Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/bels1.jpg

Za vším hledej Myš, neboli, proč jsou z Bosina jídelníčku vyjmuty vnitřní orgány? A co má Egypt společného s Terry  Pratchettem a Jarmilou Lokoutkovou? Možná rozepatý poklopec! Co myslíš, Paule, chce to šanci, viď? ... Jo, já taky myslím, byl by to patrně duševní exhibicionizmus!


Tak tohle je výcuc z Bosiných odpovědí, chcete-li víc, přečtěte si víc...

1/ Obligátní a téměř neoriginálně povinná otázka – proč právě Bosorka?

Asi proto, že jsem pěkná čarodějnice? Já ti ani nevím, tuhle přezdívku používám už strašně dlouho. Nádherně totiž zní.


2/ Jak jsi se vlastně dostala k ff-ku?

Uf, to abych to vzala pěkně od začátku…
To jsem jednou měla zase po čase své „upírské“ období a v rámci vyhledávání jsem se dostala až k Twilight. Nejdříve jsem viděla film, pak jsem přečetla knížky a už jsem jela v klasické chorobě zvané závislost (známe to všechny, že ano!). Po čase jsem zabloudila na eu a Myšička, myš mě chytla přímo za osrdečník – o jiných orgánech nemluvě. A pak jsem Neb a spol. pronásledovala až sem. Chtěly mě sice setřást, ale nepovedlo se jim to!


3/ Proč TALENT jako ty tak dlouho JEN komentoval?

Hele, dvojče, já se opravdu nechci hádat! Tak mi neříkej talent! Ne na veřejnosti!
Komentování povídek mě moc baví, i když občas vyluzuji jen pochybné výkřiky a pokřiky – to když jsem velice zasažena autorkou nebo postavou. Baví mě dávat najevo radost nebo smutek nad vývojem děje, ráda se přu o to, kdo je nejhezčí a nejlepší (i když to je snad jasné!) , a že Edward je prostě… Edward!


4/ Jaká jsi, když nejsi zrovna Bosorka?

Chtěla bych říct normální, ale to je věc velice relativní.
Řekla bych, že jsem běžný vzorek populace. Běžná matka dvou kluků, která se snaží přežít krásy mateřské dovolené, aniž by ji to moc poznamenalo tiky v obličeji.


5/ Které knížky a kteří autoři tě nejvíce ovlivnili (na stupnici od jedné do pěti) a co ještě pořád ráda čteš, třeba i opakovaně?

Ach, knížky! Kde je vám jen konec?! Kde jsou ty časy, kdy jsem mohla pročíst celé noce?
Má ráda literaturu faktu. Přemyslovci, Habsburci… Pak si ráda přečtu vše o minulosti Egypta – jako malá jsem chtěla být archeologem a vyhrabat si nějakého faraóna.
Terry Pratchett! Zbožňuji jeho smysl pro humor a jemnou ironii. A ten jeho Smrť! 5 (je pětka jako nejvíc?)
Jarmila Loukotková – Není římského lidu 5


6/ Kdo z rodiny o tvé pisatelské schizofrenní dvojnici ví a co na to říká?

O mé schizofrenii ví moje sestřička a maminka. Mamka nade mnou jen nechápavě kroutí hlavou a posílá mě, abych radši šla na zahradu odplevelit a přesadit jahody. A ségra mě podporuje a dokonce se přišla sem na mě i podívat. (Ahoj, Jaru! )


7/ Nikomu z nás neušlo, že máš ráda Paula. Nehodláš mu věnovat někdy v budoucnu alespoň jednu kapitolovečku?

Opravdu? A já si myslela, že to tak dobře tajím… Jsem prostě lehce čitelná.
Nechoď na mě s kapitálovkou! Jsem ráda, že zvládám ty své jednorázovky. A Vlci jsou převážně ve tvé režii***.
Já si o Paulovi radši přečtu od jiných autorek, než abych projektovala své představy. To by byl přímo duševní exhibicionismus a o to nikdo přece nestojí.


8/ Zkusme to trochu opepřit, co tak největší trapas???

8) Počítá se, když jsem ve škole byla zkoušená z básničky a měla při tom rozepatý poklopec, který nešel zaboha zapnout?


9/ A ještě jednu poznávací, nej papáníčko a nej blivajz?

Čokoláda! Jakákoliv – horká, oříšková, mléčná, na vaření, s sedmdesáti procenty kakaa – beru všechnu!
A nemusím koprovku a křenovku! A játra, vlastně všechny vnitřní orgány. A též všechny ty potvory z moře vytažený, co člověk neví, jestli to má sníst nebo nato vzít plácačku!


10/ Pamatuješ si ještě, koho jsi četla na ff jako prvního?

Úplně prvního autora si nepamatuji. První, který mi uvízl v paměti, byla Nebraska. A pak to šlo pěkně popořadě – Ambra, Bye, Hanetka, …. Mohla bych napsat hodně jmen, ale snad komentáře, jež jsem zanechala u povídek, napoví.
A taky Ty! Ty jsi mě naučila číst slovenské povídky. A já ti za to musím poděkovat.


Tak a teď se, milé dámy, můžete klidně pustit do malého výslechu, Bosinku Vám půjčuju, ale neošahat, nezničit a nezmačkat!!!

*** tohle je nařčení!!! Vlci vůbec nejsou převážně v mé  réžii - NE NE NE!!!

 

Bosorčino shrnutí


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

HMR

60)  HMR (15.10.2011 19:33)

Bosorka

59)  Bosorka (07.10.2011 07:17)

Ivuš - jsi dobrá!

Twilly

58)  Twilly (07.10.2011 07:00)

Ivuško, RESPEKT!!!!

sfinga

57)  sfinga (07.10.2011 00:38)

Nikuškou koukni sem, jak já sportuju https://www.facebook.com/media/set/?set=a.221354557897576.62835.100000691015092&type=1

Twilly

56)  Twilly (07.10.2011 00:32)

Náhodou, je to HODNĚ nebezpečný sport, taková já, ku příkladu, objěvím se v blízkosti jehly a hned mám střednětěžký zranění

KatariEsmeCullen

55)  KatariEsmeCullen (06.10.2011 20:10)

Moje maminka říká že vyšívání jako sport de...! Ona totiž tendle sport taky zbožnuje...! :D :D :D

Bosorka

54)  Bosorka (06.10.2011 16:40)

Bojim, bojim!

Twilly

53)  Twilly (06.10.2011 16:24)

Dle okolností...

Bosorka

52)  Bosorka (06.10.2011 16:17)

Přitlačíš svou podrážkou na můj krk?

Twilly

51)  Twilly (06.10.2011 16:06)

Chceš víc tlaku, milá Bosinečko? Jak je libo, tak tedy přitlačíme muehehehehe

a poznámka ke komentáři typu - Hele, Bosorko, jdi od toho.. trochu špatná víš??? Máš tam malý překlep, lásko, má tam být - Hele, Bosorko, jdi DO toho... :D :D

Astrid

50)  Astrid (06.10.2011 16:01)

Takže toto motivuje aj k napísaniu krásnej poviedky o divej smečke, krása...
Pre vlčicu;)
http://www.youtube.com/watch?v=nKJRKgTBAPQ&feature=related

Bosorka

49)  Bosorka (06.10.2011 14:23)

Protože na mě Twilly málo tlačila? (ta mě zabije!)
Vypouštím je s pocitem totální hrůzy na hranici hysterického záchvatu.....Pořád očekávám komentář typu - Hele, Bosorko, jdi od toho...

Silvaren

48)  Silvaren (06.10.2011 13:00)

Skvělá zpovědnice:D
Bosi, s jakými pocity vypouštíš svá dílka (naprosto originální a skvělá) do tohohle černobílého světa a jak prožíváš čtení komentářů pod nimi?
A proč Ti sakra tak dlouho trvalo, než jsi se o ně s námi podělila?

Bosorka

47)  Bosorka (06.10.2011 11:21)

Evelynko - Ano, jednu mám. Je to moje soukromá od Míši a spol. .... a čtu ji velice často .
Klukům čtu a doufám, že jednou budou stejní knohomolové jako já. S JEndou jsem se konečně dostala na knížky mého dětství - Honzíkova cesta, Kuba, Kubula.., Ferda mravenec. A Véčko jede v leporelech (jsou ještě po mně - hotové archiválie ). A myslím, že Paví očko, dobrý den už z paměti nikdy nedostanu
Vzledem k spánkovému deficitu je má odpověď jasná - postel, tmavá místnost a ticho. Ale moc bych chtěla vyrazit do Phy, celý den courat po památkách, sednout si do kavárny a jen tak koukat kolem... a nemuset tahat z kapes a tašky kapesníky a pití a sušenky a plíny... a nemuset řešit "Mamí, kdy už tam budem?, Mamí, mě bolí nohy, Mamíííí, mě to nebaví..."

Evelyn

46)  Evelyn (06.10.2011 08:26)

Ženský, moc povedená zpovědnice
A teď moje otázky "na tělo"
Bos, máš nějakou depkoidní knížku (povídku)? Něco, co čteš, když ti není dobře, a pokaždé to zvedne náladu?
Čteš klukům? Případně co?
Jaká je tvá představa ideálně prožitého dne?

Bosorka

45)  Bosorka (05.10.2011 19:57)

Šárko - svíčková je úžasná věc! Když ji uvaří moje mamka. Já mám raději jednoduché recepty typu - vše v jednom hrnci popřípadě v zapékací misce. A obložený chleba je taky fajn B)
Tak jsem si to právě spočítala - přečetla jsem od něj 31 knížek. A dostala jsem strašnou chuť si opět přečíst Dobrá znamení
Průmyslovku jsem měla ráda moc, bavilo mě to. A moc mě mrzí, že dneska se rýsuje už v počítači, protože takový pauzák, tuž a výkres vel. A2...nádhera! A ve svém dalším životě budu ráda studovat dál...

SarkaS

44)  SarkaS (05.10.2011 19:34)

Bos, proč mám pocit, že Edward! byla spíš nadávka než vysvětlení Ale já mám taky pár dotazů. :D Takže:
1, Jak jsi na tom s kuchařským umem? Je pro tebe svíčková sprosté slovo a vystačíš si s obloženým chlebem nebo jsi nadšenec s chutí experimentovat?
2, Když Terry (toho ti samozřejmě nadšeně schvaluji) tak kolik jeho kousků máš na kontě?
A za 3, Co škola? Mělas ji ráda nebo jsi ji nesnášela jako většina? A studovala bys ještě, kdyby to šlo?
Předem děkuji za odpovědi

sfinga

43)  sfinga (05.10.2011 19:30)

Bosíí, v tom případě já sportuju od rána do večera

Bosorka

42)  Bosorka (05.10.2011 19:19)

Kati - můžu hokej, mistrovství a olympiády. To pak strašně prožívám, rudnu, blednu a přepínám program, když jedou na naši bránku.
Bere se vyšívání za sport?

MisaBells

41)  MisaBells (05.10.2011 19:01)

Jo Sfin... už dávno nemám zásobu koťat... :'-(

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse