Sekce

Galerie

http://www.stmivani.eu/gallery/136838-2.jpg

Double drabble (200 slov). Edward na Bellu kouká. Co když se Bella naštve a něco mu řekne? Bella není taková, jak se na první pohled zdá. Jak to vydýchá náš Edward? :D Vaše PetraCullen. :D


Kráčela jsem k náklaďáčku. V zádech jsem vycítila pohled, který už mě delší dobu pronásledoval. Nemusela jsem se otáčet, abych věděla, že mě pozoruje Edward Cullen. Naštvaně jsem se na něj otočila. Hodila jsem po něm ten nejvražednější pohled, jaký jsem dovedla. Už mě to unavovalo. Byla jsem nová a on mě tak strašně nenáviděl. V Biologii se na mě díval, jako kdybych odporně páchla. Měla jsem mu sto chutí říct, ať tohohle divadýlka okamžitě nechá. Hodila jsem si batoh naštvaně do auta a vydala jsem se zpátky směrem k němu. Kráčela jsem přes celé parkoviště. Nebála jsem se, i když jsem se měla bát. Každý nás pozoroval. Studenti si vzrušeně šeptali a ostatní holky mě vraždily pohledy. Naštvaně jsem k němu přikráčela. Chvíli jsem v jeho tváři viděla šokovaný výraz, ale pak nasadil tu pečlivě udržovanou masku. Pocítila jsem v sobě nával vzteku k tomu klukovi, který si myslel, že mě vražedným pohledem zastraší, jenže byl na omylu. Všechno ve mně začínalo vřít.

„Co chceš?″ vyštěkl na mě netrpělivě.

„Nezírej na mě, Edwarde Cullene!″ zakřičela jsem nenávistně přes celé parkoviště.

„Bello,″ zašeptal šokovaně a jeho obličej nabral bolestný výraz.

Utekla jsem zpátky přes celé parkoviště a hlasitě jsem oddechovala.


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Draculka13

7)  Draculka13 (11.03.2012 21:15)

nemůžu

RosalinkaElinka

6)  RosalinkaElinka (21.02.2012 17:35)

HA!

Alda

5)  Alda (15.12.2011 20:51)


Děkuju!!!!!!!!!

4)  Afrodita_Alice_Cullen (21.08.2011 03:33)

Alison

3)  Alison (20.08.2011 20:23)

Je to síce zaujímavé, ale niečo tomu chýba...:/ Ako by to bolo uťaté v polovici...:/ Proste to nemá tú iskru

Ale ten nápad sa mi páči

2)  marcela (20.08.2011 18:00)

Fakt dobrý.

KalamityJane

1)  KalamityJane (20.08.2011 17:32)

zajímavý nápad, ale něco tomu chybí... Jen nevím co...

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella