Sekce

Galerie

Hodina fyziky

Hodina fyziky

Také vás nudí fyzika? Vzorečky, bláboly a jiné nesmysly? Myslíte, že by to bylo lepší a zábavnější, kdyby se do učení pustil Edward s Emmettem a Jacobem? Zkuste si s nimi povídat o vesmíru...

Krev na mých rukách

Krev na mých rukách

Myslím, že tomuto útvaru se říká songfic.

Netuším, jak dalece se mi to povedlo, ale tahle písnička mne naprosto dostala a já si nemohla pomoci.

Doufám, že se bude líbit i vám.

Bláznův sen

Bláznův sen

Probíhá jeden z nejdůležitějších rozhovorů Ságy, když Bella, jako na potvoru usne. Co se jí bude zdát, když předtím mluvili o Edwardově životě? Co když by se ti dva vážně potkali, jen by bylo něco trošičku jinak?

Kauza ubrus

Kauza ubrus

Krátká jednorázovka o tom, co se může stát na rodinné poradě. Co udělá Emmett Esmé, a jak do toho zapadá Bella?

Mrtvá naděje - počkej ještě chvíli

Mrtvá naděje - počkej ještě chvíli

První povídka z pohledu blonďaté Rosalie. Její malý andílek bojuje o život a ona mu není schopna pomoct. Pomůžou Rose tiché prosby a přežije Nessie? Proč malé dítě bojuje o život, když dospělá Rosalie sedí v obýváku v koutě a tiše štká?

Mrtvá naděje

Mrtvá naděje

Nessie umírá a nikomu nezbývá, než se dívat, jak andílek chřadne. Jacob zná řešení, jenže stihne se vrátit dřív, než dítě naposledy vydechne?

Za mřížemi 3/3

Za mřížemi 3/3

Šup, šup, teple se oblečte, vyrážíme s Culleny na Sibiř. Ovšem stereotyp a nuda tu tentokrát nečeká, „děti“ odmítnou zase chodit do školy a hledají si práci. Jak název napovídá, kluci si vyberou ostrahu ve věznici. A koho tam takový nadprůměrný dozorce potká? Co třeba super krásnou vražedkyni?

Část III.; ze tří...

Za mřížemi 2/3

Za mřížemi 2/3

Šup, šup, teple se oblečte, vyrážíme s Culleny na Sibiř. Ovšem stereotyp a nuda tu tentokrát nečeká, „děti“ odmítnou zase chodit do školy a hledají si práci. Jak název napovídá, kluci si vyberou ostrahu ve věznici. A koho tam takový nadprůměrný dozorce potká? Co třeba super krásnou vražedkyni?

Část II.; ze tří...

Za mřížemi 1/3

Za mřížemi 1/3

Šup, šup, teple se oblečte, vyrážíme s Culleny na Sibiř. Ovšem stereotyp a nuda tu tentokrát nečeká, „děti“ odmítnou zase chodit do školy a hledají si práci. Jak název napovídá, kluci si vyberou ostrahu ve věznici. A koho tam takový nadprůměrný dozorce potká? Co třeba super krásnou vražedkyni?

Část I.; ze tří...

Fatum et Miseria

Fatum et Miseria

Dvě povídky, spojené za účelem vydání. Každá příliš krátká, ale zároveň dostatečně dlouhá na to, aby vyjádřila vše, co jsem chtěla. Nyní záleží jen na vás, jestli to (ať už to znamená cokoliv) v nich najdete také.

Fatum (latinsky osud) vypráví o Aliciních vizích o Jasperovi, které měla již v lidském životě.

Miseria (latinsky utrpení) vypráví o skorosmrti Rosalie Hale.


(15+)

Láska překoná všechny překážky... Tak proč ne ta naše?

Láska překoná všechny překážky... Tak proč ne ta naše?

Příběh o Belle a Edwardovi, avšak nenajdeme tu stydlivou a nezkušenou Bellu, ani rytířského Edwarda. Oba jsou normální lidé a užívají si života, dokud se jednoho dne nepotkají. Zažijí krásné šťastné dny, avšak jednou jejich idylka skončí...

Povídka nemá happy end...

Boj

Boj

Moje další jednorázovka o Jasperovi. Tentokrát je o jeho pocitech z vegetariánství. Jasper je už padesát let s Cullenovými. Jak je na tom se svým sebeovládáním? Děj se odehrává během polední pauzy v jídelně.

Jeden nudný den

Jeden nudný den

Jeden obyčejný den v životě Edwarda a Belly. Nebo ne?

Velké díky Karolce, jsi nejlepší!

Perníková chaloupka

Perníková chaloupka

Další pohádka pro Nessie na dobrou noc. Jake opět vypráví s rodinkou v zádech.

Drahý Edwarde...

Drahý Edwarde...

Tohle moje starší jednorázovka, něktečí z Vás ji znají, jiní ne...

Edward odešel a už se nikdy nevrátil...

Dotknout se hvězd

Dotknout se hvězd

Jednoho dne se Bella dozvídá, že má rakovinu a nezbývá jí moc času. Edward jí nabízí záchranu a věčný život, ale ona odmítne. Pak přichází rozloučení a Bellina smrt.

Farewell

Farewell

Jednoho večera jsem narazila na Twilight fanvideo s krásnou písničkou a ještě úžasnějším textem a rozhodla jsem se napsat songfic. Původně jsem to psala z pohledu neznámé dívky a jednalo se o neznámého upíra, ale dá se to použít i v případě Belly a Edwarda. Kdyby nepřišel Jacob včas, mohlo to skončit takhle. Doufám, že se bude líbit :)

Jedna nemoc vše změní

Jedna nemoc vše změní

Bella je v nemocnici. Ocitla se zde po autonehodě, při níž jí umřeli oba rodiče. V nemocnici se Bella setká s Edwardem. V den jejího odjezdu z nemocnice se však dozví hroznou zprávu.

Bláznivý panelák aneb Je libo trochu guláše?

Bláznivý panelák aneb Je libo trochu guláše?

Základ téhle povídky padnu včera v autobuse něco kolem šesté večerní, když jsem přemýšlela o Vás všech dokonalých, úžasných a veselých stvořeních, které mě svými dokonalými příběhy dokážete uchvátit, pobavit, rozněžnit nebo rozplakat. Vzpomínala jsem na všechny své oblíbené hrdiny, na svoje ZUD a na povídku, ketrou bych chtěla psát později. Jak sem si tak přemýšlela vytanula mi najednou na mysli obrovská chata a v ní.... no hotový blázinec. Byli tam všichni, úplně všichni, které jsem milovala. Takové absurdní situace. Rozesmála jsem se v autobuse na celé kolo. Vážně, opravdu. Musela jsem vypadat jako magor. Domů jsem doslova letěla. Stihla jsem akorát shodit batoh ze školy a už jsem datlovala. Nezvládla jsem popsat všechno, co jsem viděla, to se prostě nedalo, ale něco z toho máte dole. Prosím, skuste si to představit a nechte v komentářích něco pěkného, co napadne s tímhle tématem vás. Pojďme se společně pobavit a vytvořit chvilkový, odpočinkový bezva upíří blázinec. :-)

 

P.S. Jednou by z toho měl být prolog k mé další kapitolovce. Nová hrdinka, nové místo, nový vlastní život.

P.S.S. Po provedeném testu na vybráném vzorku čtenářek doplňuji upozornění NEJÍST, NEPÍT A VYČŮRAT!

Bouřka

Bouřka

Krátká povídka o prvním setkání Jaspera a Alice. Přemýšlela jsem o tom, jak se asi Jasper cítil předtím, než vstoupil do toho bufetu. Tohle z toho vzniklo.

Bojovnice

Bojovnice

Povídka vypovídající o prvním dítěti Nessie a Jacoba. Ani nesmrtelnost a věčná láska nezařídí přehršli štěstí. Jsem si vědoma, že tu na toto téma již povídka (povídky?) jsou a jistě i lepší, ale já jsem s touto svou tvorbou relativně spokojená a když už tu jednou uvěřejňuji, proč ne toto? A také jsem zjistila, že všechny mé jednorázovky jsou krátké... Budu se muset naučit prodlužovat své myšlenky. :)

Žánr: depresivní

Postavy: Nessie, Jacob, Carlisle

Nákupní horečka

Nákupní horečka

Jedna upírka, která miluje nákupy, je dost. A co teprve, když jsou takoví upíři dva?

 

(Navazuje na Myšičko, myš...)

Poslední noc aneb Laskavý čtenář ještě jednou promine...

Poslední noc aneb Laskavý čtenář ještě jednou promine...

Tento příběh se narodil v mé hlavě hned po dopsání Laskavého čtenáře. Chtěla jsem ho zapudit, zahnat, ale někdy je to prostě silnější než vy... Pokud jste nečetli Laskavého čtenáře a chystáte se, raději nepokračujte. Pokud jste četli a máte pocit, že bylo řečeno dost, raději nepokračujte. Pokud na Vás doléhá nostalgie a sentiment i v červnu, klidně pokračujte... A promiňte, i tentokrát...

Konec světa III: Nový domov

Konec světa III: Nový domov

Když jsme se naposledy viděli, naši vegetariáni se smečkou mířili od Slunce a Volterrských. Nyní se dostanou tam, kde to ani Edward nezná. Vítejte v Bloodylandu! Novém domově našich hlavních hrdinů, ve světě nevídaných mravů, zvyků a technologie. Prostě tam, kde není nic normální...

Navždy spolu, pamatuješ

Navždy spolu, pamatuješ

Tak, je tu moje jednorázovka. Je o Edwardovi a Belle. Oba jsou lidé a znají se od dětství. Jsou nejlepší přátele a skoro dospělí, a objeví se problém, velký a Edward se ocitne sám bez Belly. Jak to dopadlo? A co Bella? Jak to s nimi nakonec skončí? Budou spolu?

Možná jednou...

Možná jednou...

Věčnost a nesmrtelnost mají i svou odvrácenou tvář...

Narozeninové přání - Část druhá

Narozeninové přání - Část druhá

Že býti vlkem není žádná prča pozná celá naše upíří partička.

Jste zvědaví, jak se s tím poperou?

Jo, to já taky...

 

(Je to tak 30+, takže bacha, čtení jen na vlastní nebezpečí)

Změna je život

Změna je život

Pracovně se tato povídka jmenovala "Deprese". A o té to také je.
Co když z Alice vyprchá její životní nadšení? Co je špatně? A kdo a jak to vyřeší?

Žánr: psychologické, romantické (snad)

Postavy: Alice, Jasper

Počátek naší bolesti často se v radosti skrývá

Počátek naší bolesti často se v radosti skrývá

Edward Bellu opustil. Ta se zhroutí a nevnímá okolní svět. Jeden úplňkový večer si jako vždy představuje jaké by to bylo navrátit čas. Jak asi většina z vás ví. Za úplňku se dějí divné věci. Bella se ráno vzbudí ve svém pokoji a zjistí, že se ocitla ve dni, kdy se seznámila s Edwardem. Zabrání střetu s Jamesem a co narozeninová oslava? Odejde i tak Edward?

Do starých kolejí

Do starých kolejí

Tak tohle je moje první věc, kterou jsem kdy napsala. Vím, že jsem nedávno zveřejnila Návrat do starých kolejí, ale doufám, že se na mě nebudete zlobit za to, že sem přidávám i povídku, která mé psaní odstartovala.

Kapitola Hlasování končí v knížce tím, že se Bella pohádá s otcem a pak se jde osprchovat. Já jsem přidala její první den ve škole po návratu z Volterry.

«   1 ... 31 32 33 34 35 36 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still