Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/Z%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD.jpg

Stoický klid je prioritou upírů. Na vše mají věčnost, tak proč se nervovat? Protože existuje Damon!

Měla neklidný spánek. Svíral ji v objetí a tiše klel. Balíček ho stále pálil v kapse, ale byl rád, že ho nevyužil. Zatím. Proklínal Damona do pátého kolene, kdyby nedej bože měl děti. Bílý měsíc vystřídalo žluté jasné slunce a tmu světlo. Vzbudila se kolem deváté. Zjistil to, když se jí zrychlil tep a začal zasekávat dech.

„Dobré ráno,“ zašeptal, aby ji nevyděsil. Bella otevřela oči a změřila si ho pohledem. Ihned věděl, co přijde.

„Když myslíš,“ zavrčela a odtáhla se od něj.

„Dáš si snídani?“

„Vaříš?“ vyhrkla.

„Ano, pokud chceš.“

„No tak to raději nebudu jíst,“ odsekla a vztekle zavrčela. „Už zase!“

„Nic se neděje, Bello. Oba víme, že to nejsi ty,“ krotil ji.

„Nic se neděje? Nic? Děláš si srandu, Edwarde? Kdybys měl všech pět pohromadě, vyhodíš mě tímhle oknem a už se na mě za ty moje kecy ani nepodíváš, a ty mi místo toho řekneš, že se nic neděje,“ vztekala se a vstala z postele. Potřebovala sprchu. Za trest ledovou. Byla v bojovné náladě. Postavila se pod trysku a nadechla se. Otočila kohoutkem doprava a na hlavu jí dopadly první kapky. Vyjekla šokem a vyběhla ze sprchy.

„Jsi v pohodě?“ panikařil za dveřmi Edward.

„Ehm… jo, v pohodě,“ vzdychla omluvně a nastavila kohoutek na teplou. Tak to by bylo vše k dnešnímu týrání, napadlo ji. Po patnácti minutách se přemluvila a vylezla na dlaždičky koupelny. Zamotala si vlasy do ručníku, otřela si vodu z tváře a domem se rozlehl její křik.

Edward si tentokrát nebral servítky a vpadl do koupelny jako šílený. Střelil pohledem po Belle, která stála před sprchou a řvala. Nehty si drala obličej a podupávala na místě.

„Nech toho!“ okřikl ji a sevřel její ruce ve svých. Přerývavě se nadechovala a s každým výdechem se znovu rozkřičela. Lehce s ní zatřásl, ale nepomáhalo to. Podíval se přes rameno, proč ječí, a nepřestával se pokoušet ji uklidnit. Na zamlženém zrcadle bylo prstem načmáráno několik slov.

Zabij se!

Edward se k Belle přidal, ale jeho řev nebyl panický. Byl spíš děsivý a vzteklý. Dokonale tím Bellu překvapil. Sama přestala křičet a jen na něj třeštila své hnědé oči. Až když sykla bolestí, došlo mu, že jí drtí zápěstí.

„Obleč se,“ poručil tiše, ale rozhodně. Neprotestovala. Vpadla do ložnice a natáhla si mikinu a kalhoty. Vzal ji do přízemí a předal ji Rose. „Ručíš mi za ni. Ani na moment ji nedávej z ruky, rozumíš?“ vrčel.

„Edwarde, co se stalo?“ dožadovala se odpovědi Rose, když vzala Bellu kolem ramen. Neodpověděl ji. Naposledy se podíval na Bellu a pohladil ji po bledé tváři.

„Nesmíš to udělat, rozumíš? Nesmíš,“ zdůrazňoval a pak se k nim otočil zády. „Emmette, sežeň kluky a za minutu u garáží,“ řekl. Z patra se ozvalo jen „není problém“ a Edward vyšel z domu. Před očima měl rudo a šílený vztek. Jak mohl přítomnost Damona přehlédnout? Jak? Nebyl upírem první den, tak kde se stala chyba? Nikde. Vše bylo v pořádku. Ani ve snu – kdyby mohl snít – by ho nenapadlo, že se ten bídák odváží vkročit do vily.

„Tak o co jde?“ vyhrkl Emmett, když se Edward objevil v garážích.

„Damon,“ zavrčel vztekle.

„Jako můj Damon?“ vyhrkl zděšeně Stefan a Edward ho probodl pohledem. „Promiň, jo, jasně. Jaký jiný, jsem pitomec,“ mručel omluvně.

„Co je s ním?“ nechápal Jasper.

„Zase tu byl a opět u Belly v koupelně, když se sprchovala,“ sykl Edward.

„Jak v koupelně?“ dožadoval se odpovědi Emmett a Stefan na něj začal varovně vrtět hlavou. Přitom střílel pohledem k Edwardovi. „Co je? Máš tik?“ nepochopil Emm.

„Stefan se ti snaží říct, aby ses neptal, protože jsem v blbém rozpoložení,“ štěkl Edward a probodl pohledem Stefana.

„Promiň,“ zaúpěl upír znovu.

„No a dál?“ pobízel ho Carlisle a zkřížil si ruce na prsou.

„Napsal jí na zrcadlo rozkaz.“

„Jakej?“ vydechli všichni přítomní unisono.

„Zabij se,“ řekl ochraptěle Edward a kluci sebou trhli. „Musím ho najít a…“

„Narvat mu koule do krku, zalít dehtem a vhodit do krbu,“ odrecitoval nepřítomně Stefan. „Sakra… Pardon potřetí,“ kuňkl a ustoupil o pár kroků zpět.

„Tak mi ale vysvětlete, proč tady stojíme jak ypsiloni a nic neděláme?“ vyhrkl Emmett a teatrálně rozhodil rukama.

„Jdeme,“ zavelel Edward a rozeběhli se kolem domu. Přímo pod oknem vrchní koupelny cítili Damonův pach nejvíc.

„Asi tady pěknou chvíli stál,“ přemýšlel nahlas Jasper a rozhlédl se kolem sebe.

„Neříkej,“ sykl Edward vztekle. „Jazzi, omlouvám se,“ dodal, když se na něj bratr podíval s povytaženým obočím. „Takhle to nejde, musíme se rozdělit.“

„Edwarde, vezmi si Emmetta a jděte na jih. Já, Stefan a Carlisle půjdeme severně,“ rozhodl Jasper a natáhl k Edwardovi ruku. Sevřel jeho rameno a pevně jej stiskl.

„Děkuju, že mi pomáháte,“ hlesl Edward a kývl na Emmetta. Rozeběhli se jižně, jak řekl Jazz.

„Co bude, až ho najdeme?“ vyzvídal Emmett.

„Nic. Zabiju ho a půjdeme domů na oběd,“ vzdychl bez zájmu Edward.

„Nestavíme se někde na jídlo? Esmé vaří hrozně,“ nabídl Emmett a Edward se konečně zasmál.

Damonova vůně byla po celém lese. Nejspíš si dal hodně záležet, aby je zmátl a nikdo ho nemohl stopovat. Jedno Edward uznat musel. Ten upír měl buď neuvěřitelné množství odvahy, nebo Bellin syndrom.

Na hranici s rezervací vlkodlaků se zastavili.

„Co je?“ nechápal Emmett.

„Hranice. Nebudeme je dráždit, jeden tu někde je. Cítíš to?“ řekl Edward a Emmett se nadechl. Rozkašlal se a na obličeji, který byl v normálních stavech dokonalý, se objevil nepříčetný škleb.

„No fuj,“ dávil se.

Zase ty? Hele, nedělej problémy.

„Sethe, jen chci projít a dnes na tom vážně trvám,“ odpověděl vlkovi Edward a písková srst se tiše vynořila z houští.

Víš, že to nejde. Já jim říkal, ať to nedělají, že budeš zuřit a přijdeš buď ty, nebo někdo od vás. No neříkal jsem to? Mručel Seth a v hlavě se mu objevil obrázek Damona.

„Viděl jsi ho!“ vyhrkl, až Emmett nadskočil.

„Co říkal?“ vyptával se nedočkavě Emmett.

Zkusil tudy projít, ale hlídkoval se mnou Sam a Jake. Hnali ho jako nadmutou kozu. Nejdřív chtěl protestovat, ale vzdal to. V jednu chvíli vypadal, že chce Sama sbalit. Pomrkával po něm a pak na něj Sam zavrčel a on byl docela v šoku…

„Jak to?“ nechápal Edward. Damonovo kouzlo vždycky fungovalo. Na Bellu určitě, tak proč ne na vlkodlaky? Dokázal omámit i zvířata, když chtěl. Seth zavrtěl velkou hlavou a paprsky slunce se odrazily od čehosi blýskavého na jeho krku. Edward se zamračil.

„Co to máš, Sethe?“ kývl směrem k jeho krku.

Dárek od Jacoba. Dal nám ho včera večer.

„Jake?“ zopakoval Edward a zamyslel se. Když mu to došlo, rozzářil se. „On nebude takovej debil,“ zasmál se a Seth na něj zavrčel. „Pardon, ale Jacob vám zachránil život. Nejspíš. Víš, co to máš na krku?“

„Co má na krku?“ kvíkal Emmett a byl vážně zoufalý, protože netušil, o čem ti dva melou.

Medailon. Jo, je to trochu holčičí, ale mně se líbí. Nosím ho a ostatní taky. Jacob říkal, že je to vážně nutné. Jen je to v lidské podobě moc dlouhé a divně to voní.

„Je to sporýš. Taková skvělá bylinka, která zabrání upírům Damonova druhu, aby vás uhranuli a manipulovali s vámi,“ vysvětlil Edward.

Nevím, kdo je Damon, ale je mi to fuk.

„Damon je ten upír, co jste ho prohnali lesem a vůbec se nezlobíme. Snad bude chvíli klid, díky,“ řekl Edward a Emmettovi se Sethem spadla brada. Oběma.

„Hele,“ vyhrkl Emmett a praštil Edwarda do břicha hřbetem ruky, až hekl. „Proč takovou věcičku nemá Bells?“

„Protože mě to nenapadlo, Emmette,“ zavrčel Edward a měl vztek, že má Jacob větší rozum než on. Ale jak se dozvěděl o návštěvě? A hlavně o tom sporýši?

No, jestli je to tak, tak jsme si kvit, upíre, ne? Smál se spokojeně Seth.

„Dá se to tak říct. Byl bych ti vděčný, kdybys mi dal vědět, až se tu příště objeví. Dávám ti svolení vkročit na naši půdu,“ usmál se Edward a Emmett se rozesmál.

„Rose tě zabije,“ řehtal se.

„Té smrti a zabíjení je dnes už akorát, ne?“ odbyl ho Edward a Emmett zbytek smíchu spolknul. „Kam až jste ho zahnali?“ dodal Edward.

Do moře. Plaval jak motorový člun, to ti povím. Pokud to bude chtít vzít přes vodu zpět, bude muset zase přes nás. Dám ti vědět.

Edward spokojeně kývl. „Co noha?“ pohodil hlavou k Sethovi.

Běhám, vidíš. Ale dík. Je to lepší.

„Super,“ konstatoval Edward.

„Ještě máš nějaké dotazy? Já jen, že jestli se nebude něco dít, můžeme domů,“ pobídl ho Emmett a Edward úlevně vzdychl.

„Jdeme,“ souhlasil Edward a Seth jen pohodil hlavou a zmizel.

„Takže máš kámoše vlka?“ dobíral si ho Emmett chviličku předtím, než do něj Edward vrazil a Emm přelomil mladý strom.

Byli asi dvě stě metrů od vily, když Edwardovi v kapse zazvonil telefon. Zvedl ho dřív, než skončil úvodní tón.

„Ano?“

„Nechceš mi říct, co se děje? A proč vidím Bellu v rakvi?“ vřeštěla hystericky Alice a Edward přidal do kroku.

„Kde je?“ vyhrkl Edward.

„V pokoji, proč?“ divila se Alice.

„Jen tak. Jsme tam za chvilku, vydrž.“

„Fajn, bylo by dobrý, kdybyste si pospíšili. S Rose se obývák stěhovat nedá,“ mručela.

„Jak s Rose?“

„No jen já a ona. Přesvědčuje mě tu, abych dala sedačku pod okno, ale…“

„Rosalie není s Bellou?“ zařval Edward a zahodil mobil.

„Hej! Počkej!“ ječel za ním Emmett. Edward vběhl do domu a než stihl reagovat, přeletěl celý obývák. Prorazil zeď a sesunul se k zemi.

„Který debil to sem dal!“ řval a Rose s Alice se přikrčily u zdi.

„Edwarde, říkala jsem ti, že stěhujeme,“ kuňkla Alice. Vymrštil se na nohy a vyběhl schody do patra. U dveří se mu zatmělo před očima. Ve vzduchu byla cítit čerstvá krev.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Twilly

18)  Twilly (10.02.2011 15:53)

hele to je napínavý jak kšandy... ... jdu dál

17)  BeSwan (23.12.2010 17:41)

AAAaaaa Zabít Damona ....

sakraprace

16)  sakraprace (21.12.2010 09:30)

Tak a mám infarkt. Ještě, že je další kapitolka, jinak to se mnou seklo

sfinga

15)  sfinga (04.12.2010 20:33)

Takže Jacob přišel na to, na co Edward ne. Že sporýš chrání před Damonem. Stačí ho jen dát Belle, aby ho nosila a mají pokoj. Prima! Hele, já vím, co tak krev zanmená, ale kdybych to nevěděla, asi by se o mě pokusi infarkt

14)  nathalia (01.12.2010 20:54)

P.P.P.S. Kvuli memu skoro infartku, jsem uplne zapomela napsat jak moc uzasna kapitola to byla! To, ze jsem u toho malem umrela uz vis, tak doufam, ze to v dalsi kapci napravis :o)
Opet zasnu nad tvou predstavivosti, vynalezovosti... mas to dokonale promyslene a je to naprosto bozi!!! Jsi moje nejoblibenejsi autorka!

13)  nathalia (01.12.2010 20:49)

P.P.S. Edward nemel byt tak tupej a mel rict Rose PROC ma Bellu hlidat!!! Pak by si na tom dala urcite vic zalezet!!!

12)  nathalia (01.12.2010 20:47)

Ty vazne chces, abych dostala infarkt!!!!
Jsem uplne na prasky a nejsem schopna tuto kapitolu rozdejchat!!!! Uaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jeste ted mam husi kuzi, tak snad do zitrka nedostanu infarkt, mela bys me na svedomi!!!

P.S. Doufam, ze bude mit E. prilezitost ten slavny balicek z kapsy vytahnout!!! :D

Carlie

11)  Carlie (01.12.2010 20:12)

Míšo, superní! Nestíhám Tvému úžasnému tempu, tak opět budu komentovat až po několika kapitolách. Má to neuvěřitelné grády!!! A teď se ale hafo bojím...

Lenka

10)  Lenka (01.12.2010 19:51)

Evidentně si Damon podepsal rozsudek smrti.
Tohle asi Eda nerozdýchá. Jen doufám, že Bella bude v pořádku.
Moc se těším na další díl.

Lenka326

9)  Lenka326 (01.12.2010 18:42)

Božínku, kdy tohle skončí!?! Jeden mrzácký hnusácký upír a ne a ne se ho zbavit!!! Doufám, že Bellu se podaří zachránit a hlavně, že už konečne vymyslí něco na Damona . Není možné, aby mu tohle prošlo. Jen tak přemýšlím, jestli je tak zvrhlý všeobecně nebo má na Edwarda nějakou zvláštní pifku.

8)  AMO (01.12.2010 18:31)

Chudák holka ta si zkusí:( :( :( :( :( .A co máš pro ni ještě přichystané:( :( :( :( .Zkus nám teď dát naději, že bude v pořádku a také Edward si zaslouží trošku štěstí s tím upírem zabít ho!!!A já teď čekám dál

Nosska

7)  Nosska (01.12.2010 18:17)

Jéééjda ro vypadá zle no, doufám, že Edward brzy splní slib, co dal Damonovi:)
Ale jestli Bella ztratí hodně krve, tak zbývá jen přeměna

eElis

6)  eElis (01.12.2010 18:02)

Ne, to přece nemohla udělat! A proč s ní Rose nezůstala, když jí to Edward řekl. Sakra. Nejdřív ze začátku to byl Jacob a teď Damon. Doufám,ž e Bella bude v pořádku a Edward brzo chytne Damona a zabije ho.

milica

5)  milica (01.12.2010 17:57)

Ježiši, jen to ne!!!!! To jsou střeva oni musí stěhovat, že on v tom má prsty Damon. Ať už ho Edward zatluče do země Hlavně ať je Bella v pořádku

4)  witmy (01.12.2010 16:37)

a sakra ten daimon je vážne sv... ten se mi dostat do rukou

3)  gabina (01.12.2010 16:12)

čo je s Bellou a prečo na ňu Rose nedávala pozor??? Skvelá kapitola

2)  Lucie (01.12.2010 16:11)

Tyhle konce!!! Já se zblázním!!! Rychle další kapitolku!!!

semiska

1)  semiska (01.12.2010 15:35)

Ne, že to neudělala, že ne? Zachráněj jí? Ať už ji dostanou z jeho moci, prosím.... Jakto, že nebyla s Rose? Co se stalo? Honem další kapitolku, jinak se zblázním strachem o ni a o Edwarda, že to nestihl... JInak se ti kapitolka povedla a moc.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek