Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/Sudice_per.jpg

A pokračujeme v jízdě. Upozorňuji, že pokud nechcete riskovat mravní a duševní újmu a zachovat si čistotu, měli byste se tomuto článku vyhnout obloukem.
Jinak ti mravně zkažení - bacha vždycky může být hůř.

Motto: Ach to sexování

Pozn: Nevhodné do 15ti let (Škoda, mládeži, jestli máte rozečteno. Prostě to není nic pro vás. Admin)

Zatím u Swanů...

Bella vařila večeři a promítala si v hlavě události minulého dne. Až později jim došlo, že slyší myšlenky všech, až na ty Edwardovy. Takže další věc, kterou jim ta babizna prohodila. Došla až k tomu, jak se s ní Edward rozloučil před domem.

Políbil ji a se slovy: „Zaběhnu domů a zjistím, jestli se Carlisleovi podařilo najít něco, co by nám pomohlo,“ se otočil a napral to přímo do sloupu veřejného osvětlení. Sloup měl teď otisk Edwardovy pravé strany obličeje, jako dekoraci. Snad si toho Charlie nevšimne.

V tu chvíli zachytila Charlieho myšlenky. Měl hlad jak vlk a přemýšlel, co asi bude k večeři.

Bella si oddechla, že nemyslí na Sue.

„Ahoj zlato, co budeme mít k večeři, mám děsnej hlad,“ oznámil Charlie a nadějně začichal.

„Dělám rizoto, za chvíli to bude,“ zavolala Bella z kuchyně.

Charlie šel do obýváku a pustil si televizi. Jeho myšlenky teď okupovaly výsledky ligy.

Bella dochucovala jídlo a přemýšlela, co provede s Edwardem. Už byla zoufalá z toho, jak opatrně se k ní choval, aby jí náhodou neublížil. V hlavě jí začal rašit plán, který vyvolal zasněný úsměv na její tváři.

No počkej miláčku, však já dostanu toho tvého kanárka z klece, to by bylo, abys nakonec nezapěl Ódu na radost. A v duchu si připomněla Edwardovy napnuté kalhoty.

Skoro to připálila, jak se zasnila.

„Tati, jíme!“ zavolala na Charlieho, který se právě rozčiloval nad nějakým pakem, co neumí ani trefit míček.

Když jedli, Charlie se tvářil zadumaně a v hlavě měl pořád tu igelitku, se kterou přišel.

Bella právě polykala sousto, když na ní Charlieho myšlenky zaútočily. Bylo to jak pěst do žaludku.

Charlie byl nakupovat v sexshopu a teď si představil, jak si nakoupený sortiment oblékne...

Sue z toho bude určitě nadšená, ten obojek a latexové kalhoty se zipy, a ten bičík, vrrrr... už se nemůžu dočkat,“ letělo mu hlavou.

Sousto v Bellině krku se nasměrovalo do špatného jízdního pruhu. Zamířilo směr průdušnice. To samozřejmě vyvolalo reakci.

Bella s mohutným prsknutím a zakašláním ohodila Charlieho od hlavy k pasu rýží. Vypadal teď, jako by měl ve vlasech buď extra velké lupy, nebo vajíčka mravenců.

Stále s kašláním a prskáním, se pokoušela popadnout dech a vymazat si z paměti představu svého seriozního otce, pana náčelníka Swana, v latexovém oblečku a s obojkem, jak ho Sue pleská bičíkem po zádi.

Mělo to však i pozitivní účinek. Charlie přestal myslet na bičík a jal se Bellu poplácávat po zádech.

„Promiň tati, nějak mi zaskočilo," zasípala a s obličejem v barvě vařeného raka, šla uklidit ten nepořádek.

„Bells? Budu muset dneska večer pryč a přijedu až zítra. V sousedním okrese mají pohotovost a chtějí pomoc,“ oznámil jí Charlie a v myšlenkách se plácal po rameni, jak si to hezky vymyslel.

„Jasně, latexovou pohotovost," mumlala si pro sebe Bella.

„To nic tati, půjdu brzo spát.“ Když může kecat on, proč né já.

Charlie si sbalil svou malou polní a vyrazil do rezervace.

Bella umyla nádobí a odhodlaně šla připravit svůj plán, jak zdolat pevnost, jménem Edwardova ohleduplnost.

Zrovna když měla všechny potřebné rekvizity připraveny, ozval se šramot a Edward se vyhoupl do okna.

„Ahoj lásko, stýskalo se mi.“

Vzal jí do náručí a jemně políbil. Jenže to nestačilo ani jednomu z nich. Bella se na něj přilepila, jak folie na potraviny, zavzdychla mu do úst a spokojeně zaznamenala nemalý tlak na její bříško.

Jenže on se už zase začal odtahovat.

Dobře, chtěla jsem to po dobrém, ale když ty takhle, půjde to po zlém," pomyslela si.

Edward se po tom nádherném polibku cítil jak v sedmém nebi a kalhoty s elastanem svědomitě plnily svůj účel.

Přemýšlel, jak začít s Bellou mluvit o mazlení, ale zjistil, že na toto téma se lépe myslí, než se o něm diskutuje.

Bella se mu vyvinula z náručí a řekla: „Ještě musím uklidit koupelnu. Tak pojď se mnou, můžeš mi povědět co zjistil Carlisle a já budu uklízet."

Vzala ho za ruku a odvedla ke dveřím koupelny. Předem se preventivně převlékla do kraťasů z odstřižených džínsů – hodně vykrojených – a bílého bavlněného trička. Na podprsenku schválně zapomněla.

Vzala houbičku, prostředek na mytí a jala se drhnout v předklonu vanu.

Edward tam stál jak tvrdé Y – v jeho případě, to naprosto vystihovalo skutečnost - a sledoval s otevřenou papulou Bellinu vystrčené pozadí, jak se rytmicky při čištění pohybuje vpřed a zad.

Ty elastický kalhoty mají taky své hranice,“ pomyslel si a pokoušel se přemoci primitivní pud jeskynního muže, popadnou Bellu za vlasy a … „Tak dost, Edwarde,“ nakázal si.

Bella se v tu chvíli narovnala, aby zjistila, proč její drahý tak funí.

Pohled na něj ji dostatečně objasnil situaci.

Edward svíral futro dveří, až pochybovala, že je ještě někdy bude moct zavřít, trhaně dýchal a zíral upřeně na její triko.

Věděla naprosto přesně co vidí. Z fleku mohla jít na miss mokré tričko. Mokrá a studená vana se postarala o dokonalý výsledek.

V té chvíli se ozval podivný zvuk. Znělo to, jako když se něco utrhne a pak letí velkou rychlostí.

S protáhlým „pfííííí“ kolem ní proletěla střela a zasáhla jedno z bodových světýlek u zrcadla. Sklo žárovky se sesypalo. Vzápětí následovala druhá střela, která skončila s cinknutím ve vaně a třetí, která sestřelila šampon z poličky.

Edward si řekl, že elastan byl sice docela dobrý nápad, ale poklopec zapínaný na knoflíky už nedomyslel.

Podíval se ve směru Bellina vykuleného pohledu a zjistil, že si hledí z oka do oka, se svým právě osvobozeným přítelem.

Bella zasténala a už jí nemohlo nic zadržet. Udělala vrávoravý krok směrem k Edwardovi a vášnivě se mu přisála k ústům.

Popadl jí do náruče a odnášel do pokoje. Bella jásala, že její plán vychází na sto procent.

Jenže Edward se cestou věnoval jejím ústům, nedával pozor a zakopl o práh.

Bella mu vyletěla z náruče a naštěstí dopadla přesně do postele.

On dopadl hůř. Ode dneška by si mohla do podlahy dát slunečník, jak na pláži, rozhodně by měla kam ho zapíchnout.

S bolestivou grimasou se Edward vyštrachal na nohy. Bella vyskočila a chtěla zkontrolovat, jestli si neublížil. Sotva ucítil její ruku na svém mučeném příteli, zalapal po dechu.

Bella nechala kontroly jeho zdravotního stavu a usmála se.

„Připravila jsem si dnes pro tebe překvapení. Trochu mne od toho čištění vany..." – malý Ed, se při zmínce o vaně, chtěl mermomocí odloupnout z Edwarda a skočit na Bellu – „bolí záda, takže by jsi mi je mohl namasírovat, co říkáš?“

Edward nebyl schopný cokoli říkat, plnil se mu sen a to ani nemusel Belle ukazovat tu knížku.

Bella se k němu otočila zády a s koketním pohledem přes rameno, si sundala tričko.

Pak vzala ze stolku sponku, pomalu zvedla ruce, shrábla si vlasy dozadu a sepnula si je na temeni hlavy.

Doufala, že to zrcadlo nastavila správně a podle zvuků vycházejících z Edwarda, si mohla být jistá, že ano.

Chudák Edward, vydával zvuky mučeného v posledním tažení.

Když si Bella stáhla triko, zaskočilo mu. Pokoušel se gentlemansky uhnout očima, až narazil na nástěnné zrcadlo.

Odtud už oči neodlepil, gentleman negentleman, stal se z něho slintající primitiv.

Byla nádherná! Jemná, světlá kůže, dokonalá prsa. Když zvedla ruce, aby si sepnula vlasy, vydal Edward zvuk hřebce, který zavětří svou klisnu.

Až po minutě si uvědomil, že zírá na prázdné zrcadlo. Bella ležela na břiše na posteli a čekala na něj.

„Olejíček je na stolku,“ řekla a i její hlas vynechával.

Přešel k posteli, což byl v jeho nabuzeném stavu docela výkon. Sáhnul po lahvičce s olejíčkem a zjistil, že se mu třesou ruce. Musel se soustředit, aby víčko odklopil a neutrhl. Trochu si rozetřel do dlaní a jemně položil ruce na Bellina záda.

Bella se zachvěla blahem. Z jeho rukou do ní vystřelovaly paprsky rozkoše a kontrast mezi její horkou pokožkou a jeho ledovýma rukama, byl k zbláznění.

Edward se musel držet z posledních sil, aby své ruce udržel pouze v oblasti zad.

Bella ale měla jiné plány. Najednou se prudce posadila a zády k němu pronesla: "Teď namasíruju já tebe.“

Rozhodně ho nemusela pobízet. Triko letělo dolu raketovou rychlostí a ve vteřině ležel Edward na břiše. Samozřejmě si poněkud pozdě uvědomil, že tato poloha se nebude líbit jeho mackovi.

Bella asi bude mít děravé povlečení,“ pomyslel si a zafuněl, když se pokusil upravit svou polohu.

Bella mu pomalu nakapala na záda olejíček a začala roztírat. Užívala si ten pocit dokonalého těla, jeho hladkosti a tvrdosti, každý dotek v ní probouzel vzrušení.

Pak Edward ucítil změnu. Místo rukou se ho dotýkala prsy. Zasténal a zakousl se do polštáře. Ozval se praskavý zvuk, jak malý Ed perforoval matraci.

No a pak to už nevydržel. Se zasténáním se otočil, přitiskl jí na sebe a strhla se pravá vášnivá smršť.

Dotýkali se jeden druhého a vzájemně zjišťovali, co se jim líbí nejvíc. Zbytek oblečení letěl dolů.

Edward omámeně zíral na Bellino tělo a jejich dech, zrychlený vášní, se propojil v hlubokém polibku. Navzájem se hladili a poskytovali si neuvěřitelnou rozkoš. Jejich ruce, ústa, jazyky i zuby, tančily v omamném tanci, na těle toho druhého.

Edward začal ztrácet rozvahu i veškeré zábrany. Bella mu omotala nohy kolem pasu a on se téměř dotýkal mužstvím brány do jejího těla. Jeho rozkoší opitou myslí proletělo, že teď už ho nic nezastaví.

To byl omyl.

V nohách postele se objevila záře, které si ani jeden z nich nevšiml.

Těsně poté, z ní vystoupila příčina jejich celodenního trápení.

Paní Patlavá se zarazila a protože neměla brýle, mžourala na to rozostřené sousoší před sebou, zmražené v dokonalé nehybnosti, jejím příchodem.

 

Sudička aneb Ach ten alkohol - Zastavte je! (KONEC)

Moje shrnutí

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Empress

3)  Empress (22.05.2012 20:58)

Perfektné smiala som sa až som skoro plakala

maryblack

2)  maryblack (19.05.2012 01:13)

On dopadl hůř. Ode dneška by si mohla do podlahy dát slunečník, jak na pláži, rozhodně by měla kam ho zapíchnout.

Karolka

1)  Karolka (18.04.2010 22:22)

Popo! To je tak úžasný. Já se tak smála, až jsem málem zlikvidovala spodní prádlo! Úžasný!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still