Sekce

Galerie

Dominový Efekt

Dominový Efekt

Double drabble 200 slov. Bella už je nějakou dobu upírka. I přesto ale občas, nebo spíše víc než občas, narazí na své staré já a svou největší slabinu. chloe

Amorův šíp

Amorův šíp

Drabble o 100 slovech. Edwardovu letargii, do které během školního vyučování obvykle upadá, naruší mladá dívka, která se mu už od pohledu velmi zalíbí. Takový malý milý drabblík. Snad vám vyloudí náznak úsměvu ve tváři. chloe

Kompenzácia

Kompenzácia

Krátka jednorázovka, ktorá vznikla vtedy, keď som si už nutne potrebovala odpočinúť od starostí. Pôjde v nej prevážne nevážne o pripútanie. Dúfam, že sa bude aspoň trochu páčiť.

Invaze ano, či ne?

Invaze ano, či ne?

Doubble drabble (200 slov). Takový malý vtípek s I.T. ve Forks. Přeji příjemné čtení a snad se i pobavíte...

Pro jedno kousnutí...

Pro jedno kousnutí...

Tripple drabble (300 slov). Edward vzal Renesmé a Emmetta do zoo. Příjemné čtení vám přejí její spoluautorky chloe a SusannaMartin...

Rudá není dobrá

Rudá není dobrá

Triple drabble o tom, jak si Emmett pohrál s jistou veledůležitou krabičkou. 300 slov. Přeji příjemné čtení. Chloe.

Alice, ty máš vážný problém

Alice, ty máš vážný problém

Všichni víme, jaký má Alice problém a nyní s ním někdo konečně něco udělal... Double drabble 200 slov. Přeji příjemné čtení a pěkně prosím o vaše komentíky a názory. Chloe.

I láska má své hranice...

I láska má své hranice...

I láska Edwarda a Belly zřejmě má své hranice. Double drabble 200 slov. Přeji příjemné čtení a prosím o vaše komentáře.

Očekávání

Očekávání

Tolik se snažil a to všechno jen kvůli ní. Mnohokrát to už chtěl vzdát, ale stačil mu jediný pohled do jejích očí a znovu zabojoval. Věděl, jak jsou pro ni výsledky důležité.

Drabble ke konci školního roku. Snad mi odpustíte to malé zpoždění...

Hororově sladký

Hororově sladký

anebo hororově šílených 300 slov...  Že by se mi podařilo přidat něco do série hmnm?;)

Osudová

Osudová

...chvíle? ...láska? ...nebo snad žena?

Rozhodně však nejde o Beethovena, ale o situaci, kdy i Alici dojdou slova...

Swangirl

Swangirl

Měla bych jít. Dělat hrdinu a tak... Kdyby ji tak teď viděl Edward. Určitě by si už nikdy nedovolil tvrdit, že je jen křehká květinka… O čem se Belle asi tak zdává? Drabble 200 slov.

Napráskal mě medvídek!!!

Napráskal mě medvídek!!!

Double drabble (200 slov). I němá tvář vás může zradit...

Nejlepší třešňový koláč 3/3

Nejlepší třešňový koláč 3/3

Třetí kousek je tady.

Snad se tím cukrem úplně neslepíme :)

Nejlepší třešňový koláč 2/3

Nejlepší třešňový koláč 2/3

Může za to lumikk. Chtěla zápletku, tak je tam :))))

Bohužel se mi to tak trochu protáhlo...

Dík, děcka ;)

Nejlepší třešňový koláč 1/3

Nejlepší třešňový koláč 1/3

Tak nějak jsem si potřebovala orazit od těch smrtelně vážných témat.

Doufám, že jste na tom podobně.

Po dlouhé době trocha nedělního cukru ;)

Crazy day

Crazy day

Někdy se toho v jednom dnu stane až příliš...

Drabble

Mantis Religiosa

Mantis Religiosa

Double Drabble. (200 slov) Emmett by si asi vážně měl zopáknout přírodopis. Ušetřilo by mu to tyhle potíže. Příjemné čtení...

Jaspere, ty smrdíš!!!

Double drabble (200 slov). Existuje jedno zvířátko, se kterým by si ani upíři neměli zahrávat...

My tři a Valentýn

My tři a Valentýn

Naši drazí žijí šťastně až navěky. Přesněji: Bella s Edwardem a s… Jacobem. Vadí vám to? Copak jste snad někdy někde viděli kámen, do kterého je vytesáno, že žena smí (a zvládne) milovat jen jednoho muže?

I naše šťastná rodinka ovšem občas prožívá trochu napjaté situace. Přirozená mužská soutěživost je mrcha. Zvlášť, když se blíží Ten den. Ano, hádáte správně.

Svatý Valentýn klepe na dveře…

Lépe řečeno – snaží se ty dveře vykopnout.

Krvavý zážitek

Krvavý zážitek

Double Drabble (200 slov). A pak, že se Bella ničeho nebojí... Emmett a Rosalie na ni nechtěně vyzráli.

To, co nás spojuje

To, co nás spojuje

Existuje jedna věc, která zřejmě dokáže stmelit i dva naprosto neslučitelné tábory… Double drabble (200 slov).

Cizí pán

Cizí pán

aneb vždycky je někdo, komu na nás zaleží...

Tripple drabble

Jak na věc

Jak na věc

Double Drabble 200 slov. Ostrov Esmé a jedno neočekávané zjištění, které se opravdu těžko vysvětluje někomu, kdo má na uších sluchátka... Přeji příjemné čtení.

Spomienka

Spomienka

Čriepok. Lebo rada do dialógov schovávam celý svet. Pekné čítanie. :)

Nemehlo na zumbe

Nemehlo na zumbe

Ak na Olympijskom polostrove vie niekto vrtieť zadkom ako latinskoamerické tanečnice, tak potom je to Jacob Black. A ak po tom istom polostrove kráča niekto, kto má obe nohy ľavé, nemôže to byť nikto iný, ako Isabella Swanová. Ale čo keď jedna stávka prinúti túto nešikovnicu dostaviť sa na jednu z hodín zumby, ktorej inštruktorom nie je nikto iný, než sám Jacob? A čoho chcel Jake vlastne dosiahnuť, keď po vyhranej stávke Bellu donútil, aby sa práve ona prišla natriasať na spôsob Jennifer Lopez?

Ďalší spoluautorský počin z dielne Empress + maryblack. Všetkým prajeme veselé Vianoce!

Až dohoří

Až dohoří

Edwardovo "zlobivé" období.

Londýn 1931.

Jedno z mých dětských traumat.

200 pochmurných předvánočních slov.

Láska nebo nenávist

Láska nebo nenávist

Středověké vězení bylo chladné i na začátku léta. Přesto dalo vykvést skryté lásce Jaspera a Alice...

Ledové překvapení

Ledové překvapení

Double drabble povídka o 200 slovech. Charlie má pro Bellu překvapení, jaké? To se dozvíte níže. Přeji příjemné čtení... Chloe.

Houslistka bonus část 3

Houslistka bonus část 3

Poslední část bonusu bych chtěla věnovat především RoPě, za její pomoc a postřehy, ale i vám všem, kteří mi tu zanecháváte povzbuzující komentáře! Strašně moc vám za ně děkuji! Kapitolka +15

«   1 2 3 4 5 6 ... 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek