuuuu

Alda

93)  Alda (19.03.2011 15:09)

Ree, tvoje povídky jsou krásně napsané !!!!!!!

92)  mary (18.03.2011 16:33)

jak pokračuješ se "soul"

Ree

91)  Ree (12.03.2011 16:32)

Už na tom pracuju, tak uvidíme

90)  mary (12.03.2011 16:21)

hmm, zkusím to přežít

Ree

89)  Ree (12.03.2011 14:25)

Ehm My jsme se s Neb trochu zasekly Obě chceme co nejdříve dokončit svoje samostatné povídky a tohle jaksi... odkládáme stranou. Ale jakmile odstraníme ten blbý schod, půjde to rychleji

1 2 3 4 5 6   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek