Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/Z%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD.jpg

A ono to už už vypadalo, že bude klid. No, tak zase nic. Pardon.

„Není to super?“ jásala Alice, když se Edward přestal po dvou hodinách smát.

„Udělali jste z něj homosexuála. Není to trestné?“ zajíkl se Edward.

„Jak jsem řekl. Pomsta za všechno,“ culil se Stefan. Damon odjel s Esmé na nákup, takže o něm mohli v klidu mluvit.

„Já jsem svým způsobem spokojen. Nezabil jsem ho, a přesto se ho zbavil,“ kývl definitivně Edward.

„A co Bella? Nevíte někdo, jak to přijala?“ vyzvídal Stefan.

„Hodně se jí ulevilo, alespoň podle pocitů, ale ještě není schopná dávat cokoliv pořádně najevo. Je vyčerpaná a pořád má nutkavý pocit zvracet. Je to hnusný.“ Sotva to Jasper dořekl, ozvaly se v patře kroky a dávivý zvuk.

„Zvrací, jako kdyby si ten arsenik teprve šlehla,“ sykla Rose nevrle.

„Rosalie!“ okřikla ji Alice.

„No co? A není to tak? Neměla by náhodou přestávat zvracet a být – já nevím – dementní? Hele, ještě tu nikdo nemluvil o tom, co bude pak. Jestli bude mít následky, co to znamená a obnáší?“

„Pro tebe vůbec nic, Rosalie, nemusíš se toho bát,“ vzdychl Edward.

„Nebuď suchar, Edwarde. Jen se ptám, nic víc.“

„Může jí to zůstat? Myslím, to zvracení?“ vyjekla Alice.

„Nestrašte! Jděte se bodnout, já tu trpím jak pes a ještě to mít den co den,“ úpěl Jasper a Alice ho ihned začala litovat.

„Jdu tam. Je mi líto, ale každý má specifické následky. U každého to je prostě jiné. Nemůžu vám říct, co jí čeká,“ vzdychl Carlisle.

„No, podle budoucnosti asi nic,“ vzdychla Alice a Edward zavrčel:

„Najdu způsob, jak jí budoucnost vrátit!“

„Já vím, já vím!“ dušovala se okamžitě Alice.

„Nemáte něco k pití?“ úpěl do toho Stefan.

„V kuchyni možná najdeš něco v lednici,“ odmávl to Emmett.

„Jsi vtipný, ale já si tam jaksi nemůžu dojít. Půjčil jsem Damonovi prsten a je den.“

„Ajo, no tak já ti tam skočím,“ nabídl se Emmett. Prošel dveřmi a otevřel lednici. „Hele, co si dáš? A plus, nebo AB negativní?“ řehtal se.

„Co říkal?“ syčela Rose a Alice s Edwardem nechápavě vrtěli hlavou.

„Ptám se, pozitivní nebo negativní?“ zopakoval Emmett.

„Nulku nemáš?“ odfrkl si uraženě Stefan.

„Hele, jo. Chceš?“

„Ty blbečku! Já lidskou krev nepiju! Nechápu, proč máte v lednici lidskou krev!“ vřeštěl Stefan.

„To není lidská. Jsou to ty konzervy, co Edward v Kanadě vymámil z tý doktorky. Esmé je vzala s sebou sem.“

„Nulku a jako přílohu chci A negativní!“ ječel hladově Stefan a stepoval v posledním stínu obýváku, co nejblíže kuchyni.

„Brzdi, nemíchej to. Bude ti blbě,“ smál se Emmett a vytáhl jednu z konzerv.

„Ty bláho, my tu máme takový jungle bar a lítáme do lesa jak praštění?“ nechápala Rosalie.

„Můžu tě pozvat na panáka? Kotě?“ mrkl na ni Emmett a Alice se rozesmála.

„Vy jste upíři za všechny prachy,“ zajíkala se. Edward měl na tváři přilepení spokojený úsměv. Viděl vše tak, jak mělo být, to bylo po dlouhé době hrozně příjemné.

„A na co ty jako čekáš?“ vyhrkla Rose, když si ho všimla. „Nespěchal jsi náhodou někam?“ Edward sebou trhl. Úplně zapomněl, že se hnal za Bellou, která už stejně – podle srdečního rytmu – zase klidně spala.

„Nech ho,“ mručela na Rose Alice. Edwardovi zmizel úsměv a mezi obočím mu opět naskočila ta malá vráska. „Vidíš? Tys tomu dala,“ vyčítala Alice Rose.

„Jen jsem se zeptala,“ obhajovala se.

„Tak už se neptej.“

„Edwarde, jsi v pořádku?“ zajímalo Alici.

„Chci vám něco říct a chci to od vás schválit. Asi. No, spíš vám to chci jen říct,“ začal Edward.

„A jé,“ úpěl Emmett.

„Nechte ho mluvit,“ mlaskla dotčeně Alice.

„Přeměním Bellu,“ zašeptal Edward. Alice se zamračila víc než dešťový mrak a Rose jí napodobila. Emmett se zubil – jako vždy – a Jasper byl totálně zmatený. „Nic? Žádná reakce?“ divil se Edward.

„Já jsem pro, takže amen, brácho,“ kýval Emmett.

„Já jsem rozhodně proti. Je to ta nejhorší volba, jakou jsi mohl udělat. Nebuď sobec, nech ji žít,“ syčela Rosalie.

„Já musím do jiného pokoje, aby se projevil můj pocit, protože tady to je fakt zmatené,“ šeptal Jazz a ihned odešel.

„Alice?“ Edward na chvíli zaváhal. Tak nějak čekal, že až to vysloví a rozhodne se, uvidí její budoucnost. Alice jen zavrtěla nesouhlasně hlavou. „Furt nic?“

„Ne. Ani kousek, Edwarde. Mrzí mě to,“ vzlykla.

„Vidíš? Nedělej to. Jen ji zabiješ,“ usmála se Rosalie.

„Rose, ale já její budoucnost nevidím ani tak,“ hlesla Alice a Rosalie znejistěla.

„No, tak to je průser,“ hlesla Rose. Edward se pokusil utěšit sestry úsměvem, ale jeho tvář byla jako chromá.

„Alice, podívej se na budoucnost někoho z nás,“ požádal ji Edward nakonec.

„Vidím, jestli ti jde o tohle,“ vdychla smutně. Jen kývl. Nechtěl se dívat do těch tváří, které se ještě před chvílí smáli, protože teď v nich byla jen lítost.

„Mám to, jsem pro,“ křikl za ním na schodech Jazz.

„To je jedno,“ sykl Edward a vešel k Belle do pokoje.

Nevyšel následující dva dny. Mluvil jen sporadicky s Bellou a té to nevadilo. Každý den byl od jejich návratu stejný. Ráno dva budíčky. V pět a v osm a pokaždé se zvracením, pak spánek do oběda, oběd – většinou voda, nebo polévka, protože nic jiného nechtěla – a zase spánek do večera, kdy se osprchovala a usnula. Slábla a mizela před očima a Edward si zoufal.

„Jdeš na lov a neodmlouvej,“ zavrčela na něj Rosalie, když ji třetí den odmítl.

„Ne. Nevím jak dlouho, ale nejdu.“

„Edwarde!“ volali ho z přízemí.

„Nejdu.“

„Dělej, nebo jí teď a tady zlomím vaz, to mi věř. To ji chceš zabít sám, nebo co?“ To byl pro Edwarda dost pádný argument, aby vstal a šel s nimi. Sice to byl spíš běh, protože Rosalie po svém prohlášení měla co dělat, aby mu utekla, ale byl z domu. Běžel a najednou strašně toužil nepřestat utíkat. Jenže nakonec si vzpomněl na Bellu v jeho pokoji a změnil směr. Po cestě ulovil dva jeleny a jednu srnu s malým medvědem. Vletěl do vily a už se chystal vyběhnout schody, když ho zarazil pohyb v kuchyni. Nadechl se a znejistěl.

„Stefane?“ zašeptal do ticha.

„Není tu,“ ozval se Damon. Z čela si malíčkem elegantně odhrnul pramínek vlasů a semknul rty do úzké linky. Několikrát na Edwarda mrkl a skroucenými rty se usmál.

„Damone, kde je Bella?“

„Šla si pro něco k pití, měla žízeň. Nabízel jsem jí pomoc, ale odmítla.“

„Dík,“ hlesl Edward a vešel do kuchyně. „Lásko, proč jsi nezavolala? Přišel bych dřív a to pití…“ nedořekl. Bella vystrčila hlavu z lednice a Edward vyděšeně polkl. Její obličej byl samá krev, v očích šílený výraz a v rukou dvě otevřené krevní konzervy. „Bože, jsi v pořádku?“ děsil se a bral jí věci z rukou. Vztekle na něj sykla. Ucuknul rukama a svraštil čelo.

„Co jé?“ zazpíval z obýváku Damon a na tom E si dal vážně záležet.

„Damone, co všechno jsi Belle tehdy nakukal?“

„Próč?“

„Pije tu krev!“

„No, když si to tak pěkně sečteme, ranní zvracení, hlad a přesto dieta, krev, no, tak nevím, kdo komu – nebo koho – nakukal,“ zasmál se Damon. „Edwarde, přiznej se, že ty jsi zhřešil,“ dobíral si ho. Bella i Edward na sebe zírali s vytřeštěnými pohledy. Krevní konzervy, které svírala v ruce, jí vypadly na zem a Edward měl pocit, že se brzy skácí za nimi. Bella se automaticky chytila za břicho a vzlykla.

„Lásko, jsi v pořádku?“ zašeptal Edward a bál se na ni jen sáhnout.

„Edwarde, hele,“ špitla a vzala jeho dlaň. Přiložila si ji na břicho.

„To je blbost, Bello, počítej. Spali jsme spolu někde před týdnem a to bylo s ochranou a – do prčic, ono se to hnulo!“ vyjekl a odtrhl ruku z Bellina břicha.

„Tak co to tedy je, když ne to?“ špitla Bella. Edward hypnotizoval její pupík a mlčel. Vážně to tak moc podělal? „Edwarde, po těch třech dnech jsme taky neměli pokaždé ochranu, vzpomínáš?“ Hrozně moc chtěl zavrtět hlavou, nebo nějak reagovat, ale nešlo to. Jako kdyby si jeho mozek sbalil kufry a jel na cestu kolem světa, nebo co. Tělo uvedl do úsporného režimu a pá!

„Edwarde?“ Vnímal Bellin hlas a že se dožaduje pozornosti, ale viděl jen ten – no vážně, je to vyboulenina. To není možný! Fakt tam je!

„Je tu někdo, kdo mi odsekne Edwarda?“ Bella volala někoho do kuchyně. Už ho ani nezajímalo, že má kolem pusy rozmazanou kr… Zvedl hlavu a natáhl ruku.

„Jsi… Jak… Nechceš…“ Nedokázal dokončit větu. Upíři dokážou myslet na deset věcí najednou a dělat deset věcí najednou, ale ne, když jim přítelkyně – člověk oznámí, že budou rodiči. No nebudou! Nebo budou?

„Chceš to?“ vydechl nakonec.

„Co jestli chci? To to?“

„Asi,“ hlesl.

„Já ještě před pěti vteřinami ani nevěděla, že nějaké to tam je, takže nevím, jestli to to chci. Hele, třeba tam nic není a je to jen…“

„Zaražený prd?“ ozval se Emmettův hlas z obýváku.

„Co tu děláš, nemáš lítat s Rose po lese?“ štěkl Edward.

„Však jsem lítal, ale dolítali jsme.“

„Kde je Carlisle?“ vydechl Edward.

„V nemocnici, kde jinde?“

„Edwarde, co bude teď?“ znejistěla Bella. Vyměnili si pohledy a Edward se nepatrně usmál.

„Neboj se, na něco přijdeme.“ Konečně mu došlo, proč Alice neviděla její budoucnost. To to ji zabíjelo a on to z ní prostě musí dostat. Pomohl jí do koupelny a Bella vlezla do sprchy. Smýt ze sebe tu krev a dát oddychnout hlavě. Když Damon řekl, že je těhotná, šíleně jí začala třeštit. Pod tekoucí vodou se uklidnila. Tak ona je v tom. Je zbouchnutá – ne, těhotná. Není zbouchnutá. To, co nosí pod srdcem je, nebo bude, dítě. Její a Edwardovo. Edwardovo dítě. Dítě Edwarda. Jeho zelené oči. Oči, které Marie milovala a ona je má a bude mít v malém uzlíčku. Bude? No jistěže bude. Bella bude máma a Edward táta.

„Ježíši Kriste!“ vyjekla a cukla sebou. V tu ránu byl Edward v koupelně. „Pleteš si jména, lásko,“ zasmála se svému vtipu hystericky.

„Jsi v pořádku? Neudělalo ti to něco?“ panikařil.

„Jsme oba v pořádku a budeme.“

„Budeš. Nenechám to v tobě.“

„Budeš muset, protože já se ho nevzdám,“ řekla rozhodně a Edward na ni jen nevěřícně zíral.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Jalle

17)  Jalle (31.01.2013 20:25)

„Zaražený prd?“

Twilly

16)  Twilly (10.02.2011 22:11)

No tak je přece v tom ... Jazz a Emm jsou v vážně blázni, ale miluju je ... jdu dál

15)  Eternity (27.12.2010 01:51)

Omlouvám se, že celou dobu nekomentuji, protože tu povídku čtu na jeden zátah, ale teď si to nedopustím. Ten jejich rohovor l "tom" neměl chybu a Emmet, že už nepoletuje po lese... I když se tam objevovala hodně krutá místa, tak tvé skvělé hlášky mi to plně vynahrazovaly. Jsi fenomenální . Zígtra asi nevstanu, ale jdu na další:D .

sakraprace

14)  sakraprace (21.12.2010 11:45)

Tak přece jen ji zbouchnul. No jo, ale snažil se. I kondomy si koupil. :D

13)  witmy (13.12.2010 08:30)

prej někdo jí nakukal mazeeeeeeeeeeeeeeeeec

krista81

12)  krista81 (12.12.2010 23:27)

Tak ta Stefanova pomsta je fakt perfektní Damon je gay

A Bella je těhotná, no ještěže s tou přeměnou Edward vyčkal ovšem nevím jestli to bude ok, kvůli tomu jedu, snad jo, přece jenom je mimi napůl upír a těm jed neublíží, žejo???
Ale Edward bude asi vyvádět , ale Bella ho určitě nějak přesvědčí

Moc se těším na další díl.

11)  Leni (12.12.2010 23:24)

Krása, Edward v úsporném režimu mě pobavil. A větička: Pleteš si jména, neměla chybu.

10)  gabina (12.12.2010 22:26)

Lenka326

9)  Lenka326 (12.12.2010 20:11)

Damon je gay! , no, mě to "Jejku" posledně bylo podezřelé, ale fakt jsem si to nedovedla představit, že by mu udělali zrovna tohle. :D
Normálně bych se radovala z těhotenství, víme, že to bude těžké, ale naštěstí tu máme možnost přeměny. Ale těhotenství a k tomu otrava arzenem? Zvládne to? Moc se bojím, je toho opravdu hodně najednou. Ale přesto nepřestávám doufat ve šťastné narození poloupířátka a v to, že to Bella zvládne, jakkoliv. Už se těším na pokračování.

8)  Lucie (12.12.2010 19:52)

sfinga

7)  sfinga (12.12.2010 19:41)

Damon je gay, hu
A Bella s Edwardem, páni, takže Edwardek se trefil do plodných dnů, co Pan zodpovědný
Typickej chlap, není na něj spoleh
Miško, gratuluju, je to upírče

Nosska

6)  Nosska (12.12.2010 17:59)

Táááák to je hukot. Že gratuluju oběma rodičůmchairdance* *

semiska

5)  semiska (12.12.2010 17:38)

Mimi Mimi Mimi A zase na to přišel Damon :D NO, to mě podrž :D Já se těším na další kapitolku naprsoto nehorázně :D Moc se těším

4)  nathalia (12.12.2010 17:12)

No nerikala jsem, ze je tehotna? :-D No vlastne jsem tu myslenku kvuli tobe musela cenzurovat!!! Pche!!
A chudak Damon :D ty ses mu teda poradne pomstila :D :D :D

3)  AMO (12.12.2010 16:50)

Jejda chybička se vloudila , já jsem říkala latex ne latex .
To je krása, ale teď začne "boj" nanovo a rodina bude důležitější než jindy .
Mám ráda Tvou povídku a už se těším, co bude dáál

Petik

2)  Petik (12.12.2010 16:41)

umřu, nejdřív Damon jako gay a výrok "do prčic, ono se to hnulo," mě dodělal...úžasné...

1)  Tru (12.12.2010 16:31)

Damon jako gay?
To se povedlo:) clap* *

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still