Sekce

Galerie

Sama

Sama

Zase jednou New Moon, no...

Laskavé autorky prominou…

Laskavé autorky prominou…

Pod mnohými povídkami zde čtu často komentáře tak procítěné, že se skoro stydím přidat svůj, který mi pak připadá tak neobratný a málo výstižný… Před pár dny se ale pod jednou kapitolkou jedné povídky odehrálo něco tak neuvěřitelného, že když jsem se k tomu s několikadenním odstupem vrátila, zjistila jsem, že tentokrát už to není jen o poděkování za krásné komentáře, tentokrát by tam v prachu zůstala ležet dílka, která si zaslouží světla ramp…

A tak snad moje laskavé čtenářky prominou, když – aniž bych je předtím žádala o svolení – zde uveřejním jejich vyznání lásce, smutku a snad i malé naději…

Vezměte tedy prosím na vědomí, že já jsem jen vkládající, autorkami jsou (a já jim ještě jednou s láskou děkuji): Hanetka, Rosalie7, Popoles (vždy jsem milovala básně v próze) a Bye. A jako bonus samozřejmě Hanetčino dílko ze včerejška…

Báseň Polibek větru

Báseň Polibek větru

Bella je mrtvá. Jacob nepřišel v čas, Rosalie nevolala Edwardovi a Edward neodjel do Itálie. Bella se utopila. Poslední přání je vidět Edwarda, splní se?

Báseň Bez kapky naděje

Báseň Bez kapky naděje

Báseň o upírovi, který žije ve Volteře. Můžete si sami rozhodnout, který z nich je ten, bez kapky naděje...

Vyvolávání Popo aneb Hula Hula na sněhu

Vyvolávání Popo aneb Hula Hula na sněhu

Tahle básnička vznikla jako reakce na koment, ve kterém se jedna věrná čtenářka sháněla po další kapitole.
Ta již byla na světě, ale já, hlava skopová, jsem zapomněla uvést odkaz do shrnutí.

S jejím svolením jsem komentík zneužila a zveršovala pro všeobecné pobavení.

Vaše, jako vždy, šílená Popoles.

A nezapomeň svačinu!

A nezapomeň svačinu!

Také vás rodiče nutili nosit si do školy svačinu? A co když si do školní lavice přinese svojí baštu upír? Myslíte si, že znáte příběh Edwarda a Belly? Cha!

Upíří láska

Upíří láska

Popadla mě nostalgická nálada a pak to takhle dopadá...

Žalozpěv nad useknutými konci

Žalozpěv nad useknutými konci

Kdysi  a kdesi... to jsem ještě sama nepsala žádnou povídku a jen četla a četla. A hrozně mě frustrovalo čekání na další díly, navíc, když některé autorky měly tendence končit kapitoly v infarktových situacích. Chtěla jsem se zbavit negativních emocí a výsledkem bylo toto dílko.

Žalozpěv nad absencí inspirace

Žalozpěv nad absencí inspirace

Poté, co jsem začala s vlastní povídkou na pokračování, došlo mi, že ty useknuté konce někdy nejsou naschvál. Jen Múza kamsi odfrčí a zoufalý autor pak píše podobné veršíčky jako jsou tyhle a v zubech drtí jadrné kletby...

Edwardova zpověď

Edwardova zpověď

Po Bellině pláči mě napadlo, že by nebylo špatné dát slovo taky Edwardovi a nechat ho, aby nám nabídl svůj úhel pohledu a otevřel nám okýnko do své duše. Hudba je stejná jako předtím - Hallellujah od Leonarda Cohena.

Písnička k poslechu ZDE

Bellin pláč

Bellin pláč

Tahle básnička mě napadla, když jsem nedávno poslouchala písničku Hallellujah od Leonarda Cohena. Najednou mi začala naskakovat slova a já zjistila, že se to dá na to zazpívat. Vlastně jsem napsala text, i když s originálem to nemá nic společného. Jen ta melodie je tak smutná, že se mi to spojilo s pocity Belly, která teskní po ztracené lásce.

Písnička k poslechu ZDE

V presu

V presu

Toto je volné pokračování mé prvotiny Cesta do zatracení.

H1N1

H1N1

Může upír onemocnět? A jak se pak léčí? Bella přišla na zajímavou terapii...

(poznámka: Nevhodné do 12ti let)

Cesta do zatracení

Cesta do zatracení

Tuto osobní zpověď věnuji čtyřem osobám, které mě postupně uvrhly do níže popsaného srabu: Karolce, Nebrasce, Popoles a Hanetce.

Besedníci

Besedníci

Kdo mi chodí radit při psaní? Múza nebo někdo jiný? Pojďte se podívat, zvu vás!

Emmet a lesní panna

Emmet a lesní panna

Volná parafráze na Františka Ladislava Čelakovského

Tahle lehká parodie vznikla po úvaze, že když se kolem Forks vyskytují upíři a vlkodlaci, kdo ví, jaká mýtická havěť se tam ještě po lesích může prohánět? Dějově spadá na začátek Stmívání, ale vlastně se to mohlo stát kdykoli, když Cullenovi společně lovili.

Doufám, že se budete bavit jako já, když jsem to psala.

«   1 2 3 4 5

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse