Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/otaznik.jpg

Stal(a) ses přispěvatelem fanfiction? Pak je na čase vytvořit si vlastní autorský profil, aby čtenáři snadno našli tvé články.

Pozorně si, prosím, přečti následující návod.

Pomůže ti, pokud si ho otevřeš v jiném okně a během vytváření profilu do něj budeš nahlížet.

Autorský profil se vytváří podobně jako běžný článek. (Viz Jak publikovat článek)

Dříve, než si shrnutí vůbec vytvoříte, musíte mít zveřejněný alespoň jeden článek.

 

1) Do titulku článku vyplňte Povídky od... a své jméno (nick)

2) Článek uložte do sekce Profily autorů.

3) Označte článek jako důležitý. Pomůže vám to v jeho dalších úpravách.

4) Jako perexový obrázek použijte např. svůj avatar. (Jeho výška nesmí přesáhnout 100 px).

5) Do perexového okna napište seznam publikovaných článků.

6) Do samotného textu následuje seznam toho, co jste dosud vytvořili, včetně obrázků a linků na vaše povídky. Tvář svého shrnutí si tvoříte vy sami. Jen se snažte, aby bylo co nejpřehlednější a vašim čtenářům usnadnilo hledání.

Nástroje:

- vkládání obrázků: symbol stromečku (druhá řada, devátý zprava) - klinout na stromeček, vložit link na obrázek v galerii (popř. přímo z nějaké internetové stránky. Ale pozor, z ní může obrázek časem zmizet. Z galerie vám jej nikdo nevymaže) a vložit

- vkládání linků: označte si nápis, který chcete mít jako odkaz, klikněte na symbol řetězu (druhý řádek, dvanáctý zprava), vložte link a vložte

7) Zaškrtněte Článek je hotov a přidejte.

 

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, s důvěrou se obraťte na své adminy, buď přímo do komentářů pod tímto článkem, nebo na email admin[zavináč]stmivani-ff.cz (Do předmětu napište Profil)

 

Za tým adminů

Karolka

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

33)  Tru (16.11.2010 21:02)

Ree: Já to psala, Emet:) Díky

Ree

32)  Ree (16.11.2010 20:57)

Máš ho o pár řádků výše admin@stmivani-ff.cz

31)  Tru (16.11.2010 20:49)

Ree: Jsem oprsklá jak Emmet, ale písneš mi ještě ten email, prosím, prosím:) Pěkně prosím:)

30)  Tru (16.11.2010 20:35)

Ree. Díky:)

Ree

29)  Ree (16.11.2010 20:33)

Tru: Pošli to na administrátorský mejl, určitě se na to někdo koukne... ;)

28)   (13.11.2010 12:49)

Noth: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Mám dost, takže vydírání? Ne, to je dobrý. Mě stačí, že tu mohu být. Pokud budou potřebovat pomoc jako admin, nebo jen kontrolovat e-maily a přidávat práva, budu tu, a klidně pomohu. Ale to vydírání se mi zdá, takové až moc, ještě bych si vykoledovala vyhazov, nestojí mi to za to. Jinak děkuju za návod. :D :D

Noth

27)  Noth (13.11.2010 12:24)

KacenQaCullen:
Okáto/neokáto, ono to vždycky dopadne trochu jinak, než bylo původně v plánu.
Takže pokud bys o ten post opravdu stála, je tu ještě pár (literally - pár ) zkratek, jak úspěšně dosáhnout cíle.;)

První ze způsobů, kterak se stát adminem nižší šarže, je dokonalé ovládání jazyka slovenského a nějaké to osobní kouzlo.;) Takhle to člověk dotáhne na Pěšáka.

Druhá a poněkud snazší (mimo jiné také efektivnější) cesta vede přes založení fanouškovské skupiny dedikované nepopiratelnému géniu jedné z hlavních adminek/popřípadě její nezapomenutelné tvorbě.
(Ovšem nikolivěk Nebrasce, to by také mohlo být to poslední, co bys udělala. Snadná válečná kořist by mohla být třeba taková Ree, či Ajjinka.;) )
Nejde o formu podplácení, spíše se jedná o vydírání. Účelem založení této skupiny je soustavné bombardování adminky až do té doby, dokud nedospěje k názoru (= dokud nezačne zbožně doufat), že když Ti na kabát připne pěticípou hvězdu s postranní kolejničkou, zavře Ti to pusu.B)

Takže lovu zdar a hodně štěstí!

Ups, patrně jsem sem zahrnula i jednoduchý návod, kterak takovýto post rychle ztratit...

26)   (13.11.2010 10:48)

Ree: Okáto, děkuju za informace. Když už jsme u těch povídek, nekoukla by ses na moje shrnutí, jestli tě nezaujala nějaká povídka? Ocením názory ostatních.

Ree

25)  Ree (13.11.2010 10:45)

Generálů je jenom 6. My, které jsme zakládaly web a Wash, který nám pomáhá s jeho technickou stránkou. Máme ještě dva adminy a v nejbližší době nemáme v plánu přibírat adminy. Článků není zase tak moc, abychom to nestíhali...

24)   (13.11.2010 10:38)

Ree: To tu máte rychlé... Kdybych chtěla také pomoc opravovat, je nějaká možnost výt Generál?

Ree

23)  Ree (13.11.2010 10:36)

KacenQa: Ano, Generálem je myšlen admin. Ne, povídky se zveřejňují max. do dvou hodin, ale vážně záleží, jestli je z nás někdo přítomen. Většinou máš povídku do půl hodiny zveřejněnou. Rozlišení přispěvatelů nemáme. Podle nás je to zbytečné, takže jsi jenom písař ;)

22)   (13.11.2010 10:28)

Noth: Jestli jsem to pochopila dobře, tak admin?
Mám počítat tak jeden den? A je u Vás také rozlišení jako přispěvatel -> ověřený přispěvatel, nebo je jen písař?
Promiň, mám moc otázek, ale na jiném webu jsem zvyklá na jiný přístup.

Noth

21)  Noth (13.11.2010 10:23)

KacenQaCullen:
To je fajn, že ono se to vždycky nějak samo spraví.:D
Co se publikace týče, přijde na to, zda je nablízku nějaký ten Ženerál.;)

20)   (13.11.2010 10:20)

Noth: Jo, už se mi zpravilo, asi to nějak blbo. Děkuju. A jen otázka, jak dlouhá trvá publikace shrnutí a posléze i článku? :)

Noth

19)  Noth (13.11.2010 10:18)

KacenQaCullen:
Pokud tím, že zkopčíš link, myslíš to, že pravým tlačítkem myši klikneš na obrázek, zvolíš vlastnosti obrázku a zkopíruješ adresu, pak je to správně.:)
Tak, jak jsem články našla, se perexové obrázky nezobrazovaly, ovšem po úpravě už nemám problém...

18)   (13.11.2010 10:14)

Noth: No, pořád nic. Dělám to dobře, že nejdřív nahraji obrázek do mé galerie, zkopčím link a přidám do perexu? Pokud ano, tak jsem fakt zcvoklá... A tobě se to zobrazuje dobře?

Noth

17)  Noth (13.11.2010 10:12)

KacenQaCullen:
Zkus F5, protože mně se po menších úpravách zobrazuje perexový obrázek v obém.;)

16)   (13.11.2010 10:08)

Noth: Pořád nic... Dala jsem k publikaci článek a tam taky není obrázek... já se z toho zcvoknu

Noth

15)  Noth (13.11.2010 10:07)

KacenQaCullen:
A teď?;)

14)   (13.11.2010 10:03)

Noth: Do textu už jsem obrázky vložila, ale pořád mi nejde obrázek jako perex.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek