Sekce

Galerie

/gallery/smečka.jpg

Kapitolové:

Místo pěstounů teta? To bude ráj! A nebo ne? - dokončená

Hope is always here - rozepsaná

Jednorázové:

Štěstí, osud, nebo zázrak? - 1., 2. část, Vzdálená (Čtverec milenců), Vánoční zázraky

Poezie:

Osudu neporučíš!

Jsi zpět, ale já tě už nechci!

Čtverec milenců

Doufám, že najdete zalíbení v některých z mých povídek a nebudete nad nimi ohrnovat nos. Jestli máte otázku, ať je jakkoliv šílená, ptejte se a nebojte, že bych neodpověděla. ;)

A hurá do čtení! :D

 


Aktuality:

Další kapitolová povídka se bude vymýšlet, až budeme skoro u konce s Hope is always here. :)

Poslední aktualizace shrnutí: 30.7. 2013



Kapitolové:

Alex - dívka, která neměla nic, jen každý rok jiné pěstounské rodiny. Embry - kluk ze smečky vlků, která chránila jejich území, ale nikdy nenašel tu pravou. Příběh o dívce a chlapci, kteří k sobě budou patřit, ale okolnosti jim nedovolý být spolu. Nebo ano?

Série

 


Hope is always here

Stav: rozepsaná

Děj: Diana vyrůstala v dětském domově v České republice i s mladším bratrem. I když původem je Ruska, její domov je v ČR. Když začnou její kamarádi padat bezdůvodně ze schodů, ocitnou se sami v lese nebo dokonce vyskočí z okna, má pocit, že za to může ona. Cítí to, proto odtamtud i s bratříčkem uteče do Ameriky. Nechce, aby další na řadě byl on. Myslí si, že v malé rezervaci La Push tomu unikne a ochrání tak své přátele v Česku i sourozence.

Co když ji ale i tam zlo vypátrá? Kdopak jí asi pomůže? A jak se to bude vyvíjet dál?

Série

 



Jednorázové:

 

Štěstí, osud nebo zázrak?

 

Co bylo příčinou toho, že když Sam Emily ublížil, nezemřela? Zkusila jsem to popsat, ale... No, hezké čtení. :D

1. část, 2. část

 


Vzdálená

 

Jedná se o příběh chlapce (Jacoba), který je zamilovaný do princezny (Belly), která svou lásku dává jinému. Ale významnou roli v tom hraje i princ ze sousedního království, který ji chce jen pro sebe. Je to celkem zamotaný příběh, ale myslím, že stojí alespoň za to přečtení.

P.S.: Je to sepsaná básnička - Čtverec milenců.


Vánoční zázraky


Povídka k vánočním svátkům a Silvestru. Přidala jsem ji trošku později po této události, ale snad se bude líbit i tak. ;)




Poezie:

Osudu neporučíš!

Jsi zpět, ale já tě už nechci!

Čtverec milenců

 



 

Nápady:

 

Magnet jménem minulost

Stav: nápad (už je kus napsaný)

Druh povídky: jednorázovka

Děj: Leah se snaží před svou minulostí utéct, ale každý z nás ví, že nás vždycky dohoní.

 




ONLY DIRECTIONER,

FOREVER DIRECTIONER

Jsem jediná, nebo je někdo se mnou?

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

THe

4)  THe (27.04.2013 12:38)

Sun, tolik mi tvoje povídky chyběly! Jsem ráda, že jsi zpět!

THe

3)  THe (23.01.2013 17:03)

Páááni! Víš, že za dva dny to bude rok, co jsi přidala prolog od Tety? Píšu ti už teď, protože vím, že bych na to za ty dva dny určitě zapomněla, takže prologu krásný první narozeniny.
A díky za tu povídku! Vždycky mi vykouzlí úsměv na tváři, je jedna z nejlepších, co jsem kdy četla.

2)  bublinkaPusnka (27.10.2012 12:40)

ahoj píšeš nádhernou povídku a já si nevím s tou mojí rady.Prosimtě mohla by jsi mi pomoct?děkuju

THe

1)  THe (27.09.2012 21:37)

Jupííí!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still - Proposal scene