Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/Kopie%20k-%20ss5554d.jpg

Bella si něco uvědomí, jinak nákupy. Enjoy, Pawi.

3. kapitola

„Bell? Halo? Země volá Bellu,“ mával mi pře očima teď už oblečený Edward.

„Co je?“ vyhrkla jsem a odtrhla jsem oči od jeho těla.

„Jsem snad někde špinavý?“ zeptal se se sexy šibalským úsměvem a prohlédl si hrudník, který jsem hypnotizovala.

„N-ne, jen jsem se zamyslela, víš?“ marně jsem se to pokusila zamluvit, tak jsem k tomu přihodila úsměv.

„Áá,“ pokývl hlavou na pochopení a zazubil se.

„Měli bychom jít,“ dodal a otevřel mi dveře.

„Hmm…“ zamručela jsem, odtrhla pohled od jeho úsměvu a rychle se kolem něj protáhla. Slyšela jsem za sebou tichý smích. Jen jsem trochu zavrčela a seběhla dolů do obýváku.

„Mami, táta nás už přihlásil do školy? A kde vůbec je?“ zeptala jsem se. Potřebovala jsem odvést myšlenky od toho egoistického, hrzného, krásného, božího, nád- sakra! Prostě od Edwarda.

„Jo, už jste přihlášení, nastupujete pozítří, takže v pondělí a táta je v nemocnici na pohovoru,“ odpověděla mamka a otočila se zpět ke svému projektu.

„Rodino, jedeme na nákupy!!!“ zakřičela Alice.

„Ale ne!“ slyšela jsem od schodů. Otočila jsem se a spatřila mého sexy bratra scházejícího dolů.

„Ahoj, rodino,“ pozdravil zbylé členy. Všichni jen kývli a dál se tvářili zmučeně na Alici.

„Alice dneska ne…“ přidal se k nim.

„Žádné odmlouvání,“ řekla Alice nekompromisně. Díky ní miluji nákupy. Je to moje vášeň.

„Jedeme všichni,“ dodala a předvedla svůj chrup.

„Nemůžu, musím dodělat ten dům a to do večera, promiň,“ omluvila se mamka a ponořila se zpět do práce.

„OK, jedemee…“ vyjekla Alice, zvedla pravou ruku do vzduchu a sevřela pěst. Za stálého vrčení písmenka ,e‘ letěla do garáže a já a Rose jsme ji následovaly nadšeně, natož Emmett, Jasper a Edward s hlavou sklopenou si brebentili něco o tom, že se asi brzo odstěhují, nebo zamknou Alici do skříně, kterou zabudují do země a zalijí ji betonem a titanem. Tomu jsem se musela usmát. Jazz jen mumlal něco o tom, proč má doma tři maniaky na nakupování.

Jeli jsme Emmovým jeepem a Jasperovou motorkou. Já jela s Jazzem na motorce a zbytek autem. V Seattlu jsme byli během hodinky. Jen jsme zastavili v garážích, Alice nás už táhla dovnitř.

„Musíme jít nejdřív pro boty, tílka, trička, kalhoty…“ brebentila a brebentila.

„Nejdřív kluci,“ řekla po velmi krátkém přemýšlení a už nás táhla do pánského oddělení. Po čtyřech hodinách prohlásila, že už můžeme jít do dámského. Tam jsme strávili ještě větší část dne a to nepočítám několikaminutové přestávky na jídlo a záchod pro mě a Edwarda.

A teď jsme mířili pro spodní prádlo a pyžama, no spíš noční sexy košilky, oblečky a podobně.

Všechny jsme se vrhly mezi stojany a kluci taky. Sice jsem nevěděla, co dělají v dámském oddělení na spodní prádlo, ale je mi to jedno, jestli si chtějí něco vyzkoušet, klidně. Ráda se zasměju. Posbírala jsem pár kousků spodního prádla a všechny si je vzala. Jenže za chvíli přišli kluci s oblečky.

Emmett donesl Rose obleček vězenkyně skládající se z krátkých černobílých proužkovaných miničatiček, čepečku s vězeňským číslem, kovových pout a páseku s nějakým nápisem (pro představu), a ještě kostýmek vojandy, který obsahoval kraťáskový overal s dlouhým rukávem, čepičku a černý obojek, nebo něco podobného (pro představu).

Jasper vzal Alici úbor nemocniční sestřičky, což byly bílé miničatičky s krátkým rukávem a červenými lemy, bílá čepička s červeným křížkem a stetoskopem (pro představu), a vzal ještě kostým sekretářky skládající se z černých proužkatých minišatiček s bílými líci, černých podvazků s podvazkovými nadkolenkami a černými brýlemi beze skel (pro představu).

Edward nesl – nevím komu – obleček, či bílý korzet s krátkou sukýnkou a bílými podvazkovými punčochami (pro představu) a kostýmek letušky. Byly to velmi krátké černé minišatičky  s pár zlatými proužky, čapka stejných barev, červený šátek, punčochy a zlaté kozačky (pro představu).

„Vyzkoušej si to,“ přišel za mnou. Jen jsem pozvedla obočí. Nechápala jsem, co tím sleduje.

„No co, jen chci vidět, jak v tom budeš vypadat, nemusíš si to kupovat,“ zazubil se. Cítila jsem jak mi žhnou tváře.

„Hele brácha, kroť se. To chceš naší nevinnou, čtrnáctiletou Bellču navlíkat do takových sexy oblečků?“ zeptal se Emm posměšně.

„Vždyť do toho ani nemá prsa,“ dostal záchvat smíchu.

To mě pěkně urazilo. Naštvaně jsem se nafoukla a vytrhla to oblečení Edwardovi z rukou. Převlékla jsem se do toho bílého a vylezla ven. Klukům lezly oči z důlku.

„Ty vole, má na to kozy,“ vydechl Emmett. Ucítila jsem pocit zadostiučinění, který za chvíli opadl a já se vrátila zpět do kabinky.

Ještě jsem zahlédla Edwarda, jak se posadil na křesílko před kabinkami a překřížil nohy. Radši jsem nad tím nepřemýšlela. Za chvíli vylezla i Rose a za ní Alice. Vykoukla jsem.

„Holky sekne vám to,“ řekla jsem a zalezla zpět do kabinky si vyzkoušet ten druhý kostým. Líbil se mi mnohem víc a nevypadal vůbec špatně. Vylezla jsem a otočila se kolem své osy. Teď už seděli všichni kluci, se ani nedivím, holky musely být sexy. Holky hned po mě taky vylezly. Alice jako sekretářka a Rose jako vojanda. Muži, co vešli do obchodů, upírali zrak na nás a jejich přítelkyně se jen nafoukly a táhly je pryč.

„Tenhle si beru,“ řekly jsme s holkami najednou, až jsme se z toho rozesmály.

„A na co vám to bude,“ vydechl Emmett. Asi nad tím, co řekl nepřemýšlel, jen hypnotizoval Rose jako Jasper Alici a překvapivě mě Edward.

„Mmm no… mohly bychom si doma uspořádat holčičí párty, příští týden o víkendu, že bychom pozvaly i holky ze školy,“ řekla Alice a my jen přikyvovaly, že je to dobrý nápad.

„No tak to prrr…“ řekl Jasper.

„My tam budeme,“ přidal se Edward.

„Taky,“ vzdychl Emm.

„Mmm…“ začaly jsme s holkama přemýšlet. Kluci jen nasadili ty své psí kukuče.

„No možná… bychom mohly pozvat i kluky,“ řekla Alice s úsměvem.

„Třeba si najdu někoho normálního,“ prohlásila Rose s pozvednutým obočím.

„To jo,“ zasnila jsem se, ale v mých představách se objevil Edward. Vytrhl mě z toho povzdech.

„Jo,“ vzdychl Emm. Všichni jsme se na něj šokovaně podívali a čekali až mu to dojde.

„C-cože? Jak jako někoho normálního!?“ vyskočil najednou a mračil se stejně jako Edward.

„Co?“ zeptala jsem se Edwarda v myšlenkách.

„Nic, ale vždyť už mě máš,“ začal se šibalsky usmívat.

„Jo mám, ale já chci někoho, koho můžu líbat a…“ začala jsem si představovat, co bych dělala.

Edward v duchu zakňučel. Jen jsem se nahlas uchechtla.

Všichni se na mě tázavě podívali. Jen jsem zakroutila hlavou a převlíkla se do svého oblečení. Měla jsem plný košík spodního prádla a vzala jsem si i ty dva oblečky. Na tu párty by se to mohlo hodit. Ale nepřijde mi, že bych tam mohla jít, je mi teprve 14. No, ještě si to rozmyslím, ale budeme se muset zbavit rodičů, koupíme jim třeba relaxaci na víkend.

„Holky? Mám nápad,“ řekla jsem a zamířila do cestovní kanceláře.

„Jakej?“ zeptala se Alice natěšeně.

„No, na víkend se musíme zbavit rodičů,“ řekla jsem a ukázala na zájezdy na víkend. V duchu jsem si nadávala, jak to můžu mamce a tátovi udělat, ale co, jsem puberťák, takže to k tomu patří.

„Bell, ty jsi geniální,“ pronesla Alice.

„Vyberte něco, jdu se najíst, jdeš taky Edwarde?“ zeptala jsem se.

„Jo, jdu,“ řekl a vyšli jsme. Měla jsem pořádný hlad a také to bylo náležitě slyšet.

„Co si dáš?“ zeptala jsem se Edwarda, když jsem přišla na řadu v Mc’Donalds.

„Mmm, dvoje hranolky, dva cheesburgery, kuřecí nugetky, hamburgera a colu,“ šeptnul mi do ucha a obejmul mě zezadu. Koukla jsem se na něho a on vraždil toho mladíka u pultu.

„Takže já si dám,“ začala jsem a opřela se o Edwarda, „čtvery hranolky, tři cheesburgery, dvoje kuřecí nugetky, hamburgera, dvakrát colu, a kitkatovou zmrzlinu,“ nadiktovala jsem mu naší objednávku a oslnivě se usmála. Edward zavrčel. Co se to s ním děje?

„D-dobře,“ vykoktal Mark, jak měl napsáno na kartičce.

„Tady nebo s sebou?“ zeptal se, ale už se na mě nepodíval.

„Tady,“ odpověděla jsem. Mark jen kývl a šel nám připravit objednávku.

„Víš, že si byla neuvěřitelně sexy v tom oblečku?“ sdělil mi Edward v myšlenkách.

„Ty jsi sexy i normálně,“ řekla jsem si pro sebe jenže mi nějak nedošlo, že se na mě Edward ,napíchnul‘, nebo jak to mám popsat.

Jen zvedl obočí a odpověděl „Fakt?“

„Hups…“ pomyslela jsem si.

„No… víš, to byla jen zbloudilá myšlenka,“ zakecávala jsem to. Cítila jsem jak mi hoří tváře.

„Hmm… když chceš,“ řekl a dál to nerozebíral. Odřízla jsem ho od mých myšlenek a v duchu si nadávala, jak můžu být tak nepozorná.

„Já si v tom přišla jak lehká holka,“ špitla jsem. Moc se mi ty oblečky na mě líbily, ale vypadala jsem jak štětka.

„Bylas sexy, ne jak lehká holka,“ přesvědčoval mě Ed. Pokrčila jsem rameny. Po chvíli mě z přemýšlení vyrušil až Mark, který mi podával tác s jídlem.

„Děkuji,“ řekla jsem a odcházela do boxu v rohu jídelny.

Edward šel v těsném závěsu za mnou. Jídlo jsme v sobě měli během chvíle a já teď lžičkou nabírala zmrzlinu.

Byla vynikající.

„Chceš ochutnat?“ zeptala jsem se Edwarda, nabrala na lžičku a mířila k jeho ústům. Jen pusu otevřel a ochutnal.

„Hmm je dobrá, ale ta lentilková je lepší,“ usmál se.

„Mně víc chutná tahle,“ prohlásila jsem a vychutnávala si ji. Edward zatím dopíjel colu. Když jsem do sebe nacpala poslední lžičku, těžce jsem vydechla.

„Jsem plná na celej tejden,“ řekla jsem. Ed se jen uchechtl a naklonil se ke mně.

„Jseš tu špinavá,“ otíral mi horní ret. Zatrnulo mi. Ještě víc se naklonil a otřel se svými rty o ty mé. Nereagovala jsem, ale když začal jazykem lízavě pátrat mezi mými rty, jako by mě to probralo z transu. Přitáhla jsem si ho blíž k sobě a zapletla mu prsty do vlasů. Z jemného něžného polibku se stal vášnivý francouzák. Vyrušilo nás zakašlání.

„Můžete mi říct, co tu děláte?“ ozvalo se vedle nás. Zvedla jsem pohled a dívala se do očí…


 

< ® >

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

2)  marcela (02.08.2011 20:02)

Tak tohle je naprosto skvělý.

1)  Lucinka (02.08.2011 11:43)

moc pěkná povídka to jsem zvědavá kdo je načapal určitě Alice:D honem další:)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek