Sekce

Galerie

/gallery/ohrozenemanzelstvi.jpg

Tak jsem se zase rozhodla napsat kapitolovku... Edward a Bella jsou manželé. Bella neví, co je Edward zač. Cullenovi žijí v Denali a protože se bojí návštěvy z Volterry, pošlou za Edwardem někoho z rodiny... Ale protože strach nad správným rozhodnutím zvítězí, nezbývá nic jiného, než ho k správnému rozhodnutí dotlačit...

Pozoroval jsem ji.

Hrudník se jí pravidelně zvedal. Víčka se jí občas zatřepala, ale nikdy se neotevřela. Prsty jí trhly dopředu, ale nebyl to opravdový pohyb. Ústa se jí kroutila, ale nikdy nevydala skutečný zvuk. Přetočila se na záda a zamlaskala.

Pak se jí oči naráz otevřely. Když si její ruka našla místo na mém boku, oči jsem měl zavřené. Pravidelně jsem dýchal. Povzdechla si a hlavu mi položila na krk.

Za chvíli se jí dech srovnal s mým.

Otevřel jsem oči.

Usmívala se. Nosem mi jemně, nevědomky, přejížděla po krku. Znovu jsem oči zavřel a vychutnával si ten pocit…

Ale neubránil jsem se chmurným myšlenkám… Budu jí to muset říct. Divím se, že na to ještě nepřišla… Ale můžu se utěšovat, že mě miluje natolik, že neuteče… Ale na to nesmím spoléhat…

Lehce jsem ji pohladil po vlasech. Vzdychla a odtáhla se ode mě. Přikryl jsem ji. Měla ledové paže, jak byla o mě opřená.

Krásně voněla.

Vlasy jí voněly šamponem, ale i oříškem a… liliemi. Obličej jsem jí schoval do vlasů a čekal na ráno. S ní všechno utíkalo neskutečně rychle…

Probudila se pár minut po svítání. Poznala, že nejsem vzhůru.

„Nechce se mi do práce,“ zamručela, protáhla se a otočila se ke mně. Doufal jsem, že vypadám rozespale. Jako člověk…

„Tak nechoď,“ zavrněl jsem a políbil ji na krk. Vzdychla a zasmála se.

„Jasně. A Peter mě vyhodí… Musím.“ Smutně se usmála a naposledy se ke mně přitulila.

Pak se mi vysmekla a vletěla do koupelny. Vzdychla a otočila se.

„Kde je můj ručník?“

Zvedl jsem se na loktech a snažil se vypadat zamyšleně.

„Že by byl složený a uložený v prádelníku?“

„A kdo ho tam dal?“

„Já?“

„A proč?“ vyjekla. „Měla jsem ho na zemi. Připravený na použití.“

Rozesmál jsem se a padl do peřin.

„Já tě miluju!“

„Já vím,“ zabručela z koupelny a třískla dveřmi.

Chvíli jsem počkal. Pak jsem se zvedl a ustlal.

Když jsem stlal její polovinu, ovála mě její krásná vůně…

„Úchyláku,“ zamrmlala Bella, když procházela kolem a já měl na tváři její polštář.

Jen jsem něco zamručel a vzdychl.

„Vrátím se v šest.“ Najednou byla až u mě. Objala mě kolem pasu a políbila mě na krk. Pak do vlasů a nakonec na tvář.

„Kdybys byl otočený, dala bych ti polibek na ústa, ale jelikož…“

Rychle jsem se otočil, ale dával jsem si pozor, aby to nebylo moc rychle – a Bella se zasmála. Pak se naklonila a... já byl někde jinde, někým jiným…

„Už vážně musím,“ zašeptala a dala mi malou hubičku na tvář. Pak zmizela.

Sám pro sebe jsem se usmál. Jak moc ji miluju…

Vešel jsem do kuchyně. Na stole byl rozházený sáček s houskami, jak si Bella jednu vzala na cestu. Lednička nebyla dovřená, to když si brala mléko.

Všechno jsem uklidil během dvou vteřin. Mezitím jsem myslel na to, co by se stalo, kdyby teď vešla Bella… Kdyby mě viděla, nebo respektive neviděla, když se pohybuju tak rychle…

Když jsem měl všechno hotovo, sedl jsem si k notebooku. Bells mluvila o cestě do Paříže… Pak budu muset zavolat jejímu šéfovi a jemně ho požádat, aby ji uvolnil.

Projížděl jsem různé nabídky a přemýšlel, co bude nejlepší. V tom někdo zazvonil. Nedával jsem pozor, takže jsem nikoho neslyšel přijít.

Sklapl jsem notebook a šel ke dveřím. Před dveřmi jsem se zastavil a s úsměvem sklidil Belliny boty, které nestihla ráno uklidit, a tak byly rozházené uprostřed chodby.

Vzal jsem za kliku a podíval se na nově příchozího.

„Tanyo?!“

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

milica

4)  milica (15.06.2011 21:55)

Zajímavý začátek, těším se na další

3)  marcela (15.06.2011 06:15)

Vypadá to dobře.Bude to mít dobrý konec?

2)  Leni (14.06.2011 21:31)

Kim

1)  Kim (14.06.2011 14:42)

Edward a Bella manželé...to se mi líbí ...jen mě tam děsí ta Tanya...prosím, pokračování, ať vím co se bude dít dál, vypadá to na skvělou povídku

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek