Sekce

Galerie

/gallery/oko.jpg

Zkoušeli jste někdy přesvědčit vegetariánku o nutnosti masa v jídelníčku? Ne? Takže nejspíš ani nevíte, že se to dá nezadržitelně zvtnout do diskuze o upírech a jejich pomyslném vegetariánství, co? A ještě k tomu, když onu vegetariánku napadne třetí odrůda upírů... Vegetarián vegetarián. Viděli jste někdy zelenookého upíra? Já si ho už dokážu dost živě představit, to mi věřte.


Amishko, vegetariánko moje, tohle je na tvé přání a pro tvou radost. (Tedy doufám)

 

Edward vešel do domu a nevěřícně vrtěl hlavou.

„Co je?“ nechápala Bella, která seděla na gauči.

„Tomu neuvěříš,“ vzdychl a tiše se pro sebe zasmál.

„No, jestli si to necháš pro sebe, tak asi ne,“ hlesla podrážděně.

„Potkal jsem upírku,“ vzdychl.

„A jé, mám si balit kufry?“ rýpla si Bella.

„Tahle byla jiná. A když říkám jiná, myslím tím jiná.“

„Jistěže jiná. Přece nebude stejná, no ne?“ krčila Bella rameny.

„Bello, nezkoušej být vtipná,“ prosil ji. Znovu se sám pro sebe zasmál, když se mu vybavilo dnešní odpoledne. Jeho myšlenky se rozeběhly na plné obrátky a on začal Belle vyprávět svůj zážitek…

 

Byl na lovu a do oka mu padla ladná křivka pumy. Krásné, zlaté a připravené na zimu. Voněla jako sám hřích a on měl plnou pusu jedu.

Přikrčil se a připraven ke skoku se napnul.

„Fuj je to!“ Zarazil se na poslední chvíli, než to čelně napálil do drobné dívky. Stála před ním rozkročená a ruce měla zvednuté do vzduchu proti němu.

„Cože to je?“ zasmál se a obličejem se mu mihl smutek, když puma utekla.

„Nesmíš ji zabít!“

Chudinka malá a bezbranná!

„Co jsi zač?“ nechápal ji. Měla bledou pleť, kočičí postavu a velké oči orámované dlouhými řasami. Vypadala jako upírka, ale cítil z ní jen vůni posekané trávy a zrajícího obilí a ty oči…

„Jsi upír?“ zkusil to.

„A co jiného? Myslíš, že bych se ti do cesty postavila jen tak?“ vysmála se mu.

Případ pro psychiatrii.

„Máš divný oči.“

„Ty je máš divný.“

Drzoun jeden rezavej!

„Hele, nebudu se tu s tebou přetahovat o slovo. Mám hlad,“ vrčel a zkusil ji obejít. Znovu mu vstoupila do cesty.

„Na, sněz tohle,“ vybídla ho a podala mu cosi zeleného.

„Co?“ vyjekl. Hlas mu hystericky přeskočil o oktávu výš.

„Je to zdravé a nemusíš zabíjet zvířátka,“ usmívala se.

„Spíš než zdravé to je nejspíš sravé,“ vzdychl a zahodil kytku za sebe. Kdyby ho jen někdo slyšel, jak mluví.

„Jsi vulgární! Vraždění zvířátek je hnus! I na kytičkách se dá žít. Vidíš? Taky žiju a je mi dobře,“ předváděla se. Edward zapochyboval o tom, jestli jí je vážně dobře, jak říká.

„Něco jíst musím a lepší zvíře, než člověk!“ vrátil ji stejně rozzuřeně.

„Lepší divoká mrkev, než zvíře.“

„Divoká cože?“ Edward se otřásl odporem. „Víš, jak to jde špatně ven?“

„Ale budeš zdravý! Budeš mít skvělá očíčka a nebudeš nemocný!“

„Nechci být zdravý, jsem upír.“

„Jen to zkus. Uvidíš, bude ti krásně.“

„Je v tom nějaká droga, nebo co? Na čem jedeš? Proč máš vůbec zelený oči, když jsi upír?“

„Jsem vegetariánka!“ osopila se dotčeně upírka.

„Já taky a moje oči nesvítí jak louka.“ Což byla škoda. Docela mu chyběla jeho zelená, napadlo ho na chvilku.

„Ale mohly by, kdybys zkusil moji stravu.“ Upírka se na něj zářivě usmála a vytáhla z kapsy další kytku.

„Jedeš s tím ode mě? Fuj, jen to vidím,“ šklebil se a nevědomky ucouvl.

„Jen si kousni, hmm, to je dobrota. Dej si, zrzku…“

„Nejsem zrzek! Je to bronz, no a?“ vrčel. Edward byl vždy háklivý na různá přízviska. A tohle byl vrchol.

„Nepředstavil ses, tak jak to mám vědět?“

„To víš, že jo. Já ti povím, jak se jmenuju a ty mě uřkneš. Bůh ví, jak ze sebe tu zeleninu dostáváš,“ ksichtil se.

„Jsem Romana. A jsem normální!“

„Jsem Edward a jsem nadnormální, pokud ty jsi normální,“ zasmál se svému vtipu. Romana si ho však změřila nechápavým pohledem.

„Chápeš, nadnormální, protože ty se futruješ tímhle a já ne, tak proto. Rozumíš?“ snažil se to vysvětlit, ale s ní to nepohnulo. Ani se neusmála. „Aha, takže ti zelenina vytáhla i humor, jo? Nejen zlato z očí, ale i vtip z duše, chudinko,“ sykl.

„Směju se jen vtipným věcem a tohle nebylo vtipný. To, že jsem vegetarián…“ začala.

„Já jsem vegetarián. Ty jsi možná jen vegetarián pomlčka vegetarián, ale ne vegetarián.“ Romana povytáhla jedno obočí a konečně se usmála.

„Tohle ale nebylo vtipný,“ mručel, když se rozesmála.

„Jo, tohle už bylo vtipný,“ smála se.

„Hele, rád bych tu tlachal, ale ta kočka se zasekla o kus dál, takže s dovolením, jdu obědvat,“ ukročil zase stranou, ale Romana mu znovu skočila do cesty. „Tak ale, už mě fakt štveš, prcku!“ vrčel hladově.

„Jen to zkus,“ prosila a zamrkala řasami dlouhými  jako panna. „Jedno sousto,“ dodala. Natáhla k němu ruku a povzbudivě se usmála.

„A dáš mi pak pokoj?“

„Jistěže!“ slíbila a čekala. Edward zavřel oči a kousl. Stěny úst se mu stáhly v trpké nechuti a tělo napjalo.

„Blé,“ dávil se a plival. „To je hnus!“

„Zvykneš si, ještě jednou si kousni.“

„Ani kdyby vymřela celá populace pum – ne!“

„Dělej, nebo se mě nezbavíš,“ vrčela. V Edwardovi zatrnulo a hlasitě vzdychl. Kousnout či nekousnout?

 

„No a dál?“ vyzvídala doma Bella, když se Edward odmlčel. „Kousl sis? Zbavil ses jí?“ Edward vzdychl stejně, jako v lese a zavrtěl hlavou. Pootevřel víc dveře a dovnitř nakoukla hlava s hnědou hřívou a smaragdově zelenýma očima.

„Ahojky!“ zapištěla vesele Romana a Bella strnula hrůzou.

„Tys to přinesl domů?“ vyhrkla. Romana ve dveřích se zamračila.

„Přišla jsem vám jen poreferovat o nové možnosti volby!“ zubila se nakonec.

„Bello, to si musíš poslechnout! Měli bychom zelené oči a vypadali jako lidi, chápeš?“ přidal se k ní Edward. Bella s tichým vykviknutím couvla.

„Kdo jsi a kde je můj manžel!“ sténala.

„Jsem to pořád já a Romana má pravdu! Sice to je nejdřív hnusný, ale dá se to a na to okolo si taky potom zvykneš.“

„Přesně tak,“ culila se Romana.

„Ani náhodou. Já zelený oči nechci. Nejsem vodník!“

„Ale no tak, jen to zkus. Mně třeba ty zelené oči chybí,“ vzdychl Edward.

„Od kdy jsi metrosexuál?“ vrčela Bella.

„Bello, tohle je revoluční objev, chápeš?“

Bella zaváhala. On se musel té mrkve nejspíš předávkovat. Kdesi o tom četla, otrava neznámým jídlem… určitě to ještě někde má.

„Ale no tak!“ zvolal dotčeně. Bella se na něj omluvně usmála. „Romana má pravdu. Nemusíme zabíjet zvířata! Můžeme jíst kytky!“

„Edwarde, jsi si jistý, že jsi nebyl dlouho na sluníčku?“ vzdychla Bella a vrtěla nechápavě hlavou.

„Na, ochutnej,“ vyhrkla Romana a podala Belle taky jednu ze svých kytek.

„Ne, dík. Jsem masožravec,“ odfrkla Bella a Edward s Romanou se na ni zašklebili.

„Vrahu!“ sykli unisono.

„No pardon!“ řekla dotčeně Bella. „A co jako pointa tohohle šílenství? Proč to dělat? Zvířat je na světě dost!“

„No jo, ale zvířata jedí všichni. Kytky ne. Kytek je víc, než zvířat a zelený oči nikdo nemá, chápeš?“ culila se Romana.

„Jo, takže když Cullenovi prorazili s lovením zvěře, tak prorazí i s kytičkami?“ nechápala Bella.

„Jistěže, lásko. A víš ty co? Mohla bys mít potom i domácího mazlíčka, není to super?“ jásal pomatený Edward a Bella si jen vzdychla. Proč ona? A pak ji něco napadlo.

„Ale kytka mi neroztrhá oblečení tak jako puma,“ řekla svádivě, zvedla štít a poslala Edwardovi vzpomínku na svůj první lov. A se zadostiučiněním sledovala, jak ty zelené žabí oči černají.
„Kašlu na kytky,“ zavrčel, popadl Bellu do náruče a zmizel s ní někde v patře.
Dole si Romana jen smutně povzdechla. Tahle osvěta, to ještě bude těžká jízda. Ještěže na to má věčnost!

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Jalle

37)  Jalle (20.08.2013 13:46)

Marvi

36)  Marvi (30.03.2012 14:50)

Ještě že má Bella na něho své páky. Jinak by docela zblbnul.
A Romana by mohla dělat obchodní cestující. Návštěva ve Volteře by byla jistě zajímavá, pokud by nebyla poslední...

kajka

35)  kajka (30.03.2012 14:31)

Chechtalka uchechtaná jsem, tvojí vinou! Misabells, dostalas` mě, zase. A taky jsem rozpolcená. Edward s původní barvou očí ( navrch k tomu přidáš tak pěknej obrázek) nebo sexy Edward ladně se vrhající na pumu? Nevím, nevím..... Ještě že je Bella tak vynalézavá! Díky za povídku!

34)  Tru (13.12.2010 15:27)

Jo, ještě, že na to má věčnost

33)  Raduššška (09.12.2010 16:43)

:D :D :D :D :D :D :D no jako Bella je vynálezavá :D :D :D pěknééééé

32)  Aalex (09.12.2010 16:06)

Janeba

31)  Janeba (07.12.2010 07:59)

Nádherně bláznivý nápad! Jsi jednička, humor ti sluší! Děkuji!

eMuska

30)  eMuska (06.12.2010 20:37)


Máme rádi zvířata!... To je chytlavejšie ako I just wanna be OK!
Ale inak je to perfektná story s perfektným nápadom! Chválim, chválim, chválim!

Yasmini

29)  Yasmini (06.12.2010 19:55)


Tak doufám, že jí ta věčnost bude stačit.
Vtipné, hezké i když krátké :):) (Já mám co mluvit )
Tleskám ti kočko.
S Y.

28)  nathalia (06.12.2010 19:09)

Chaaaaaa!!!
To bylo superove!!!!!!! :D :D :D
DOKONALE :D
Fakt jsem se nasmala :D

27)   (06.12.2010 18:05)

Edward se vážně pomátl!:D :D :D :D :D

blotik

26)  blotik (06.12.2010 17:52)

Je to perfektní. Fakt, nechceš z toho udělat nějakou... jak se tomu říká? Mohla by jít do Volterry, Denali nebo za Rumuny... Plus ještě Zafrina atd. Jsem zvědavá, co by jí na to řekly.
Ale bylo to fakt super. "Nejsem vodník!" Perfektní.

ambra

25)  ambra (06.12.2010 14:20)

Míšo, četla jsem už včera, ale to jsem fakt nebyla schopná se ani přihlásit. Úžasný nápad, oči jako vodník a umanutá Romanka mě zabily .
Amishka promine

julie

24)  julie (06.12.2010 12:39)

Tak tohle Aro nerozdýchá! Normální biologická zbraň!

23)  lady sadness (06.12.2010 01:07)

skompostujte Romanu!; bez zlatých očí nieje Bella ani Edward ani Cullenovci a som si istá, že toto by im už Volttera neodpustila; čurám od smiechu, lebo família drichme a ja sa musím "ovládať" , ale to moje skučanie ich neruší /dúfam/; je to wooouuuuu

krista81

22)  krista81 (05.12.2010 23:39)

paráda
je dobře, že sedím s noťasem na zemi, protože z křesla bych asi spadla smíchy

Ještěže Bella ví, jak na Edwarda , to bude mít Romana těžký to přesvědčování
Co kdyby to zkusila ve Volteře

Mystery

21)  Mystery (05.12.2010 22:48)

Tak to se ti teda povedlo, Míšo!

belle

20)  belle (05.12.2010 22:38)

úžasné
prosím napiš pokráčko a pošli Romču do Volterry, ať si taky Aro a spol. užijí

Fanny

19)  Fanny (05.12.2010 22:37)

Proboha kde kdo na to přišel? A jé MisaBells tak proto se ještě teď mlátim smíchy... Skvělý! Četla jsem od MisaBells něco, co nebylo skvělý? myslim, že ne!

BellaMcCullen

18)  BellaMcCullen (05.12.2010 21:52)

tý jo!! to by chtělo kapitolovku! udělej z toho kapitolovku! mám tušení že to bude číst hodně lidí! jinak dobrej nápad, ale teď musím na wc nebo to tady pustim..

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek