Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/30dn%C3%AD1.jpg

ŠESTNÁCT DNÍ

Byla štěstím bez sebe, že se rozhodla vrátit a odpustit mu.

„Ach, Richarde! Byla jsem tak hloupá!“ omlouvala se mezi polibky, které jí radostně opětoval. Svíral ji v náruči, tiskl k sobě a spokojeně mručel při každém nádechu. Točil s ní dokolečka, ale její vidění zůstávalo ostré.

„Já jsem idiot, že jsem tě nechal zmizet, Mandarinko… Odpusť mi to!“ Málem se zalkla absolutním štěstím, pokud něco takového existovalo.

„Annie…“ vrněl a jeho hlas se odrážel od stěn – moment!

„Annie!“ Richard ji stále oždiboval rty, ale jeho vzdechy měly zvláštní barvu. Jako ozvěna… Jako sen…

„Anno!“ Bylo to pryč, když s ní kdosi trhnul směrem z jeho náruče. Dívala se mu do očí, dokud nezmizely a nenahradily je dvě čokoládové čočky.

Ruka jí vztekle vystartovala proti obličeji a chytila dotyčnou osobu pod krkem. Zavrčela dřív, než to stihla spolknout.

V ten samý okamžik jí cosi bolestně sevřelo ruce za zády a přirazilo jí obličej do podlahy korby.

„Co to je za chování!“ zavrčel jí u ucha mužský hlas. Pořád byla dezorientovaná a zmatená.

Když našla tvář Vanessy, bodlo ji u srdce. Krčila se v nejzazším rohu, tiskla si k hrdlu vlastní ruku a třeštila na Annu oči.

„Ty vole…“ zavyla Anna a chystala se zvednout, aby se omluvila, ale Peter ji nehodlal pustit. Místo toho jí dýchal na krk. Anna se napjala, protože jeho agrese byla pryč a jeho dech se zpomalil, jako kdyby si něco vychutnával.

„Petere!“ Tentokrát to byl on, kdo líbal korbu, když mu Charlotte sedla za krk a přirazila ho k podlaze. „Ovládej se!“

„Jo, jo… Promiň, já… Jo… Už můžeš dolů, zlato…“ mumlal rezignovaně.

„Vážně?“ ujišťovala se Charlotte.

„Samozřejmě!“ zavrčel a Charlotte ho demonstrativně přitiskla víc. „Ale no tak!“ skuhral. Anna uvažovala, že kdyby se Peter víc snažil, nebyl by problém Charlotte shodit. Spadla by jedna dvě, protože byla drobnější a slabší.

„Ness, jsi v pořádku?“ řekla Anna ochraptělým hlasem. Vanessa se v tu chvíli dívala na Petera před sebou, ale zvedla hlavu a pohlédla Anně do očí. Vypadala vyděšeně nebo překvapeně, napadlo Annu, ale než se jí mohla znovu zeptat, ozvala se ohlušující rána. Ne rána, ale smích! Vanessa se smála na celé kolo, až nemohla popadnout dech. Vykolejilo to nejen Annu, ale i Charlotte s Peterem.

 

***

Dvě hodiny v letadle, ale další noc v Nebrasce. Pátrání bylo zdlouhavé a slepé. Několikrát volali Alici, jestli se v jejích vizích něco nezměnilo, ale měli smůlu.

Projížděli vypůjčeným autem kolem malého motorestu u silnice, když to Edward zašlápnul. Richard s klením vrazil do palubní desky a zezadu se ozvalo jemné ťuk, jak Emmett dloubnul do opěrky sedadla.

„Pardon, ale… Emmette, cítíš?“ vydechl Edward. Emm vystrčil hlavu z okýnka a nadechl se.

„Fuj, klobásy…“ dávil se.

„Ale to ne! Dělej, nadechni se znovu,“ mumlal Edward. Richard jen těkal pohledem z jednoho na druhého a nechápal, co se děje.

„To je divný,“ vydechl po chvíli Emmett. „To je jako Anna s… někým.“ V Richardovi hrklo. S někým? S kým?

„Vyděsil jsi Richarda, Emme! Ale jo, máš pravdu. Nejen Anna tady byla. Kromě lidí tu je cítit další upír, ale jen slabě, jako voní Richard. Jen lehce, míšeně…“

„Další poloupír?“ vydechl Ardy.

„Asi ano. A vypadá to, že jsou spolu, ale tady rozhodně ne. Pach je už docela slabý,“ vysvětlil Edward.

„Mám hlad,“ řekl Richard a vyměnil si s Edwardem jasný pohled.

„Tak to bychom tě měli zasytit, mladej,“ zasmál se Emmett, který to taky pochopil.

V tom motorestu se Richardovi udělalo zle. Chlap za pultem vypadal jak bezdomovec a na hlavě měl otrhanou kšiltovku.

„Dáte si?“ zajímal se a měřil si Edwarda s Emmettem pohledem.

„Richarde?“ odvrátil chlapovu pozornost od sebe Edward. Ardy se nadechl a objednal první věc na tabuli nad pultem.

Zalezli do nejzazšího rohu ke stolu a Emmett se neustále otáčel přes rameno.

„Nelíbí se mi,“ mumlal.

„Nám taky ne, Emme. Ale ten chlap by o Anně mohl něco vědět.“

Když se ten s kšiltovkou objevil s talířem, přešel Richarda hlad.

„Něco proti?“ zavrčel ten tlusťoch.

„Už se nedivím, že je tu prázdno,“ hlesl Richard. Chlap vypadal fakt rozzuřeně, že ho uráží, ale přítomnost Edwarda a Emmetta ho zarazila.

„Co jsi zač, mladej? A tyhle tvoje gorily?“

„Hledám jednu dívku,“ chopil se příležitosti Richard.

„Dám ti manželku, jestli nejsi náročný,“ zařehtal se.

„Řekl jsem dívku…“ vrčel Richard a pod stolem do něj někdo z těch dvou varovně kopnul. „Dlouhé světlé vlasy, divné chování…“ pokračoval Richard a přemítal, jak moc je už Anna změněná.

„Takových je,“ odfrkl si chlap.

„Měla Chevrolet pickup truck,“ vložil se do toho klidně Edward.

„Cože měla?“ znejistěl chlap.

„Červený náklaďák,“ vzdychl Richard.

„Jo tahle!“ zvolal ten pupkoun a v Richardovi vzplála nová naděje. „Ta je už fuč. Včera si vyzvedla tu kraksnu a odfrčela s kámoškou pryč.“

„S kámoškou?“ vyhrkl jsem unisono s Edwardem a Emmettem.

„Jo, takovou malou zrzkou. Jely na jih.“

„Díky,“ vydechl Richard, odsunul talíř s jídlem a měl se k odchodu.

„Richarde, počkej!“ doháněl ho Emmett, zatímco Edward položil na stůl bankovku za útratu. „Co tvůj hlad?“ zajímal se Emm, když Ardy zastavil.

„Chytím si někde nějakýho chřestýše. Rozhodně to bude míň odporný,“ zasmál se Ardy a nalezli do auta.

„Někam se zašijeme a vymyslíme, co dál,“ rozhodl Edward a nastartoval.

 

***

Probudila se kolem poledne a natáhla ruku po mobilu, který jí křičel do ucha. Od půlnoci to bylo podruhé, co zazvonil. Prvně to byla Alice, která jejich schůzku odložila na odpoledne a teď to byla… Zase Alice.

„Ahoj, můžu už teď?“ zeptala se nejistě. Bella si sevřenou pěstí žmoulala oko a zívla.

„Teď?“

„Šlo by to?“

„Alice, o co jde?“ vzdychla Bella. „Tak mi to řekni takhle. Do telefonu.“

„Ne, to nejde. Pojď mi otevřít.“

„Cože?“ hlesla Bella a v tu samou chvíli zaslechla ťukání na dveře. „To jsi ty?“ zeptala se do mobilu.

„Jo.“ Bella vstala a vztekle předupala celý byt, než otevřela.

„Jsi normální? Ne, počkej… Neodpovídej. Pojď dál, nebudu se rozčilovat mezi dveřmi. Hele…“ začala Bella, ale Alice ji umlčela: „Jdu ti něco říct, tak poslouchej.“

„Cože?“ hlesla zmateně Bella.

„Něco ti povím. To, co se ti Edward neodvažoval říct a taky to, proč Anna odjela z města. Ale posaď se k tomu, prosím. Nechceš udělat kafe? Čaj?“

„Alice, brzdi! Co mi chceš říct?“

„Už jsem ti to řekla, ne? To, co je za tímhle vším.“ Než však mohla pokračovat, rozezvonil se mobil potřetí.

„Ano?“ vydechla Bella tupě do sluchátka, aniž by se podívala na číslo.

„Bello? Tady Anna…“

 

***

V telefonu bylo ticho. Divné a praskavé. Nejistě žmoulala kabel od sluchátka a čekala, dokud se kamarádka neozvala.

„Annie?“ vydechla překvapeně. „Já… Nemohla bys zavolat později? Teď nemůžu…“

„Děje se něco?“ podezřívala ji Anna.

„Je tu Alice, Anno…“

„Do prdele,“ zaklela Annie a plácla se do čela. „Co tam sakra dělá?!“

„To nevím… vydrž, chce s tebou mluvit,“ hlesla Bella, ale než stihla Anna protestovat, ozvala se Alice.

„Annie, neblázni! Nevím, jak to děláš, ale jsem slepá. Vrať se. Jde tady o život, rozumíš?“

„Nech Bellu být, rozumíš?“ zavrčela Anna. Nechápala, proč jí tihle vadí a Peter s Charlotte ne. Vždyť by měla naopak trnout hrůzou právě z nich, ne? To oni měli rudé duhovky, ne tihle. Jenže Peter s Charlotte jí nelhali. Sice to vypadalo, že dnes ráno ji Peter vysaje, ale Charlotte ho zkrotila. Místo toho si odběhli jinam.

„Co jsme ti udělali, tak… Ach… Už jsme se omlouvali, Annie… Nech si to vysvětlit, prosím… Poslouchej mě…“ vzlykala Alice.

„Nehraj mi na city, Alice. Upíři neroní slzy!“

„Ale plakat můžeme. Víš, proč tu jsem?“ Annie se sevřel žaludek. Došlo jí to.

„Nemysli na to, Alice. Jestli to uděláš, tak si mě nepřej!“

„Co? Ale ne! Nechci jí ublížit! Ty jsi blázen!“ bránila se. „Chci jí to říct. O nás.“

„Nedělej to, ona ho miluje, chápeš?“ prosila Anna.

„Já vím. A on ji, ale oba jsou paličáci a Edward je teď hlavně mimo město.“

„Kde je?“

„On, nebo Richard?“ Při tom jméně sebou Anna trhla.

„Oba,“ vydechla rezignovaně.

„V Nebrasce,“ přiznala Alice a Anna se málem zalkla.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Lenka326

9)  Lenka326 (26.06.2011 09:49)

To snad ani není možné!!! Bella to pořád neví, kluci ztratili stopu. Peter napadl Annu???
Anna miluje Richarda, ale radši bude s Peterem a Charlottou a čas běží....

eMuska

8)  eMuska (15.06.2011 17:43)

Ejha, ejha, ejha, tak to je teda!
Oj, Edward... Som taká roznežnen z toho, normálne...

7)  Anna43474 (15.06.2011 17:29)

Tak co jako ale??? Furt někdo někam běhá, jezdí, kecá a já nevím co ještě
Už by si to měli konečně vyříkat, cvoci jedny
TKSATVO

semiska

6)  semiska (15.06.2011 16:35)

Tak snad ji najdou. :) No, chřestýše se Ardy asi moc nenají :D Moc skvělý!!!

Twilly

5)  Twilly (15.06.2011 15:48)

Mišutko, Kulinko moje, nádhera.. naprostá nádhera... sledovat tvou jízdu, jak se otevírají nové a nové situace a jak do těch starých zapadají jako ozubená kolečka, je neuvěřitelný. Akorát, těch písmenek je po čertech málo.. ale když už jsem dnes dostala vyhubováno, stahuju veškerou rejpavičnost a chovám se slušně...

Fanny

4)  Fanny (15.06.2011 15:45)

Jo, pardon za ten Texas , zrovna jsem včera nad něčím přemýšlela...

Fanny

3)  Fanny (15.06.2011 15:43)

Proboha co je to za konec?!!!!!!!! Krásná kapitola a konečně pořádně smysluplná, ale taky tak napínavá Doufám, že tentokrát už to Alice Belle opravdu řekne.

SarkaS

2)  SarkaS (15.06.2011 15:42)

Kruci, blbá Anna musela je rušit? Já vím, musela,a le už mi leze na nervy je to utíkací srab. Teď jen doufám, že Bella nevezme roha za ní nebo hůř někam úplně jinam...

Kristiana

1)  Kristiana (15.06.2011 15:28)

Četla jsem to už ve škole, ale datlovat pdo lavicí komentář jsem si už netroufla, takže se ozývám až teď. ;)
Ten začátek mě dostal, nemohla jsem se u něj nesmát.
Zdá se, že Ed, Emm a Ardy chytli správný směr. Třeba je dohoní? Ale jak je možné, že necítili i Charlotte a Petera?
Alice jí to opravdu řekne? Tentokrát ji nikdy nevyruší? Zalkla se Anna štěstím nebo něčím jiným? Třeba by ji teď Alice mohla ukecat...
"Nechápala, proč jí tihle vadí a Peter s Charlotte ne. " Taky mi to vrtalo hlavou. A vida! Sama neví...
Kráááása.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella