Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 12. 11. (13:16)

Seznam hostů Breaking Dawn premiéry.

Stanové městečko v LA už stojí.

Ellen DeGeneres v Breaking Dawn!

Rob u Jimmyho Fallona, Kristen u Jimmyho Kimmela.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

KOHO NA PREMIÉŘE UVIDÍME?

12. 11.

Tak máme seznm, který rozhodně není krátký...

Herci z Breaking Dawn Part I.: Kristen Stewart (Bella), Robert Pattinson (Edward), Taylor Lautner (Jacob), Bill Condon (Režisér), Billy Burke (Charlie), Ashley Greene (Alice), Elizabeth Reaser (Esme), Kellan Lutz (Emmett), Peter Facinelli (Carlisle), Jackson Rathbone (Jasper), Nikki Reed (Rosalie), Casey LaBow (Kate), Christian Camargo (Eleazar), Mia Maestro (Carmen), Christian Serratos (Angela), Justin Chon (Eric), Michael Welch (Mike), Sarah Clarke (Reneè), Ty Olsson (Phil), Cameron Bright (Alec), Charlie Bewley (Demetri), Christopher Heyerdahl (Marcus), Daniel Cudmore (Felix), Alex Meraz (Paul), Boo Boo Stewart (Seth), Bronson Pelletier (Jared), Chaske Spencer (Sam), Gil Birmingham (Billy), Julia Jones (Leah), Kiowa Gordon (Embry), Tyson Houseman (Quil), Alex Rice (Sue), Tinsel Korey (Emily), Melissa Rosenberg (Scénáristka) a další...

A noví herci, které uvidíme v Breaking Dawn Part II.: Mackenzie Foy (Renesmee), Lee Pace (Garrett), Andrea Gabriel (Kebi), Angela Sarafyan (Tia), Omar Metwally (Amun), Rami Malek (Benjamin), JD Pardo (Nahuel),Marisa Quintanilla (Huilen), Lisa Howard (Siobhan), Marlane Barnes (Maggie), Patrick Brennan (Liam), Bill Tangradi (Randall), Erik Odom (Peter), Joe Anderson (Alistair), Toni Trucks (Mary), Valorie Curry (Charlotte), Amadou Ly (Henri), Janelle Froehlich (Yvette), Carolina Virguez (Kaure), Judi Shekoni (Zafrina), Sebastiao Lemos (Gustavo), Tracey Heggins (Senna), Guri Weinberg (Stefan), Noel Fisher (Vladimir), Andrea Powell (Sasha), Swo-wo Gabriel (Brady), Brayden Jimmie (Collin), Nic Gurniak (těžko-říct-kdo).

A samozřejmě známé osobnosti, jejich seznam je mnohem delší, pár jmen, která by vás mohla zajímat: Mark Salling (Glee), Paul McDonald (American Idol, manžel Nikki Reed), Cam Gigandet (James, Twilight), Jacqueline Emerson (The Hunger Games), Leona Lewis (Zpěvačka), Bruno Mars (Zpěvák), Christina Perri (Zpěvačka), a mnoho dalších...

Úplný neúplný seznam najdete ZDE.

STANOVÉ MĚSTEČKO UŽ STOJÍ...

12. 11.

Už 11. listopadu před Nokia halou v Los Angeles, kde bude probíhat 14. listopadu premiéra s herci, roste stanové městečko, kam se sjíždějí lidé ze všech koutů světa.

Sama nevím, co si o tom myslet, každopádně jim závidím nedělní snídani podávanou od některých z herců, ale to je asi tak vše. Jak někdo trefně poznamenal, tihle asi opravdu mají problém

Kdo by chtěl, můžete podívat ještě na video ZDE.

Twilight Lexicon

ELLEN DEGENERES V 'BREAKING DAWN'!

11. 11.

O další důvod víc, proč miluju Ellen DeGeneres! Na Roba, Kristen, Taylora a další Twilight herce se můžeme v její show těšit již 18. listopadu, v den světové premiéry.

KRISTEN U JIMMYHO KIMMELA

11. 11.

Kristen byla v show Jimmyho Kimmela, kde si zahrála poznávací hru, který z natočených fanoušků přišel kvůli Twilight a který kvůli skupině Megadeth, a kdy většinou uhádla správně. I Jimmy Kimmel se dostal k Breaking Dawn, ptal se na porodní scénu, svatbu a samozřejmě nezapomněl opomenout sexuální scény. Prásknul Roba, který u něj tvrdil, že Kristen byla pro rating R (18+), ale pak přišel někdo a zakázal Robovi jeho "standardní pohyby", načež Kristen automaticky odpovídá, že to byl Rob, kdo je dělal (nevím, jestli existuje v češtině slovo přirážeč, ale tady by bylo jejímu výrazu nejvýstižnější:D). Původní scéna byla prý sestřihána hlavně kvůli hlasitosti.

ROB U JIMMYHO FALLONA

11. 11.

Rob navštívil show Jimmyho Fallona, s kterým loňský rok vylezl na strom. Opět úžasně vtipný rozhovor, kde je Rob výbornej. Baví se o slavnostním ceremoniálu, kdy s Kristen a Taylorem otisknul své nohy a ruce do cementu. Rob mluví o tom, že se mu stalo malé faux pass, když si nohou šlápnul do otisku vlastní ruky, a taky o tom, že nechápe, jak je možný, že má nakonec ruku menší než Kristen. Jimmy se ho ptá, jestli ta hmota byla jako opravdový cement, Rob mu hned odpovídá, že ne tak úplně, protože kdykoliv vidí někde čerstvej cement, běží si do něj otisknout ruce a je to o dost jiný. Samozřejmě přijde řeč i na Breaking Dawn, který Rob popisuje jako "hardcorový porno film". Mluví o scéně, kdy Bella před zrcadlem zjistí, že je těhotná a kde má úplně ploché břicho, v tu chvíli si připadal jako: „A co se jako děje?"

TWILIGHT CAST YES/NO SHOW

8. 11.

Josh: Můžu ti říkat Bobby?
Rob: Ano.
Josh: Je pravda, že Facinelli chce tohohle týpka zabít?
Julia: Ne!
BooBoo: Ne.
Josh: Taylorova dieta dovoluje jen Slim Jims a Fantu?
Peter: Ano.
Elizabeth: Ne.
Josh: Říká ti někdo z tvých kamarádů SharkBoy?
Taylor: Ano, bohužel.
Josh: A můžu i já?
Taylor: Ano.
Josh: Brečel jsi u Zápisníku jedné lásky?
Rob: Ne.
Josh: Viděl jsi Zathuru?
Rob: Ano. U toho jsem brečel.
Josh: Kdyby sem přišel nějakej blázen s pistolí, udělali byste si ze mě štít?
Elizabeth: Ano.
Peter: Určitě.
Josh: Měl jsi někdy pedikúru?
Taylor: Ne.
Josh: Můžeš vyjmenovat dvě písničky Justina Biebera?
Jackson: Ne.
Josh: Držíš krok s Kardashians? (Reality show Keeping Up With The Kardashians)
Rob: Ne... Jo.
Josh: Robův přízvuk je fake, že?
Taylor: Naprosto.
Josh: Je tvůj přízvuk falešný?
Rob: Jo.
Josh: Vypadám v téhle košili tlustě?
Nikki: Musím říct jenom ano nebo ne? Tak to potom ne.
Josh: Půjdeme na bowling?
Rob: Ne, že bych nechtěl jít, ale nemám rád bowling.
Josh: Můžu se přidat ke smečce?
Taylor: Ano.
Josh: Bylo to poprvé, co jsi zlomil čelo postele?
Rob: Ne.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5   »

Nothing

73)  Nothing (10.11.2011 21:19)

Trailer je geniálny a pri stillske som nedýchala, prekrásna.

Astrid

72)  Astrid (10.11.2011 19:43)

Na tej stillske im len cigareta v ruke chýba

Astrid

71)  Astrid (10.11.2011 19:42)

Snehuliena!!! ja sa teším a Chris je vrr chlop jak sa patrí. Rob je šťastný muž, miluje snehulienku, to je krása. Krááááááááása! Milujem

Nebraska

70)  Nebraska (10.11.2011 19:35)

No ten bude během května v kinech dvakrát, jednou za blonďáka a jednou za bahňáka, to bude ňam

Ajjinka

69)  Ajjinka (10.11.2011 19:29)

Jo! a Chris!

Lipi4

68)  Lipi4 (10.11.2011 19:29)

Už se nemůžu až to bude film

Nebraska

67)  Nebraska (10.11.2011 19:26)

Ten trailer je úžasnej A Charlize je nádherná mrcha

Nebraska

65)  Nebraska (10.11.2011 19:06)

Jistěěě, Kristen by měli udělat nějaký nakadeřený účes a Chrise by měli umýt, oba pak navléct do něčeho hezkého, protože takhle vypadají, jako by běhali po lese, jezdili na koni a snažili se zůstat naživu
Ještě že ten Jackson vypadá vždycky skvěle http://www4.images.coolspotters.com/photos/139534/jackson-rathbone-and-the-twilight-saga-new-moon-gallery.png

Ajjinka

64)  Ajjinka (10.11.2011 18:58)

Jo, zrovna tenhle film určitě spadá do doby, kdy by měla mít vlasy rovně vyžehlený, pěšinku uprostřed a trošku laku pro zjemnění ;) Někdo má odstátější uši a já obdivuju zrovna ji, že má koule a nevadí ji to, a není tak povrchní na to, aby to musela řešit ;) Na to se tu stejně najdou jiní

ambra

63)  ambra (10.11.2011 18:33)

V Hollywoodu je armáda hereček, které jsou možná krásnější než Kristen, ale mně splývají do jednoho blonďatého a prsatého stáda. Už jsem to nedávno říkala, ale všechny ty zdánlivé nedokonalosti, které si Kristen skoro hýčká, jsou pro mě důkaz, jaká je osobnost ve věku, kdy já byla zamindrákovaná troska. Už jen kvůli tomu si přeju, aby byli s Robem pár. Až ho jednou klovne některá z těch blběn, tak to fakt ořvu.

Dennniii

62)  Dennniii (10.11.2011 18:04)

LadySadness, optimista do poslední chvíle. Jsem smířena s tím co mě čeká, snad to nebude tak divoký Nakonec u Eclipse to bylo docela v pohodě a to jsem šla taky první den.

Stejně už se nemůžu dočkat, ještě vydržet těch 7 dní

Ajjinka

61)  Ajjinka (10.11.2011 18:03)

Kdybych chtěla bejt zlá, řekla bych něco o dokonalosti, která právě promluvila, ale už asi beru, že dneska lidi na druhých kritizujou, co jen můžou

Ajjinka

60)  Ajjinka (10.11.2011 17:51)

Upoutávka na show Jimmyho Kimmela
http://youtu.be/Q27WCJdgQ3w

Astrid

59)  Astrid (10.11.2011 17:14)

Milujem tieto aktuality:D Rob je dokonalý

Karolka

58)  Karolka (10.11.2011 16:56)

It will Rain se mi moc líbí, ale z klipu jsem dost zklamaná. Ne snad, že bych toužila po nových scénách. Spíš mi ty prostřihy do filmu připadají tak nějak násilné, nelogické... Ale což, zvuk je dobrý.

Astrid

57)  Astrid (10.11.2011 14:08)

Twilly, Bye

Nebrasko

56)  Nikkísek (10.11.2011 13:57)

http://www.youtube.com/watch?v=WNSeVaBzWB0
už je lepší kvalita klipu....:))

LadySadness

55)  LadySadness (10.11.2011 11:46)

Dennii, ty si optimista, tak keby si si hodila nejaké to sedatívum, tak možno, ale pochybujem, lebo, zlato, na týchto stránkach sme všetky veľmi citovo založené, tomu sa nevyhneš a kašli na amíkov, všetci vieme čo sú zač a čo ja som počula, tak ich nkto nemá v láske skôr inak

Dennniii

54)  Dennniii (10.11.2011 11:28)

božínku ta stilska, nádhera

Jinak čekala jsem trochu víc od toho videoklipu, nevím docela mě zklamal a žádný nový scény. :p

Jinak MTV nezklamal zase jsme křováci, nejvíc mě dostalo "celosvětová premiéra klipu" tak jo svět je USA a mi jsme teda co??

Jinak lístek do kina úspěšně zarezervován na čtvrteční odpoledne, snad se vyhnu emocionálním výlevům...

«   1 2 3 4 5   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek