Sekce

Galerie

http://www.jellymuffin.com/icons/kiss/images/icon007.png

Som tu s ďalšou kapitolkou a s ňou prichádza aj Edwardo pohľad. Neiem či sa mi podaril, takže ocením každý komentár.

Ďakujem Niki :)

5. kapitola





Edward

„Ahoj Edward,“ pozdravila ma Tanya a nenápadne so mnou začala flirtovať. Áno, je to tu zas. Návšteva denalijských. V tej nesprávnej chvíli. Všetko sa zmenilo. Zmenil sa mi celý svet od chvíle, čo som ju prvý krát videl v Jessicinej hlave. Ani som sa jej neobťažoval odzdraviť a radšej vyšiel hore do izby. Potrebujem rozmýšľať. A dlho. Do uší som si dal MP3 s mojimi najobľúbenejšími skladbami a ľahol si na posteľ. Proste a jednoducho som všetko ignoroval a myslel len na ňu. Keď som do nej prvý krát ´náhodou´ narazil, (no čo, videl som to vo filmoch) rozbúchalo sa jej srdce a jej nádherná tvár sa očervenala. Zamiloval som sa. Na prvý pohľad. Lenže všetko pokazil ten zmätok Ben. Pozval ju na rande. Jeho myšlienky na mňa kričali až do kancelárie, kde som bol kvôli stávke. Povedal jej, že pôjde aj Jessica a Mike, a Bella tomu uverila. Súhlasila. Neviem, či jej to nedošlo, alebo chcela ísť s ním do kina. Jasne, že tam Mike a Jessica nebudú. Ben v tom už má prax. Bal som sa tej druhej možnosti. Ak s ním chcela ísť, ja nemám šancu. Možno je to aj dobre. Také monštrum. Mohol by som jej ublížiť. I keď Ben jej ublíži tiež. Ak s ním začne chodiť. Za normálnych okolností by som si všetko prečítal v jej myšlienkach, ale Bella nie je normálna či bežná. Ona je neobyčajná. Je iná a má rozum a ja jej nevime čítať myšlienky. Neviem, čím to je. Možno jej chcem čítať myšlienky tak veľmi, až to nefunguje. No, ale vráťme sa späť k tomu spratkovi. Bol som tak nahnevaný a Emmett tomu určite nedopomohol. Vyšiel som z kancelárie pána Swana, ktorý mi dal už všetky informácie, a išiel za Emmettom. Chcete vedieť, či som žiarlil? Nie, ja som nežiarlil. Bol som úplne v plameňoch a mal chuť zabiť každého, kto sa na ňu len pozrie, alebo na ňu má myšlienky. A verte, že v tejto miestnosti to boli asi všetci chlapi, ktorý sa robili, že cvičia. Celý čas mysleli na Bellu a ako ju pozvať na rande, a predstavovali si iné veci, ktoré by som s ňou najradšej urobil ja. Sadol som si k pultu, za ktorým stála Bella.
„Braček, si v keli. Ide na rande s Benom,“ ozval sa vedľa mňa Emmett a v myšlienkach na mňa kričal, aby som sa spamätal a niekam ju pozval. Ale ja som na to nemal odvahu a okrem toho, ak by o Bena nemala záujem, nešla by s ním nikam.
„A čo s tým mám robiť?“ povedal som chladno. Poviem vám, dalo mi to veľa práce. Emmett na nás vyvalene pozeral a povedal si, že on s Bellou bude kamarát, keď sa ja neviem spamätať. Potom so mnou Bella odmietla cvičiť a pod klamstvom sa vybrala do svojej miestnosti, hádajte s kým? Áno, Emmett jej tam spravil scénu ako škôlkar. Čo mala robiť? Zobrala ho zo sebou. Ja som tam ďalej sedel s pohľadom stočeným k stene a čakal na Bellinu mamu. Videl som ju už v myšlienka pána Swana, takže som vedel, koho čakám. Podobala sa na Bellu až na to, že Bella bola oveľa krajšia. Keď už prišla, vydal som sa zavolať Emmetta, ako mi nakázal, ale keď som otvoril dvere, videl som to najkrajšie v celom mojom živote. Bella mala na sebe len legíny a priľahlé tričko. V strede miestnosti robila všelijaké premety, stojky, mostíky a iné veci. Emmett sedel na zemi a jásal, smial sa a tlieskal jej. Chcel som byť na jeho mieste. Na koniec ma dorazil. Vyžiadal si objatie a Bella neváhala a skočila tam, kde by som ju chcel mať ja. Kebyže vie, s kým má to česť. S upírom. Ale bacha! Vegetariánom. Zasmial som nad tým. Emmett mal v úmysle si vypýtať ešte pusu na líce, což som už nevydržal a sykol som. Ak by to videla Rosalie, zabila by ho. Doslovne. Bella si ma všimla, okamžite sa narovnala a začervenala sa.
„Čo tu robíš?“ spýtala sa ma, keď sa mi konečne pozrela do očí.
„Prišiel som zavolať Emmetta, ale keď som videl ako robíš šejky, šejky... chcel som sa pozrieť,“ zahanbene som povedal pravdu. Emmett sa mi vysmieval v myšlienkách, ale dlho mu to nevydržalo. Bol prekvapený ako ja.
„Pred pár minútami ti bolo jedno, či dýcham, takže prosím ťa... vypadni. Ďakujem za pochopenie,“ hovorila ako nejakému neznámemu človeku, ktorého má v patričných miestach, vo ktorých som určite nechcel byť. Začal som sa ospravedlňovať, ale prerušila ma jej mama, ktorá priniesla malé dievčatko, s ktorým bude Bella trénovať, a ja som musel ísť cvičiť. Bolo to ľahké. Možno niektorým ľudom bolo čudné, že som sa nezapotil a nebol pre mňa problém zdvihnúť žiadnu váhu. V myšlienkach sa čudovala aj Bellina mama, ale nič nepovedala nahlas. Najväčšia zábava to bola pre Emmetta, ktorý sa celý čas smial.
Neskôr sa k nemu pridala Bella, z ktorej si Emmett robil srandu zo slintaním a ja som skoro skákal meter päťdesiat. Nie som jej až tak ľahostajný. Keď som videl jej výraz, ktorý upierala na mňa v Emmettových myšlienkach musel som sa usmiať sám pre seba a bol som šťastný. No, zase prišla chvíľa, pri ktorej by som radšej išiel ďaleko a nikdy sa neukázal. Spýtal som sa jej či príde zajtra na to doučovanie z francúzštiny.
„Neviem, musím si to rozmyslieť,“ povedala ľahostajne a rozlúčila sa s Emmettom. Jasné, aj mne povedala ´Ahoj!´, ale Emmetta objala.
„Emmett, ty si pako!“
„Mal si sa viac snažiť,“ povedal výsmešne. Bellu sme ešte stretli na schodoch s jej ocom, ale tam nás úplne odignorovala. Keď sme prišli domov, privítali nás denalijský. Eleazar, Carmen a Kate boli v pohode. Naopak Tanya, ktorá ma už balí asi sto rokov, si nedá povedať a stále otravuje. Preto som nebol nadšený, že ju vidím práve teraz. Mám iné problémy ako otravnú upírku. Bella ide do kina s Benom a ja sedím doma miesto toho, aby som bol v kine s ňou. A v tom mi napadol bláznivý nápad. Do kina pôjdem s niekým iným, a tak na ňu aspoň dám pozor. I keď určite nechcem vidieť, ako sa jej pier dotýka Ben miesto ma, ale to sa nestane. Bella je rozumná. Chcel som najprv zavolať Alice, ale tú Bella už pozná, takže som sa rozhodol pozvat Kate, pretože Tanya by si to mohla zle vysvetliť. V tom letela do izby moja pojašená sestra Alice, ktorá už všetko videla vďaka svojej schopnosti, a v závese za sebou držala Kate.
„Spraví to. A vyjde to,“ povedala diabolsky. Kate len nechápavo pozerala s jedného na druhého a jej myšlienky boli zmätené. Všetko som jej vysvetlil a keď tomu začala chápať, súhlasila a s Alice sa odišli pripraviť.
„Bella bude žiarliť, Edward. Dobre si to vymyslel,“ povedala a hodila po mne nejaké oblečenie. Košeľu, ktorú som mal na sebe, som začal rozopínať, keď mi do izby vletela Tanya. Najprv sa zasekla, pretože košeľu som mal do polovičky rozopnutú, ale prekrížil som si ruky na prsiach a čakal, čo z nej vypadne. Zatiaľ, čo sa vykoktávala, vrčal som ostošesť.
„Takže ty si si sa zamiloval do človeka?“ vyštekla na mňa zrazu.
Ja som vedela, že je zamilovaný. Rozplývala sa Esme a bola šťastná.
Je to nebezpečné, ale je šťastný. Myslel si zase Carlisle. Áno, je to nebezpečné. Ja som nebezpečný.
„Áno. Čo je ťa vlastne do toho?“ spýtal som sa naštvane. „Keď dovolíš mám predstierané rande s tvojou sestrou.“ Vyhodil som ju s izby. Neveriacky po mne pozerala a potom sa naštvane otočila na päte. Rýchlo som sa doobliekal a zišiel dole, kde na mňa čakal Kate, ktorá mala na sebe fialové šaty.
„Ďakujem, že to pre mňa robíš.“ Objal som ju.
„Nemáš zač a okrem toho, kto by nešiel na rande s takým krásavcom?“ Usmiala sa na mňa. Nebral som si to moc k srdcu. Bola to kamarátka, ktorá radšej išla za nejakým človekom za úplne iným cieľom ako ja za Bellou.
Nasadli sme do auta a vydali sa smer kino, pred ktorým už stál Ben. Samozrejme bez Mika a Jessici. Vyšiel som z auta, otvoril dvere Kate a potom... Uvidel som to najkrajšie, čo som kedy v živote videl. Bella vystúpila z auta s jemným úškľabkom, keď si všimla Bena samého. Vyzerala neskutočne. Ladne prišla k nemu a usmiala sa naňho. Ten múdry chlapec prišiel s výhovorkou, že Mike a Jessica majú domáce väzenie.
Uverila mu to? Možno to zájde ďalej, ako som myslel. Jeho myšlienky na mňa kričali, zatiaľ čo Bella predstierala, že mu verí. Zostal by som tam stáť s mierne otvorenými ústami ešte dlho, pokiaľ by ma Kate neštuchla.
„Zhltneš nejakú mušku. Kto sa potom bude s tebou bozkávať? Ale je vážne pekná a ten jej frajer nie je tiež na zahodenie,“ povedala a oblizla si pery. Ja som sa zhrozil.
„Frajer? On nie je jej frajer,“ hovoril som s miernym vrčaním. Už len z tej predstavy som bol zhrozený.
„Kľud Rómeo. Tým lepšie. Potom si ich vymeníme, dobre? Teda ak sa tá tvoja Bella nečakane nezamiluje,“ podpichovala ma stále, na čo som jej odpovedal vrčaním.
„Sústreď sa,“ upozornil som ju a vybrali sme sa do vestibulu. Postavil som sa do rady na lístky. V Benovej hlave som si prečítal, že idú na nejakú romantickú komédiu. Ďalej som jeho myšlienky radšej nechal na pokoji. Nemusel by to prežiť. A aké prekvapenie, keď sa za nás obidvaja postavili.
Spoznala nás? Spýtala sa ma Kate v myšlienkach. Iba som kývol plecom. Ale v Benových myšlienkach som videl, ako si nás prezerá. Vybral som miesto presne pred nimi. Bude ľahšie sa na to pozerať cez Benove myšlienky, ako vidieť to naživo. Teda myslím. Sadli sme si na miesto a ja som bol plný očakávaní. Prišli presne pred začiatkom filmu. Keď si sadli, Bella sa oprela o jeho rameno a on ju objal. Tie jeho myšlienky! No to snad... Vážne som ľutoval. Mohol som si to radšej pozrieť naživo. Bella sa len usmievala a mne sa zhrdla vydralo tichunké zavrčanie.
Spolupracuj a za chvíľu sa ti hodí do náruče. Poslala mi v myšlienkach Kate a vtisla mi bozk na krk.
„Neviem, či je to dobrý nápad,“ povedal som, keď sa Ben snažil o to isté. Nie, on sa nesnažil, on to spravil.
„Radšej nič nerob, lebo sa tu začnú olizovať,“ pokračoval som potichu len pre Kateine uši.
A čo keď to chce? Spýtala sa ma vážne. Tak a teraz mám veľkého chrobáka v hlave. Má pravdu. Možno jej len zabraňujem v tom, aby bola šťastná. Takto som sa na to nikdy nepozeral. Ja sebec! Chcel som ju pre seba. Áno, mám ju radšej než kohokoľvek iného, ale radšej budem trpieť, než aby bola nešťastná. Keď sa na to pozriem z tejto perspektívy, Bella neraz hádzala pohľady na Bena. Všetko sa mi premietalo v hlave. Keď sme vošli do posilňovne, jej zasnený pohľad mieril presne naňho. Skenovala ho pohľadom. Keď ho prvý krát videla, celý čas sa naňho usmievala. Ja som taký blbec! Mal by som ju nechať tak, i keď neviem, či to dokážem. Nebude to možné, keď podľa slov jej otca budeme chodiť spolu na súťaže. Do čoho som sa to namočil? Prečo kývnem na všetko, čo Emmett povie? Kebyže nebolo tej hlúpej stávky, mohol som kľudne odísť a už sa nevrátiť. No, teraz nemôžem. Vysmieval by sa mi do konca života, že som padavka. A poviem vám môj, život bude pekelne dlhý.

Spamätal som sa, až keď na plátne beželi záverečné titulky a v sále zhášali svetlá.
„Ďakujem,“ povedal som ešte neprítomně Kate a objal ju. Nebol som moc pri zmysloch, pretože som to spravil pred Bellou, ktorá sa na nás pozerala s vyvalenými očami. Chcel som robiť, že ju nevidím, ale všetko prekazila Kate.
Okamžite ju oslov! Nevidíš ako žiarli? Kričala na mňa.
Prečo sa Bella pozerá na Cullena? Myslel si ten bulo. Neznášam toho chlapca. Kate do mňa drgla, tak som sa pozrel na Bellu, ktorá ešte stále vyvalene pozerala. Ach, je taká krásna.
„Ahoj, Bella,“ pozdravil som ju s úsmevom. Nevedel som, čo iné jej mám povedať.
„Ahoj, Edward,“ pozdravila naspäť s poriadnou dávkou zlosti. Schmatla Bena a odkráčali ruka v ruke.
„Ty vole! Nevidíš ako žiarli? Možno by sme mohli urobiť výmenný obchod,“ rozplývala sa vedľa mňa Kate.
„Nežiarli. Je na mňa naštvaná ešte z poobedia,“ vysvetlil som jej.
„Keď myslíš,“ povedala a ďalej to nerozoberala, za čo som jej bol vďačný.
„Poďme.“ Chytila ma za ruku. Vraj ak by sme ich náhodou stretli. A nemýlila sa. Stretli sme ich. Ale vtedy Belle bolo úplne jedno, či sa s niekým držím za ruku alebo nie. Nasadli sme do auta a vyrazili domov.

Bella

Celý čas v kine som skenovala tých dvoch pred nami. To dievča sa oňho opieralo a ja som si priala, aby som mohla byť na jej miestě. Hlavne vtedy, keď mu dala pusu na líce. Myslela som, že to vo mne vybuchne. Nebolo by to dobré. Buď by som začala nekontrovane hučať alebo plakať. Tak či tak by to bola hanba. Edward mal svoj život a ja mala svoj. Tieto dva životy nikdy nebudú prepojené. I keď by to pre mňa bolo to najkrajšie, čo by sa v mojom živote dialo. Dlho som nevydržala takto rozmýšľať, pretože Ben sa snažil o to isté. Dobre, pusu na líce prežijem, ale viac nie. Fuj! Bolo to slizké a nechutné. Neboli to tie pery, ktoré som chcela cítiť na mojom líci a nielen tam. Na konci filmu som bola šťastná, že už pojdeme domov. Lenže šťastnú náladu mi skazil ten pako Edward, ktorý sa tam s tou neznámou začal objímať rovno pred nami a aby toho nebolo málo, pozdravil sa mi s tým najkrajším úsmevom. Celé som to vyvalene pozorovala, potom schmatla Bena a odišla z tej miestnosti plnej napätia. Potrebovala som sa nadýchať čerstvého vzduchu.
„Bolo to super, ale už musím ísť,“ povedala som Benovi.
„Tak to by sme sa mali rozlúčiť,“ povedal a ja som sa otočila. Bol bližšie, než som si myslela. Chvíľku sme tam tak stáli, než mi došlo, čo chce spraviť. Bože, ty tupá, on ťa chce pobozkať! Kričala som na seba vo vnútri. Ovanul ma jeho dych, ktorý bol... zapáchajúci! Chlapec asi nevie, že pred každým rande si má umyť zuby. Mal by si prečítať Bravo. Moje myšlienky by putovali ďalej, ak by sa jeho pery nedotkli tých mojich. Nevedela som, čo mám robiť, ale moja ruka to vedela presne. Sama od seba vyletela a s krásnym zvukom dopadla na Benovo líce.
„Au!“ vyhŕkol a chytil sa za miesto, kam pred chvíľou pristála moja ruka.
„Už sa na mňa ani nepozri,“ povedala som a so slzami v očiach naštartovala auto. Keď som prišla domov, Reneé s Charliem spali a ja som sa mohla kľudne so slzami v očiach ponoriť do snov, ktoré boli ozbrojujúce, ale zároveň by som sa za nich bila. Ich hlavnou postavou bol Edward Cullen.



Páčila sa Vám? Nenudila? Prosím o komentáre :)

4. kapitolanikolienka6. kapitola

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Jalle

9)  Jalle (09.09.2012 14:29)

je veľmi čudné čítať o takejto Belle

Hanetka

8)  Hanetka (08.10.2010 12:15)

Mášto pěkně sesumírované, Edwardův pohled se vydařil. Ale jsou to truhlíci oba, jen se navzájem zbytečně trápí. A jdu dál.

nikolienka

7)  nikolienka (11.09.2010 21:18)

Ďakujem za úžasné komentáre a prichádzam s hlásením, že neviem kedy bude ďalšia kapitolka. Práve som napísala asi tak 2 strany a ďalej to už proste nejde. Nechcem vám sem pridávať niečo nekvalitné čo sa nepáči ani mne samotnej. Dúfam, že sa mi zajtra podarí dopísať kapitolu a ihneď poputuje sem. Vážne sa za to ospravedlňujem, ale vážne mi to nejde. A ešte by som Vám chcela povedať, že teraz ako začala škola budem sa snažiť pridávať kapitolu každý týždeň buď v piatok alebo cez víkend. Ak dostanem tú pravú písaciu náladu tak možno aj skôr kým nepíše samé písomky atď. Dúfam, že ma pochopíte a nestratím tým tak úžasných čitateľov - Vás

6)   (02.09.2010 18:19)

Pohled Edwarda
Všechno ostatní
Nemám nic, co by se mi nelíbilo
Krása

krista81

5)  krista81 (01.09.2010 23:09)

Pohled Edwarda moc hezkej - moc se Ti povedl
ani mě nedošlo, že Bella vlastně Alici zná, takže v tom kině to musela být jiná holka a Kate je fakt třída - prý výměnný obchod
A Bella pěkně žárlí
Těším se na pokračování

nikolienka

4)  nikolienka (01.09.2010 19:50)

Ambra: Budem sa snažiť nenachytať už žiadne choroby, i keď nad tým tak uvažujem iba na zajtra by som nejakú vyrózu najradšej chytila

Lejla: Ďakujem, že si sa odvážila prečítať si moju poviedku a že sa ti páči

elie_darrem: Ver tomu, že aj ja :D

3)  elie_darrem (01.09.2010 18:14)

jsem zvědavá jak to bude pokračovat

2)  Lejla (01.09.2010 16:03)

Tak Edwarduv pohled je naprosto skvely. Laska na prvni pohled. Tanya ktera sili,ze Edward je zamilovany do cloveka a kazdopadne kino bylo vyvrcholeni vseho. Libi se mi povidky kde se takhle kockujou a pomalu poznavaji jeden druheho a svoje city.:) :) :)

ambra

1)  ambra (01.09.2010 09:58)

Bomba!!!:D :D :D :D :D Užívám si každé písmenko - je to čím dál lepší!!! A už žádné angíny a hezky piš!!! Sto roků zamilovaná Tanya

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse