Sekce

Galerie

Náhoda? Leda ve snu prolog

Náhoda? Leda ve snu prolog

V den, kdy se Edward setkal s Bellou, se setkal ještě s někým. Řeč je o dívce jménem Dawn, která zemře dříve, než se nám všem dobře známý příběh Edwarda a Belly stihne pořádně rozjet. To ale v žádném případě neznamená, že do něj nemůže nijak zasáhnout. Dawn totiž dokáže pěkně zkomplikovat existenci nejednomu upírovi a to i přesto, že je z ní duch. Příjemné čtení vám přeje Chloe.

Tak to je haluz!!! 3. kapitola

Tak to je haluz!!! 3. kapitola

Tak, dneska se nám už doopravdy všichni sejdou a budou si o sobě hledat nějaké ty informace na netu. Přeji hezké čtení...

Black - Cullen - 1. kapitola

Black - Cullen - 1. kapitola

„Chci to, Carlisle.“ Byla to poslední jasná slova, která Bella řekla. Pak se její pohled rozostřil a ztratila vědomí. Její nevnímající oči ale stále hleděly mým směrem, jako by čekaly na odpověď. Jen jsem tam stál.

Asistentka 6. kapitola

Asistentka 6. kapitola

Keď príde na Bellu, vie byť Edward niekedy trochu majetnícky.

Kapitola trochu skôr, nakoľko budem budúci týždeň vďaka práci úplne nezvestná. :)

Asistentka 5. kapitola

Asistentka 5. kapitola

Splašene som lapala po dychu. Nedostala som však veľa času na spamätanie. Opäť bola pri mne ako bumerang a sotila do mňa celou silou.

Keď sa ľad začína lámať, nie je dobré byť priďaleko od brehu.

Tak to je haluz!!! 2. kapitola

Tak to je haluz!!! 2. kapitola

Tak, kde jsme to přestali? Ano, už vím. Takže v této kapitole se dozvíte, kterak se nám všichni sešli... Moc děkuji za případné komentáře. Snad si je zasloužím...

Selhání věčnosti 17.

Selhání věčnosti 17.

Třinácté dějství - sbohem Londýne...

Čas probuzení 38 Štěstí na příděl

Čas probuzení 38 Štěstí na příděl

Pomaličku se blížíme k magické čtyřicítce. A taky na Floridu!

Bude líp, slibuju :)

Asistentka 4. kapitola

Asistentka 4. kapitola

To bolo moje prekliatie a spása v jednom. Byť pri zdravom rozume, už dávno by som túto prácu nechala a zamestnala sa v bežnej komerčnej spoločnosti.

Upozornenie: 15+ (pre istotu) :)

Asistentka 3. kapitola

Asistentka 3. kapitola

Aj tá najúžasnejšía práca má svoju cenu. A pracovať po boku Edwarda Cullena je niekedy viac ako náročné. Najmä ak má Edward neobyčajné nároky...

Tak už to řekni 4

Tak už to řekni 4

Finále :)

Na začátku kapitoly písnička, která může za tenhle nápad :)

Díky.

Čas probuzení 37 Tichá linka

Čas probuzení 37 Tichá linka

Tahle mi dala zabrat, ale protože mě čeká časově beznadějný týden, tak jsem zabojovala.

Ještě pořád to není k popukání.

Zabte mě.

Tak už to řekni 3

Tak už to řekni 3

Tuhle situaci jsem si vždycky toužila napsat, jenže je to tak strašně profláknuté, že jinde než v tak krátké povídce (snad předposlední kapitola) bych si to nedovolila.

Takže se omlouvám za neoriginalitu, berte to tak, že si plním sen :)

Dík, ženy ♥

Asistentka 2. kapitola

Asistentka 2. kapitola

„Edward?“ začula som nesmelý hlas blúdiaci po dome. Povzdychla som si. Za toto by som mala dostať príplatok. Vždy je to rovnaké.
Po večierku je potrebné upratať. A to všetko.

Tak už to řekni 2

Tak už to řekni 2

Jste zvědavé?

;)

Když ho miluješ, není co řešit, takže dnes samozřejmě Edwardův pohled.

Tak už to řekni 1

Tak už to řekni 1

Nějak se mi toho teď v práci i doma sešlo moc a nemám dost času soustředit se na něco pořádného, takže tohle berte jen jako psací rozcvičku (odhaduju to tak na čtyři kapitolky).

Být mladší sestrou krásné Rose Swanové není zrovna výhra. Ale být mladší sestrou, která je tak pitomá, že se zamiluje do kluka své perfektní starší sestry, to je teprve peklíčko...

Užijte si to ♥

Asistentka 1. kapitola

Asistentka 1. kapitola

Vzťah, ktorý musí byť udržaný pod kontrolou. Vzťah s jasnými pravidlami, ktoré nesmú byť za žiadnu cenu prekročené. Edward Anthony Cullen - miliardár, playboy a obchodník so smrťou. Isabella Swanová - jeho asistentka, anjel strážny jeho diára a harmonogramu. Udržať si profesionálny prístup nebolo nikdy tak ťažké. Ale za dlhý pohyb na tenkom ľade musíš niesť privysoké následky.

Tak to je haluz!!! 1. kapitola

Tak to je haluz!!! 1. kapitola

Rodinka Cullenových si užívá společné odpoledne ve Forks. Za doprovodu nečekané bouřky se vypraví na tradiční zápas baseballu. Ovšem než si stihnou pořádně zahrát a rozmetat louku na prach, potkají neznámou upírku, která jim tak trochu naruší jejich poklidnou věčnost. Díky ní a své zvědavosti se ocitnou v jiném světě. Našem světě...

Láska nalezená mezi tyrany - 32. kapitola

Láska nalezená mezi tyrany - 32. kapitola

Tak je to tu. Jak jsem slíbila. :)

Díky, emam a Jessy. :)

Strážkyně rodinného krbu - 9. kapitola

Strážkyně rodinného krbu - 9. kapitola

 

„Ne, Bello, pleteš se. Je to NÁŠ domov. My všichni jsme se rozhodli začít znovu.“ (Jasper)

Selhání věčnosti 16.

Selhání věčnosti 16.

Intermezzo

Čtvrtá část - nalezená vášeň...

Stará láska nehrdzavie - 43. kapitola

Stará láska nehrdzavie - 43. kapitola

V prvom rade sa musím ospravedlniť, že mi to opäť tak dlho trvalo, ale poznáte to. Niekedy to nejde, ani keby ste sa rozkrájali. Každopádne dúfam, že sa vám táto kapitolka bude páčiť, pretože sa pomaly, ale isto, sa blížime do finále. Okrem tejto nás čaká ešte posledná kapitola a epilóg.

Nižšie sa dozviete, čo sa odohrávalo bezprostredne po Bellinej záchrane. Svoje slovo dostanú Bella, Jacob, ale aj Edward. Prajem príjemné čítanie. ♥

I minulost se někdy vrací 19

I minulost se někdy vrací 19

Podaří se Belle splinit své poslání...? ;)

Vrátí prsten i slib?

Hezké čtení přeje Kikky. Snad se bude kapča líbit. :)

Selhání věčnosti 15.

Selhání věčnosti 15.

Intermezzo

Třetí část - pravé a nepravé přátelství...

I minulost se někdy vrací 18

I minulost se někdy vrací 18

Po menší prodlvě přidávám další kapitolu.

Večeře s Culleny! Jak asi dopadne?

A co když si na Edwarda brousí drápky někdo další? ;)

Přeji krásné Velikonoce! A moc děkuji za úžasné komentáře! Kikky

Strážkyně rodinného krbu - 8. kapitola

Strážkyně rodinného krbu - 8. kapitola

„Ano. Vstoupím do tvé gardy, Aro, když neublížíš mé rodině!“ Edwardův hlas zněl jasně a jistě. Zatnula jsem pevně čelist a s hrůzou si uvědomila, že Bella Edwarda pod svůj štít neskryla. On neslyšel jedinou naši myšlenku. Bylo to ale její rozhodnutí a já teď za něho prosit nemohla. (Esme)

Selhání věčnosti 14.

Selhání věčnosti 14.

Intermezzo

Druhá část - přesvědčivá rána...

Čas probuzení 36 Presumpce viny

Čas probuzení 36 Presumpce viny

Moc se omlouvám, že jsem u minulé kapitoly nepoděkovala za komentáře, takže to trošku napravuju tady (i když všechny víte, že vás bezpodmínečně miluju!!! ♥)

I minulost se někdy vrací 17

I minulost se někdy vrací 17

Tak je tu po delší prodlevě nová kapitola. Doufám, že se moc nezlobíte, ale vyskytly se jisté technické problémy…

V tomhle díle se ovšem rodiny Cullenů ještě nedočkáte, to až v tom následujícím, přesto… Tahle kapitola bude pro Edwarda a Bellu velmi důležitá! :)

Hezké čtení! :) Kikky

Čas probuzení 35 Jen si tak trochu zdřímnout

Čas probuzení 35 Jen si tak trochu zdřímnout

Děkuju. ♥

 

15+

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 194   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek