Sekce

Galerie

/gallery/10341806-fire-font-letter-a-on-a-dark-background.jpg

Milujem ich...

 

 

Moja muzika, moj flash na každý deň

Jo! a moje prepínatko k Bye

 

Aktuálne


Kde ma nájdeš? »»» na webe   »klikni sem na moje zhrnutie poviedok na webe Bez Hranic - Astrid

Klikni sem a zobrazíš poviedku Fénix O1 publikovanú na webe Bez Hranic

 

 

 

 

 

 

 

Kapitolové

Bež! - adrenalínová romanca »

Ona ako živý terč. A jeden predátor, ktorý ju nemá šancu nechytiť. Poviedka obsahuje všetky adrenalínové dobrodružstvá, ktoré by som si priala zažiť aj ja sama. A pritvrdíme, bude trocha viac erotiky, než je zdrávo.

playlist

Poviedka Bež! bola od začiatku čiste sekvenčnou rozvinutou jednorázovkou,takže každá kapitola môže byť posledná =)) ide len o sex.


Snívam o Afrike »

Naša hrdinka je rozporuplná osobnosť, a k tomu ešte aj tvorivá fotografka. Rozhodnutá naplniť svoj sen, s pomocou ochotného sponzora, sa vydá v ústrety nebezpečnému dobrodružstvu do africkej Tanzánie. Ten, koho Bella stretne je miestny doktor, ktorý si nepotrpí na spoločnosť a už vôbec nie na jej pozornosť. pozastavené


Hranica pod vysočinou »

Kedysi dávno, keď svetu vládol neporaziteľný Rím, sa v horách východných provincií odohrávali nemilosrdné boje medzi najsilnejšou rasou na svete a nesmrteľnými horalmi. Krvilační upíri si uzurpovali teritória celej Karpatie, ktoré patrili divokým kmeňom Gruve. Na východe stála hranica, ale tam už krvilačné beštie tiahnuť nemohli. Tam vládli už iní vladcovia - krutá rasa lykanov.

Náš príbeh nás zavedie ďaleko do minulosti, kde sa zrodila nesmrteľná láska kráľovského bojovníka a horalskej dievčiny Isabel.

galeria playlist poster


Pôjdem tam, kde nájdem vieru... »

dokončená

Tento hriešny príbeh o zakázanej láske nás strhne do víru vášne, nebezpečia a bolesti. Príbeh je o Edwardovej ceste večnosťou, ktorý hľadá zmysel života. Rozhodne sa stať kňazom proti vôli svojej rodiny. V jeho novom živote sa možno aj jeden zmysel objaví, ale čo urobí on, ako sa postaví láske zoči voči? Tak to si už prečítajte sami v tejto poviedke plnej lásky a protikladov.

galeria playlist

Krátke poviedky očami Edwarda Cullena

Cyklus troch poviedok

Tunel

Séria troch poviedok, ktoré nás prevedú Edwardovým smútkom na pokraji šialenosti, kde bolesť má takú moc, že samotný upír je krehší ako ľudská duša.
Jeho cesta k nirváne je zmapovaná v poviedkach, ktoré sa nakoniec stretávaju v tom jednom - jedinom najdôležitejšom bode a tým je večná láska.

Keď muž miluje ženu...


Echo

Echo-2

Vždy sa k nám vracia ozvena od toho druhého, ktorému chceme byť blízko. Temnejší príbeh s nádychom trileru.

Tri moje naj Twilight z pohľadu Edwarda

Dotyk

Poviedka je o Edwardovi, ktorý po dvoch dňoch prebiehajúcej premeny jeho lásky príde k svojej novorodenej dcére. Ich prvý kontakt po strašlivých chvíľach čo Edward zažil, bude zvláštným dotykom ich zmyslov a duší.

Deň, kedy umrelo slnko

Dej poviedky nás vtiahne do horizontu tých pár hodín, keď si Edward myslí, že je Bella mŕtva.

Sila lásky

Vždy som chcela vedieť, čo vyčítal Edward z Alicinej mysle cestou domov z Volterry. Čo mu vlastne ukázala a ako to on v tú chvíľu prežíval, keď sa dozvedel, ako Bella trpela. Ako trpel jej otec, keď sledoval úpadok svojej dcéry - jej nočné mory a dobrovoľnú samotu. Toto všetko Alice videla a Edward sa to od nej aj všetko dozvie v tomto malom kaleidoskope New Moon.



 

Čierne hviezdy

Táto súťažná poviedka rozpovie príbeh o nezvyčajnom stretnutí Edwarda a Belly v okupovanom Francúzku počas II. svetovej vojny. Edward ako ošetrovateľ, je okúzlený novopríchodzou pacientkou, ktorú dostáva na starosť.


Drabble

Sekvencia - vnem a strach

Ja a sakra môj dar

Pripravujem

 

-

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4 5 ... 80   »

Hanetka

1590)  Hanetka (29.07.2014 18:24)

Ale ale, kdopak se to vrací do hnízda? Souhlasím s Bos, taky věřím, že ano!

Bosorka

1589)  Bosorka (29.07.2014 15:25)

Já věřím, že ano ale chápu.

Astrid

1588)  Astrid (29.07.2014 13:53)

96nika96ZZ, nemôžem ignorovať Tvoj odkaz. Ale neviem, či by som vôbec dokázala to dopísať.
Omlúvam sa za to všetkým mojim čitatelom a tým, ktorí na moje članky narazili.

1587)  96nika96ZZ (14.07.2014 15:52)

Zlihali ste v mojich očiach nadobro nedava sa pokračovanie Hranica pod vusočinou už dobrí čas aako vidim sa už ani neprida proste sa to nedokončí ako to ja vydim nebudem tu vyhodiť svoj čas proste neoplati sa ked ste sa na to vykašlali a neprida sa pokračovanie !!!!!

matysekmj

1586)  matysekmj (05.10.2013 16:19)

Janebka

1585)  Janebka (25.07.2013 12:36)

Ty Bláho, Amazonko, Ty žiješ!!!!

1584)  Elanoreth (25.07.2013 12:36)

Bosorka

1583)  Bosorka (25.07.2013 11:41)

;)

Astrid

1582)  Astrid (25.07.2013 11:26)

Jééj Bye, tys to četlááááá!!! Som šťastná, žes to četláá! A jako???
Elanoreth, sakra, jáá se vrátim

holky moje

Astrid

1581)  Astrid (25.07.2013 11:23)

no teda holky, díky, že ste si na me spomenuli.
Bych zasloužila kopanec... no

Bye

1580)  Bye (11.07.2013 19:14)

Taky se připojuju.
Abys věděla, koupila jsem si Měděnýho jezdce a teď nad ním zamačkávám slzy
Hip héééj!

1579)  Elanoreth (11.07.2013 18:49)

Mylá Astrid, opožděně všechno nejlepší k narozeninám
P.S. prosím, neschovávej se, je tu bez tebe prázdno, pročítám Hranici a čekám a čekám a čekám......kdy skončí to moratorium........

1578)  CathyC (10.07.2013 21:11)

je nás tu viacej takých čo čakajú na tvoj návrat :-)

ambra

1577)  ambra (10.07.2013 20:08)

Bosorka

1576)  Bosorka (10.07.2013 19:27)

Nebo se jen vrať

Astrid

1575)  Astrid (10.07.2013 19:18)

Janebko ďakujem za krásnú gratuláciu a taky ťa myluju

Janebka

1574)  Janebka (06.07.2013 13:39)

Mylovaná Amazonka ,

veľmi rada by som Ti popriala k narodeninám, ktoré boli už 1.7.
A ikdyž ma mrzí, že som Ťa nepočula, tak ako som v predošlej gratuláciu sľubovala , napriek tomu som v mysli bola a som stále s Tebou.

Takže tentoraz moje malinké prianie znie, nech máš stále svoju Vieru pri sebe, nikdy nemusíš posúvať žiadnu HRANICU a SLNKO sa zdravíčkom, nech Ťa stále sprevádza.


Myluju Ťa!!!

1573)  Alicee (09.04.2013 15:44)

Ahoj, mám otázku bude pokračovanie poviedky Bež? Lebo je úplne super, konečne adrenalín. Dúfam, že ju rozšíriš o ďalšie kapitolky a nepôjde tam len sex :) Máš fakt talent a preto by bolo škoda nechať je neuzatvorenú. Pekne prosím o ďalšie kapitolky :)

1572)  Elanoreth (21.03.2013 11:24)

My to chápem, prostě jsi potřebovala zimní spánek.........

Bosorka

1571)  Bosorka (21.03.2013 06:52)

Zanedbáváš nás, Astrídku

1 2 3 4 5 ... 80   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek