Sekce

Galerie

/gallery/Otisk dokáže naštvat, co Jacobe!.jpg

Den ve škole pokračuje. Jaké to bude dál mezi upíry a vlky?

2. kapitola – Já to vyřídím, kdo jiný, že?

Jakmile zazvonilo, vystřelil ven ze třídy a já ho následovala na oběd. Těšila jsem se na kluky. Vešla jsem do jídelny a viděla dva stoly. Jeden okupovaly děcka ze školy a další jen vlci. Vydala jsem se rovnou k nim a posadila se vedle Scotta, byl stejně starej i jako vlk. Už měl připravený tác i pro mě.

„Tak jak se vám tu líbí?“ usmála jsem se na všechny a začala se ládovat hranolkama.

„Bylo by to lepší, kdyby tu nebyly pijavice,“ povzdechl si Paul.

„Kde je Timmothy a Seth?“ zbystřila jsem hned. Oni byli nejmladší.

„Klid, jsou u vedlejšího stolu. Párkrát jsem je skouknul, nemají hodiny s nimi, protože jsou moc mladí, takže je to v pořádku,“ uklidnil mě Scott.

Podívala jsem se po jídelně a zasekla se pohledem na druhé straně, byli tam všichni Cullenovi.

„Neměli bychom to s nimi nějak pobrat? Jsou tu lidi, nic nám neudělají?“

„Nevím, Sam je alfa, ale asi se nějak domluvit by nebylo špatný,“ souhlasili kluci a koukali se na mě. To byl signál Napadlo to tebe, tak si konej.

„Stejně jsi jeho zástupce,“ pokynul mi Paul.

„To se vám hodí jen někdy, jinak mě neposloucháte,“ povzdechla jsem si. Stoupla jsem si a pomalým krokem šla na druhou stranu jídelny.

Všichni se na mě zvláštně dívali, když si všimli, kam přesně jdu. Aby to nebylo divné posadila jsem se na poslední volnou židli vedle Edwarda. Překvapeně se na mě všichni u stolu dívali a mlčeli.

„Nechci tu dělat rozbroje. Kluci se budou chovat slušně a když ne, řekněte, já je srovnám. Veškerá smluvní pravidla pořád platí. Tohle nikdo nečekal, naše škola se zbořila. A ještě bych byla ráda, kdybyste dávali pozor a nebyli moc blízko těchhle dvou,“ ukázala jsem na bráchu a Setha. „Oni jsou mladí, takže nejsou zvyklí a nemají takové ovládání. Byla bych ráda, kdybyste se jim co nejvíc vyhýbali. Hodiny s vámi nemají, jsou v prváku, oba. Máte vy nějaké požadavky?“ podívala jsem se na ně.

„Ne, stačí smlouva a to, co jsi řekla,“ promluvil vedle mě Edward.

„Dobře, tak zatím. Možná se ještě s někým potkám na hodině,“ usmála jsem se na ně a vrátila se ke stolu.

„Jak ty to děláš?“ zeptala se Leah.

„Co?“

„To jednání máš lepší jak Sam. Navíc jsou z tebe mimo“ zasmála se a poukázala na stůl upírů, kteří na mě koukali, hlavně Edward.

„Jsem přirozený talent,“ usmála jsem se na ně a všichni se začali smát.

„No jasně,“ zasmál se Embry vedle mě a rozcuchal mi vlasy.

„Hej,“ ohradila jsem se a začala si vlasy urovnávat.

„Embry, to můžu jen já,“ ohradil se Scott.

„Ani ty,“ vyplázla jsem na něj jazyk. „Jdu na hodinu, bye,“ zasmála jsem se a vydala se pryč. Měla jsem angličtinu. V učebně byl už Edward.

„Posaď se vedle mě, stejně by tě sem profesor posadil. Pak je jen místo vedle Mika přede mnou, ale tam bys nechtěla,“ usmál se na mě a já překvapeně zamrkala. Ale měl pravdu, k němu bych nechtěla. Hlavně proto, že zase seděl před Edwardem. To je lepší sedět vedle něj.

„Když ti to neva,“ pokrčila jsem rameny a šla k si k němu sednout. Po chvíli přišlo pár lidí a i Scotty, překvapeně se na mě díval a posadil se na to druhé volné místo.

„Proč?“ nazvedl obočí, když se ke mně otočil.

„Protoč,“ zasmála jsem se.

„Ally, nešla bys po škole si zaběhat,“ mrknul na mě.

„Promiň, dnes ne. Jede se po škole k dědovi. A máma i táta mi dali zaracha, musím se věnovat škole a hlídky mám jen víkendy. Dokonce mi chtěli vecpat Timmothyho, tak to jsem tátovi hned utnula. Ten kluk mě neposlouchá normálně, natož když je ve své podobě,“ postěžovala jsem si.

„A komu ho šoupne?“

„Nevím, Samovi či Paulovi, anebo ho chceš ty? Já bych se přimluvila,“ udělal jsem andělský výraz.

„Dík, ne, mně jsi stačila ty,“ zazubil se. „Takže v sobotu?“ zeptal se znova.

„Jo, pokud nezruší i to. Nemůžeš se dočkat, až tě zase nechám za sebou, co?“ poškádlila jsem ho.

„Jsi holka, musel jsem tě nechat.“ Věděl, jak mě naštvat.

„Tak jsi jdi běhat s klukama,“ naštvala jsem se a dělal, že není.

Timmy už skončil a já měla mít tělocvik. Vykroutila jsem se z něj a s Timmym jela k dědovi. Podle služebního auta byl doma. Brácha vyskočil z auta a běžel zazvonit. On Charlieho jako dědu zbožňoval a já vlastně taky. Na mně si vynahrazoval rok, kdy nemohl být s mámou, když byla malá, a tak mě rozmazloval. Byla jsem jeho malá princezna. Měla jsem ho taky moc ráda. Neříkám, že Billy je hrozný, nebo tak, ale Charlie je Charlie, on nás rozmazloval, zato Billy připravoval na naše vlčí já.

Charlie ví o vlcích a respektuje to, i když byl zezačátku mimo, když jsem se před ním poprvé přeměnila. Hádala jsem se s Timmothym hned z kraje, co jsem se poprvé přeměnila. Byli jsme tady. No, málem to s ním seklo. Hlavně když jsem se před ním přeměnila zpět a byla nahá. No, řekněme, že to byl hrozný zážitek. Od toho dne se kontroluju.

„Ahoj, dědo,“ dala jsem mu pusu na tvář a objala ho na přivítanou.

„Ahoj, děti, co tu děláte?“ Byl celkem zmatený. Od doby, co jsme oba vlci, se vídáme míň.

„Přijeli jsme navštívit našeho milovaného dědečka.“ Vešla jsem dovnitř a sedla si do obýváku jako brácha.

„No tak, Ally, neumíš lhát, stejně jako tvoje máma,“ podíval se na mě.

„No jo, táta to navrhl, že přijedou i oni. Dlouho jsme tu nebyli, nic víc,“ usmála jsem se.

„Dáte si čokoládu?“ Oba jsme s radostí přikývli a pak se začali přetahovat o ovladač.

„Já chci baseball,“ křičel na mě Timmy.

„…a já zase zprávy,“ křičela jsem nazpět.

„Nechte toho, nebudete se koukat na zprávy,“ utnul nás Charlie a nesl nám čokoládu. Tu uměl vynikající. Oba jsme se poslušně posadili a povídali si s ním. Timmothy chtěl přijet o víkendu střílet a Charlie souhlasil. Já nemohla. Už jako malé nás učil tady na zahradě střílet, byla to sranda. No co, vynahradím si to jindy.

Rodiče přijeli později a domu se jelo večer. Jelikož jsem neměla hlídky bylo jedno, kdy se vrátíme nebo alespoň já. Bylo to divný po roce nejít na hlídku nebo neběhat po lese, byla jsem na to zvyklá každý den, jako nováčka mě cepovali a jako holku ještě víc.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

6)  nathalia (30.01.2011 11:26)

5)  Scherry (18.01.2011 13:58)

Moc moc hezká kapča, toho vůdcovství se ujala dobře

Fanny

4)  Fanny (17.01.2011 23:34)

Super a ona je opravdu milá

Yasmini

3)  Yasmini (17.01.2011 21:00)

Kočeno super. Líbí se mi její vůdcovství.

Lily

2)  Lily (17.01.2011 20:08)

Krásné, tato povídka mě chytila a rozhodně mě nepustí

1)  Terry (17.01.2011 19:00)

skvelééééééééé é

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek