Sekce

Galerie

/gallery/Otisk dokáže naštvat, co Jacobe!.jpg

9. kapitola – Příprava

Po škole jsem přijela domů. Už jsem přesně věděla, co dělat a říct, abych mohla v sobotu s Edwardem potají ven. Bylo to jasný a jednoduchý.

Jako první jsem se vydala za Samem, musela jsem se s ním domluvit, že nebudu na hlídce. Nějak mu to nevadilo, jako by čekal, že brzo nebudu hlídat ještě víc. No, asi věděl, že na vysokou půjdu daleko a těžko budu hlídat, tak se zařizoval.

Tak druhá část úkolu byla to vyřídit s mámou a Timmym, což bude ještě jednodušší. Doufám.

Vydala jsem se domů, v obýváku už seděla máma. Četla si knihu a hladila si bříško, které se jí pěkňounce kulatilo. Termín měla na konci prosince, takže to bude asi vánoční dítě.

„Ahoj, mami,“ usmála jsem se na ni a posadila se vedle. „Jak se dnes máte?“

„Ale jo, táta tu byl skoro celý den, takže jsem se nenudila, a co ty ve škole?“ přešla na svoje oblíbený téma.

„Ale jo, ušlo to, dvojka z matematiky,“ pokrčila jsem rameny.

„Tak to je dobré, Ally, jen tak dál,“ pochválila mě.

„Mami, říkala jsem si, když mám tu dobrou známku a bude víkend, jestli bychom s Timym nemohli jet na víkend k Charliemu,“ usmála jsem se nevinně.

„No, to by nebyl špatný nápad. Charlie by měl velkou radost,“ zamyslela se.

„Chtěla bych si od všeho u něj odpočinout,“ prozradila jsem jí své „plány¨“

„Dobře, vyřiď to s Timmothym a můžete,“ souhlasila nakonec. Jak mi to dnes vše jde, musela jsme se v duchu zasmát.

Vydala jsem se tedy do pokoje a napsala svému povedenému bratříčkovi SMS. Nadšeně souhlasil a to mi dal najevo i ve zprávě, kterou mi poslala. Tak teď stačilo přežít další tři dny ve škole.

Uteklo to jako voda, až  jsem se sama divila. Po škole se v pátek jelo rovnou k dědovi. Ten už o tom taky věděl a byl rád stejně jako ostatní. Hned plánoval na sobotu společné rybaření s Timmym. Já se omluvila s tím, že bych chtěla být chvíli sama a jet do Port Angeles na nákupy.

Nikdo neměl nic proti. Oblečení jsem vážně potřebovala a chvíli samoty taky, ale já to ráda vyměním za večeři s jedním upírem.

Po tělocviku jsem si vzala věci a venku se rozloučila mrknutím s jedním upírem u jeho stříbrného Volva. Bratr po dlouhé době bez řečí nasedl do mého auta a já vyjela směr k Charliemu.

Ubytovali jsme se v pokoji po naší mámě. Já měla postel jako holka, Timmothy měl spousty řečí, ale Charlie ho utnul s tím, že je chlap a vydrží to.

Udělala jsem večeři a pak jsme se všichni koukali na televizi, samozřejmě na baseball.

Ráno jsem se probudila brzo, ještě dřív než Timmy, jaké překvapení. Vždy se probouzím dřív jak on. Opatrně, abych ho neprobrala, jsem vylezla z postele a mířila si to dolů do kuchyně. Podle ticha v domě mi bylo jasné, že Charlie ještě spí.

Mířila jsem rovnou do kuchyně, kde moje první zastávka byla u lednice, napila jsem se džusu a pak mi jako na povel zakručelo v břiše.

Dívala jsem se do lednice a přemýšlela, co bych si udělala k jídlu. Až mě to bouchlo do očí, vajíčka se slaninou a tousty. Hned se mi začaly sbíhat sliny a tak jsem se do toho pustila.

Někdy v polovině příprav jsem slyšela Charlieho, jak se probudil a jde se sem kouknout.

„Dobré ráno,“ pozdravila jsem ho stále čelem k mému jídlu.

„Dobré, co to kuchtíš, Ally?“ posadil se ke stolu a já mu hned připravila kávu.

„Snídani, určitě si dáš taky, když vás s Timmym čeká dnešní rybaření,“ usmála jsem se na něj.

„A co vůbec budeš dělat ty?“

„No, hodlám využít klidu, jet nakupovat a strávit den sama,“ přeříkala jsem mu moje „plány“.

Dál jsme už nemluvili a já dodělala snídani a to přesně, když vstal i brácha. Sedla jsem si ke stolu a pustila se do toho. Jaký já měla hlad.

Kluci se hned po snídani sbalili a odjeli na ryby, jak byl jejich plán, já měla před sebou volné dopoledne i odpoledne. Trochu jsem tedy Charliemu poklidila v domě a pak jsem měla volno. Tak jsem si šla sednout k televizi a koukala se.

Povedlo se mi dokonce i usnout a probudila jsem se až ve dvě hodiny, udělala jsem si rychlý oběd a pak šla do sprchy a obleknout se, to jsem měla do tří hodin vše hotovo.

Měla jsem ještě dost času, sraz byl až v pět u školy. Jenže pak mi došlo, na co jsem zapomněla. Řekla jsem přeci i mámě že půjdu na nákupy a budu trochu divné, když se s ničím nevrátím.

Čapla jsem mobil, ale pak jsem si uvědomila závažnou věc, nemám na Edwarda číslo. Proč bych taky měla v mobilu telefonní čísla na upíry?

Ally, tobě se zase jednou něco povedlo. No co, až pojedeme do Port, tak mu to povím a donutím narychlo zajít do obchodu.

Koupím si pár jednoduchých triček s tím, že se mi nic moc nelíbilo. Máma ví, že nemám ráda nákupy a tak to odbývám, nebude se divit.

Bylo po třetí a já se nudila, proto jsem se rozhodla jet ke škole dřív. Stejně to nějakou dobu mým náklaďáčkem potrvá, i když ne ta dlouho jak bych potřebovala.

Zamkla jsem dům, klíč vrátila pod parapet a vydala se ke svému plecháčku.

Před školou jsem byla brzo, ještě dřív, než jsem chtěla. O hodinu.

Seděla jsem v autě a přemýšlela, co vše musím udělat.

Donutit jít Edwarda na nákupy. Jít s ním na večeři a nakonec jít s pravdou ven ohledně otisku.

Když jsem si přeběhla seznam v hlavě, na školní parkoviště se vyřítilo stříbrné Volvo. Že by tu byl někdo nedočkavý?

Zastavil hned vedle mého náklaďáčku a tak jsem vylezla a zamkla. Bez zaváhání jsem nasedla do auta.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Abera

5)  Abera (03.02.2011 00:08)

4)  terry (31.01.2011 21:15)

Páni ta je vychytrala :D:D:D to ma asi po belle :D:D:D tak se tesim na dalsi dil :)

3)  nathalia (31.01.2011 21:10)

MaiQa

2)  MaiQa (31.01.2011 19:25)

:p :p :p

1)  Scherry (31.01.2011 17:51)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still - Proposal scene