Sekce

Galerie

O Princezně a sedmi upírech

O Princezně a sedmi upírech

Po delší době další pohádka, kterou vypráví Jacob...

Aneb pohádka o Sněhurce trošku jinak.

První setkání: Můj život je ve tvých očích

První setkání: Můj život je ve tvých očích

Život upíra, který vede novorozené ke stálému boji o území, není vždy lehký. O tom ví své Jasper. Poslouchá Marii, kterou miluje, nebo alespoň si to myslí. Jednoho dne však dostane úkol, který mu změní celý jeho život. Za úkol dostane, aby zabil jednu upírku. Upírku, co by mohla zhatit všechny Mariiny plány na dobytí území, protože má jistý dar. Jasper slepě poslechne a vydá se po stopě té upírky. Jenže osud dokáže zmást i skvělého velitele. Dokáže zvládnout zabít někoho, kdo předvídá každý krok?

To ví jen Alice.

Ten Black Roses - 2. část

Ten Black Roses - 2. část

Druhá část této jednorázovky.

Bohužel nedopadne to tak, jak Edward předpokládal a z Belly se stává vraždící monstrum, které si vyřizuje účty s každým koho potká. Řádí jako smyslů zbavená, skoro jakoby neměla duši. Tu duši, pro kterou ji Edward tolik miloval a nechtěl jí ji vzít. Za jejím řáděním zůstává jedna mrtvola za druhou. Bude mít toto řádění následky? Uvědomí si je Bella? Neskočí jako hromada popela?

Povídka věnována: Nothingisimpossible (Noth), anamor8, Lucyl, Lioness, Jarusinka

Smrt z rukou snoubence

Smrt z rukou snoubence

Je konec dubna roku 1933. Mladá dívka se vrací z návštěvy své přítelkyně a nočními ulicemi zní jen klapot jejích podpatků. Do doby, než zaslechne ten osudný smích, který jí změní život. Který jí změní život ve věčnost.

Ten Black Roses - 1. část

Ten Black Roses - 1. část

Poslední okamžiky Bellina smrtelného života neproběhly během porodu, ale v baletním studiu ve Phoenixu, kam se dobrovolně vydala, aby zachránila svoji milovanou matku Renné. Jenže James ji podvedl a nalákal ji tam na starou video nahrávku. Což Bella netušila. Vběhla mu do pasti. Past, která končila zlomenou nohou a upírovým kousnutím na zápěstí. Kousnutí, které Edwarda nevysál a vyslyšel Belliny prosby, aby s ním mohla být po celou věčnost.

Povídka věnována: Nothingisimpossible (Noth), anamor8, Lucyl, Lioness, Jarusinka

My heart will go on

My heart will go on

Táto jednorázovka vznikla, keď som mala trošku depresívnejšiu náladu. Potrebovala som sa  toho vypísať a tak vzniklo toto. Je trochu dlhšia a smutná. Je hlavne o pocitoch Edwarda a Belly. Dej sa odohráva po smrti Edwarda, no ešte neodišiel z tohto sveta. Bella je plná nádejí, že bude s Edwardom, že bude s ním, jej srdce bude biť ďalej, aj keď nie na tomto svete. Ak sa vám jednorázovka páčila, budem rada, ak mi necháte nejaký koment. Ďakujem. :)

The Story Teller

The Story Teller

Má první jednorázovka zde... vlastně první dílko zde uveřejněné. :D Jistě každý si vzpomene na konec lidského života Edwarda. A tak jsem se rozhodla lehce upravit „historii“ a připlést do děje malou Bellu. Malé děti mají rády pohádky, tak tady jedna je...

Nervozita je vyburcovaná do maxima. Prosím o jakékoliv upřímné názory. Ať už kladné, nebo záporné. Vaše Nida

První setkání: V medvědích tlapách

První setkání: V medvědích tlapách

Jak již název napovídá, je jasné o kom povídka bude, ale nečekejte typické Emmettovy vtipy. Za jeho lovem na medvědy se skrýval úplně jiný důvod, který by z nás nikdo nečekal. Víte, proč se tak změnil? Proč byl tak vtipný už za života a kdo ho změnil tak, aby takový byl i v nesmrtelném životě?

Rosalie a Emmett jsou někdy docela nebezpečný pár, ale jak se poprvé potkali? Byla to láska na první pohled a bylo hned jasné, že z Emma bude upír? Nebo to bylo úplně jinak? To se dočtete v této krátké jednorázovce.

Moc děkuji za komentáře.

Vaše Nikol18

První setkání: Milovat dokáže i kámen

První setkání: Milovat dokáže i kámen

Láska dokáže velké věci. Naučí milovat upíra, který věřil, že jeho duše je zatracena, že duši nemá, ale do života mu však vstoupil někdo, kdo mu dokázal, že milovat může každý, ale hlavně, že duši stále má.
První láska našich oblíbených upírů. Carlislea a Esmé.

Mám tyhle dva nejraději a jsou často opomíjeni, ale jejich láska byla jako první a o to bolestnější, protože nemohli být spolu tak jako E s B. Zaslouží si také nějakou tu krásnou a romantickou jednorázovku, která nastíní ten krásný okamžik vzniku jejich lásky, bez které by nebylo tolika dětí.

Doufám, že se Vám bude líbit a zanecháte nějaký ten komentář. Díky předem.

Nikol18

Vlčí zrada

Vlčí zrada

Sam je zoufalý zrádce. Emily je zmateně zamilovaná. A tihle dva na jednom místě spáchají činy, které zraní i zcelí... A Leah to opět odnese.

Jak se ti dva dali dohromady?

Dalo by se to považovat za pokračování jiné mé jednorázovky "Vlčice", ale je to vlastně jen jeden moment ze života Sama.

Vzpomínka

Vzpomínka

Tohle je takový můj pokus - Jak by se asi Jake cítil během své první přeměny?

Kým je ešte čas

Kým je ešte čas

Bella sa vydáva. Má krásne šaty, dokonca i ženícha, no čo ak sa do nej zamiluje niekto iný? A ona s nenechá pripraviť o šancu ľúbiť?

Ešte kratší druhý život Bree Tannerovej

Ešte kratší druhý život Bree Tannerovej

Diego s Bree idú za Rileym. Chcú mu povedať, že ich slnko nespáli, no čo ak Bree ostane čakať Rielyho? Zabráni Diegovej smrti?

Vrátím se pro tebe

Vrátím se pro tebe

Edward a Bella jsou nejlepší přátelé. Bella se do Edwarda zamiluje, řekne mu to? Jak to celé dopadne? Nechte se překvapit a čtěte:)

Upozorňuji, že Edward v mé povídce není upír.

Len existencia?! 2. časť

Len existencia?! 2. časť

Slnko otieralo svoje lúče o jej pokožku a vo mne zahorela neuhasiteľná túžba ich vystriedať vlastnými rukami. Čo by som dal, za možnosť dotknúť sa jej, pohladiť tú mramorovú kožu, pobozkať jej pery? Čo by som dal za možnosť študovať jemnú štruktúru jej hebkého tela a vyznávať jej lásku do skonania sveta?

 

Ja, romantická duša čo miluje happy endy, pridávam druhú a poslednú časť poviedky Len existencia?!, tak dúfam, že sa bude páčiť. Prosím o komentáre, ako kladné, tak i záporné.

Krabice vzpomínek II

Krabice vzpomínek II

Bella není jediná, kdo nakonec naplní svůj osud. Něco o Edwardovi...

 

Vhodné absolvovat po Krabici vzpomínek...

Tisíceré kdyby

Tisíceré kdyby

Co kdyby Jasper nepřežil svou přeměnu a zemřel ještě za občanské války?

Co kdyby Phill nebyl druholigovým hráčem baseballu, ale středoškolským učitelem tělocviku? Bella by pak neměla důvod stěhovat se do Forks...

Co kdyby se Edward a Bella nikdy nepotkali, co kdyby Alice přišla ke Cullenům sama?

Věčný svit neposkvrněné duše l

Věčný svit neposkvrněné duše l

Má nová kratičká povídka, snad se bude líbit. Za komentíky buda ráda, stačí napsat líbí - nelíbí a já budu vědět, zda má smysl pokračovat :)

ambro, děkuji Ti, však ty víš:)

Len existencia?!

Len existencia?!

Moja prvá jednorázovka o Belle. Chce sa zabiť, no... je tu jedno veľké ale. Ak máte záujem o pokračovanie, mám ho v pláne. Zanechajte mi prosím komentáre.

Tajemství u Cullenů

Tajemství u Cullenů

No jo, to mě zas jednou něco napadlo:D

Déšť

Déšť

Jednorázová povídka o tom, co se stane, když udělá upír chybu. Jak se s tím vyrovná Rosalie, která se pyšnila čistým štítem, dokáže s tím žít?

Odešla

Odešla

Podzim a zima roku 88. Renée odchází i s malou Bellou. Tentokrát z pohledu Charlieho, šéfa Forkské policejní služby, kterého nikdy nenavštěvovalo štěstí v lásce.

Marcusi, a co láska?

Marcusi, a co láska?

Takhle to dopadá, když si přečtu dílek něčí povídky, a když mi přijde líto jednoho aktéra. Pak se objeví múza, až moc podobná onu aktérovi, a tak dlouho na mě hučí, až začnu psát, viď, Nebrasko...

 

Marcus je po smrti Didyme jen chodící sochou. Skoro nemluví a usmát se, ho nikdo neviděl už hodně dlouho. Aro má strach z Belly a tak hledá někoho se stejným darem. Najde někoho? A co se stane, když Marcus dotyčnou pozná...

 

(15+)

Odcházím

Odcházím

Podzim roku 88. Renée odchází s několika měsíční dcerkou od Charlieho. Neví, kam půjde. Neví, jak Charlieho svým odchodem nezranit. Neví, co s ní bude dál. Je ale rozhodnutá odejít.

Trochu mi nevyšlo souznění s časovou přímkou z knihy v jejím seznámení s Philem. Co se dá dělat, myslím, že se Phil nebude bránit dřívějšímu seznámení a staršímu věku.

Krabice vzpomínek

Krabice vzpomínek

Když se jen pár drobností stane jinak aneb Osudu neujdeš…

Vlčice

Vlčice

Má starší povídka oblečená v novém hávu pojednává o jedné z mých oblíbených Twilight postav - o Leah. K tomu jsem přímíchala Sama, slzy a flashback líčící to, jak si já představuji jejich rozchod. Čí vina to vlastně byla?

Opět kratší forma nedosahující ani dvou stran ve Wordu.

Křišťál nebo diamant

Křišťál nebo diamant

Pamatujete na křišťálové srdíčko, které dal Edward Belle v Zatmění? Co když není z křišťálu? Díky jedné poznámce Alice, má Bella podezření, že to je diamant.

Jedna kapitolka, kterou Meyerová nikdy nenapsala.

Stmívání pro prcky!

Stmívání pro prcky!

Tuhle pohádku jsem napsala včera, když se mé sestře narodilo první mimnko. Řekla jsem si, že s Twilight výchovou se musí začít už od mala a tak jsem Stmívání přepsala do pohádky pro děti.

Hodina fyziky - Komety

Hodina fyziky - Komety

Jedeme dál, drazí studentíci. Planety máme za sebou - úspěšně. Co se podívat trošku zevrubně na komety? Myslíte si, že má vesmír konec?

Čas

Čas

Když mám depresi, potřebuji se z ní vypsat. Tahle tragická jednorázovka mi s tím pomohla. Má prostý název: čas. Někomu brzy, někomu déle, nebo třeba i nespravedlivě. Ale čas bere životy.

Snad se bude líbit.

Anne

«   1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still