Sekce

Galerie

/gallery/fbf7782a9e_44178180_o2.png

Moje první poezie na Stmívání, proto to berte trochu s větší rezervou.

Bella a Edward. Stálé, ale přesto neohrané téma. Nedokážu zařadit kam, ale je to o stálé Bellině touze stát se upírem.

Vaše Nikol18

Díky za jakékoliv komentáře.

Věnováno Fou.

Když paprsky sluneční,
prozáří mraky tesknící,
odhalí tvou tvář zářící
a tvé oči hladově žádoucí,
tvé rty stále se chvějící
z blízkosti mé toužící.

Tvé prsty chladné
po mém krku kroužící,
tvá tvář sklánějící se nad ním
a tvé zuby vražedné
blíží se ukončiti to
cos jednou mi už dal.

Ale já  již život smrtelný nechci,
znamenalo by to pro mě jediné:
Po smrti býti bez tebe,
to moje srdce nebere.
Kousni si,
saj si,
jen dovol mi,
abych mohla navždy žíti s tebou.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Kristiana

5)  Kristiana (03.06.2011 10:29)

Krásné.

Janeba

4)  Janeba (16.01.2011 19:39)

Nikol, vskutku podařené! Díky!

Fou

3)  Fou (15.01.2011 18:19)

Věnováno Fou.
Panebože.
Věnováno Fou.
Opravdu? Fou?
Věnováno Fou.
Tři... dva... jedna...
Fou zkolabovala.

Tak tohle... tohle jsem opravdu nečekala. Ne, opravdu. Vždycky mě učiní naprosto šťastnou věnování v perexu. Připadám si... důležitá. Ach, a i když mi něco takového věnuje Ty, připadám si dvakrát tak důležitější.
Ani nevíš, jak moc si teď užívám ten pocit. Panebože. A ještě jednou - Panebože.
Já... já - já nemám slov. Po dlouhé době se zase usmívám jak debil a jenom proto, že je to věnováno mě. A jsem dvakráte tak šťastná, jelikož je to od Tebe.
Zlato… děkuji Ti!

A teď k básničce: Ty samozřejmě víš, že máš talent. A dokazuješ to každým dalším dnem. A tohle je další důkaz toho, žes nám ještě neukázala všechno, co v Tobě je. U mě tvoření básniček znamená hledání rýmů a nějakého smyslu... u Tebe básničky nabírají na novém rozměru. A tohle je krásné, procítěné... úžasné.
Opravdu nevím, co bych k tomu mohla říct, jelikož slova jsou někdy strašně moc zbytečná...
Krása.

Ještě jednou - DĚKUJU!

2)   (15.01.2011 11:46)

Jéééé:'-( to je krásné Ale krááátkééé:'-( jenže mám pocit, že kdybys tam něco přidala, nemělo by to to kouzlo...
Nádherné

1)  Lyn_von_nightlight (14.01.2011 22:22)

Poézia mi hovorí asi to, čo atómová fyzika, ale básnička bola naozaj podarená. Aj ja rada napíšem niekedy, niečo krátke, ale ako totálny neznalec poézie, netuším, či je to vôbec napísané podľa pravidiel. B) B)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek