Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/bels1.jpg

Za vším hledej Myš, neboli, proč jsou z Bosina jídelníčku vyjmuty vnitřní orgány? A co má Egypt společného s Terry  Pratchettem a Jarmilou Lokoutkovou? Možná rozepatý poklopec! Co myslíš, Paule, chce to šanci, viď? ... Jo, já taky myslím, byl by to patrně duševní exhibicionizmus!


Tak tohle je výcuc z Bosiných odpovědí, chcete-li víc, přečtěte si víc...

1/ Obligátní a téměř neoriginálně povinná otázka – proč právě Bosorka?

Asi proto, že jsem pěkná čarodějnice? Já ti ani nevím, tuhle přezdívku používám už strašně dlouho. Nádherně totiž zní.


2/ Jak jsi se vlastně dostala k ff-ku?

Uf, to abych to vzala pěkně od začátku…
To jsem jednou měla zase po čase své „upírské“ období a v rámci vyhledávání jsem se dostala až k Twilight. Nejdříve jsem viděla film, pak jsem přečetla knížky a už jsem jela v klasické chorobě zvané závislost (známe to všechny, že ano!). Po čase jsem zabloudila na eu a Myšička, myš mě chytla přímo za osrdečník – o jiných orgánech nemluvě. A pak jsem Neb a spol. pronásledovala až sem. Chtěly mě sice setřást, ale nepovedlo se jim to!


3/ Proč TALENT jako ty tak dlouho JEN komentoval?

Hele, dvojče, já se opravdu nechci hádat! Tak mi neříkej talent! Ne na veřejnosti!
Komentování povídek mě moc baví, i když občas vyluzuji jen pochybné výkřiky a pokřiky – to když jsem velice zasažena autorkou nebo postavou. Baví mě dávat najevo radost nebo smutek nad vývojem děje, ráda se přu o to, kdo je nejhezčí a nejlepší (i když to je snad jasné!) , a že Edward je prostě… Edward!


4/ Jaká jsi, když nejsi zrovna Bosorka?

Chtěla bych říct normální, ale to je věc velice relativní.
Řekla bych, že jsem běžný vzorek populace. Běžná matka dvou kluků, která se snaží přežít krásy mateřské dovolené, aniž by ji to moc poznamenalo tiky v obličeji.


5/ Které knížky a kteří autoři tě nejvíce ovlivnili (na stupnici od jedné do pěti) a co ještě pořád ráda čteš, třeba i opakovaně?

Ach, knížky! Kde je vám jen konec?! Kde jsou ty časy, kdy jsem mohla pročíst celé noce?
Má ráda literaturu faktu. Přemyslovci, Habsburci… Pak si ráda přečtu vše o minulosti Egypta – jako malá jsem chtěla být archeologem a vyhrabat si nějakého faraóna.
Terry Pratchett! Zbožňuji jeho smysl pro humor a jemnou ironii. A ten jeho Smrť! 5 (je pětka jako nejvíc?)
Jarmila Loukotková – Není římského lidu 5


6/ Kdo z rodiny o tvé pisatelské schizofrenní dvojnici ví a co na to říká?

O mé schizofrenii ví moje sestřička a maminka. Mamka nade mnou jen nechápavě kroutí hlavou a posílá mě, abych radši šla na zahradu odplevelit a přesadit jahody. A ségra mě podporuje a dokonce se přišla sem na mě i podívat. (Ahoj, Jaru! )


7/ Nikomu z nás neušlo, že máš ráda Paula. Nehodláš mu věnovat někdy v budoucnu alespoň jednu kapitolovečku?

Opravdu? A já si myslela, že to tak dobře tajím… Jsem prostě lehce čitelná.
Nechoď na mě s kapitálovkou! Jsem ráda, že zvládám ty své jednorázovky. A Vlci jsou převážně ve tvé režii***.
Já si o Paulovi radši přečtu od jiných autorek, než abych projektovala své představy. To by byl přímo duševní exhibicionismus a o to nikdo přece nestojí.


8/ Zkusme to trochu opepřit, co tak největší trapas???

8) Počítá se, když jsem ve škole byla zkoušená z básničky a měla při tom rozepatý poklopec, který nešel zaboha zapnout?


9/ A ještě jednu poznávací, nej papáníčko a nej blivajz?

Čokoláda! Jakákoliv – horká, oříšková, mléčná, na vaření, s sedmdesáti procenty kakaa – beru všechnu!
A nemusím koprovku a křenovku! A játra, vlastně všechny vnitřní orgány. A též všechny ty potvory z moře vytažený, co člověk neví, jestli to má sníst nebo nato vzít plácačku!


10/ Pamatuješ si ještě, koho jsi četla na ff jako prvního?

Úplně prvního autora si nepamatuji. První, který mi uvízl v paměti, byla Nebraska. A pak to šlo pěkně popořadě – Ambra, Bye, Hanetka, …. Mohla bych napsat hodně jmen, ale snad komentáře, jež jsem zanechala u povídek, napoví.
A taky Ty! Ty jsi mě naučila číst slovenské povídky. A já ti za to musím poděkovat.


Tak a teď se, milé dámy, můžete klidně pustit do malého výslechu, Bosinku Vám půjčuju, ale neošahat, nezničit a nezmačkat!!!

*** tohle je nařčení!!! Vlci vůbec nejsou převážně v mé  réžii - NE NE NE!!!

 

Bosorčino shrnutí


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3   »

KatariEsmeCullen

40)  KatariEsmeCullen (05.10.2011 18:58)

Já mam dotaz...! Teda jestli tu už byl tak se omlouvám...!
Takže... Co ty a sport v TV...?
A děláš/dělalas nějaký sport aktivně...?
:D :D

Bosorka

39)  Bosorka (05.10.2011 18:44)

Kamčí - krom dětí mám (teda Jenda má, ale víme jako to chodí:p ) křečka.

Lipi - nejsem náročna a piju téměř vše z nealka. A troškou dobrého vína taky nepohrdnu. Největším dárkem bude, když se nic nepotento a já se doopravdy zúčastním... Nesnáším Dádu Patrasovou a její žížalu!!!!!

Míšo - no býti takovým Ramsesem II by bylo vcelku fajn . Měl dlouhý život, uctívali ho jako boha a učíme se o něm dodnes.
Nesnáším sukně a myslím, že rifle se hodí pro každou příležitost. Pokud bych se měla oblékat podle módních výstřelků, tak to se radši zastřelím!
Šílenost? Že jsem se vdala...
A vystihuje mě za A ;)

Carlie - tisková mluvčí na jednu otázku odpověděla :D . Začala jsem Blood Ties (seriál) - moooc hezký Henry Fitzroy . Pak jsem se vrhla na True Blood - toho sexu a úžasný Erik a poté už jsem jela ve Twilight...
A díky

sfinga

38)  sfinga (05.10.2011 18:42)

bosííí, řekni si Míše, ta má zásobu koťat

Kamci

37)  Kamci (05.10.2011 17:32)

moc pěkná drbárna:D :D :D
hele ale, vánoce jsou vážně za dveřma, přejdou dušičky a máme pomalu advent
hadi se ti odstěhovali, krávy se jako domácí mazlík kvůli neskladnosti příliš nehodí, takže, je nějaké jiné domácí zviřátko? (I když nepochybuju, že děti jejich fukci taky zdárně zastanou)

Lipi4

36)  Lipi4 (05.10.2011 16:08)

Tak, ty máš doma Oldřicha s Boženou??? koukám, že Přamyslovci a prostý lid vládnou :D :D :D :D

Tak co si na Tě ještě vymyslíme???

Co ráda piješ??? (nealko a případně i alko, ať případný barman ví čeho si má udělat zásobu:D :D :D )

Co by mohl být pro Tebe největší dárek v listopadu???

A které dětské pořady by jsi zakázala vysílat, jelikož Ti jdou na nervy?

MisaBells

35)  MisaBells (05.10.2011 15:37)

Za to vyděšení ohledně vánoc - fakt pardona. A když mluvíš o tom Tutyfruťákovi... Kdyby sis mohla vybrat období a historickou/hysterickou postavu z něj, místo které by ses ocitla, kdopak by to byl a proč? Náš raději sukně, nebo kalhoty? Oblékáš se podle módních výstřelků, nebo jsi zastánce "pohodlí nade vše"? A jakou nejšílenější věc jsi kdy udělala? Co tě vystihuje spíš: a) Dvakrát měř, jednou řeš... b) Nejdřív konej, pak se ptej jak na to.

Twilly

34)  Twilly (05.10.2011 14:48)

Carloušku, pořád jsme ve stádiu "Pošta pro tebe"

Carlie

33)  Carlie (05.10.2011 14:41)

Bosinko, Twilluš, takřka rodinné ;-) interview pobavilo!
Mimochodem, už jste se, milé twins, osobně setkaly, nebo seznámení ala "Pošta pro tebe" vás, nás (jakožto komparz ;-)) čeká až v listopadu v Praze?
A otázka pro Bos: Když jsi práskla, že míváš "upírská" období (doufám, že myšleno jako čtenář/divák ne aktivní účastník, to bys vlkoušům neudělala, viď ), jakým dílem jsi začala? (knížkou, filmem, seriálem, koho jsi potkala...;-)).
Díky za odpovědi i za vás dvě neřízené střely (Bos a Twilly ;-))

dorianna

32)  dorianna (05.10.2011 13:28)

Bos, škoda ... už jen ta představa ))))))))))

Bosorka

31)  Bosorka (05.10.2011 13:18)

Sfingo - hadi šli bohužel v rámci dělení SJM z domu, takže by se Alex nemusel bát. Větší hrůzu by ovšem mohl mít z dětí Potkat ho, tak bych asi ani neječela, protože bych si narvala pravačku až do krku. V šoku se koušu do pěsti
PS: A.E.I.O.U

Bosorka

30)  Bosorka (05.10.2011 13:15)

Lipi - a víš, že ani ne..
Dori - Dívčí válka je klasika : Málo je z vlka hostiny, když sršeň sosnu klátí, Co by tomu řekli sousedi? Myslíš Germány? Ne, sousedy na vedlejší větvi.... To se prostě neomrzí...tak nač to kazit?
Míšo - 1) oranžová
2) asi tak deset minut se budu kochat představou, jak to rozházím za prádlo a boty a kabelky...a poté se vrátím do rality a dám to za řemeslníky.
3)hmmmm asi puzzle s maskou Tutanchamona¨
4) Fuj, cos to řekla! Ty mluvíš o Vánocích? Na to je snad ještě čas... Péct budu se ségrou a mamkou, dárky dodá Animáček (nyní vedou Bakugani) a Véčko se smíří s prádlem, kapra nemám ráda a dělám vinné klobásy
5) neměnila bych, víš jak dlouho trvalo, než jsem si zvykla? I když taková Kunhůta...
6) Linkink Park. Z našich Lucie, Elán (jsem prostě federativní dítko) a spousta jiných. Reaguju spíše na písničku než na skupinu.
7)Asi Decode....a proč? To nevím, prostě mě chytla!

sfinga

29)  sfinga (05.10.2011 12:17)

Jo a vlastním dokument o Historii domu habsburského. Zajímavé pokoukání aneb války ať vedou jiní, ty šťastné Rakousko se zasnubuj!!!

Twilly

28)  Twilly (05.10.2011 12:15)

Oldřich a Božena? LáSKO, ty JSI klasik

sfinga

27)  sfinga (05.10.2011 12:08)

Bosinko, zase o tobě o trochu víc vím. Takže lásku k čokoládě máme společnou, stejně jako nechuť k mořským potvorám. Tvůj vkus na knížky ti schvaluju, protože totéž čtu já ;-)
Miláčku, ptát se tě na to, co bys dělala, kdybys potkala Paula nebudu, protože vím, že bys zareagovala stejně jako já potkat Jacoba( ječení, křik, věšení kolem krku a kopání nožičkama ve vzduchu) ;)
Tak se tě zeptám na něco jiného. Představ si, že si Paula nastěhuješ domů. Jak myslíš, že by tvůj vlček zareagoval na přítomnost Oldřicha a Boženy?
(pro neinformované: to jsou dvě přítulné užovky nádherné)

Lipi4

26)  Lipi4 (05.10.2011 12:04)

Janebko, díky Tobě jsem právě vyprskla smíchy do tlukotu klávesnic ve škole ....

PS: Už tak jsem tam za exota :D

MisaBells

25)  MisaBells (05.10.2011 12:00)

Muhehehe... Tak tebe jsme dostaly do kotlíčku, čarodějko, jo?... Muhehe... Tákže, ehm, ehm...: 1. Tvá nejvíc nejoblíbenější barva?
2. Kdyby ti někdo nabídl jen tak 100 tisíc, co bys s nimi udělala? (Ne, nenabídnu ti je, sorry. Nemám! Jen spekuluji.)
3. Jaký nejkrásnější dárek k narozeninám jsi dostala?
4. Bohužel, ale je to tak, blíží se ty zpropadené svátky "klidu a míru" (čti hysterie a tiku v oku)... Co chystáš pro kluky pod stromeček? Raději kapra, nebo klobásy? Pečeš?
5. Jaké dívčí jméno by sis vybrala, kdyby jsi měla tu možnost? A vůbec - přejmenovala by ses?
6. Nejoblíbenější hudební skupina? Preferuješ české, nebo zahraniční?
7. Jaký soundtrack ze Ságy se ti líbil nejvíc a kvůli čemu?
Hmf... asi zatím stačí, abych tě moc nevyděsila. Předem děkuju :-*

Janeba

24)  Janeba (05.10.2011 11:58)

Když už Kazí Teta Libuši,
hodit do Twilightu ji až po uši!!!

dorianna

23)  dorianna (05.10.2011 11:53)

Twilli, no dalo by se to i zkombinovat )))

Twilly

22)  Twilly (05.10.2011 11:52)

Dori, jako že chceš tam přeobsadit Bos, jako Tetu, Kazi, Libuši (nehodící se škrtněte )... nebo ji zasadit pod Bosinou taktovkou do vod Twilightu?

Lipi4

21)  Lipi4 (05.10.2011 11:52)

Dori, to je naprosto božííí nápad

DÍVČÍ VÁLKU

«   1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek