Sekce

Galerie

/gallery/witch-and-a-cat.jpg

Clematis

 

Síla osudu - kapitolová POZASTAVENO

Aktuality

Vím, že je to ode mě hnusné, ale po zvýšení minimálního počtu slov nejsem schopna dopsat Sílu osudu. Věřte mi, že jsem se snažila, ale nejde to. (A ne že to teď nějaký blbec udělá za mě!)


Mám pár jiných nápadů, zatím pouze rozpracovaných, ale ráda bych se vrátila k publikaci, tak snad mě za to nepotrestáte nekomentováním a naprostou ignorací mých pokusů o prózu.


Děkuji za pochopení.

 


 

 

Clematis

Desideria je docela obyčejná dívka. Docela. Má jednu nevšední schopnost – zná tajná přání a touhy lidí kolem sebe. Neví, jak je to možné, prostě to ví. A jednou se jí to stane osudným.


Nelíbí se jí nic z upířího života a určitě nechce být nástrojem jednoho z nich. Jenže ani s jedním nemůže nic udělat. Připadá si sama ztracená ve volterrském hradě, uvězněná mezi mocí posedlými upíry, kteří v ní vidí konkurenci. Nebo sama není?

clematis

 

 

 

 

 


 

Síla osudu

 

POZASTAVENO Z DŮVODU ZTRACENÉ INSPIRACE

 

Děj navazuje na Zatmění. Edward prohraje boj s Victorií, která Bellu zabije. Edward jede k Charliemu domů, aby mu vše vysvětlil, ale na silnici někdo sedí. Tak vyleze z auta a zjistí, že kouká na Bellu. Ta ho ovšem nepoznává, ani neví, kde je. Nakonec ji odveze ke Carlisleovi, kde jim Bella vypráví svoji poslední vzpomínku.

Nakonec pokračuje ve svém životě v této realitě, ale s Edwardem nechodí. Zůstane to tak nebo se dají znovu dohromady?

Jsou osudové věci vždy osudové? Zabrání něco jejich naplnění?

 

KAPITOLY


Prolog + 1. ~ 2. ~ 3. ~ 4. ~

5. ~ 6. ~ 7. ~ 8. ~ 9. ~ 10.

 

 

 

 

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Bosorka

1)  Bosorka (02.11.2011 19:44)

Jééééééééé prázdné shrnutí, tak to přeci nemůžu nechat být!

Můžu se zeptat, jak to vypadá s dalším dílkem Clematis?

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek