Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/Vampires-vampires.jpg

 

Povídky na pokračování: Houslistka (dokončená), I minulost se někdy vrací (rozepsaná - nevím, zda dopíšu)

Povídky jednodílné: Houslistka bonus (dokončená), Farewell (dokončená), Poprvé... a naposledy (dokončená)


d

Zkáza z nebes vyšla jako E-book!

Můžete ji najít na odkazech níže:

Palmknihy

Alza.cz

Alza.sk


rozdel

k

hjhj

 

 

roz

Kappito

roz

Housli

Houslist

Tahle povídka je pokračováním mojí jednorázovky Farewell. Co se s Bellou dělo poté, jakmile společně s Alicí a Jasperem odešla? Setká se ještě někdy s Edwardem? A pokud ano, jak to asi bude vypadat? A co Edward? Lituje svého chování, a té hloupé pomsty, které se na Belle dopustil?

Houslistka: ZDE

Bh

roz

 

l

 

»Prolog + 1. kapitola«

»2. kapitola«

 

ROZEPSANÁ

roz

h

roz

 

farewell

Co předcházelo Houslistce? Dočtete se v téhle jednozázovce.

O tom, proč, jak a s kým Bella otěhotněla.

»Část 1«

»Část 2«

r

 

hb

Jednorázovka bude věnována nejen dospělé Nessie, ale z části i Victorovi.

Najdou i oni... svoji druhou polovinu?

 

«Část 1»

«Část 2»

«Část 3»

r

Poprvé... a naposledy

Tripple drabble o jednom lovu s velkým poprvé... :)

h

roz

g

roz

Ráda bych vás pozvala (pro ty kteří budou mít chuť na něco jiného, než jen E+B) ke čtení mojí prvotiny z vlastní dílny. Na BEZ HRANIC (klikni na obrázek).

d

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

50)  Leylla (07.11.2019 19:24)

Kdypak nám, prosím, vrátíš Houslistku?

49)  rettiska (16.06.2018 21:58)

Jauvajs,houslistka zmizela.Párkrat klopytla,ale příběh měl grady.
Kde ho najdu.?!?!

48)  leny (16.06.2018 12:54)

Kam zmizely všechny kapitoly Houslistky od šesté nahoru. Vždycky se k ní po pár měsících vracím jako k pohádce před spaním a teď nic. Kde je můj večerníček?:(

47)   betuška (28.06.2017 21:04)

ty si zlatíčko, dúfam ,že sa k tomu dostanem

kikketka

46)  kikketka (28.06.2017 20:29)

Brebendiska: Zkáza je dopsaná! Vydal mi ji jako e-book Skleněný můstek. Na Bez Hranic na mém profilu jsou odkazy, kde to můžeš najít.
Seb a betuško miláčci, mám strach, že minulost je už minulostí... Nebo to přepíšu a udělám z toho knihu, jen s jinými jmény... :D alespoň to dopíšu...

45)  brendiska (03.04.2017 20:54)

ahoj, budeš ještě dopisovat? Zkáza z nebes je super

44)  Seb (26.09.2015 21:12)

o další díl Minulosti, chybí mi tvoje písmenka, děkuji

43)  betuška (01.09.2015 22:27)

Tak som dnes na brave zhliadla modernú úpravu Vivaldiho Štyroch období a prvé čo ma napadlo,že by stálo za to opäť prečítať Huslistku ;)
a tiež sa teším na ďaľší diel Minulosti nezabudla si na nás?

kala

42)  kala (06.03.2015 16:28)

Děkuju

kikketka

41)  kikketka (06.03.2015 13:08)

Nová kapča přidána!!

kikketka

40)  kikketka (09.01.2015 21:26)

Nová kapitolka přidána!!!

Marcelko, miláčku, vůbec se nestyď... Až bude čas, dej si to pěkně s kafčem!! P.s. Doufám, že jsi svátky prožila pěkně v klidu a byly jen a jen veselé!

39)  marcela (22.12.2014 10:02)


Stydím se a moc se omlouvám.
V okamžiku, kdy jsi přidala první bonus k Houslistce se proti mě spikl snad celý vesmír. Naše sousedka si o mě musí myslet, že jsem zešílela. Lítala jsem po zahradě, zazimovávala růže a hystericky vykřikovala, že místo toho, abych seděla v teple a četla Houslistku, snažím se je udržet naživu, tak ať si mě nepřejí, jestli zmrznou, nebo shnijí. Všimla jsem si jenom, jak se snaží co nejrychleji zmizet v domě, což nechápu, protože jsem veskrze roztomilá osůbka.
No a pak už to šlo jako na běžícím páse. Má rodina naznala, že jsem měla moc dlouho klid a tak mě začali zásobovat menšími, nebo většími průšvihy, které musely být vyřešeny okamžitě.
Přiznám se, že mi občas blesklo hlavou, že bych je normálně natvrdo zabila, ale nevím, jestli je ve vězení internet.;)
Nějak jsem se rozepsala.
Takže prosím, promiň.
Hned jak je zabiju, nebo vyřeším všechny jejich hovadiny, sednu k počítači a budu číst a číst,... a číst.

Ps:
Veselé Vánoce a hodně štěstí a zdraví v Novém roce.

kikketka

38)  kikketka (26.11.2014 12:26)

Děkuju moc za podporu!!! Tak jsem neodolala a nechala publikovat první kapitolku k - I minulost se někdy vrací. A když se bude líbit, budu v ní pokračovat. Kapitolky sice nebudou přispívat každý den, ale doufám, že snad 2 týdně - pokud budu stíhat.
Kala - Já děkuju tobě!
Jaja.M - díky!
Foxieee!!!! Teda musím uznat, že já se na - tvojom chlapovi taky bohovsky bavím. A řekni mu, že žárlit nemusí... :D :D :D Teda nemusí, že ne??? Děkuju strašně moc!

37)  Jaja.M (25.11.2014 19:28)

Kikketko, určitě pokračuj,už se moc těším, až si zase přečtu něco krásného. Ukázka vypadá dobře, jsem zvědavá na další nápady.

kala

36)  kala (25.11.2014 16:16)

F5 F5 F5
děkuji

35)  Foxieee (25.11.2014 15:33)

Ten pocit keď každé dve minúty aktualizujem stránku a čakám, kedy pribudne tretia časť :D Iné mindráky sa inak teším a dúfam, že budem slintať slintať a slintať! Som rada,že ťa môj komentár potešil a,samozrejme, sa teším aj na tvoju tvorbu mimo TWS P.S: chlap mi na teba začína žiarliť a bohovsky sa na ňom bavím ako vražedne sleduje mňa a môj ntb keď to tu furt preklikávam :D :D :D

kikketka

34)  kikketka (25.11.2014 14:06)

Tak třetí část bonusu poslána na schválení...

kikketka

33)  kikketka (25.11.2014 10:47)

Marcelko, moc děkuju!!
Evelsten - Díky moc! Jj taky mám raději Bellu, co se do toho umí opřít. IMSNV bych chtěla pojmout trošku s nadhledem a vtipem, tak třeba se mi to i podaří... třeba...
Foxieee - Wow, strašně moc ti děkuji za nádherný komentář. Když si něco takového přečtu, tak mi to hned vlije chuť do dalšího psaní. Nemyslím to tak, že bych chuť nebyla, ale s malou to je dost těžký. A vyšetřit si nějaký ten čas navíc taky. :p :p :p Jsem hrozně moc ráda, že se ti moje povídky líbí, i když vím že až tak úžasná pisatelka nejsem a spoustu věcí bych ve starých povídkách buď přepsala nebo napsala jinak, a doufám, že třeba budeš číst i něco co se TW netýká. Chystám se psát, teda už něco málo mám, povídku mimo TW. Tak snad se vám ženský bude líbit stejně jako moje tvorba ohledně TW. P.s. Foxieee! To mě pobavilo, to s tím vyznáním lásky! Děkuji moc za přízeň.
A v neposlední řadě!!!!!
MEX!!!!!! Si ze mě děláš prdel???? Ty jsi takový můj miláček veterán, o kterém jsem si myslela, že už nečte!!! A ona jo!! Děkujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! A omlouvám se, že sis musela zakládat profil, ale je to naposledy, teda ohledně stránek s TW. TAdy je to prostě BOMBA!!!! Mexí, strasně moc díky!!! Srdcovko moje!

kikketka

32)  kikketka (22.11.2014 14:00)

Rozbil se mi internetovy klic.... a jakmile se dostanu k novemu ihned do toho zas hupsnu. za komentiky strasne moc dekujiiii a jeste se k nim vratim, az budu opet fungovat pres pocitac. Pro ted jsem poslala na schvaleni druhou cast bonusu a bude i trojka.... B) ;)

31)  Mex (20.11.2014 22:49)

Ty jedna manipulátorko, nejdřív mě donutíš založit si kvůli komentování profil na stmivani.eu a teď i tady? Za to chci druhou část bonusu Houslistky! :D
No prostě kam jdeš ty, tam jdu já za tebou jak věrnej pes

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek