Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/50283_324066593942_7064161_n.jpg

Víly vily věnce poblíž vily a my se ptáme, ví-li Vilík, že na ně vlci vyli? Jo a ještě taky: Zavilí šakali zavile vyli.

(Makačka, co?)

„Sakra, vidíš to?“ vrčel Paul a hranou ruky praštil do monitoru počítače.

„Co konkrétně?“ zajímal se Jared s plnou pusou.

„No tohle! Fan fiction na Stepheninu Ságu, to není možný! A my tu pak máme podle toho šašit?“

„Pořád nic nevidím,“ vzdychl Jared.

„Tady!“ štěkl už dožraně Paul a zabodl prst do obrazovky. Jared se nahrbil, zaostřil a přestal najednou žvýkat, když si toho všiml…

***

Jacob se rozeběhl lesem a hlasitým vitím svolával smečku k sobě.

Kde jste? Křičely jeho myšlenky.

Všichni k řece, hned! Dodal a v duchu se začal smát. Jeho čtyři tlapy se opíraly o mech sotva slyšitelně, když vyběhl z lesa a uvelebil se u vody.

Malá louka byla samý květ. Všechno vonělo a zpívalo jarem. Přesto se zarazil a civěl na druhý břeh.

Alice, Rosalie, Bella a… Nessie. Jeho malá Nessie. Všechny tam vyly v trávě. Věneček za věnečkem. To byl pohled. Jacob smutně zakvičel.

Jak moc bych ji chtěl mýt u sebe, povzdechl si v duchu a složil se do trávy.

Citlivko, zasmál se blížící Jared a plácl sebou vedle Jakea.

Kde jsi takovou dobu? Zajímal se Jacob.

Vysel jsem u Emily. Akorát dopekla bábovku, tak jsem si dal.

Jacobovi zakručelo v břiše. Taky by si dal bábovku, jenže teprve začalo jaro.

Když jsem metelil polem, sedlák řádil. Čerstvá mouka bude až po podzimu, informoval dál Jared. Jacob se narovnal v zádech.

Sedlák už visel? Rozzářil se Jake.

Jo, vždyť ti říkám, že jsem ho viděl.

Jejich diskuzi přerušily upírky z druhého břehu.

„Hele, psíci, pojďte si s námi povídat, ne?“ vybídla je Alice se smíchem.

Jacob si s Jaredem vyměnil pohled, ale nakonec zmizeli v lese a po chvilce se vrátili v lidské podobě.

„Chcete pomoct?“ navrhl Jared a přeskočil říčku.

„Nejdřív si opláchněte ruce, máte je jak prasata. Běháte po nich a pak se tu rvete do práce, huš!“ poručila Rosalie. Jake s Jaredem zavrčeli, ale poslechli. Vrátili se k vodě a než ponořili ruce, ozval se Paul:

„Co jdete dělat?“

„Mít si ruce,“ odfrkl si Jacob.

„A proč?“ nechápal Paul.

„Abychom mohli výt,“ vysvětlil Jared a protočil oči nad Paulovou otázkou…

***

„Hej, tak a dost, tohle se nedá číst!“ vyštěkl Jared a odvrátil se od monitoru.

„No, co naděláš. Musíme. Je to napsaný, tak jdeme,“ hlesl Paul a vstal.

„To jako vážně?“

„Jistěže!“

„Co je?“ zajímal se Jacob a sledoval dva kamarády.

„Jdeme zrealizovat další povídku, co si ti blázni vymysleli,“ odpověděl Paul a protáhl si záda.

„Vždyť je to fajn, ne? Tak proč se ksichtíte?“ nechápal.

„Tak si to přečti,“ kývl hlavou Jared a Jacob se naklonil k počítači.

„A sakra…“ vydechl.

„Jo, sakra. Tak jdeme,“ zopakoval Paul a všichni vyšli ven před dům.

„Takže, jak to tam bylo?“ pokoušel se rozpomenout Jacob.

„Mazej do houští a hlasitě vij,“ poručil Paul.

„A nevíš asi, jak to mám udělat?“ štěkl Jacob.

„Vím já?“

„Neumím vít ani potichu, natož nahlas!“

„Jdi už, ať to máme za sebou,“ prosil Jared. Jacob ho probodl pohledem, a než se rozeběhl, zarazil se znovu.

„Hele, a pak?“ zajímal se.

„Musíme dát vědět Alici, aby sehnala holky,“ vzpomněl si na další část Paul a vytočil číslo ke Cullenům domů.

„Fajn, tak já jdu, ať tam jsou včas,“ prosil Jacob a vběhl do lesa.

Jak mám hlasitě vít, sakra? Výt bych věděl, to mi jde na první dobrou, ale hlasitě vít a ještě u toho běžet?

Jacob se uprostřed lesa zastavil a zkusil vzít do tlap kapradinu. Místo toho ji úhledně zadupal do země. Pak další – následkem vzteku.

Se na to můžu zvysoka! Vrčel a štěkl vztekle na podupanou zeleň.

Levý stonek přes pravý stonek! Obtočit! Pravý stonek přes levý stonek! Zamotat! Řval na celý les a připadal si jako blbec. Rozeběhl se směrem k řece, kde to mělo pokračovat a neustále se pokoušel hlasitě vít. V hlavě slyšel hurónský smích Jareda s Paulem.

Vběhl na louku a spokojeně si oddychl, protože upírky byly na svém místě. Svalil se do trávy v podobném záchvatu jako předtím Paul s Jaredem. Alice, Rosalie, Bella a Nessie klečely v trávě, hlavy zvrácené dozadu a produkovaly: Hauuuu!

Jacobův močový měchýř začal skučet podobně.

Se počůrám! Řval smíchy a kopal tlapami do všech stran.

„Drž se role,“ odfrkla si Bella přes vodu a Jacob se z posledních sil zvedl na nohy. Přeskočil vodu a drapl Nessie do tlamy.

„Hej! Co je?“ děsila se.

„Jde tě mýt, zlato. Podle povídky, neper se,“ vzdychla Bella a odpověď doplnila dalším hau.

„Nehodláš mě hodit do té vody, že ne?“ vyzvídala Nessie vteřinu předtím, než ji Jacob pustil do říčky. Zaplácala rukama, několikrát se vyplašeně nadechla a zůstala nehnutě zírat na vlka. „Tak tohle máš u mě schovaný,“ vrčela.

Pardon, pomyslel si Jacob a vrátil se na druhý břeh, kam měl přijít Jared. Jenže ten se neobjevoval. Místo toho se v Jacobově hlavě objevil obraz Jareda, jak se plácá v Emilině zahrádce a Emily ho krmí bábovkou. Slzy jí tečou od smíchu a občas se předklání v přívalech křečí, když Jared hystericky sáhne na žížalu.

Ahá! Tys vysel! Co jsi sel? Zasmál se Jacob.

Sklapni, vořechu, ulevil si Jared. Víš, jak mě bolí ruce?

Jacob si uvědomil, že Jared běží přes zmiňované pole.

A jé, jsem zvědav, jak se tohle provede, úpěl Jacob. Jaredova hlava se otočila a do zorného pole mu padl sedlák.

Je po něm? Zajímal se Jacob.

Ne, visí za kšandy.

Uf!

Už jsem skoro u tebe, co teď? Vyhrkl Jared a vběhl ve stejnou chvíli na pole.

„Hele, psíci, pojďte si s námi povídat, ne?“ vyzvala je Alice. Jacob s Jaredem opět vyprskli smíchy. Teď to znělo fakt vtipně, když viděli vyjící upírky a oni byli vlkodlaci. „Tak jsem to nemyslela, mazejte do toho lesa,“ štěkla na ně. Oba se sebrali ze země a doklopýtali do houští, kde se přeměnili. Stejně vrávoravou chůzí se vrátili na louku a utřeli si slzy.

„Chcete pomoct?“ nabídl Jared podle scénáře a přeskočil říčku. Když je holky poslaly k vodě, rezignovaně sklopili hlavy a chytili se za ruce.

„Co blbnete?“ nechápal blížící se Paul a úplně zapomněl svou repliku.

„Máme ruce, ne,“ odfrkl si Jared.

„Hele, podrbej mě na nose,“ prosil Jacob a vystrčil k Paulovi tvář. „Kouše mě!“ dodal a Paul mu několikrát odrbal obličej. „Dík,“ hlesl.

„A dál?“ vzdychl Paul a oči se mu rozšířily šokem. „Ach ne, tak tohle já dělat nebudu! Fakt ne!“ bránil se.

„Nekecej a vyj,“ štěkl Jared, který se posadil do trávy k upírkám, narovnal se v zádech a zaklonil hlavu. Jacob sebou plácl vedle něj a napodobil ho.

„Tohle je lepší než hlasité vití,“ vydechl a s ostatními melodicky zavyl.

„Já bych raději vila,“ sykla Bella a protáhla si krk, jak ji za ním bolelo.

„Jo, věnečky, co? Pche,“ odfrkl si Jared a znovu vypustil zvuk z hrdla.

„Takhle to končí, když někdo nemá tušení, co píše! Sakra, proč si to po sobě nekontrolují?“ odsekával Paul a neuvěřitelně pomalu se sumíroval ke kolegům v trávě.

„Jen jim to řekni, bratře,“ zavyl Jacob a Paul se konečně rozesmál.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4   »

emam

62)  emam (01.09.2013 13:27)

No to je mazec! Nejhorší nebo nejlepší na tom je, že takových chyb jsem nejspíš taky schopná. Chudáci malý
Úžasně napsané

MisaBells

61)  MisaBells (06.03.2013 15:06)

dííííííííík

Bosorka

60)  Bosorka (03.03.2013 10:42)

Mišule - tahle povídka prostě bude vždy patřít mezi mé TOP čtivo

leelee

59)  leelee (19.06.2012 22:18)


jo pravidla pravopisu by měli být povinná četba

Clea

58)  Clea (19.06.2012 22:16)

Marvi

57)  Marvi (19.06.2012 22:13)

Nejdřív jsem si říkala, kdo dopustil aby to vyšlo s takovouhle gramatikou Pak mi ten vtip došel. Je to opravdu parádní

MisaBells

56)  MisaBells (12.04.2012 20:32)

Šári, dávej bacha :D Opakované čtení tohohle "výtvoru" způsobuje gramotným spisovatelkám degradaci a tiky :D

SarkaS

55)  SarkaS (12.04.2012 19:53)

Mibel, teď jsem na to zase narazila, neodolala jsem a málem mě to stálo zdraví. Bolí mě smíchy tváře jako už měsíc ne... Úplně mi tenhle zázrak vypadl z hlavy o to víc jsem si ho užila, když jsem si ho opakovala

MisaBells

54)  MisaBells (12.04.2012 15:34)

No, Hanet z toho nadšená nebyla :D chudinka moje, už jí to v životě neudělám, fakt ne.

maryblack

53)  maryblack (11.04.2012 01:25)

SUPER!!!

Empress

52)  Empress (11.04.2012 00:09)

Ach božínku, toto ma "zabilo"
Hlavne " hlasitě vijící" Jacob a "vyjící" upírky

Twilly

51)  Twilly (10.04.2012 23:54)

Chudáček Hanet

kajka

50)  kajka (10.04.2012 23:50)

Parádní nápad! Chudinka Jake! Tahle povídka je jistě snem každého korektora. Chtěla bych vidět tu ubohou vycukanou osobu, která tvůj text měla na starosti. Určitě jí zůstal tik v oku.

HMR

49)  HMR (23.07.2011 01:17)

Tak jsem to dala znova, několik dní jsem pracně přemýšlela, kdo by tuhle zaáležitost mohl mít na svědomí... no kdo asi? Už už jsem se chtěla zeptat, ale naštěstí mi to vyhledávač vyplivnul sám. Takže pořád a zas a znova

MisaBells

48)  MisaBells (10.01.2011 00:19)

SarkaS jsem hold morbidní typ :D

SarkaS

47)  SarkaS (08.01.2011 23:08)

Chudáčci, no ty jsi jim dala... Ale je fakt, že je hrůza to někdy i číst, natož aby se ti chudáci podle toho museli ještě řídit

Twilly

46)  Twilly (08.01.2011 23:01)

MisaBells

45)  MisaBells (08.01.2011 22:55)

No jo, to mi nedošlo, ale tak jsi tady na konci a žiješ :D Zvládla jsi to na první dobrou, gratuluju :D

Twilly

44)  Twilly (08.01.2011 22:44)

Keď si to tak vezmeš, pre mňa je to tak trochu "studium cizího jazyka" a tvoje povídka byla jako FAKT děsnej diktát

MisaBells

43)  MisaBells (08.01.2011 22:41)

Twilly nic si z toho nedělej, mě se Amishka chudínka moje ptala, jestli tam fakt chci mít "mýt" Já tu holku žeru... Je tak miloučká

1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek