Sekce

Galerie

Osudu neporučíš!

Jak by si asi připadal Edward, kdyby Bella umřela? A jak by umřela? To si musíte přečíst... :) Sundance

Kdo s koho

Kdo s koho

E+B. První novomanželská hádka. Všichni víme, čeho se týkala.

Dnes opravdu hodně nevážně a tentokrát trvám na označení říkanka:).

Komu patrí prvenstvo?

Komu patrí prvenstvo?

No, ďalšia rýmovačka... prízemné, ja viem, ale... berte ma ako čistého amatéra *teeth*

Svítání navždy

Svítání navždy

Tak jsem zase zalovila v šuplíku... Edward a jeho myšlenky v posledním odstavci Rozbřesku.

Svatební... podruhé

Svatební... podruhé

Edward, Bella, ostrov Esme. Ale tentokrát ne svatební noc. Tentokrát ta druhá... ta, ve které Edward neodolal Bellině snu a slzám...

Starosti upíra Edwarda

Starosti upíra Edwarda

A je tu moja, ako-tak veršovaná,  Twilightová prvotina... taká, ehm, povedačka (ja som v tom nevinne, už je piatok a v práci je faaakt hrozne)

Přeměň mě

Přeměň mě

Navzdory zavádějící výzvě v názvu je tahle básnička z Edwardova pohledu.

Pokud jste doufali, že bychom mohli na chvíli utéct z dosahu BD, tak vás zklamu;)

Takže opět: Edward, Bella a první noc.

Svatební... poprvé

Svatební... poprvé

Ehm... nedám si pokoj a nedám. Takže parodie ve verších. A snad to ani nemusí mít věkové omezení... nebo pro jistotu:

12+

Sen

Sen

Tak nevím. Vraťme se do doby, kdy byl Edward sám a ani netušil, že kdy Bellu vůbec napadne odstěhovat se do Forks. Myslíte, že věštit uměla jen Alice?

Vlčí žal

Vlčí žal

Tak mi tuhle někdo vyčítal, že píšu jenom básničky s Edwardem a Bellou... a, no zkrátka... máte tu Jacoba a jeho útěk potom, co se dozvěděl o Bellině svatbě.

Zloděj

Zloděj

Edward a jeho vyznání...

Kus po kousku

Kus po kousku

Moje první básnička, která mě přepadla nečekaně. Byla jsem přesvědčena Nikol, abych to vydala, tak snad se vám to bude líbit a necháte nějaké komentáře.

Edwardovy pocity ohledně Bell na konci Rozbřesku před setkáním s Volturiovými.

Výčitky svědomí

Výčitky svědomí

Nenapadlo vás někdy, jak je možné, že tak zničená, vyhublá a z podoby z odpuštěním vyblitá Bella byla po přeměně tak krásná? Je to divné, Alici taky vlasy nenarostly, tak mi připadá logické, že by se jí sice přeměnou zacelily rány, ale ten zbytek... No, tyto úvahy mě přivedly k napsání této lehce parodické básničky. Prosím, jen mě neukamenujte!

Vyznání

Vyznání

Bello, nevím, co se to děje, ale myslím, že ještě můžeš hodit zpátečku...

:) ♥

Die alive

Die alive

Posledních pár minut lidského života Rileyho Bierse. Když Riley šel z baru zahlédl ji, Victorii jdoucí proti němu. Trochu mu popletla hlavu. Co kdyby Rileymu trochu došlo, že stojí proti nesmrtelné, krásné upírce? Co se mu honilo hlavou? Příjemné počtení přeje vaše PetraCullen. :-)

Zloděj snů

Zloděj snů

Edward poprvé u Belly v pokoji...

Chvilka koupelnové poezie

Chvilka koupelnové poezie

Vlastně to Belly chyba byla,
že ne všechno nakoupila...

(předem se omlouvám všem menšinám, jichž by se následující verše mohly osobně dotknout)

Temný pohled

Temný pohled

Která z nás by nemilovala Edwardovy potemnělé oči...

Pod hvězdami

Pod hvězdami

Moje další oblíbená pasáž.

Edward pod denalijskými hvězdami.

Jasná mrazivá noc...


Kometa

Kometa

Edward, spící Bella... Nic víc, nic míň.

Čistý řez

Čistý řez

NM nálada občas dostihne každého.


Po dlouhé době jsem si přečetla TU pasáž a zjistila jsem, že je to pořád stejně děsivé...

Tentokrát Bella...

Návštěva v dešti neštěstí věstí?

Návštěva v dešti neštěstí věstí?

Původně to měl být drabble, ale jaksi mi to milá Joanka zveršovala a vzniklo tohle. Snad se u toho nasmějete stejně jako já.

Ó veľká

Ó veľká

Tak a máme tu našu závislosť. Básnička o tom, čo nám nedá spať deň i noc. :D

Tajomná

Tajomná

Emmett o Rose. :)

Drzá

Drzá

Kate a Garrett. :)

Žízeň

Žízeň

Edward a Bella. Jejich první setkání.

Vím, víš

Vím, víš

Parodie. Zase. Je mi líto, ale nemohla jsem si pomoct...prostě to muselo ven.

Prach a popol

Prach a popol

Twilightistická poézia. Keby ste nepochopili, tak ide o... Ale čo, pochopíte. ;)

Provinilý

Provinilý

Co asi prožíval a na co myslel Edward během Bellina těhotenství? Víme, že moc šťastný nebyl...

Sny a přání

Sny a přání

Mírně frustrovaná, lehce dohřátá a sarkastická, leč přece plná naděje... Bella.

«   1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek