Sekce

Galerie

/gallery/kočka.jpg

Že kočka není pes, že včera není dnes, že hip-hop není swing a louka není les.
To každý ví, to každý zná ... a přesto se do toho dá tak lehce zamotat...

Nový den

Nehodlal jsem se od ní hnout. I když se na mě ani pořádně nepodívala, nechtěl jsem ji tu nechávat. Rodina se u nás střídala. Každý se s ní pokoušel mluvit, ale Pearl na jakékoliv milé gesto reagovala vrčením a pláčem. Rvalo mi to srdce.

„Měla by jít na lov,“ vyhrkl Carlisle, když se střídal ve dveřích s tátou.

„Jo, to by měla, ale s kým?“

„Nejspíš se všemi. Není to Bella, aby to zvládla jen s Edwardem, a hlavně tu není Edward, aby nám řekl, co si Pearl myslí. Musí nás být víc. Dvojčata si odpočinou a Rory taky. V jejím stavu ty přeměny asi nejsou ideální,“ spekuloval Carlisle.

„Fajn, tak jdeme,“ navrhl táta.

„Pearl? Nechceš se jít proběhnout?“ navrhl Carlisle a Konvalinka vytřeštila oči.

„Co? Lov? Já?“ blekotala.

„Už bys měla. Jen to bude zvířecí krev. Zvládneš to?“ vysvětlil táta.

„Ano,“ zašeptala a po dlouhé době se na mě podívala. Neusmála se. Měla tvrdý výraz a obešla mě ohromným obloukem.

„Chci jít taky,“ sykl jsem.

Všichni tři se zarazili.

„Ne!“ vyjekla Pearl a přitiskla se k tátovi. Tak tohle bolelo.

„Pearl, udělal ti Danny něco, že ho s sebou nechceš?“ ptal se táta a hladil ji po zádech.

„Nechci tam být s ním,“ hlesla.

„Milovala jsi ho,“ oponoval táta.

„Hm.“

„Nech ji. Tak příště,“ utnul jsem to. Už takhle to bolelo až moc. Nechtěl jsem další ránu.

Pearl se ulevilo a už spokojeněji vyšla s Carlislem a tátou ven. Vyprovodil jsem je z patřičné vzdálenosti až ke dveřím z domu, a zůstal tam stát. Sledoval jsem, jak mizí v lese. Pearl a ohromná skupina upírů s vlkem.

„Podělal jsem to,“ zašeptal jsem tiše a jen pro sebe, když jsem zavřel domovní dveře.

„To bylo na mě?“ vyhrkla Hanny a já se otočil. Stála pod schody a v ruce měla sklenici s vodou. Nejspíš šla z kuchyně.

„Ne,“ odsekl jsem.

„Fajn.“

„Hannah?“ vyhrkl jsem, než mohla zmizet. Znovu se na mě otočila. „Omlouvám se, jak jsem protivný. Jen je toho na mě moc,“ vydechl jsem.

„Aha.“

„Víš, co to je? Unesou ti holku a ty nevíš, jestli ji někdy ještě uvidíš?“ dožadoval jsem se pochopení.

„Ne, to nevím,“ odsekla a mě to docvaklo. Jsem takový idiot.

„Bože, omlouvám se, Méďo, já… Jsem sobec a debil. Jistěže víš, jaké to je. Víš to a ještě tím procházíš a já tu vzdychám, že mě nechce. Promiň,“ prosil jsem.

„Hm.“

„Zlobíš se? Máš právo se zlobit. Poslední dobou to všechno kazím.“

„Jo, to jo.“

„Dík. To mám za to.“

„Jo.“

„Ty mě hodně nenávidíš, viď?“ vyhrkl jsem.

„Miluju tě, Danieli. Jsi moje krev a můj bratr, ale neumím a nechci se smířit s tvým chováním. Já za to můžu stejně jako ty. Myslíš si, že nemám výčitky, jak to skončilo? Že mě neštve, že jsem tomu bídákovi Thomasovi nezabránila v té hnusárně s Pearl? Proč myslíš, že je vyděšená? Taky bych byla. Prožila si peklo a ty po ní chceš, aby se ti vrhla kolem krku.“

„Co jí udělal?“ vyhrkl jsem.

„Znáš příběh Rose?“ zašeptala a mě se zatmělo před očima.

„Naší Rose? Jistěže ho znám. Počkej – on ji…“ polkl jsem naprázdno, když Hannah smutně kývla.

Zděšeně jsem na ni zíral.

„Poprvé lituju, že je už mrtvý. Tak rád bych mu vyrval kost po kosti z těla a nechal ho sežrat jeho vlastní vnitřnosti,“ vrčel jsem.

„To jí nepomůže.“

„A ty? Tobě to taky udělal?“ panikařil jsem.

„Ne. Já měla štěstí. Byla jsem pro ně jen zrůda, které se musí zbavit. Přežila jsem jen díky tomu, že jsem měla spojení s vámi. Potřebovali mě, ale mučili mě hlady skoro k smrti. Pearl mě chtěla zachránit. Nabízela mi svou krev.“

„Nejsi zrůda,“ řekl jsem.

„Děkuju,“ špitla.

Přešel jsem k ní a konečně ji objal. Od jejich návratu prvně.

Hannah se rozvzlykala.

„Ty pitomečku pitomej,“ koktala mezi nádechy a usedavým pláčem.

„Já vím,“ chlácholil jsem ji. V hlavě mi přesto nepřestával brouzdat ten obraz Thomase. Kéž bych ho mohl znovu zabít. Jen jednou. Ne, dvakrát. Dobrá, zabít, oživit, znovu zabít. Jen párkrát, asi tak do konce věčnosti. Prosím.

***

Bulela jsem mu do košile a za žádnou cenu to nešlo zastavit. Štval mě, urážel mě a přesto jsem teď byla ráda, že je se mnou a drží mě. Jak on, tak já jsme byli sobci, co si mysleli, že trpí víc, než ten druhý. I když se mohlo zdát, že Daniel má svou starost pryč, opak byl pravdou. Sice měl Pearl u sebe, ale ta holka ho z neznámého důvodu odmítala. A jeho nejlepší přítel byl v tahu, což trápilo i mě a podstatně víc, než odmítání Pearl. Chrisovi hrozilo, že z něj bude Hledač místo Pearl. Vzpomněla jsem si, jak mi o tom vyprávěla. Že by to nikdy nechtěla prožít.

„Pearl!“ došlo mi.

„Co je s ní?“ panikařil Dan a pustil mě z objetí.

„Ona to ví! Ví, jak ta proměna probíhá. Thomas jí to tehdy řekl a ona řekla mně, že… Kdy se vrátí?“ ustala jsem ve větě, protože přemýšlet nad tím, jak moc to teď někde u Niagáry Chrise bolí… nechci.

„Víš co? Sbalíme zbylé věci a vyrazíme za nimi,“ navrhl. Já měla však lepší plán.

„Nejdřív vyrazíme za nimi a pak sbalíme.“ Dan chvilku předstíral, že přemýšlí, načež otevřel dveře a pustil nás ven. Blížil se listopad. Co mohlo, to ze stromů opadalo, a co to nestihlo, tak lehkým labutím pohybem se snášelo k zemi teď. Ve vzduchu byla cítit chuť zimy.

„Všimla sis, čím Pearl voní?“ usmál se Dan.

„Nějak ne. Čím?“ otočila jsem se na něj.

„Konvalinkami a Vánoci.“ Povytáhla jsem jedno obočí.

„Vánoci?“

„No jo, taková ta vůně, vždyť víš. Cukroví, stromeček a očekávání, co pod ním najdeš. Miluju tu vůni,“ culil se. Zavrtěla jsem nechápavě hlavou, ale nekomentovala jsem to. Když cítí Vánoce, ať si je cítí. Popravdě jsem neměla moc šancí očuchávat Pearl po přeměně. Nechodila jsem za ní. Teď jsem se styděla, protože to byla kamarádka. Hodně dobrá kamarádka a v budoucnu, jestli ji přejde ta nechuť z Dannyho blízkosti, i švagrová.

„Hele,“ ukázal Dan před nás a zamířil vytyčeným směrem.

„Počkej!“ vykřikla jsem, ale bylo pozdě. Dan se objevil vedle krmící se Pearl a ta vztekle zavrčela.

„Ne!“ okřikl ho táta, který Pearl hlídal, zatímco ostatní lovili. Bylo pozdě. Pearl se po Danovi ohnala a svalila ho pod sebe. Dlouhé prsty mu omotala kolem hrdla a kolenem se mu opřela o hruď. Rpzběhla jsem se k nim.

„Pearl, to nesmíš,“ prosila jsem ji, ale než jsem se k nim dostala, táta mě sevřel kolem pasu.

„Nechoď k nim,“ pral se se mnou.

„Pearl, poslouchej mě!“ nepřestávala jsem se snažit. Daniel pod její silou bledl. „Zabíjíš ho,“ skučela jsem.

„Nevnímá tě, je na lovu. Je mimo,“ vzdychl táta, ale pořád mě pevně držel.

„Nech ho!“ zkusila jsem to naposledy, ale Pearl se k němu sklonila a Dan sebou trhl. Ona ho zabije!

Najednou zvedla hlavu a v očích jí problesklo poznání. Pustila ho, ve zlomku vteřiny stála pět metrů daleko a zhrozeně se dívala na místo, kde ležela padlá laň a vedle ní chroptící Dan. Chytila se za hrdlo a zaskučela.

V tu chvíli se vzduchem kolem nás mihlo několik stínů. Než jsem stihla mrknout, Pearl svíralo několik paží. Jasper, Carlisle a Emmett. Jacob a Nessie s Rose a Alicí stáli mezi námi. Já objímala napůl udušeného Dannyho, kterého kdosi vytáhl na nohy a teď stál vedle mě a masíroval si hrdlo.

„Blbče!“ syčela jsem.

„To už jsi dnes říkala,“ zaskuhral.

„Pearl, klid. Uklidni se,“ tišil ji Carlisle.

„Ne! Chci pryč! Pusťte mě, nebo uvidíte! Musím se nakrmit! Odveďte ho pryč! A Hanny taky! Proč sakra tak voní?“ řvala. Šel z ní strach, ale Danny jen zíral do země.

„Jsi v pohodě?“ ptal se ho táta a brácha jen krátce přikývl.

Lháři.

Nestarej se.

Budu.

Děkuju.

Ona to tak nemyslela.

Já vím. Moje chyba. Překvapil jsem ji.

Nejen ji.

Nechce mě.

Chce, ale ještě to neví. Je v šoku. Dej jí čas.

Zase?

Nic jiného ti nezbývá, bráško.

„Pearl?“ oslovil ji Jasper. Zvedla jsem oči ve chvíli, abych viděla, jak se kamarádka hroutí k zemi.

„Jsem odporná,“ vzlykla.

„Nejsi. Daniel zapomněl na pravidla. Není to tvoje chyba,“ tišil ji Jazz.

„Proč jste mě raději nenechali umřít? Jsem zrůda,“ trvala na svém.

Nessie zazvonil v kapse mobil.

„Ahoj, jsme za Třemi buky,“ odpověděla a zavěsila. „Edward s Bellou jsou doma. Jdou sem,“ vysvětlila několika nechápavým pohledům a opravdu. Během chvíle tu byli.

„Co je?“ vyhrkla Bella, když nás viděla v téhle divné formaci.

„Překvapil jsem Pearl při lovu a málem jsem byl dalším chodem,“ kuňkl Dan a Bella se k němu sklonila.

„Stane se,“ tišila ho, zatímco Edward vykročil k Pearl.

„Pojď, popovídáme si,“ natáhl k ní ruku.

„Nepůjde s teb…“ začal mu to vymlouvat Jazz, ale zmlkl, když Pearl nataženou ruku přijala a vykročila s Edwardem pryč.

„Novorozené mám v malíku,“ mrkl na nás a Bella se zasmála. Když zmizeli mezi stromy, vydali jsme se domů. Daniel neřekl jediné slovo. Mluvili ostatní, ale nikdo z nich mu nenadával. Proč taky? Jediný komentář slízl doma od Jacoba, který už nebyl ve vlčí podobě.

„Zamilovaný tele,“ rýpl si a ťukl ho pěstí do ramene.

„Jak jste pochodili ve Volteře?“ vyzvídala jsem.

„Našli jsme několik legend o Niagáře. Jedna vypadá jako ta naše. Tedy ta, co ji potřebujeme. Ptali jsme se i starších upírů a oni to potvrdili. Víte, z kanadské strany je provrtán tunel do skály pod podkovu vodopádu. Je tam z doby budování první hydroelektrárny svého druhu, kterou tam postavil Nikola Tesla.  Dnes se používá pouze pro turisty. Někde v ní by měl být vchod. Kdysi prý byl někde jinde, ale když se stavěla elelktrárna, naskytla se jim možnost vybudování lepšího utajeného vstupu. V tom tunelu musí být tajný poklop vedoucí do chrámu. Podle Zacharyho, upíra ze Států, který tam žil přes dvě stě let, má Niagara zvláštní moc. V určitých místech je prý neuvěřitelně léčivá a dokonce to i přirovnal k upířímu jedu. Zahojí rány, vyhladí jizvy a odežene třeba i rakovinu. Jenže nikdo to místo nedokáže přesně určit. Ta chodba je jediný záchytný bod,“ vyprávěla Bella.

„Tak jedeme!“ vykřikla jsem. Nehodlala jsem čekat na další ztracený den.

„Hannah, nemůžeme si dovolit brát s sebou novorozenou Pearl, anebo ji tu nechat s několika z nás. Podle Zacharyho je Niagara Volterrou Hledačů. Budeme potřebovat každého upíra, ale JEN upíry, zlato.“

„A to mi chceš jako říct, že co…“ nechápala jsem.

„Že požádáme o pomoc a ty s Danielem a Rory tu zůstanete s Pearl.

„Zbláznili jste se?“ vykřikla jsem unisono s Rory.

„Vždyť právě pro nás je nejvíc nebezpečná,“ pokračovala Rory dál. „Nám tluče srdce a voníme jí, jak právě názorně předvedla na Dannym. A nikdo z nás není tak silný, aby zvládl novorozenou. A navíc, moje – nebo spíš jeho,“ pohladila si břicho, „vize vám při hledání mohou být užitečné. Proč bych tu sakra měla zůstávat?“

„Protože jsi těhotná,“ prskal naštvaně Taavetti, „a já mám o tebe strach. Všichni o tebe máme strach. A vize? Snad máme telefony, abys nám mohla podávat hlášení. Ale s Pearl máš pravdu. Někdo by tu vážně měl ještě zůstat.“

„To asi nebude potřeba,“ ozval se od francouzského okna vedoucího k lesu klidný Edwardův hlas. Stál tak a v bronzových vlasech se mu leskly kapičky vysrážené mlhy. Byl sám.

„Kde je Pearl?“ vyděsil se brácha.

„Nahoře. A myslím, že bys měl jít za ní. Nebojte se,“ obrátil se na zhrozenou mámu, Bellu i Rory, zatímco Dan už uháněl po schodech. „Nic mu neudělá. Měli byste jí trochu věřit, zvlášť ty, Bello. Ty ses taky dokázala zastavit uprostřed lovu. A Pearl má silnější motivaci – pro tebe to tenkrát byli cizí lidi, které jsi málem v lese zabila. Pro ni je to kluk, kterého miluje.“

A mně svitlo. Proto byla celou dobu taková. Bojí se, že mu ublíží. Jenže…Dokáže se ovládnout?

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

25)  Anna43474 (21.04.2011 17:47)

No hurá
Vánočka, vydrrrž!!! Upíři už letííí
TKSATVO

Yasmini

24)  Yasmini (04.01.2011 21:52)


Šalala jupí perfektní!!

Amisha

23)  Amisha (27.10.2010 08:06)

Jééé, to mě nenapadlo. Ale vlastně je to logické!

22)  Zuzka (13.10.2010 22:51)

krista81

21)  krista81 (13.10.2010 21:45)

Tak ještěže se od minulé kapitolky ty sourozenecké vztahy zlepšili.
Už jsem se bála, že na sebe budou tak hnusní pořád
A Pearl - docela mě vylekalo co řekla pro probuzení, naštěstí to má dobré vysvětlení a vypadá to, že je jakž takž smířená s tím, že se proměnila na upíra
Ovšem co chudáček Chris???
Doufám, že už ho brzy zachrání

julie

20)  julie (13.10.2010 21:27)

Danny si ještě užije než dokáže Pearl přesvědčit, že jí jednak neublíží, jednak, že ona neublíží jemu - a jednak, že milování může být i krásné..to dá fušku.Už tak se divím, že Pearl nemá děs ze všech chlapů.Tak to snad oba zvládnou. Hlavně, že to přežila, na zbytek mají věčnost :)
Ale Chris... kdoví,jak daleko je jeho přeměna a jak se může projevit i po dlouhé době po jeho záchraně
Chudák Hanny, ta bezmoc musí být úděsná.:'-(
Misulko je to krása

Kaca

19)  Kaca (13.10.2010 21:02)

Hodná, zlá Pearl. Hmm... to už skoro zní jako pohádka. Pearl upírka, napadla svého "přítele", moudrý pradědeček Edward jí něco řekl a vše možná dopadne dobře. S tou Pearl je to teda situace. Míšo! Prosba byla jeden živý a nakonec to asi budeš vážně jenom ty No ještě že ten Danny pro dnešek přežil. Jsem zvědavá na ty novoronezecké vztahy. Vypadá to jako pořádný, nespoutaný upír. Určitě se těším na další

Hanetka

18)  Hanetka (13.10.2010 20:16)

DeSs, Hanny se nmůže přemístit, protože to tam nezná! Musela by si nakreslit obrázek, ale ona nemá šajna, jak to tam vypadá. Musí čekat, jak se rozhodnou ostatní, a věř tomu, že ji to žere. A ještě se akeě dočkáte, o to žádný strach. Však ona Hanny na něco přijde, neboj...

sfinga

17)  sfinga (13.10.2010 19:27)

Fandím Dannymu a fandím Pearl. Kruci ať všechny těžkosti překonají
A ostatní musí najít Chrise a zachránit ho.

Míšo, Mibel, prosím piš, piš, piš

16)  mary (13.10.2010 19:23)

ty než se rozhoupou, tak bude Chris pod kytkama nebo hledačem

DeSs

15)  DeSs (13.10.2010 19:21)


Já se bála, že ho Pearl už fakt nechce. A za to znásilnění bych Jaredovi (nebo jak se jmenuje) utrhla... ehm, asi víš co, že jo? Nerada bych to sem psala. (je to kulaté a má dvě)
Chris... trčí někde u Niagár a oni trčí na zadku! Sice je chápu, ale být Hanny, přemístím se a jdu to aspoň omrknout...
Krásný díl! Jsi skvělá!

14)  Anna43474 (13.10.2010 17:32)

Ať už jedou pro Chrise :( a daj těm hlídačům pořádně přes hubu A Pearl je... novorozená TKSATVO

13)  katy (13.10.2010 17:17)

Moc hezké.

semiska

12)  semiska (13.10.2010 16:58)

Moc krásný. Dannny je zamilovaný až po uši, tak vůbec nepřemýšlí :D Jinak moc pěkná kapitolka

eMuska

11)  eMuska (13.10.2010 16:53)

Pearl, Pearl, Pearl! Pearl miluje Dana! A ja milujem túto poviedku!!!... román ...

10)  Lucie (13.10.2010 16:09)

9)  Alorenie (13.10.2010 15:59)

Wooooooow! Nádherný, skvělý! Ona ho miluje :) On jí miluje Klaním se, úžasný!

8)  Lejla (13.10.2010 13:45)

Dalsi uzasny dilek. opravdu jsem se bala, ze nakonec Pearl utece a nebo, ze je bude vsechny nenavidet za to, ze z ni je upir, ale ona se jenom boji, aby Dannymu neublizila. Ten ma zase strach, aby ho potom vsem dokazala zase milovat, kdyz ji nedokazal zachranit pred znasilnenim. Ztracim nervy zapeklite situace A do toho vseho zoufala Hanny a tehotenske nalady Rory...a co je s tim Chrisem...zoufalost me nepomiji Uzasne dilko jako vzdy

Michangela

7)  Michangela (13.10.2010 13:17)

6)  eElis (13.10.2010 12:25)

V jednu chvíli jsem málem dostala infarkt, když Pearl škrtila Dannyho, ale naštěstí, že si uvědomila, že je to kluk, kterého miluje. Tak šup, šup, ať už zachrání Chrise nebo se už z té nevědomosti zblázním. Už někoklik kapitol, ani zmínka o tom, jak mu je. No, doufám, že už ho najdou a bude vše jen a jen dobré. Nádherná kapitolka.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek