Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/D%20200%20-%20KRVAVÝ%20ZÍŽITEK.jpg

Double Drabble (200 slov). A pak, že se Bella ničeho nebojí... Emmett a Rosalie na ni nechtěně vyzráli.

Vešel jsem do obýváku a nalezl tam něco neuvěřitelného.

Bella seděla na kanapi, kolena si tiskla k hrudi a neustále se kývala dopředu a dozadu. Srdce jí bilo jako splašené a po čele jí stékala drobná kapička potu. Byla k smrti vyděšená.

Rosalie seděla vedle ní a s lhostejným výrazem ve tváři si listovala časopisem.

„Bello, lásko. Copak se ti stalo?“ vyzvídal jsem a poklekl k ní.

„Krev. Všude je krev,“ vzlykala nešťastně.

Rozhlédl jsem se po místnosti, ale nic, co by se byť jen vzdáleně podobalo krvi, jsem ani nespatřil, ani neucítil. Tak ale o čem to mluví?

„Miláčku, o čem to mluvíš?“ zeptal jsem se, protože už jsem to prostě nevydržel.

„Krev. Všude je krev,“ opakovala stále v šoku. Byla bílá jako stěna. Pohled na to, v jakém je stavu, mě přiváděl k šílenství.

„Kde?“ nechápal jsem. „Rosalie, cos jí provedla?“ zavrčel jsem.

„Co bych jí jako měla dělat? Nic jsem jí neudělala,“ odsekla rozhněvaně.

„Tak o jaké krvi to mluví?“

„Fajn, tak teda jo. Dívali jsme se s Emmettem na jeden horor. Chtěla se přidat. Chodí s upírem a za nejlepšího přítele má vlkodlaka, myslela jsem, že něco vydrží!“ hájila se.

„Ale asi jsem se spletla…“

„Evidentně."

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

5)  Jaja.M (12.02.2015 00:34)

Super. Jak vyděsit Bellu a šokovat Edwarda.

SestraTwilly

4)  SestraTwilly (11.02.2015 22:21)

dobré

3)  Seb (09.02.2015 18:44)

2)  BabčaS (09.02.2015 12:09)

1)  betuška (09.02.2015 10:10)

;)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek